Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

15/09/2004

Рішення міської ради від 15.09.2004 № 29 «Про створення єдиних постійно діючих тендерних комітетів»


З метою впорядкування процесу організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до Закону України від 22.02.2000 №1490-III "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 16.01.03 №434-IV "Про внесення змін до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти") та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 26.12.2000 №280 "Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" із змінами та доповненнями Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:

1. Для організації та проведення процедур закупівель за рахунок бюджетних коштів створити:
1.1. Єдиний постійно діючий міський тендерний комітет для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста по установам міського підпорядкування.
1.2. Єдині постійно діючі тендерні комітети районів для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста по установам підпорядкованим районним адміністраціям міської ради.

2. Затвердити:
2.1. Склад єдиного постійно діючого міського тендерного комітету (додається).
2.2. Положення про організацію здійснення закупівель товарів, робіт і послуг єдиним постійно діючим міським тендерним комітетом (додається).
2.3. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Жовтневого району (додається).
2.4. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Заводського району (додається).
2.5. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Комунарського району (додається).
2.6. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Ленінського району (додається).
2.7. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Орджонікідзевського району (додається).
2.8. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Хортицького району (додається).
2.9. Склад єдиного постійно діючого тендерного комітету Шевченківського району (додається).
2.10. Положення про організацію здійснення закупівель товарів, робіт і послуг єдиним постійно діючим тендерним комітетом району (додається).

3. Доручити юридичному відділу виконавчого комітету міської ради проводити правову експертизу договорів про закупівлю за результатами торгів, які проведені єдиним постійно діючим міським тендерним комітетом.

4. Доручити виконавчому комітету міської ради визначити перелік та (або) вартісну межу товарів, робіт і послуг, закупівлю яких буде здійснювати єдиний постійно діючий міський тендерний комітет.

5. Доручити головам районних адміністрацій міської ради своїм розпорядженням визначити перелік та (або) вартісну межу товарів, робіт і послуг, закупівлю яких буде здійснювати єдиний постійно діючий тендерний комітет району.

6. На рівні головних розпорядників коштів бюджету міста створити тендерні комітети для організації і проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг, що не входять до переліку та вартісної межі товарів, робіт і послуг, закупівлю яких будуть здійснювати єдиний постійно діючий міський тендерний комітет або єдині постійно діючі тендерні комітети районів.

7. Рекомендувати організаціям – розпорядникам коштів нижчого рівня і організаціям – одержувачам коштів за погодженням головних розпорядників коштів створити тендерні комітети для організації і проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг, що не входять до закупівель товарів, робіт і послуг тендерними комітетами головних розпорядників коштів.

8. Тендерним комітетам у своїй діяльності керуватися чинним законодавством України, цим рішенням та Положенням про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 26.12.2000 №280 „Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” із змінами та доповненнями.

9. Визнати такими, що втратили чинність рішення міської ради від 15.10.03 №37 "Про організацію та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", від 24.12.03 №19 "Про внесення змін до рішення міської ради від 15.10.03 №37 "Про організацію та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", рішення виконавчого комітету міської ради від 04.03.04 №56 "Про внесення змін до складу єдиного постійно діючого міського тендерного комітету" і від 20.08.04 №299 "Про внесення змін до складу єдиного постійно діючого міського тендерного комітету".

10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грищенка В.Ф. та голову постійної комісії з питань соціального та економічного розвитку, бюджету та фінансів Великого В.І.

11. Делегувати виконавчому комітету міської ради повноваження, щодо внесення змін до цього рішення, з наступним затвердженням на сесії міської ради.

 

Міський голова Є.Г. Карташов

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого міського тендерного комітету

 

Грищенко В.Ф.

- перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова міського тендерного комітету.

 

Члени комітету:

Великий В.І.

- депутат міської ради (за згодою);

Гальцов В.Є.

- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

Корнієнко С.А.

- завідуючий юридичним відділом виконавчого комітету міської ради;

Крещук М.О.

- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

Малиш В.І.

- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальник фінансового управління міської ради;

Наливайко І.І.

- секретар міської ради;

Новак Н.В.

- начальник головного економічного управління міської ради;

Огородова Т.М.

- депутат міської ради (за згодою);

Кузьмін О.С.

- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

Сопіна О.М.

- депутат міської ради (за згодою);

Ткачук С.В.

- спеціаліст І категорії відділу з питань координації
закупівель за державні кошти головного економічного управління міської ради;

Черкаска В.В. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради.

 

Примітка: В засіданні міського тендерного комітету беруть участь заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів міської ради, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко
 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_


Положення
про організацію здійснення закупівель товарів, робіт і послуг єдиним постійно діючим міським тендерним комітетом

Метою цього Положення є підвищення ефективності державних закупівель, раціональне використання бюджетних коштів, забезпечення оптимального рівня цін та зменшення витрат, пов’язаних з організацією і проведенням процедур закупівель.

І. Організація діяльності єдиного постійно діючого
міського тендерного комітету


1.1. Єдиний постійно діючий міський тендерний комітет (далі – міський тендерний комітет) у своїй роботі керується чинним законодавством України, цим Положенням, внутрішніми нормативними документами замовника – Запорізької міської ради та рішеннями, які приймаються самим міським тендерним комітетом.
1.2. Міський тендерний комітет створено для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів міського тендерного комітету та їх неупередженості.
1.3. Міський тендерний комітет виступає організатором проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робот і послуг за рахунок коштів бюджету міста по установам міського підпорядкування.
1.4. Міський тендерний комітет має печатку із своїм найменуванням.
1.5. Зміни до складу міського тендерного комітету вносяться за поданням голови міського тендерного комітету та оформляються рішеннями виконавчого комітету міської ради з наступним затвердженням на сесії міської ради.
1.6. Рішення міського тендерного комітету про визначення переможця тендеру та укладання з ним договору купівлі- продажу є обов’язковим для виконання всіма головними розпорядниками коштів. При цьому замовником визнається міська рада, яка в даному випадку діє в iнтеpecax платника (платників) – головного розпорядника коштів міського бюджету, що фіксується згодом у багатосторонньому договорі про закупівлю (замовник – міська рада, платник – головний розпорядник коштів та учасник – переможець процедури закупівлі, обраний за її результатами). У разі відмови переможця торгів підписати договір, міський тендерний комітет може повторно визначити найкращу тендерну пропозицію з тих, строк діі яких ще не минув чи провести повторно торги.
1.7. Для розв’язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення торгів на закупівлю товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи міського тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти, крім тих, що є заінтересованими особами стосовно виконавців цієї процедури закупівлі з урахуванням вимог частини другої
статті 12 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” (далі – Закон).
У разі здійснення закупівлі засобів електронно-обчислювальної техніки, у тому числі телекомунікаційного обладнання, і програмних продуктів міський тендерний комітет включає в тендерну документацію вимоги щодо захисту інформації, передбачені законодавством, а також залучає до роботи комітету представників Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем і захисту інформації Служби безпеки України.
У разі здійснення закупівлі засобів програмного забезпечення міський тендерний комітет в обов’язковому порядку включає в тендерну документацію вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі копії довідки Державного департаменту інтелектуальної власності про внесення учасника процедури закупівлі до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення і дійсності прав цього суб’єкта реєстрації (учасника процедури закупівлі) на період проведення тендера.
1.8. Керівництво роботою міського тендерного комітету здійснює його голова, який є посадовою особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
1.9. Голова міського тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на міський тендерний комітет функцій.
Голова міського тендерного комітету призначає заступників голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена міського тендерного комітету. У разі відсутності голови міського тендерного комітету його обов’язки виконує заступник голови міського тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови міського тендерного комітету, то він має право визначити серед них виконуючого обов’язки голови міського тендерного комітету на період своєї відсутності з правом підписання багатосторонніх договорів про закупівлю).
За рішенням голови міського тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатись у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів замовника.
1.10. Робоча група з представників міського тендерного комітету в складі не менше трьох осіб призначається для розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель.
Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
1.11. Формою роботи міського тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
1.12. Розгляду на засіданнях міського тендерного комітету підлягають такі питання:
планування роботи міського тендерного комітету, розподіл функцій членів міського тендерного комітету, окремих його комісій та груп;
здійснення процедур закупівель відповідно до чинного законодавства;
прийняття відповідних рішень.
1.13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях міського тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів міського тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос голови міського тендерного комітету є ухвальним.
1.14. Рішення міського тендерного комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, що брали участь у голосуванні.

ІІ. Головні функції міського тендерного комітету

Міський тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель;
вибір процедури закупівель відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель;
розміщення оголошення про здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг, процедури попередньої кваліфікації у бюлетені „Вісник державних закупівель” та, у разі потреби, в інших друкованих засобах масової інформації, у тому числі в міжнародних, на радіо, телебаченні, у мережі електронного зв’язку або розсилання запрошень учасникам процедур державних закупівель щодо участі в них та інформування учасників процедур закупівлі про їх результати;
підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівель чи процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель документації;
надання роз’яснень учасникам процедур державних закупівель щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
проведення процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель у разі її застосування;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних пропозицій, забезпечення вибору найбільш вигідної тендерної пропозиції виключно на підставі критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій, визначених у тендерній документації;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства;
у разі надходження скарги від учасника процедур державних закупівель – забезпечення її належного розгляду відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 04.12.2000 №264 „Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” із змінами та доповненнями або участь у розгляді скарги, якщо останню було подано до уповноваженого органу з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

ІІІ. Права та обов’язки міського тендерного комітету

3.1. Міський тендерний комітет має право:
від імені міської ради в межах наданих повноважень та визначених функцій виступати організатором проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг;
готувати та подавати на затвердження виконавчого комітету міської ради проекти рішень щодо складу міського тендерного комітету;
одержувати від структурних підрозділів міської ради інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
залучати без права голосу, у разі потреби, до роботи в міському тендерному комітеті інших працівників міської ради і виконавчого комітету міської ради та на договірних засадах сторонніх експертів і консультантів, у тому числі з громадських організацій (за їх згодою);
використовувати необхідне для виконання покладених завдань майно міської ради;
у межах затвердженого кошторису міської ради здійснювати необхідні для проведення процедур закупівлі витрати;
готувати пропозиції міському голові щодо покриття витрат, безпосередньо пов’язаних з підготовкою, друкуванням і відправленням тендерної документації, за рахунок платежів претендентів відповідно до частини третьої статті 20 Закону;
здійснювати вибір процедур закупівель, інших, ніж відкриті торги, згідно з вимогами чинного законодавства (торгів з обмеженою участю, двоступеневих торгів, запиту цінових пропозицій (котирувань), закупівлі у одного постачальника (учасника).
3.2. Міський тендерний комітет зобов’язаний:
організовувати проведення процедур закупівель відповідно до чинного законодавства, установлених процедур закупівлі та термінів;
забезпечити рівні умови для всіх учасників процедур державних закупівель, що беруть участь у процедурах закупівлі, об’єктивний та чесний вибір переможця;
зберігати конфіденційність інформації;
своєчасно готувати письмові роз’яснення голові міської ради стосовно отриманих на його адресу скарг від постачальників (підрядників), що беруть участь у торгах (тендерах), щодо можливих порушень процедур закупівель;
своєчасно оформляти відповідну звітність та забезпечувати її подання на затвердження голові міської ради.

ІV. Повноваження голови, секретаря та інших членів міського тендерного комітету

4.1. Голова міського тендерного комітету:
планує проведення засідань міського тендерного комітету та веде ці засідання;
вирішує питання стосовно забезпечення діяльності міського тендерного комітету;
приймає рішення щодо створення комісій та робочих групп міського тендерного комітету;
уносить на розгляд голови міської ради пропозиції щодо змін у складі міського тендерного комітету;
за потреби приймає рішення щодо проведення позапланових засідань міського тендерного комітету;
пропонує порядок денний засідань міського тендерного комітету;
надає головним розпорядникам бюджетних коштів згідно з їх зверненнями дозволи на проведення ними самостійно процедур закупівель товарів, робіт і послуг, що входять до закупівель, які здійснює міський тендерний комітет.
4.1.1. Голова міського тендерного комітету (виконуючий обов’язки голови – його заступник) засвідчує своїм підписом такі документи щодо державних закупівель:
оголошення стосовно державних закупівель;
запит щодо цінових пропозицій (котирувань), запрошення до торгів з обмеженою участю та закупівлі у одного учасника з урахуванням їх погодження, у разі необхідності, з вимогами діючого законодавства;
тендерну документацію, включаючи зміни у разі їх внесення;
інструкцію щодо підготовки та подання заявок на участь у попередній кваліфікації;
повідомлення про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів;
рішення щодо скарг учасників торгів, що розглядалися міським тендерним комітетом;
звіт про результати здійснення процедури закупівлі.
Указані документи після підпису завіряються печаткою міської ради або печаткою міського тендерного комітету.
4.2. Секретар міського тендерного комітету призначається головою міського тендерного комітету.
4.3. Секретар міського тендерного комітету веде та оформляє протоколи засідань міського тендерного комітету, забезпечує оперативне інформування членів міського тендерного комітету стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови міського тендерного комітету виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує відповідно до законодавства зберігання документів щодо здійснення державних закупівель.
4.4. Якщо секретар міського тендерного комітету відсутній на засіданні міського тендерного комітету, то голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому члену міського тендерного комітету.
4.5. Члени міського тендерного комітету на засіданнях міського тендерного комітету беруть участь в обговоренні та приймають рішення щодо результатів процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель у разі її застосування; оцінки та зіставлення тендерних пропозицій; визначення переможця процедур закупівлі.
4.6. Члени міського тендерного комітету мають право:
брати участь в усіх засіданнях міського тендерного комітету та прийнятті його рішень;
ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо оцінки та зіставлення тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель;
виносити питання на розгляд міського тендерного комітету, а також мають право на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань міського тендерного комітету.
4.7. Члени міського тендерного комітету зобов’язані додержуватись норм чинного законодавства у сфері державних закупівель, відповідних нормативно-правових актів замовника – міської ради, цього Положення, тендерної документації, об’єктивно та неупереджено розглядати тендерні пропозиції учасників процедур державних закупівель, забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується предмета діяльності міського тендерного комітету.

V. Витрати на організацію та проведення процедур закупівлі

5.1. Склад, обсяги та джерела покриття витрат на організацію та проведення процедур закупівель можуть визначатися у відповідному кошторисі витрат щодо організації та проведення процедури закупівлі, що за поданням голови міського тендерного комітету затверджується розпорядженням міського голови.
5.2. При розробці кошторису, зазначеного в пункті 5.1., ураховуються умови діяльності міського тендерного комітету, вид закупівлі, складність проведення процедури закупівлі тощо. При розрахунку кошторису не враховуються витрати, що покриваються за рахунок загального кошторису, на утримання апарату міської ради, зокрема на оплату праці штатних працівників, утримання приміщень тощо.
5.3. Витрати на проведення процедур закупівель можуть в установленому чинним законодавством порядку відшкодовуватися за рахунок коштів, отриманих від учасників процедур державних закупівель за надання тендерної документації відповідно до частини третьої статті 20 Закону.
5.4. Кошти за надання тендерної документації надходять до єдиного цільового фонду міської ради.

VІ. Відповідальність членів міського тендерного комітету

6.1. Голова міського тендерного комітету та інші члени міського тендерного комітету, а також залучені експерти та консультанти відповідно до своїх повноважень несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за порушення, допущені під час здійснення процедур закупівель, правильність та об’єктивність прийнятих рішень, недотримання вимог достовірності та збереження конфіденційності інформації, недоліки у веденні звітності.
6.2. При виявленні порушень у роботі міського тендерного комітету, зокрема внаслідок розгляду отриманої відповідно до чинного законодавства скарги від учасників процедур державних закупівель, що беруть чи брали участь у процедурах закупівель, голова міського тендерного комітету подає письмові роз’яснення голові міської ради з цього приводу.

VІІ. Для функціонування міського тендерного комітету

7.1. Головне економічне управління міської ради залучається для узагальнення інформації, необхідної для планування та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг міським тендерним комітетом.
7.2. Для організації проведення міським тендерним комітетом торгів (тендерів), головні розпорядники коштів міського бюджету подають головному економічному управлінню міської ради:
тендерну документацію на предмет закупівлі в повному обсязі, яка обов’язково повинна містити:
- інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
- кількість товару та гранична сума закупівлі;
- місце доставки (можливий оптовий склад доставки всієї партії на район та конкретний склад кожного замовника), виконання робіт і послуг (якщо декілька місць – приблизне розташування об’єктів із зазначенням відстаней між ними);
- строки поставки з урахуванням періодичності та обсягів;
- зазначення основних та особливих умов, які повинні бути обов’язково включені до договору про закупівлю;
- умови оплати;
- інформацію про додаткові умови, які необхідні для акцепту тендерної пропозиції;
- інформацію, підтверджену документально (спеціалізовані інформаційно-рекламні газети, прайс-листи тощо) про ціни на зазначені види товарів, що склалися на території міста на період подання тендерної документації.
7.3. Головний розпорядник коштів у разі виникнення нагальної потреби має право за офіційним погодженням голови міського тендерного комітету (у разі його відсутності – одного із заступників голови) організувати та провести процедуру торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг, що входять до закупівель, які здійснює міський тендерний комітет.
Рішення про проведення закупівлі головним розпорядником коштів також може прийматися на засіданнях міського тендерного комітету, про що головний розпорядник коштів отримує витяг із протоколу.
Головному розпоряднику коштів закупівлю проводити тільки після отримання витягу із протоколу засідання міського тендерного комітету або письмової згоди голови міського тендерного комітету (у разі його відсутності – одного із заступників голови міського тендерного комітету).
7.4. Рішення, які приймаються міським тендерним комітетом, є обов’язковими до виконання всіма головними розпорядниками коштів.
7.5. За результатами торгів міський тендерний комітет інформує головних розпорядників коштів про переможця торгів та визначає термін укладання договору в межах термінів, установлених діючим законодавством. Багатосторонній договір про закупівлю укладається між замовником торгів – міською радою в особі голови міського тендерного комітету (при його відсутності – заступником голови міського тендерного комітету), платником – головним розпорядником коштів міського бюджету та учасником – переможцем процедури закупівлі, обраним за її результатами.

VІІІ. Прикінцеві положення

Питання щодо роботи міського тендерного комітету, які не визначено у цьому Положенні, регламентуються Положенням про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, яке затверджено наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000р №280 „Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” із змінами та доповненнями.

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_


Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Жовтневого району

 

Бабанін В.М. - заступник голови районної адміністрації, голова тендерного комітету.
Члени комітету:
Бригадир О.С. - головний лікар комунальної установи „Міська стоматологічна поліклініка № 2” (за згодою);
Будівська Т.В. - начальник управління праці та соціального захисту населення;
Василенко Н.В. - головний лікар комунальної установи „Центральна лікарня Жовтневого району” (за згодою);
Глянько Н.М. - завідуючий відділом бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер;
Даркова С.М. - завідуючий відділом комунального господарства;
Дєнєжна Н.В. - спеціаліст І категорії відділу соціального та економічного розвитку;
Журавльов Ю.В. - заступник голови районної адміністрації;
Кириченко Л.М. - начальник фінансового управління;
Лазаренко А.Г. - завідуючий загальним відділом;
Онищенко О.О. - завідуючий відділом освіти;
Тихонов В.І. - депутат міської ради (за згодою);
Урвачова О.Я. - заступник голови районної адміністрації;
Усачов В.І. - заступник голови районної адміністрації;
Щетко Т.І. - завідуючий відділом соціального та економічного розвитку;
Ященко О.В. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи.

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Заводського району

 

Мельник С.Є.

- заступник голови районної адміністрації,
голова тендерного комітету.

 

Члени комітету:
Гапошкіна Л.І. - завідуючий відділом бухгалтерського обліку та звітності;
Герасімов В.В. - депутат міської ради (за згодою);
Кириченко В.М. - заступник голови районної адміністрації;
Криворучко Г.І. - начальник фінансового управління;
Нікулочкіна Н.В. - спеціаліст І категорії апарату при керівництві;
Полухін В.Ф. - депутат міської ради (за згодою);
Сальник С.І. - завідуючий відділом соціально-економічного розвитку;
Чудновська Н.Г. - головний спеціаліст відділу соціально-економіч-ного розвитку;
Штепа О.І. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи.

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Комунарського району

 

Лиско В.В.

- заступник голови районної адміністрації, голова тендерного комітету.

 

Члени комітету:
Алакозов В.С. - головний лікар комунальної установи медичної санітарної частини „Комунар” (за згодою);
Антонова Т.М. - інженер І категорії відділу освіти;
Дмитренко С.О. - начальник фінансового управління;
Калашникова В.Ф. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи;
Кузьменко В.І. - завідуючий відділом освіти, депутат міської ради;
Наріженко Л.В. - завідуючий відділом соціального та економічного розвитку;
Плетінь В.В. - головний спеціаліст по координації роботи з правоохоронними органами відділу організаційної та кадрової роботи;
Поздняков О.О. - заступник голови районної адміністрації;
Солов’ян І.М. - заступник головного лікаря комунальної установи медичної санітарної частини „Комунар” (за згодою);
Улюкін Г.З. - спеціаліст І категорії відділу соціального та економічного розвитку;
Урвачов Є.П. - заступник голови районної адміністрації;
Яковенко В.В. - заступник голови районної адміністрації.

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Ленінського району


Близнюк В.Д. - заступник голови районної адміністрації, голова тендерного комітету.
Члени комітету:
Дрібноход О.Д. - завідуючий відділом бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер;
Кіян Л.А. - головний спеціаліст відділу соціального та економічного розвитку;
Макаренко М.Г. - головний лікар комунальної установи „Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9”, депутат міської ради (за згодою);
Нікішин В.Ф. - заступник голови районної адміністрації;
Никитюк Л.В. - завідуючий загальним відділом;
Пилипенко Т.П. - завідуючий відділом соціального та економічного розвитку;
Солодовник А.І. - депутат міської ради (за згодою);
Фалькова Т.Д. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи;
Юлпатов Б.В. - завідуючий відділом комунального господарства;
Яма М.П. - завідуючий відділом освіти;
Яроцька Н.В. - начальник фінансового управління.

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Орджонікідзевського району

 

Жилінський О.М.

- заступник голови районної адміністрації, голова
тендерного комітету.

 

Члени комітету:
Говорченко Л.О. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи;
Касьян О.С. - заступник голови районної адміністрації;
Кравець О.В. - спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку;
Лєута І.С. - завідуючий відділом комунального господарства;
Матвєєва В.І. - начальник управління праці та соціального захисту
населення;
Мельник І.А. - завідуючий відділом соціально-економічного розвитку;
Ратнер Л.І. - головний спеціаліст відділу торгівлі та побутового
обслуговування населення;
Стешенко О.О. - начальник фінансового управління;
Туліна Г.І. - головний лікар комунальної установи „Центральна лікарня Орджонікідзевського району”, депутат міської ради (за згодою);
Тихомиров В.М. - завідуючий відділом освіти;
Чижова Л.Д. - завідуючий відділом бухгалтерського обліку та звітності;
Шкондіна В.М. - завідуючий відділенням комунальної установи „Центральна лікарня Орджонікідзевського району” (за згодою).

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Хортицького району

 

Скороход С.І. - заступник голови районної адміністрації, голова тендерного комітету.
Члени комітету:
Глущенко М.Г. - заступник голови районної адміністрації;
Годжек О.В. - завідуючий відділом освіти;
Дитяткова А.Г. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи;
Дубров В.Б. - заступник голови районної адміністрації;
Каптюх Ю.В. - депутат міської ради (за згодою);
Кованьова Л.К. - головний лікар пологового будинку №9 (за згодою);
Кувайцев К.Ю. - спеціаліст І категорії з питань внутрішньої політики апарату при керівництві райадміністрації;
Міхантьєва Г.В. - головний лікар комунальної установи „Центральна поліклініка №1 Хортицького району” (за згодою);
Некрасова В.М. - начальник управління праці та соціального захисту населення;
Овлах В.М. - завідуючий відділом комунального господарства;
Піпенко М.В. - заступник голови районної адміністрації;
Петрова Т.І. - начальник фінансового управління;
Речіна О.П. - головний спеціаліст відділу соціального та економічного розвитку.

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

 

Склад
єдиного постійно діючого тендерного комітету
Шевченківського району


Леончиков А.В. - заступник голови районної адміністрації, голова тендерного комітету.
Члени комітету:
Болобченкова А.В. - інспектор шкіл відділу освіти;
Буря Ю.В. - депутат міської ради (за згодою);

Гриньов В.В. - завідуючий відділом організаційної та кадрової роботи;
Гужва М.Г. - завідуючий відділом освіти;
Кобиляцький В.В. - заступник голови районної адміністрації;
Онищенко В.Г. - завідуючий відділом адміністративно-правової роботи;
Пархоменко В.Г. - завідуючий відділом соціально-економічного розвитку;
Рубан Т.Д. - начальник фінансового управління;
Стецюк Л.І. - головний лікар комунальної установи „Центральна поліклініка Шевченківського району” (за згодою).

 

Примітка: В засіданнях єдиного постійно діючого тендерного комітету району беруть участь заступники голови районної адміністрації, в напрямі яких здійснюється закупівля, а також керівники структурних підрозділів районної адміністрації, які відповідальні за підготовку тендерної документації для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

Секретар ради І.І.Наливайко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
_15.09.04_ № _29_

Положення
про організацію здійснення закупівель товарів, робіт і послуг єдиним постійно діючим тендерним комітетом району

Метою цього Положення є підвищення ефективності державних закупівель, раціональне використання бюджетних коштів, забезпечення оптимального рівня цін та зменшення витрат, пов’язаних з організацією і проведенням процедур закупівель.

І. Організація діяльності єдиного постійно діючого
тендерного комітету району

1.1. Єдиний постійно діючий тендерний комітет району (далі – тендерний комітет району) у своїй роботі керується чинним законодавством України, цим Положенням, внутрішніми нормативними документами Запорізької міської ради, районної адміністрації та рішеннями, які приймаються самим тендерним комітетом району.
1.2. Тендерний комітет району створено для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету району та їх неупередженості.
1.3. Тендерний комітет району виступає організатором проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робот і послуг за рахунок коштів бюджету міста по установам підпорядкованим районним адміністраціям міської ради.
1.4. Зміни до складу тендерного комітету району вносяться за поданням голови тендерного комітету району та оформляються рішеннями виконавчого комітету міської ради з наступним затвердженням на сесії міської ради.
1.5. Рішення тендерного комітету району про визначення переможця тендеру та укладання з ним договору купівлі- продажу є обов’язковим для виконання всіма головними розпорядниками коштів. При цьому замовником визнається районна адміністрація міської ради, яка в даному випадку діє в iнтеpecax платника (платників) – головного розпорядника коштів бюджету району, що фіксується згодом у багатосторонньому договорі про закупівлю (замовник – районна адміністрація міської ради, платник – головний розпорядник коштів та учасник – переможець процедури закупівлі, обраний за її результатами). У разі відмови переможця торгів підписати договір, тендерний комітет району може повторно визначити найкращу тендерну пропозицію з тих, строк діі яких ще не минув чи провести повторно торги.
1.6. Для розв’язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення торгів на закупівлю товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету району можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти, крім тих, що є заінтересованими особами стосовно виконавців цієї процедури закупівлі з урахуванням вимог частини другої статті 12 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” (далі – Закон).
У разі здійснення закупівлі засобів електронно-обчислювальної техніки, у тому числі телекомунікаційного обладнання, і програмних продуктів тендерний комітет включає в тендерну документацію вимоги щодо захисту інформації, передбачені законодавством, а також залучає до роботи комітету представників Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем і захисту інформації Служби безпеки України.
У разі здійснення закупівлі засобів програмного забезпечення тендерний комітет району в обов’язковому порядку включає в тендерну документацію вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі копії довідки Державного департаменту інтелектуальної власності про внесення учасника процедури закупівлі до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення і дійсності прав цього суб’єкта реєстрації (учасника процедури закупівлі) на період проведення тендера.
1.7. Керівництво роботою тендерного комітету району здійснює його голова, який є посадовою особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
1.8. Голова тендерного комітету району організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету району призначає заступників голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету району. У разі відсутності голови тендерного комітету району його обов’язки виконує заступник голови тендерного комітету району (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він має право визначити серед них виконуючого обов’язки голови тендерного комітету району на період своєї відсутності з правом підписання багатосторонніх договорів про закупівлю).
За рішенням голови тендерного комітету району можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатись у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів замовника.
1.9. Робоча група з представників тендерного комітету району в складі не менше трьох осіб призначається для розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель.
Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
1.10. Формою роботи тендерного комітету району є засідання, які проводяться у разі потреби.
1.11. Розгляду на засіданнях тендерного комітету району підлягають такі питання:
планування роботи тендерного комітету району, розподіл функцій членів тендерного комітету, окремих його комісій та груп;
здійснення процедур закупівель відповідно до чинного законодавства;
прийняття відповідних рішень.
1.12. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету району, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів тендерного комітету району. У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету району є ухвальним.
1.13. Рішення тендерного комітету району оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, що брали участь у голосуванні.

ІІ. Головні функції тендерного комітету району

Тендерний комітет району відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель;
вибір процедури закупівель відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель;
розміщення оголошення про здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг, процедури попередньої кваліфікації у бюлетені „Вісник державних закупівель” та, у разі потреби, в інших друкованих засобах масової інформації, у тому числі в міжнародних, на радіо, телебаченні, у мережі електронного зв’язку або розсилання запрошень учасникам процедур державних закупівель щодо участі в них та інформування учасників процедур закупівлі про їх результати;
підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівель чи процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель документації;
надання роз’яснень учасникам процедур державних закупівель щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
проведення процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель у разі її застосування;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних пропозицій, забезпечення вибору найбільш вигідної тендерної пропозиції виключно на підставі критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій, визначених у тендерній документації;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства;
у разі надходження скарги від учасника процедур державних закупівель – забезпечення її належного розгляду відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 04.12.2000 №264 „Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” із змінами та доповненнями або участь у розгляді скарги, якщо останню було подано до уповноваженого органу з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

ІІІ. Права та обов’язки тендерного комітету району

3.1. Тендерний комітет району має право:

від імені районної адміністрації міської ради в межах наданих повноважень та визначених функцій виступати організатором проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг;
готувати та подавати (після узгодження з головою районної адміністрації міської ради) на затвердження виконавчого комітету міської ради проекти рішень щодо складу тендерного комітету району;
одержувати від структурних підрозділів районної адміністрації міської ради інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
залучати без права голосу, у разі потреби, до роботи у тендерному комітеті району інших працівників районної адміністрації міської ради та на договірних засадах сторонніх експертів і консультантів, у тому числі з громадських організацій (за їх згодою);
у межах затвердженого кошторису районної адміністрації міської ради здійснювати необхідні для проведення процедур закупівлі витрати;
готувати пропозиції голові районної адміністрації міської ради щодо покриття витрат, безпосередньо пов’язаних з підготовкою, друкуванням і відправленням тендерної документації, за рахунок платежів претендентів відповідно до частини третьої статті 20 Закону;
здійснювати вибір процедур закупівель, інших, ніж відкриті торги, згідно з вимогами чинного законодавства (торгів з обмеженою участю, двоступеневих торгів, запиту цінових пропозицій (котирувань), закупівлі у одного постачальника (учасника).
3.2. Тендерний комітет району зобов’язаний:
організовувати проведення процедур закупівель відповідно до чинного законодавства, установлених процедур закупівлі та термінів;
забезпечити рівні умови для всіх учасників процедур державних закупівель, що беруть участь у процедурах закупівлі, об’єктивний та чесний вибір переможця;
зберігати конфіденційність інформації;
своєчасно готувати письмові роз’яснення голові районної адміністрації міської ради стосовно отриманих на його адресу скарг від постачальників (підрядників), що беруть участь у торгах (тендерах), щодо можливих порушень процедур закупівель;
своєчасно оформляти відповідну звітність та забезпечувати її подання на затвердження голові районної адміністрації міської ради.

ІV. Повноваження голови, секретаря та інших членів
тендерного комітету району

4.1. Голова тендерного комітету району:
планує проведення засідань тендерного комітету та веде ці засідання;
вирішує питання стосовно забезпечення діяльності тендерного комітету;
приймає рішення щодо створення комісій та робочих групп тендерного комітету;
уносить на розгляд голови районної адміністрації міської ради пропозиції щодо змін у складі тендерного комітету;
за потреби приймає рішення щодо проведення позапланових засідань тендерного комітету;
пропонує порядок денний засідань тендерного комітету;
надає головним розпорядникам бюджетних коштів згідно з їх зверненнями дозволи на проведення ними самостійно процедур закупівель товарів, робіт і послуг, що входять до закупівель, які здійснює тендерний комітет району.
4.1.1. Голова тендерного комітету району (виконуючий обов’язки голови – його заступник) засвідчує своїм підписом такі документи щодо державних закупівель:
оголошення стосовно державних закупівель;
запит щодо цінових пропозицій (котирувань), запрошення до торгів з обмеженою участю та закупівлі у одного учасника з урахуванням їх погодження, у разі необхідності, з вимогами діючого законодавства;
тендерну документацію, включаючи зміни у разі їх внесення;
інструкцію щодо підготовки та подання заявок на участь у попередній кваліфікації;
повідомлення про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів;
рішення щодо скарг учасників торгів, що розглядалися тендерним комітетом;
звіт про результати здійснення процедури закупівлі.
Указані документи після підпису завіряються печаткою районної адміністрації міської ради.
4.2. Секретар тендерного комітету району призначається головою тендерного комітету району.
4.3. Секретар тендерного комітету району веде та оформляє протоколи засідань тендерного комітету району, забезпечує оперативне інформування членів тендерного комітету району стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови тендерного комітету району виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує відповідно до законодавства зберігання документів щодо здійснення державних закупівель.
4.4. Якщо секретар тендерного комітету району відсутній на засіданні тендерного комітету, то голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому члену тендерного комітету району.
4.5. Члени тендерного комітету району на засіданнях тендерного комітету беруть участь в обговоренні та приймають рішення щодо результатів процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель у разі її застосування; оцінки та зіставлення тендерних пропозицій; визначення переможця процедур закупівлі.
4.6. Члени тендерного комітету району мають право:
брати участь в усіх засіданнях тендерного комітету та прийнятті його рішень;
ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо оцінки та зіставлення тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель;
виносити питання на розгляд тендерного комітету, а також мають право на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань тендерного комітету.
4.7. Члени тендерного комітету району зобов’язані додержуватись норм чинного законодавства у сфері державних закупівель, відповідних нормативно-правових актів Запорізької міської ради, замовника – районної адміністрації міської ради, цього Положення, тендерної документації, об’єктивно та неупереджено розглядати тендерні пропозиції учасників процедур державних закупівель, забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується предмета діяльності тендерного комітету району.

V. Витрати на організацію та проведення процедур закупівлі

5.1. Склад, обсяги та джерела покриття витрат на організацію та проведення процедур закупівель можуть визначатися у відповідному кошторисі витрат щодо організації та проведення процедури закупівлі, що за поданням голови тендерного комітету району затверджується розпорядженням голови районної адміністрації міської ради.
5.2. При розробці кошторису, зазначеного в пункті 5.1., ураховуються умови діяльності тендерного комітету району, вид закупівлі, складність проведення процедури закупівлі тощо. При розрахунку кошторису не враховуються витрати, що покриваються за рахунок загального кошторису, на утримання апарату районної адміністрації міської ради, зокрема на оплату праці штатних працівників, утримання приміщень тощо.
5.3. Витрати на проведення процедур закупівель можуть в установленому чинним законодавством порядку відшкод