Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

30/11/2005

Рішення міської ради від 30.11.2005 № 6 «Про внесення змін до положень про місцеві податки та збори»

З метою забезпечення своєчасного та повного надходження до бюджету місцевих податків та зборів, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення в затверджені міською радою положення про комунальний податок та податок з реклами.
2. Затвердити в новій редакції з урахуванням внесених змін “Положення про податок з реклами” (додаток 1) та “Положення про комунальний податок” (додаток 2).
3. В рішенні від 09.06.04 № 7 “Про внесення змін до положень про місцеві податки та збори” в пункті 3 “Переліку змін та доповнень до положень про місцеві податки та збори, які затверджені Запорізькою міською радою” в графі 2 № 127 замінити на № 128.
4. Визначити такими, що втратили чинність рішення Запорізької міської ради від 20.04.2005 № 31 “Про внесення доповнень до рішення сесії Запорізької міської ради від 05.06.02 № 126 “Про затвердження Положення про комунальний податок”, від 21.09.02 №11 “Про затвердження Положення про податок з реклами”, від 05.06.02 № 126 “Про затвердження Положення про комунальний податок”.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І. та голову постійної комісії Запорізької міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів Великого В.І.

Cекретар ради І.І. Наливайко
  Додаток 1
до рішення міської ради
____30.11.2005_№__6___

Положення
про податок з реклами

1. Загальні положення

1.1. Податок з реклами встановлений згідно з Законом України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" і Декретом Кабінету Міністрів України від 20 травня 1993 року № 56 - 93 “Про місцеві податки і збори”.
1.2. Основні засади рекламної діяльності, правові відносини, що виникають у процесі створення, розповсюдження та одержання реклами визначає Закон України від 3 липня 1996 року № 270/96-ВР "Про рекламу" зі змінами та доповненнями.
1.3. Рекламою визнаються всі види оголошень та повідомлень, які передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації (преси, ефірного, супутникового та кабельного телебачення, радіомовлення), каталогів, прейскурантів, довідників, листівок, афіш, плакатів, рекламних щитів, календарів, світових газет (рядок, якій біжить, світовий фіксований рядок), майна юридичних та фізичних осіб, одягу.
1.4. Особа - будь яка фізична чи юридична особа.
1.5. Рекламодавець - особа, від імені якого здійснюється реклама.
1.6. Виробник реклами - особа, яка здійснює виробництво реклами повністю або частково за заявками рекламодавця.
1.7. Розповсюджувач реклами - особа, яка доводить рекламу до споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб.
1.8. Споживач реклами - особа, на яку спрямована реклама.
1.9. Податок з реклами стягується з усіх видів об'яв та повідомлень, які передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу, на вулицях міста, магістралях, майданах, будівлях та спорудах, транспорті та інших місцях, незалежно від відомчої належності та видів власності.
1.10. Кошти від податку з реклами надходять в бюджет міста і спрямовуються на цілі, п ередбачені його видатковою частиною.

2. Механізм справляння та порядок сплати податку з реклами

2.1. Податок з реклами стягується з осіб, які розповсюджують рекламу з метою повідомлення споживачів та створення попиту на товари та послуги або розповсюдження відомостей про будь-кого або будь-що для створення популярності.
2.2. Платниками податку з реклами є підприємства, суб'єкти підприємницької діяльності всіх організаційно-правових форм, які є юридичними особами, у тому числі підприємства з іноземними інвестиціями, філії, відділення або інші відокремлені підрозділи, а також громадяни України та інших держав, філії (відділення та інші відокремлені підрозділи), які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи або інші громадяни, що мешкають постійно, тимчасово або прибули у місто та розповсюджують рекламу.
2.3. Об'єктом оподаткування податку з реклами є вартість послуг за встановлення та розповсюдження реклами власної продукції (робот, послуг), у тому числі роботи, які виконуються господарським способом.
2.4. Ставки податку з реклами встановлю ю ться у розмірах:
а) 0,1 відсотка вартості послуг за розміщення реклами на строк до 6-ти місяців та одноразової реклами у засобах масової інформації;
б) 0,5 відсотка вартості послуг за розміщення реклами на строк від 6 місяців до одного року та п р отя гом одного календарного місяця у засобах масової інформації.
У випадку, коли реклама розміщується на строк більш одного року податок з реклами сплачується за кожний рік окремо у встановленому порядку, як при розміщен н і попередньої реклами.
2.5. Утримання і перерахування до бюджету податку з реклами здійснюють розповсюджувачі реклами. Податок з реклами сплачується під час оплати послуг за встановлення та розміщення реклами. Якщо суб' є кт господарювання самостійно виробляє і розповсюджує рекламу, то він самостійно повинен сплатити податок з реклами до початку її розміщення.
2.6. Податок з реклами перераховується до бюджету міста за місцем податкової реєстрації (місцем перебування на податковому обліку в органах державної податкової служби). Суб'єкти підприємницької діяльності, які розміщують рекламу у місті Запоріжжя повинні бути зареєстровані у податкових органах міста як платники податку з реклами. Базовий (звітний) період – календарний місяць.

3. Відповідальність платників за сплату податку та контроль за його надходженням до бюджету

3.1. Платники податку з реклами несуть відповідальність за неподання, несвоєчасне подання розрахунку податку з реклами до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати податку з реклами до бюджету відповідно до Закону України від 4 грудня 1990 року № 509-ХИ “Про державну податкову службу" (зі змінами та доповненнями), Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", інших законодавчих та нормативно-правових актів.
3.2. Контроль за своєчасністю подання розрахунку податку з реклами до органу державної податкової служби, правильність його обчислення, повноту і своєчасність сплати до бюджету здійснюють органи державної податкової служби.

Cекретар ради І.І. Наливайко
  Додаток 2
до рішення міської ради
__30.11.2005_ №_ 6 __ ___

Положення
про комунальний податок

 

1. Загальні положення

Комунальний податок встановлюється у відповідності з Законом України від 21 травня 1997 року № 280/97 "Про місцеве самоврядування в Україні" та Декретом Кабінету Міністрів України від 20 травня 1993 року № 56-93 "Про місцеві податки і збори" з внесеними змінами та доповненнями.

2. Механізм справляння та порядок сплати комунального податку

2.1. Платниками комунального податку є:
- розташовані на територїї міста підприємства всіх видів і форм власності (юридичні особи),
- бюджетні установи, організацїї, які отримують дохід від господарської та комерційної діяльності та від надання платних послуг (виходячи із чисельності робітників, які займаються цією діяльністю) філії (окремі та інші відокремлені підрозділи), котрі не мають окремого балансу та розрахункового рахунку в установах банку, виходячи із чисельності працівників у складі підприємств, що є юридичними особами.
2.2. Об'єктом оподаткування комунальним податком є річний фонд оплати праці.
2.3. Ставка комунального податку встановлюється у розмірі 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподаткованого мінімуму доходів громадян. Тобто, сума комунального податку за звітний період = середньоблікова чисельність штатних працівників за звітний період (крім інвалідів та чорнобильців) х один неоподатковуваний мінімум доходів громадян х кількість місяців в періоді х 10%.
2.4. Сума внесеного податку включається платником до валових витрат.
2.5. Комунальний податок перераховується до бюджету міста за місцем податкової реєстрації (місцем перебування на податковому обліку в органах державної податкової служби). Базовий (звітний) період - календарний місяць.
2.6. Рахунки, на які повинен бути сплачений податок повідомляється платникам після прийняття рішення про бюджет міста через установи банків та податкові інспекції за місцем реєстрації платника.

 3. Відповідальність платників за сплату податку та контроль за його надходженням до бюджету

3.1. Платники комунального податку несуть відповідальність за неподання, несвоєчасне подання розрахунку комунального податку до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати комунального податку до бюджету віповідно до Закону Украіни від 4 грудня 1990 року № 509-Ш "Про державну податкову службу" (зі змінами та доповненнями), Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-Ш "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", інших законодавчих та нормативно-правових актів.
3.2. Контроль за своєчасністю подання розрахунку комунального податку до органу державної податкової служби, правильність його обчислення, повноту і своєчасність сплати до бюджету здійснюють державні податкові інспекції міста.

4. Пільги по комунальному податку

4.1. Від сплати комунального податку звільняються юридичні особи, в частині працюючих інвалідів всіх категорій та громадян, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, житлово-будівельні кооперативи, об'єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлові організації, що обслуговують житловий фонд комунальної власності, суб'єкти підприємницької діяльності (юридичні особи) платники єдиного податку згідно із Указом Президента від 03.07.1998 року № 727/98 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва”, платники фіксованого сільськогосподарського податку згідно із Законом України від 17.12.1998 року № 320-Х1У “Про фіксований сільськогосподарський податок”.
4.2. Міська рада, по узгодженню з постійною комісією з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів міської ради при наявності економічних розрахунків і висновку фінансового управління міської ради, звільняє або надає пільги іншим платникам податку при наявності економічних обґрунтувань.

Cекретар ради І.І. Наливайко