Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

23/08/2007

Рішення виконавчого комітету від 23.08.2007 № 314 «Про виконання бюджету міста за І півріччя 2007 року»

За січень-травень поточного року відбулось зростання випуску промислової продукції проти відповідного періоду 2006 року на 21,3 відсотка та середнього рівня заробітної плати працівників підприємств і організацій міста на 27,5 відсотка (при планових показниках на рік відповідно 6,0 відсотків та 23,3 відсотки). Ці показники і прийняті міською радою рішення про збільшення розмірів орендної плати за земельні ділянки та ставок орендної плати за використання нерухомого майна комунальної власності позитивно вплинули на виконання доходів бюджету. Станом на 01.06.2007 виконання планових показників доходів загального фонду становить 114,6 відсотка.
На підставі Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» та відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України у червні поточного року проведено уточнення доходної частини бюджету міста на поточний рік та збільшений план по доходах на 67,1 млн.грн., в тому числі по податку з доходів фізичних осіб на 65,0 млн. грн.
Після уточнення показників загальний обсяг доходів бюджету на поточний рік склав 1616,2 млн.грн. Обсяг загального фонду – 1183,7 млн.грн., в тому числі дотація та субвенції з державного бюджету – 353,6 млн.грн. Спеціальний фонд затверджений в сумі 432,5 млн.грн., з яких субвенції з державного бюджету – 267,0 млн.грн.
За І півріччя 2007 року загальна сума надходжень до бюджету міста склала 789,2 млн.грн. До загального фонду надійшло доходів у сумі 530,6 млн.грн., в тому числі дотацій і субвенцій з державного бюджету - 131,0 млн.грн. Практично забезпечено стовідсоткове виконання уточненого плану по доходах міста.
Аналіз структури доходів бюджету міста свідчить про те, що, як і у минулих роках, найбільшу питому вагу у структурі доходів загального фонду бюджету міста займають надходження по податку з доходів фізичних осіб – 80,8 відсотка, платі за землю – 6,2 відсотки, єдиному податку – 4,0 відсотка, платі за оренду майнових комплексів та іншого майна – 2,3 відсотки, платі за придбання торгових патентів – 2,3 відсотки, місцевих податках і зборах – 2,0 відсотка.
Збільшення надходжень по податку з доходів фізичних осіб відбулось через зростання середнього рівня заробітної плати працівників внаслідок підвищення мінімальної заробітної плати на 20,0 відсотків та запровадження ІІ етапу єдиної тарифної сітки в оплаті праці працівників бюджетних установ і збільшення інших доплат, передбачених законодавством.
Аналіз надходжень по платі за землю вказує на те, що збільшення відбувається за рахунок орендної плати земельних ділянок. Протягом звітного періоду додатково укладено 292 договори оренди. Однак, слід відзначити, що укладання додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок, пов'язане зі зміною розмірів орендної плати, здійснюється досить повільними темпами. Так, за І півріччя поточного року їх укладено лише 3,5 відсотка від загальної кількості таких договорів.
Одним із суттєвих джерел доходів, які спрямовуються на виконання власних повноважень територіальної громади, є місцеві податки і збори. До бюджету міста за січень-червень 2007 року надійшло 8,1 млн. грн. В цілому по місту планові показники по місцевих податках і зборах виконані. Невиконання відбулось лише в Хортицькому районі (98,4 відсотки) та Орджонікідзевському районі (99,6 відсотка).
Питома вага надходжень комунального податку у місцевих податках і зборах становить 33,3 відсотки. Незважаючи на збільшення кількості платників в поточному році на 129 одиниць, надходження зазначеного податку залишились майже на рівні січня – червня 2006 року (2,7 млн.грн.), що пов'язано зі збільшенням недоїмки у І півріччі поточного року на 0,4 млн.грн. або у 2,5 рази.
Незважаючи на досягнуті позитивні результати у виконанні доходної частини бюджету, сума недоїмки до бюджету міста залишається значною і станом на 01.07.2007 становить 5,8 млн.грн., в тому числі по податку з доходів фізичних осіб – 2,1 млн.грн., податку на прибуток підприємств комунальної власності – 1,5 млн.грн., платі за придбання торгових патентів – 0,7 млн.грн., місцевих податках і зборах – 0,6 млн. грн., єдиному податку – 0,3 млн.грн. та інших податках і зборах – 0,6 млн.грн.
Крім того, має місце заборгованість по виплаті заробітної плати на 50 підприємствах міста в сумі 6,3 млн.грн.
До спеціального фонду бюджету станом на 01.07.2007 року надійшло 258,6 млн. грн., в тому числі надходження до бюджету розвитку – 200,5 млн.грн., з них субвенція з державного бюджету на будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро – 179,0 млн.грн. Викликає занепокоєння стан надходжень до бюджету розвитку коштів від продажу землі, які становлять 5,8 млн.грн. або 16,5 відсотка.
В звітному періоді видатки загального фонду бюджету міста склали 516,1 млн.грн. або 93,4 відсотки планових показників на відповідний період. До державного бюджету перераховано 53,0 млн.грн.
В складі видатків загального фонду бюджету видатки на функціонування соціально-культурних установ міста та органів місцевого самоврядування становлять 295,9 млн.грн. Так, на охорону здоров'я спрямовано 104,5 млн.грн., освіту – 145,3 млн.грн., культуру і мистецтво – 12,3 млн.грн., фізичну культуру і спорт – 4,8 млн.грн., центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді – 0,2 млн.грн., територіальні центри і відділення соціальної допомоги на дому – 3,0 млн.грн.
Як і в попередні періоди, в структурі економічної класифікації видатків загального фонду бюджету міста найбільшу питому вагу займають видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 231,6 млн.грн. або 44,9 відсотка. На оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 35,3 млн.грн. або 6,8 відсотка, придбання медикаментів та продуктів харчування – 16,5 млн.грн. або 3,2 відсотки. В порівнянні з відповідним періодом минулого року вдвічі збільшені видатки капітального характеру бюджетних установ, які станом на 01.07.2007 складають 15,6 млн.грн.
Аналіз витрат по основних галузях показав, що в идатки на освіту та охорону здоров'я за звітний період виконані відповідно на 94,3 відсотка та 94,2 відсотка до запланованих показників в звітному періоді, а культури та мистецтва на 90,7 відсотка до плану на І півріччя. Це пов'язано, в першу чергу, з процедурою проведення тендерів по видатках капітального та поточного ремонтів.
За рахунок коштів бюджету міста на реалізацію програм соціального захисту населення м.Запоріжжя, які діють в доповнення до державного соціального забезпечення, витрачено 2,8 млн.грн., за рахунок яких проведені заходи з оздоровлення та відпочинку дітей, фінансова підтримка громадських організацій інвалідів та ветеранів. Також, за рахунок субвенцій з державного бюджету були здійснені видатки по нарахованих пільгах та житлових субсидіях населенню в обсязі 46,4 млн.грн., виплачена соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям в розмірі 1,7 млн.грн., інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 6,7 млн.грн., по догляду за дитиною віком до 3 років – 12,3 млн.грн., одиноким матерям – 9,2 млн.грн., при народженні дитини – 28,2 млн.грн. та проведені видатки на надання іншої допомоги сім'ям з дітьми в сумі 3,2 млн.грн. Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян різними видами транспорту склали 10,6 млн.грн.
З метою утримання в належному технічному стані житлових будинків, благоустрою міста за рахунок загального фонду бюджету міста протягом І півріччя поточного року на житлово-комунальне господарство міста було спрямовано 33,4 млн.грн., в тому числі на капітальний ремонт житлового фонду – 10,8 млн.грн., благоустрій міста – 12,6 млн.грн. та дотацію на відшкодування різниці у тарифах на теплову енергію Концерну «Міські теплові мережі» - 10,0 млн.грн.
Для забезпечення безперебійної роботи ЗКПМЕТ «Запоріжелектротранс» на виплату поточної заробітної плати працівникам за рахунок коштів загального фонду бюджету міста профінансовано 8,2 млн.грн.
Суттєвою частиною бюджету міста є спеціальний фонд, видатки по якому склали 240,2 млн.грн., в тому числі на об'єкти, що заплановані в бюджеті розвитку міста – 191,3 млн.грн. За рахунок надходжень до бюджету розвитку міста здійснені видатки на суму 13,9 млн.грн.
На постійному контролі знаходяться питання дотримання бюджетного законодавства при плануванні та використанні бюджетних коштів. З початку року фінансовими органами міста організовано та проведено перевірки правильності складання та затвердження 432 кошторисів бюджетних установ (встановлено завищених асигнувань на суму 24,4 тис.грн.), а також здійснені перевірки діяльності 6 позашкільних установ освіти, в яких виявлено порушень на суму 149,7 тис.грн. Останнє свідчить про відсутність в управлінні освіти і науки міської ради належного контролю за організацією роботи підпорядкованих установ, використанням приміщень та не опрацьовані пропозиції по створенню оптимальних умов надання дітям послуг з позашкільної освіти та більш ефективному використанню наявних бюджетних коштів.
На теперішній час не вирішено питання подальшого фінансування МСЧ ДП «Радіоприлад». Актуальним залишається питання відшкодування з обласного бюджету не тільки видатків на медикаменти, а всіх витрат, які несуть спеціалізовані відділення міських лікарень по наданню медичних послуг мешканцям інших населених пунктів. Чисельність працівників, яка затверджена за штатними розписами та тарифікаційними списками лікувально-профілактичних установ, не приведена у відповідність з визначеним фондом оплати праці.
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2007 році виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. На виконання рішення міської ради від 27.06.2007 №50 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2006 №5 «Про бюджет міста на 2007 рік» затвердити уточнені плани надходжень податків і зборів на 2007 рік по кожному району згідно з додатками 1-8.
2. З метою забезпечення виконання плану надходжень до бюджету розвитку заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченко С.М. до кінця поточного року забезпечити виконання планових показників по надходженню коштів від продажу землі.
3. Головам районних адміністрацій міської ради:
3.1. З метою погашення заборгованості по комунальному податку запросити на засідання комісій з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів керівників тих підприємств, що протягом поточного року допустили її виникнення та зростання.
3.2. Застосувати дієві важелі впливу до керівників підприємств-боржників по виплаті заробітної плати працівникам щодо забезпечення погашення заборгованості до кінця 2007 року.
4. Міському управлінню земельних ресурсів, фінансовим управлінням районних адміністрацій міської ради спільно з податковими інспекціями міста провести роботу з платниками орендної плати за землю щодо необхідності укладання додаткових угод до договорів оренди, пов'язаного зі зміною ставок відповідно до рішення міської ради від 27.12.2006 №14 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м.Запоріжжя».
5. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику головного економічного управління міської ради Новак Н.В. та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику фінансового управління міської ради Малиш В.І. з урахуванням очікуваного надходження коштів до бюджету розвитку опрацювати пропозиції щодо перегляду об′єктів бюджету розвитку та обсягів їх фінансування.
6. Головам районних адміністрацій міської ради, управлінню освіти і науки міської ради забезпечити формування мережі установ освіти на 2007-2008 навчальний рік, складання тарифікаційних списків та штатних розписів працівників в межах затвердженого фонду оплати праці.
7. Управлінню охорони здоров'я міської ради:
7.1. Внести пропозиції щодо подальшого фінансування МСЧ ДП „Радіоприлад”.
7.2. Встановити контроль за усуненням порушень в складанні тарифікаційних списків працівників лікувально-профілактичних установ та приведенням штатної чисельності працівників до затвердженого фонду оплати праці.
7.3. Організувати перевірки штатних розписів та тарифікаційних списків лікувально-профілактичних установ станом на 01.07.2007.
7.4. Порушити перед управлінням охорони здоров'я облдержадміністрації питання щодо відшкодування всіх витрат на хворих, що знаходяться на лікуванні в лікувальних закладах м.Запоріжжя в спеціалізованих відділеннях, які відсутні у лікувальних закладах області, відповідно до складеної калькуляції видатків.
8. Управлінню освіти і науки міської ради:
8.1. Встановити контроль за усуненням порушень, встановлених в ході перевірок діяльності позашкільних установ та опрацювати питання створення більш оптимальних умов надання послуг з позашкільної освіти.
8.2. Забезпечити формування мережі позашкільних установ, затвердження розкладів занять з урахуванням вимог Закону України «Про позашкільну освіту» та наявних фінансових ресурсів, а затвердження тарифікаційних списків педагогічних працівників у відповідності до затвердженої кількості гурткових угрупувань.
8.3. З метою упорядкування використання приміщень позашкільних установ здійснити інвентаризацію приміщень та забезпечити документальне оформлення прав суб'єктів господарювання на користування вільними приміщеннями позашкільних установ.
9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Перший заступник міського
голови з питань діяльності
виконавчих органів ради
В.Ф.Грищенко

 

 

 Додатки 1-8 к решению исполкома №314 от 23.08.2007

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення