04.02.2025 10:30
У січні до контакт-центру «15-80» звернулося понад 10 тисяч містян
Заявки з приводу різних проблем чи пропозицій запорізький міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» приймає цілодобово як за номерами телефонів, так і через електронні сервіси.
Поки запоріжці опівночі 1 січня вітали один одного з Новим роком, сервіс розпочав новий відлік: перше звернення у 2025 році було зареєстровано о 00:04:07, коли в одній з квартир міста зникло світло.
Загалом протягом першого місяця року до системи надійшло 10 453 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
ТОП-10 питань, що найчастіше порушувались у зверненнях:
- Інженерні мережі - 2553
- Надзвичайні ситуації та цивільний захист населення - 2224
- Магістральні водоводи зовнішніх мереж - 1946
- Служба обслуговування електромереж - 1787
- Благоустрій прибудинкової території - 515
- Ліфтове господарство - 485
- Експлуатація і ремонт житлового фонду - 193
- Інші питання ЖКГ - 183
- Подяки - 127
- Транспорт - 91
Передати заявку до контакт-центру «15-80» можна у такий спосіб:
- через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» https://1580.zp.gov.ua
- через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
- 𝟭𝟱-𝟴𝟬 (зі стаціонарних телефонів)
- за телефонами (𝟎𝟔𝟏) 𝟕𝟖𝟕 𝟏𝟓 𝟖𝟎, (𝟎𝟓𝟎) 𝟒𝟏𝟒 𝟏𝟓 𝟖𝟎, (𝟎𝟔𝟕) 𝟔𝟓𝟔 𝟏𝟓 𝟖𝟎.
Поділитись
Дізнайтеся також
04/02/2025
Ветерани звертаються за послугами до ЦНАПів
Дізнайтеся також
04/02/2025
Ветерани звертаються за послугами до ЦНАПів
Усі новини