Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

20/04/2005

Рішення міської ради від 20.04.2005 № 19 «Про затвердження міської Програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки міста Запоріжжя на період до 2010 року»

Відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про пожежну беспеку” та постанови Кабінету міністрів України від 01.07.2002 №870 “Про затвердження Програми забеспечення пожежної беспеки на період до 2010 року”, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:

1. Затвердити міську Програму забеспечення пожежної беспеки міста Запоріжжя на період до 2010 року (далі – Програма) (додається).

2. Затвердити заходи щодо виконання Програми забеспечення пожежної та техногенної беспеки на період до 2010 (додається).

3. Фінансовому управлінню міської ради (Малиш В.І.) при формуванні бюджетів міста до 2010 року передбачати цільове фінансування для реалізації заходів міської Програми пожежної та техногенної беспеки міста Запоріжжя на період до 2010 року, виходячи із загальних фінансових можливостей міського бюджету.

4. Контроль за виконаням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому ради Вайтаника К.О. та постіну комісію з питань депутатської діяльності, регламенту, законності та правопорядку (Битюцький Г.О.).

 

Міський голова Є.Г.Карташов

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_20.04.2005_ №_19_

 

МІСЬКА ПРОГРАМА
забезпечення пожежної та техногенної безпеки міста Запоріжжя
на період до 2010 р.

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Міська Програма забезпечення пожежної та техногенної безпеки міста Запоріжжя на період до 2010 року (далі Програма) спрямована на реалізацію державної політики в сфері охорони життя й здоров'я людей, національного багатства й навколишнього природного середовища , відповідно до Закону України "Про пожежну безпеку", постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2002 № 870 "Про за твердження Програми забезпечення пожежної безпеки на період до 2010 року" і позначає шляхи посилення технічної й ресурсної бази аварійно-рятувальної служби в місті.
Програма розроблена на підставі "Організаційного плану заходів щодо виконання Програми забезпечення пожежної безпеки на період до 2010 року", затвердженого розпорядженням обласної державної адміністрації від 30.09.2002 № 403.
Головна мета Програми - підвищення рівня захисту життя й здоров'я громадян, приватної , колективної й державної власності від пожеж, підтримка належного рівня пожежної безпеки на об'єктах і території міста, створення необхідних умов для проведення першочергових аварійно-рятувальних робіт, рішення проблемних питань матеріально-технічного забезпечення аварійно-рятувальних підрозділів.

2. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОГО СТАНУ МАТЕРІАЛЬНО - ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ м. ЗАПОРІЖЖЯ

Завдання по ліквідації надзвичайних ситуацій у м. Запоріжжі виконують шістнадцять аварійно-рятувальних підрозділів, дев'ять із яких фінансуються за рахунок засобів державного бюджету, а сім по охороні об'єктів (ВАТ „Запоріжсталь”, ВАТ „Дніпроспецсталь”, ВАТ „Запоріжкокс”, ВАТ „Мотор Січ” та ДП ЗМКБ „Прогрес”, ДП „ЗТМК”, ПО „Кремнійполімер”, ВАТ „Запоріжтрансформатор”, ЗАТ „ЗАЗ”) - за рахунок підприємств.
На озброєнні аварійно-рятувальних підрозділів мається 52 пожежні автоцистерни, 3 автодрабини та один колінчатий підіймач для рятування людей з висоти до 9 поверхів, а також 15 одиниць спеціальної техніки, призначеної для гасіння особливо крупних пожеж і проведення аварійно - рятувальних робіт. Всі автоцистерни мають строк експлуатації більше 10 років, а спеціальна техніка - більше 20 років. Засоби зв'язку (автомобільні й переносні радіостанції) не обновлялися більше 20 років і не відповідають сучасним вимогам.
На даний час однією з найважливіших проблем є оснащення підрозділів головного управління спеціальними автодрабинами та автопідйомниками. В гарнізоні, до штатної потреби не вистачає 6-ти автодрабин та автопідйомників. Взагалі відсутня техніка для рятування людей з десятого й вище розташованих поверхів, на висоту 50 та більше метрів за умов наявності більш ніж 80 багатоповерхових будинків тільки у м. Запоріжжя.
Залишається значною проблемою – придбання техніки для швидкого та ефективного реагування на надзвичайні ситуації, пов'язані з підвищенням рівня стічних вод у місті, в період таїння снігу та під час сильних дощів. Накопичення стічних вод відбувається, як правило, в одних і тих-же місцях міста при кожному сильному дощу на протязі декількох років підряд. При виконанні робіт пов'язаних з викачкою води з механічними домішками приводить до гарантованого виходу з ладу спеціальної техніки аварійно-рятувальних підрозділів, більшість якої, на теперішній час, підлягає списанню.
Через відсутність належного фінансування протягом останніх десяти років не було придбано ні однієї пожежної автоцистерни, 93 % наявної аварійно-рятувальної техніки підлягає списанню. Подальша їхня експлуатація вимагає значних додаткових витрат на обслуговування й ремонт, щоб уникнути відмов під час виконання службових завдань. Витрати, затверджені Законом України "Про Державний бюджет України на 2005 рік", тільки на 36,8 % забезпечують потреби служби цивільного захисту, а саме у 2004 році ГУ МНС України в Запорізькій області витрати не перевищують 10 % від реальної потреби на придбання:
- пально-мастильних матеріалів (профінансовано – 20000грн, витрачено 493723 грн);
- техніки (профінансовано – 0 грн., витрачено – 59752 грн);
- матеріально-технічного устаткування, засобів пожежогасіння й захисту особового складу (профінансовано – 0 грн., витрачено – 303197 грн.)
Фінансування з державного бюджету становить менше третини потреби на виконання пожежною охороною своїх функцій. У такому ж обсязі заплановане виділення засобів і на 2005 рік.
Найбільш гостро склалася ситуація при забудові житлового масиву „Південний”, в якому проектом детального планування мікрорайону № 3 було передбачено і частково відбудовано пожежне депо на 4 автомобіля, але за відсутністю коштів у 1993 році будівництво було призупинено і мотивуючи тим, що з часом чомусь відпала необхідність його добудови, рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 26.04.02 №166/3 в порушення вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 1994 року № 508 передана державному комунальному підприємству „ВРЕЖО – 11”, для будівництва виробничої бази.

3. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ПОЖЕЖНОЇ ОХОРОНИ м.ЗАПОРІЖЖЯ

Розвиток науково-технічного прогресу, ринкової економіки, застосування в житлових і суспільних будинках нових пожежонебезпечних речовин і матеріалів, зневага окремими категоріями громадян правилами особистої безпеки привели , в останні роки, до стійкої тенденції росту кількості пожеж і загибелі на них людей. Фінансування підрозділів аварійно-рятувальних служби з державного бюджету залишається вкрай недостатнім . Для забезпечення охорони життя й здоров'я людей, національного багатства й навколишнього природного середовища назріла необхідність розвитку матеріально - технічної бази аварійно-рятувальних підрозділів за рахунок коштів місцевого бюджету й альтернативних джерел фінансування (а також інших джерел фінансування не заборонених законодавством )

Пріоритетними завданнями даної Програми є :

3.1. Забезпечення життєво важливих інтересів населення, підприємств, установ і організацій міста незалежно від форм власності в сфері пожежної та техногенної безпеки;
3.2. Об'єднання можливостей центральних і місцевих органів державної виконавчої влади , органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій у питаннях розвитку матеріально-технічної бази аварійно-рятувальної служби;
3.3. Зміцнення й збереження кадрового потенціалу аварійно-рятувальної служби;
3.4. Розробка міських будівних програм з урахуванням розміщення й будівництва пожежних депо;
3.5. Створення аварійно-рятувального підрозділу по охороні Південного мікрорайону м. Запоріжжя;
3.6. Сприяння розвитку добровільної й відомчої пожежної охорони;
3.7. Створення належних умов для несення служби, проведення занять і тренувань підрозділами аварійно-рятувальної служби;
3.8. Придбання нових пожежних автоцистерн і автодрабин для рятування людей з будинків підвищеної поверховості для підрозділів аварійно-рятувальної служби;
3.9. Заміна морально застарілих засобів зв'язку в підрозділах аварійно-рятувальної служби;
3.10. Забезпечення пожежної техніки підрозділів аварійно-рятувальної служби запасними частинами, пально-мастильними матеріалами, в огнегасними речовинами, рятувальними засобами й пожежно-технічним озброєнням, відповідно до табельної належності ;
3.11. Забезпечення особового складу аварійно-рятувальної служби бойовим одягом, спорядженням, речовим майном і засобами захисту органів дихання.
Заходи щодо реалізації розвитку матеріально-технічної бази аварійно-рятувальної служби на період до 2010 року викладені в додатку до програми.

4. ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ

Фінансування заходів Програми, відповідно до додатка, здійснюється за рахунок засобів:
4.1. Державного бюджету, у межах, передбачених законодавством "Про державний бюджет України";
4.2. Місцевого бюджету, у відповідності зі статтею 24 Закону України "Про пожежну безпеку", підпункту 15 пункту 1 статті 91 Бюджетного Кодексу України, у межах витрат , затверджених сесіями міської Ради;
4.3. Участь на паях підприємств, установ і організацій у розвитку аварійно-рятувальної служби, відповідно до пункту 42 "Положення про державну пожежну охорону", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1994 № 08;
4.4. Платних послуг, які надаються підрозділами аварійно-рятувальної служби, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2000 № 798;
4.5. За рахунок пожертвувань юридичних осіб і громадян, у відповідності зі статтею 24 Закону України "Про пожежну безпеку".

5. МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ

З метою організації виконання Програми, координації роботи всіх виконавців і залучення зацікавлених в ефективній реалізації заходів структур, Програма проходить узгодження в районних адміністраціях міста, після чого направляється на розгляд сесії міської Ради й затверджується відповідним рішенням.
У ході виконання Програми здійснюється щоквартальний моніторинг, аналіз стану її реалізації й ефективності виконаних заходів.
Загальну координацію робіт і контроль за виконанням Програми здійснює ГУ МНС України в Запорізькій області.

 

Секретар ради І.І. Наливайко

 

  ДОДАТОК
до Програми забезпечення
пожежної та техногенної безпеки міста
Запоріжжя на період до 2010 року

 

ЗАХОДИ
по реалізації розвитку матеріально – технічної бази пожежної охорони
та аварійно-рятувальної служби м. Запоріжжя на період до 2010 року


п/п

 

Найменування заходу

 

Загальна сума засобів, тис. грн.

Строки виконання, сума засобів на рік, тис. грн.

2005

2006

2007

2008

2009

2010

1

Реконструкція :
- будинків та споруд;
- стадіону для занять пожежно-прикладним спортом по вул.Заднепровська 5А


1000
1500



1500


200
-


200
-


200
-


200
-


200
-

2

Придбання пожежної техніки:
- автоцистерн АЦ-40 (130)63 Б;
- автомобіля швидкого реагування;
- автодрабини.


2820
800
7000


-
-
3500


900


510
400
-


900
-


510
400


-
-
3500

3

Забезпечення аварійно-рятувальної служби Пожежно-технічним озброєнням, засобами зв'язку й оперативного керування., засобами пожежогасіння, пожежними рукавами, бойовим одягом, речовим майном, засобами захисту органів подиху й ремкомплектами до них.

3550

650

800

550

550

500

500

4

Забезпечення аварійно-рятувальної служби пально-мастильними матеріалами й запасними частинами до пожежних автомобілів.

9476

1476

1600

1600

1600

1600

1600

5

Виділення квартир особовому складу аварійно-рятувальної служби, що складає на обліку в районних адміністраціях міської ради в списках осіб, що бідують в одержанні житла або поліпшенні житлових умов.

             

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_20.04.2005_ №_19_

 

Заходи
щодо виконання Програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки
міста Запоріжжя на період до 2010 року

Організаційне забезпечення

1. Систематично аналізувати стан забезпечення пожежної та техногенної безпеки в кожному районі, на підприємствах, в установах та організаціях. За результатами аналізу та з урахуванням факторів негативного впливу на протипожежний стан розробляти комплексні плани заходів щодо запобігання пожежам та загибелі людей на них.

Постійно Головні управління, управління та інші структурні підрозділи, районні адміністрації міської ради, керівники підприємств, установ, організацій, ГУ МНС України в Запорізькій області.

2. Здійснювати координацію діяльності районних адміністрацій щодо забезпечення техногенного та протипожежного захисту об'єктів та території.

Починаючи з 2005 року ГУ МНС України в Запорізькій області, головні управління, управління та інші структурні підрозділи міської ради.

3. Згідно з Типовим положенням про службу пожежної безпеки, опрацювати питання щодо створення та функціонування служб пожежної безпеки в місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях.

Починаючи з 2005 року Головні управління, управління, виконавчий комітет, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

4. Проаналізувати стан протипожежного водопостачання районів міста, здійснити комплекс заходів щодо забезпечення нормативних витрат води на пожежогасіння.

Постійно

КП „Водоканал”, районні адміністрації міської ради

5. Забезпечити розгляд стану пожежної безпеки м.Запоріжжя та об'єктів на засіданнях міського виконавчого комітету з питань безпечної життєдіяльності населення та міської комісії з питань ТЕБ та НС окремих територій.

Постійно

Управління праці та соціального захисту населення, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

6. Забезпечити відкриття сезонних оздоровчих закладів, розташованих у місцях масового відпочинку громадян, із дозволу відповідних комісій, утворених органами виконавчої влади.

Постійно

Головні управління, управління та інші структурні підрозділи, районні адміністрації міської ради

7. Організувати згідно із законодавством проведення періодичного контролю продукції, що реалізується через торговельну мережу, на її відповідність вимогам пожежної безпеки.

Постійно

Управління по захисту прав споживачів, ГУ МНС України в Запорізькій області.

8. Передбачати виділення цільових коштів для закупівлі необхідного протипожежного обладнання, проведення робіт із забезпечення пожежної безпеки будинків підвищеної поверховості. Розробити плани-графіки відновлення систем протипожежного і протидимного захисту, а також проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищ житлових будинків.

Постійно Головні управління, управління та інші структурні підрозділи, районні адміністрації міської ради, керівники підприємств, установ, організацій.

9. Підприємствам, організаціям і установам незалежно від форм власності на підставі „Переліку об'єктів та промислових підприємств із підвищеним рівнем вибухопожежонебезпеки”, укласти угоди на підключення сигналів від приймально-контрольних приладів установок пожежогасіння та пожежної сигналізації на пульти централізованого спостереження.

Постійно

Керівники підприємств, установ, організацій

10. Відремонтувати та привести в працездатний стан системи автоматичних установок протипожежного захисту будівель із масовим перебуванням людей (дошкільні, навчальні та лікувально-оздоровчі заклади, культурно-видовищні установи, підприємства торгівлі, готелі, гуртожитки тощо) підприємств, установ та організацій. Укласти відповідні угоди на їх обслуговування.

Постійно Керівники підприємств, установ та організацій, до сфери управління яких належать об'єкти з масовим перебуванням людей

11. Увести до навчальних програм у загальноосвітніх навчальних закладах окремий курс із вивчення правил пожежної та техногенної безпеки, поведінки під час пожежі.

Постійно

Управління освіти і науки міської ради .

12. Забезпечити проведення навчання (з регулярною перевіркою знань) керівників наукових і навчальних закладів, а також педагогічних та науково – педагогічних працівників із питань пожежної безпеки, охорони життя й здоров'я людей у побуті.

Постійно

Управління освіти і науки, управління праці та соціального захисту населення міської ради.

13. Забезпечити створення на потенційно небезпечних об'єктах міста автоматизованих локальних систем виявлення, спостереження та оповіщення.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, керівники потенційно небезпечних об'єктів.

14. Забезпечити обстеження і взяття на облік підземних і наземних будівель та споруд, що відповідають вимогам захисту для забезпечення укриття населення.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, керівники підприємств, установ, закладів та організацій.

15. Відповідно до статті 7 Закону України „Про пожежну безпеку” щорічно проводити комплексні перевірки діяльності районних адміністрації м. Запоріжжі з питань пожежної безпеки, в тому числі щодо вжитих ними заходів із зміцнення матеріально-технічної бази протипожежних та аварійно-рятувальних служб районів.

Постійно

ГУ МНС України в Запорізькій області

16. Розробити та впровадити заходи щодо безаварійного функціонування потенційно небезпечних об'єктів.

Постійно

Керівники потенційно небезпечних об'єктів

17. Провести паспортизацію потенційно небезпечних об'єктів, ідентифікацію, декларування та розробку планів ліквідації аварійних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки.

Постійно

Керівники підприємств, установ, закладів та організацій.

18. Акціонерній компанії „Днепроенерго”, Запорізькій міській дирекції Українського державного підприємства електрозв'язку „Укртелеком”, комунальному підприємству „Водоканал”, концерну „ Міські теплові мережі”, акціонерному товарітству „Запоріжгаз” заборонити відключення будівель, де розміщені протипожежні та аварійно-рятувальні підрозділи ГУ МНС України в Запорізької області від системи опалення, енергопостачання та телефонного зв'язку.

Постійно Керівники підприємств

19. Визначити ГУ МНС України в Запорізької області єдиною організацією, яка проводить в межах м Запоріжжя державну протипожежну експертизу проектів на нове будівництво, реконструкцію, переобладнання і перепрофілювання об'єктів (незалежно від форм власності) і здійснює контроль за дотриманням діючих норм і правил пожежної безпеки.

Постійно

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради

20. Інспекції держархбудконтролю не допускати випадків реєстрації та включення статичну звітність актів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів державної та не державної власності, оформлених без відповідного підпису представника державного пожежного нагляду ГУ МНС України в Запорізької області які завіряються гербовою печаткою даного органу.

Постійно

Інспекціяї держархбудконтролю

Розвиток матеріально-технічної бази пожежної охорони

21. Для забезпечення проведення аварійно-рятувальних робіт при формуванні бюджету на 2005-2007 роки передбачити придбання для пожежної та аварійно-рятувальної служби міста рятувального обладнання на воді (спеціальний катер), для гасіння пожеж і рятування людей з будівель підвищеної поверховості (автодробину висотою біль ніж 60 метрів).

2005-2007 рік Фінансове управління та управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради

22. За висновками державного пожежного нагляду забезпечити накопичення резерву пально-мастильних матеріалів та піноутворювача в районах міста, на промислових підприємствах на весняно-літній пожежонебезпечний період, а також для ліквідації аварій техногенного характеру.

Постійно Районні адміністрації міської ради, керівники підприємств

Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки

23. Організовувати проведення конференцій, семінарів та нарад з метою інформування населення з основних причин виникнення надзвичайних ситуацій у відповідності до пори року та геостаціонарного положення району.

Постійно

Районні адміністраціїміської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

24. Сприяти висвітленню в засобах масової інформації матеріалів щодо навчання населення правилам пожежної та техногенної безпеки, поведінки при виникненні різного роду надзвичайних ситуацій.

Постійно Управління з питань внутрішньої політики, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

25. Забезпечити проведення агітаційно-масової роз'яснювальної роботи серед населення з основних питань цивільного захисту під час днів міста, районів та інших громадських заходів в тому числі Акції "Запобігти. Врятувати. Допомогти", для чого опрацювати спільно з організаторами відповідні сценарії, положення, угоди.

Постійно

Управління культури, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

26. Розглядати на засіданні рад з питань безпечної життєдіяльності населення питання щодо проведення масово-роз'яснювальної роботи серед населення стосовно дотримання вимог правил безпеки життєдіяльності.

Постійно

Районні адміністрації міської ради , ГУ МНС України в Запорізькій області

27. Забезпечити постійний моніторинг громадської думки щодо діяльності підрозділів МНС. Використовувати різні форми цієї роботи - анонімне анкетування, інтерактивне опитування через Інтернет, ЗМІ тощо. Залучати до цієї роботи професійні соціологічні служби.

Постійно Управління праці та соціального захисту населення, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

28. Забезпечити дієвий контроль за роботою навчальних закладів, якістю навчання з нормативних дисциплін “Цивільна оборона” та “Безпека життєдіяльності”, а також запровадження ними при цьому новітніх навчальних технологій та застосування нових вимог законодавчих i нормативних актів у сфері цивільного захисту

Постійно

Управління освіти і науки, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

29. Організувати оперативне інформування керівників навчальних закладів про нещасні випадки, які сталися з дітьми під час надзвичайних ситуацій в тому числі на пожежах.

Постійно

Управління освіти і науки, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

30. Розробити для дітей та юнацтва сценарії театральних, циркових вистав і розважальних програм, які пропагандують безпеку життєдіяльності та включити їх до репертуарів театрів ляльок, юного глядача, цирків, програм естрадних концертів, телевізійних та радіопередач.

Постійно

Управління освіти і науки, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

31. Забезпечити участь школярів та юнацтва у проведенні Всеукраїнського фестивалю ДЮП, Всеукраїнської гри-випробування “Школа безпеки” та “Котигорошко” тощо, згідно до положень. Сприяти висвітленню в засобах масової інформації заходів, пов'язаних із проведенням цих заходів.

Постійно Комітет у справах сім'ї та молоді, управління освіти і науки, управління культури, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

32.Створити цикл теле-радіопередач “Жити та працювати безпечно”, в яких висвітлювати проблеми забезпечення пожежної та техногенної безпеки. А також виховування у громадян негативного ставлення до вживання алкоголю та наркотиків.

Постійно Управління праці та соціального захисту населення, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

33. Організувати проведення в трудових колективах лекцій та бесід, спрямованих на попередження пожеж, надзвичайних ситуацій та загибелі людей на них в побуті і на виробництві.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

34. У житлових мікрорайонах, на ринках, річкових, залізничних та автобусних вокзалах, аеропортах, основних транспортних магістралях, в місцях продажу спиртних напоїв установити стенди стосовно навчання населення правил безпеки життєдіяльності. Доповнити їх матеріалами про факти пожеж та надзвичайних ситуацій, особливо тих, які фіксують порушення правил безпеки. Оновлення інформації на стендах проводити щоквартально.

Постійно Районні адміністрації міської ради, керівники підприємств, вокзалів, адміністрації ринків, ГУ МНС України в Запорізькій області

35. Організувати виготовлення та розміщення в ліфтових холах, на сходових клітинах, коридорах загального користування житлових будинків та гуртожитків табличок, листівок, плакатів із короткими інструкціями про заходи безпеки в побуті та рекомендаціями на випадок виникнення надзвичайних ситуацій різного роду, в тому числі пожеж. Організувати випуск періодичних інформаційних видань про стан пожежної та техногенної безпеки в районі, місті, населеному пункті.

Постійно

Добровільне пожежне товариство, районні адміністрації міської ради

36. Розробити тексти радіо бесід на протипожежну тематику та забезпечити їх трансляцію через радіовузли річкових, залізничних та автобусних вокзалів, аеропорту, об'єктові радіовузли промислових підприємств, ринків, театрально-видовищних закладів та в місцях з масовим перебуванням людей.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

37. Організувати навчання населення вимогам правил безпеки життєдіяльності. З цією метою сприяти підготовці, виданню та широкому розповсюдженню відповідних посібників, методичних матеріалів, листівок, звернень до громадян, пам'яток.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

38.Сприяти встановленню на території районів міста рекламних носіїв типу біг-борд (розміром 3х6 м.) та сіті-лайт (розміром 1,2х1,8 м.) з метою попередження травмування і загибелі людей та навчання населення правилам безпеки життєдіяльності.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

39. Сприяти розміщенню соціальної реклами у громадському транспорті.

Постійно

Управління транспорту та зв'язку міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

40. Організувати виготовлення видеороликів соціальної реклами, використовуючи можливості творчих спілок, телекомпанії професійних відео студій

Постійно

Районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

Удосконалення роботи з персоналом

41. Згідно з “Переліком посад, при призначенні на які особи зобов'язані проходити навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки, та порядком його організації”, затвердженим МВС України наказом № 628 від 17.11.94 і зареєстрованим Міністерством юстиції 22.12.94 за № 307/517, вжити заходів щодо удосконалення організації проходження спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) та перевірки знань відповідних нормативних актів із пожежної безпеки керівниками, іншими посадовими особами та працівниками підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності.

Постійно

Керівники підприємств, організацій, установ, ГУ МНС України в Запорізькій області

42. Забезпечити подальший розвиток навчально-тренувальної бази аварійно-рятувальних підрозділів міста.

Постійно

Районні адміністрації міської ради згідно з компетенцією, ГУ МНС України в Запорізькій області

43. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 232 від 03.04.95 упровадити обов'язкове страхування членів ДПД, відповідальності суб'єктів господарювання усіх форм власності за шкоду, заподіяну іншим особам унаслідок пожежі або нещасного випадку невиробничого характеру.

Постійно

Районні адміністрації міської ради, підприємства, установи та організації

44. Продовжити підготовку працівників МНС з питань надання невідкладної медичної допомоги травмованим.

Постійно

Управління охорони здоров'я, районні адміністрації міської ради, ГУ МНС України в Запорізькій області

 

Секретар ради І.І. Наливайко

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення