Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою встановлення на території міста Запоріжжя єдиного функціонального механізму присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна на відповідній вулиці, провулку тощо, новоствореним (новозбудованим) та існуючим об’єктам нерухомості, Запорізька міська рада:
ВИРІШИЛА:
1 Доручити районним адміністраціям Запорізької міської ради по Жовтневому, Заводському, Комунарському, Ленінському, Орджонікідзевському, Хортицькому, Шевченківському району (далі – районна адміністрація) присвоювати та змінювати поштової адреси новоствореним (новозбудованим) та існуючим об’єктам нерухомого майна за місцем їх розташування.
2 Для присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна суб’єкти господарювання та фізичні особи подають до районної адміністрації заяву, до якої додаються:
для фізичної особи – копія паспорта;
для юридичної особи та фізичної особи-підприємця – копія свідоцтва про державну реєстрацію;
лист-пропозиція орендного підприємства Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації з рекомендованою адресою;
копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт нерухомого майна;
завірена у встановленому порядку копія правовстановлювального документа, який підтверджує право власності заявника на об’єкт нерухомого майна;
копія технічного паспорта об’єкта, за результатами інвентаризації нерухомого майна, проведеної не пізніше 6 місяців до дати звернення;
копія документа, що свідчить про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (за наявності);
у разі подання заяви уповноваженою особою, засвідчена нотаріально копія довіреності.
2.1 Подання документів здійснюється особисто заявником або уповноваженою особою на підставі нотаріально посвідченої довіреності.
3 Розгляд звернень та підготовка проектів розпоряджень районною адміністрацією проводиться у термін, який з дня отримання звернення не повинен перевищувати 30 календарних днів (у разі наявності всіх документів).
4 У разі відсутності або неповного комплекту документів, зазначених у пункті 2 цього рішення, районна адміністрація надає заявнику письмову відповідь із встановленням терміну надання таких документів.
5 У разі відсутності підстав для присвоєння чи зміни адреси, заявнику районною адміністрацією надається мотивована письмова відповідь щодо неможливості присвоєння чи зміни адреси.
6 Присвоєння та зміна поштових адрес об’єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття відповідних розпоряджень районними адміністраціями.
7 Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Іванова А.В. та на постійну комісію міської ради з питань життєзабезпечення міста (робота галузей міського господарства) (Рекалов Г.О.).
Міський голова
О.Ч.Сін
|