Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/07/2008

Рішення виконавчого комітету від 22.07.2008 № 324 «Про порядок розгляду звернень з питань проведення недержавних масових заходів у м. Запоріжжі»

У зв\'язку з тим, що на законодавчому рівні урегульовані не всі питання, що пов\'язані з порядком розгляду звернень про проведення недержавних масових заходів: зборів, мітингів, походів, демонстрацій, та ін., з метою упорядкування зазначених форм безпосередньої демократії, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про порядок розгляду звернень з питань проведення недержавних масових заходів у м. Запоріжжі згідно додатку.
2. Рішення виконавчого комітету від 12.01.2001 № 2 вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Семенкова Є.О.

Міський голова Є.Г.Карташов

  ДОДАТОК
до рішення виконавчого
комітету міської ради
22.07.2008 № 324

Положення
про порядок розгляду звернень з питань проведення недержавних масових заходів у м. Запоріжжі

Дане Положення розроблено на підставі статті 39 Конституції України, Указу Президії Верховної Ради СРСР від 28.07.88 № 4306-XI “Про порядок організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій в СРСР” (діючого на території України відповідно до постанови Верховної Ради України від 12.09.91 "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР") та з урахуванням рішення Конституційного Суду України від 19.04.2001р. №4-рп/2001 і вимог Кодексу адміністративного судочинства України та передбачає такий порядок розгляду звернень з питань проведення акцій: зборів, мітингів, походів і демонстрацій у м. Запоріжжі:
1. Звернення про проведення у м. Запоріжжя недержавних масових заходів: зборів, мітингів, походів, демонстрацій, та ін. від юридичних осіб надаються в письмовій формі до канцелярії виконавчого комітету міської ради, а від фізичних осіб – до відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради не пізніше, ніж за десять днів до встановленої дати проведення заходу.
2. Організаторами заходу можуть бути об'єднання громадян, громадяни віком не молодше 18 років, за винятком осіб, визнаних у встановленому законом порядку повністю або частково недієздатними, а також осіб, що перебувають під арештом, тримаються під вартою або у місцях позбавлення волі. Якщо організатором заходів виступає об'єднання громадян (громадська організація або організація політичної партії), від його імені виступають уповноважені особи (згідно із статутом даного об'єднання громадян) – представники об'єднання громадян, які виступають як організатори. Уповноважені особи визначаються організаторами заходів з моменту здійснення дій, спрямованих на їх організацію і проведення. Під діями, спрямованими на організацію і проведення заходів, слід розуміти розповсюдження в будь-якій формі інформації про заходи, що готуються, а також вчинення інших дій щодо забезпечення явки учасників цих заходів.
   Звернення з питання проведення масових акцій: зборів, мітингів, походів, демонстрацій, та ін. у м. Запоріжжі повинно містити: мету, форму, місце проведення заходу або маршрути руху учасників заходу, час початку та закінчення заходу, очікувану кількість учасників, прізвищ, імена, по батькові уповноважених або організаторів, місце їх проживання та роботи або навчання, номер контактного телефону, дату подачі звернення. У зверненні також оговорюються форми та методи гарантованого забезпечення уповноваженими особами або організаторами громадського порядку під час проведення масового заходу, використання звукопідсилювачів, тощо.
3. У випадку, коли проведення масових акцій: зборів, мітингів, походів, демонстрацій, та ін. не суперечить інтересам національної безпеки та громадському порядку, управлінням з питань внутрішньої політики міської ради готується проект рішення виконавчого комітету міської ради про проведення заходу.
4. У випадку, коли у виконавчий комітет міської ради подано декілька звернень про проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій в один і той же час, в одному і тому ж місці, виконавчий комітет міської ради має право запропонувати уповноваженим або організаторам заходу інший час та місце його проведення.
5. У випадках, коли уповноважені або ініціатори мають намір звернутися у виконавчий комітет міської ради з питання проведення масових акцій: зборів, мітингів, походів, демонстрацій, та ін. у термін менш, ніж за десять днів до визначеної дати проведення заходу, управлінням з питань внутрішньої політики міської ради готується відповідь уповноваженим або ініціаторам заходу про неможливість розгляду їх звернення.
6 . У випадках порушення встановленого терміну подання звернення з питання проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій, що ставить під загрозу забезпечення громадського порядку і не дає можливості прийняти завчасно відповідні заходи, або звернення про проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій підпадає під дію частини другої статті 39 Конституції України, юридичний відділ виконавчого комітету міської ради готує заяву до суду про обмеження щодо реалізації права громадян на проведення заходу в інтересах громадського порядку.
7. В окремих випадках виконкомом міської ради може бути прийняте рішення про неможливість проведення масового заходу, який загрожує інтересам національної безпеки та громадського порядку, з одночасним направленням до суду позову щодо обмеження чи заборони проведення масового заходу.
8. У проведенні заходів може бути відмовлено за таких умов:
- якщо заходи намічено провести в місці і в час, який вже надано для іншого заходу, або у які обмежується чи забороняється проведення даного виду заходів;
- якщо проведення заходів безпосередньо створить перешкоди у роботі підприємств, установі організацій чи загрожуватиме життєзабезпеченню населення, життю, здоров'ю та безпеці громадян, порушуватиме громадський порядок та санітарно-гігієнічні вимоги;
- якщо запланована кількість учасників заходу перевищує можливості відповідної території;
- у разі введення надзвичайного або воєнного стану, що поширюється на територію м. Запоріжжя.
9. Масові заходи проводяться відповідно до цілей, зазначених у повідомленні, а також у визначені строки та в обумовлених місцях.
10. У разі порушення заявниками змісту проведення заходів, а саме: мети, форми, місця проведення заходу або маршруту руху учасників заходу, часу початку та закінчення заходу, очікуваної кількості учасників, та ін., виконавчий комітет Запорізької міської ради звертається до міського управління УМВС України в Запорізькій області з вимогою щодо заборони проведення даної акції.
11. Масові заходи повинні бути припинені на вимогу представників міського управління УМВС України в Запорізькій області якщо:
- не було подано повідомлення до міськвиконкому про проведення заходу;
- судом обмежено або заборонено проведення заходу;
- порушується порядок проведення заходу;
- виникла небезпека для життя і здоров'я громадян;
- порушується громадський порядок.
12. Особи, які порушили встановлений порядок організації і проведення масових заходів, несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
Матеріальна шкода, заподіяна під час проведення масових заходів їх учасниками, підлягає відшкодуванню у встановленому законодавством порядку.

Керуючий справами
виконкому ради
Є.О.Семенков