Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Програмою розвитку пасажирського транспорту в місті Запоріжжі на 2006-2010 роки, затвердженою рішенням міської ради від 30.11.2005 №31, з метою гарантованого задоволення потреб населення та підприємств міста у пасажирських перевезеннях, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму оновлення рухомого складу міського автомобільного пасажирського транспорту великої місткості в місті Запоріжжі у 2006 році (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Черкаска В.В., постійну комісію міської ради з питань життєзабезпечення міста (Баздирєв В.Г.).
Міський голова | Є.Г. Карташов |
Затверджено Рішення міської ради 15.02.2006 №6 |
Програма
оновлення рухомого складу міського автомобільного пасажирського транспорту великої місткості в місті Запоріжжі у 2006 році
Головний розпорядник
Управління транспорту та зв'язку Запорізької міської ради здійснює контроль та несе відповідальність за виконання Програми.
1. Загальні положення
Автомобільний транспорт загального користування виконує соціально важливі функції.
Під час переходу до ринкової економіки державні підприємства були перетворені в акціонерні товариства. При цьому вони продовжили виконувати функції по забезпеченню виконання перевезень соціально незахищених верств населення, які згідно діючого законодавства мають право безкоштовного проїзду в транспорті загального користування, за фіксованими тарифами. Недостатнє відшкодування з боку держави витрат від цих перевезень призвели до зростання збитків авто підприємств. Відсутність обігових коштів не дозволяла оновлювати рухомий склад, проводити повноцінний капітальний та поточний ремонти автобусів, які знаходились в експлуатації, та призвела до нераціональної зміни структури автобусного парку в місті Запоріжжі. Погіршення технічного стану автобусів призвело до зменшення кількості автобусів великої місткості та до приходу на ринок пасажирських перевезень приватних осіб з власним транспортом особливо малого класу. Найбільш помітним є необхідність покращення транспортного забезпечення районів, неохоплених міським електричним транспортом – Хортиць кий (вулиці: Дорошенка, Рубана, Маршала Судця, Новгородська, Гудименка, Задніпровська та проспект Радянський) в напрямку до проспекту Металургів та в зворотному напрямку, Шевченківський (вулиці: Косигіна, Чарівна, Уральська, Іванова) в напрямку до проспекту Металургів та в зворотному напрямку, райони.
2. Мета програми
Поліпшення перевезення пасажирів Хортицького та Шевченківського районів міста Запоріжжя в транспорті загального користування, шляхом придбання автобусів великої місткості за рахунок коштів місцевого бюджету.
3. Завдання програми
1. Оновлення рухомого складу міського пасажирського транспорту великої місткості.
2. Забезпечення надання більш якісних послуг та забезпечення пільгового проїзду громадян автомобільним транспортом загального користування Хортиць кого та Шевченківського районів.
3. Вирішення питання перевезення жителів міста у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
4. Основні напрямки реалізації програ
1. Придбання нових автобусів великої місткості за рахунок коштів з місцевого бюджету.
2.Розпоряднику коштів виконати економічно-обгрунтовані розрахунки з наданням пропозиції щодо фінансування утримання та експлуатації автобусів великої місткості, узгодити їх з профільною комісією по життєзабезпеченню міста та затвердити на сесії Запорізької міської ради.
5. Технічне обгрунтувння
Розрахунок кількості автобусів великої місткості, необхідних для покращення стану пасажирських перевезень, виконується на підставі даних середнього пасажиро потоку в напрямках Хортицького та Шевченківського районів, виходячи з затверджених виконавчим комітетом існуючої кількості та класності транспортних заходів.
Станом на 2005 рік Хортицький район обслуговується 210 одиницями класу 1, А, В; обсяг перевезень в найбільш завантажений час становить 4,4 тис. чоловік за годину.
Порівнюючи результати попереднього пасажирообстеження можна зробити висновок, що зменшення місткості транспорту, який обслуговує Хортицький район, призвело до зменшення фактично перевезених пасажирів на 2,8 тис. чоловік за годину.
Станом на 2005 рік Шевченківський район обслуговується 242 одиницями класу 1, А, В; обсяг перевезень в найбільш завантажений час становить 5,3 тис. чоловік за годину.
Порівнюючи результати попереднього пасажирообстеження можна зробити висновок, що зменшення місткості транспорту, який обслуговує Шевченківський район, призвело до зменшення фактично перевезених пасажирів на 1.3 тис. чоловік за годину.
Виходячи з наведеного, кількість автобусів великої місткості для обслуговування вказаних напрямків потребує збільшення.
6. Очікувані результати
1. Покращення перевезення пасажирів на міських маршрутах, що не охоплені електротранспортом.
2. Підвищення рівня і якості обслуговування міським пасажирським транспортом жителів районів міста, що не охоплені електротранспортом.
3. Наявність автобусів великої місткості для вирішення питань перевезення великої кількості людей у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
7. Заходи на виконання програми та джерела фінансування
1. Придбання сучасних автобусів великої місткості пристосованих до міських пасажирських перевезень за рахунок коштів міського цільового фонду Запорізької міської ради в обсязі 10 мільйонів 500 тисяч гривень.
2. Розподіл автобусів, визначених п.1 даного розділу, між автопідприємствами, з якими укладено договори з міськвиконкомом на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування, має проводитися виключно на конкурсних засадах.
Умови конкурсу затверджує виконавчий комітет Запорізької міської ради.
Секретар ради | І.І. Наливайко |