Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

24/02/2007

Рішення виконавчого комітету від 24.02.2007 № 43 «Про виконання бюджету міста за 2006 рік та заходи щодо його виконання у 2007 році»

За 2006 рік загальна сума надходжень до бюджету міста склала 1153,4 млн.грн. До загального фонду надійшло доходів у сумі 799,2 млн.грн., в тому числі офіційні трансферти – 169,2 млн.грн. Без врахування офіційних трансфертів, планові показники по доходах загального фонду (622,3 млн.грн.) виконані на 101,2 відсотка.
В порівнянні з 2005 роком фактичні надходження податків і зборів до загального фонду збільшились на 122,4 млн.грн. або на 24,1 відсотка, в основному за рахунок податку з доходів фізичних осіб (на 107,1 млн.грн.). Забезпечено виконання всіх основних джерел доходів, крім податку на прибуток підприємств, що належать до комунальної власності (99,2 відсотка).
Надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності склали 10,6 млн.грн або 99,2 відсотка. У зв'язку з недофінансуванням субвенції з державного бюджету на будівництво транспортної магістралі через р.Дніпро у м.Запоріжжі КП "Управління капітального будівництва" в сумі 123,6 млн.грн., підприємством перераховано податку на прибуток на 0,4 млн.грн. менше запланованого на 2006 рік. Через збільшення надходжень зазначеного податку від інших комунальних підприємств міста недовиконання плану становить лише 82,7 тис.грн.
Найбільшу питому вагу в фактичних надходженнях загального фонду займають: податок з доходів фізичних осіб – 75,3 відсотка, плата за землю – 7,3 відсотка, єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва – 4,6 відсотка, плата за торгові патенти – 3,1 відсотка, місцеві податки і збори – 2,5 відсотка.
Надходження до спеціального фонду бюджету становлять 354,2 млн.грн., в тому числі субвенції – 138,6 млн.грн. Без врахування офіційних трансфертів план по доходах спеціального фонду виконаний на 112,6 відсотка.
Завдяки проведеній міською радою та її виконавчим комітетом роботі, протягом 2006 року доходна частина бюджету міста була збільшена проти попередніх показників на 27,6 млн.грн., що надало можливість провести уточнення бюджету та забезпечити видатки на заробітну плату та розрахунки за спожиті бюджетними установами комунальні послуги та енергоносії з урахуванням зростання цін та тарифів.
Але, необхідно зазначити, що при наявності позитивних результатів виконання доходної частини бюджету міста, заборгованість по платежах в бюджет міста збільшилась на 0,3 млн.грн. і на початок поточного року становить 5,4 млн.грн. Зростання недоїмки відбулося в Комунарському, Ленінському, Орджонікідзевському та Хортицькому районах.
Крім того, за даними обласного управління статистики, заборгованість по виплаті заробітної плати на підприємствах міста протягом 2006 року збільшилась на 1,0 млн.грн. та на початок року становить 4,8 млн.грн. Зросла заборгованість на підприємствах Ленінського району – на 0,7 млн.грн., Комунарського – на 0,26 млн.грн., Жовтневого – на 0,22 млн.грн.
Бюджет міста по видатках виконаний в обсязі 1146,3 млн.грн., в тому числі по загальному фонду – 795,9 млн.грн., спеціальному фонду – 350,4 млн.грн. До державного бюджету перераховано 81,7 млн.грн., погашена основна сума боргу внутрішньої місцевої позики в обсязі 25,0 млн.грн.
Видатки загального фонду спрямовані на утримання установ соціально-культурної сфери в сумі 481,6 млн.грн, на соціальний захист, соціальне забезпечення та компенсаційні виплати за пільгове перевезення окремих категорій громадян - 133,6 млн.грн. (в тому числі за рахунок субвенцій з державного бюджету - 122,2 млн.грн.), на житлово-комунальне господарство – 42,2 млн.грн.
В структурі видатків загального фонду бюджету міста, як і у попередні роки, найбільшу питому вагу займають видатки на заробітну плату з нарахуваннями - 47,7 відсотка.
Слід відмітити позитивні зрушення у структурі видатків, про що свідчить зменшення питомої ваги видатків на заробітну плату на та зростання частки видатків капітального характеру.
У складі спеціального фонду бюджету видатки склали по: бюджету розвитку 188,7 млн.грн., єдиному цільовому фонду міської ради - 57,0 млн.грн., проведенню робіт, пов'язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автодоріг – 15,4 млн.грн., охороні та раціональному використанню природних ресурсів – 5,1 млн.грн.
Кошти бюджету розвитку були спрямовані на будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя, реконструкцію стадіону по вул. Валерія Лобановського, реконструкцію вул. Космічної від пр. Леніна до Південного ринку, реконструкцію мереж зовнішнього освітлення, будівництво 44-квартирних житлових будинків у сел. Павло-Кічкас для відселення з ветхих бараків та інші об'єкти.
За рахунок коштів, які надійшли до Єдиного цільового фонду міської ради, проведені ремонти покрівель житлових будинків, стінових огороджень та під'їздів житлових будинків, внутрішньо-квартальних доріг, доріг приватного сектору та оновлення зелених насаджень, придбано обладнання для бюджетних установ.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2007 складає 28,1 млн.грн. і у порівнянні з початком 2006 року збільшилась на 3,4 млн.грн. за рахунок проведення нарахувань державних допомог сім'ям з дітьми, пільг і субсидій населенню за грудень місяць.
Також зросли обсяги кредиторської заборгованості по спеціальному фонду бюджету на 37,4 млн.грн. за рахунок недофінансування субвенції з державного бюджету на будівництво автотранспортної магістралі через р.Дніпро.
Дебіторська заборгованість за звітний період зменшилась як по загальному фонду (на 0,5 млн.грн.), так і по спеціальному фонду (1,9 млн.грн.).
В рамках проведення в місті експерименту по розробці та впровадженню соціальних стандартів в минулому році галузевими управліннями міської ради проведена робота по визначенню показників державних соціальних стандартів та нормативів поточних витрат.
Не в повному обсязі здійснені заходи, фінансування яких проводилось за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету.
В 2006 році галузевими управліннями міської ради майже не вживались заходи по оптимізації мережі бюджетних установ.
Кількість бюджетних установ збільшилась на 4 одиниці за рахунок прийняття до комунальної власності двох дошкільних навчальних закладів, клубу юних техніків «Польот» та відкриття дитячо-юнацької спортивної школи з плавання «Салют».
Дошкільні навчальні відділення та заклади міста з 1 вересня 2006 року стало відвідувати на 760 дітей (39 групи) більше ніж у минулому навчальному році, а кількість учнів загальноосвітніх навчальних закладів зменшилась на 4272 чоловік (121 клас). Штатна чисельність працівників освітянських установ протягом року збільшилась на 95 одиниць за рахунок відкриття додаткових груп для дітей дошкільного віку та груп продовженого дня в загальноосвітніх навчальних закладах.
Станом на 01.01.2007 року в позашкільних закладах управління освіти і науки міської ради навчаються 24 відсотки загальної чисельності учнів - 16263 чоловік, що більше минулорічного показника на 979 чоловік. З урахуванням діючої мережі шкіл естетичного виховання та дитячо-юнацьких спортивних шкіл позашкільною освітою в місті охоплений майже кожний другий учень.
Ліжковий фонд збільшився на 10 ліжок за рахунок організації денного стаціонару в дитячому відділенні Центральної поліклініки Жовтневого району. Продовжують функціонувати 452 ліжка понад діючий норматив. Штатна чисельність працівників протягом 2006 року зменшилась на 34 одиниці за рахунок приведення штатної чисельності дільничних лікарів та середнього медичного персоналу до наявного населення міста. Залишається проблемним питання подальшого фінансування за рахунок коштів бюджету міста медико-санітарних частин «Радіоприлад» і «Запоріжсталь» та «Дніпроспецсталь».
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2007 році, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити плани надходжень податків і зборів на 2007 рік по кожному району згідно додаткам 1 – 8.
2. Головам районних адміністрацій міської ради:
2.1. Протягом І кварталу 2007 року організувати заслуховування на комісіях з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати та інших соціальних виплат керівників усіх підприємств району, які на початок поточного року мають заборгованість по виплаті заробітної плати та забезпечити погашення зазначеної заборгованості до 01.06.2007 року.
2.2. Звернутись до керівників підприємств та суб'єктів господарювання щодо збільшення фонду оплати праці у 2007 році не менш, ніж на 30 відсотків.
3. Головам районних адміністрацій міської ради, керівникам управлінь, відділів та комітету міської ради:
3.1. Відповідно до статті 26 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» укласти угоди на споживання кожного виду енергоносіїв в межах встановлених лімітів на 2007 рік з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на 10 відсотків.
3.2. Проаналізувати хід виконання у 2006 році місцевих програм та здійснити організаційні заходи для досягнення результативних показників виконання місцевих програм у 2007-2009 роках.
4.Фінансовим управлінням міської ради та районних адміністрацій:
4.1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.02 №228 “Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” здійснити суцільні перевірки правильності складання і затвердження кошторисів, планів асигнувань та використання бюджетних коштів, а також штатних розписів установ, що фінансуються з бюджету міста в 2007 році.
4.2. Забезпечити координацію спільних дій з податковими органами міста щодо залучення всіх наявних резервів наповнення доходної частини бюджету міста.
4.3. Звернутись до податкових інспекцій міста з проханням інформувати платників орендної плати за землю про зміну ставок відповідно до рішення міської ради від № 14 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м.Запоріжжя» та провести відповідну роботу щодо необхідності укладання додаткових угод до діючих договорів оренди.
5. Запорізькому міському управлінню земельних ресурсів організувати роботу по укладанню додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок.
6. Головам районних адміністрацій, начальникам головного економічного управління та управлінь освіти і науки, охорони здоров'я, культури, праці та соціального захисту населення, транспорту та зв'язку міської ради встановити контроль за освоєнням в 2007 році субвенцій з державного та обласного бюджетів в повному обсязі.
7. Управлінню освіти і науки міської ради:
7.1. Забезпечити виконання плану заходів оптимізації мережі навчальних закладів міста, який затверджений рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.09.2006 №344 «Про затвердження мережі загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів, класів, груп продовженого дня та дошкільних і позашкільних навчальних закладів на 2006-2007 навчальний рік».
7.2. Провести аналіз забезпеченості асигнуваннями фонду оплати праці установ освіти міста та надати фінансовому управлінню міської ради відповідні пропозиції по внесенню змін до затверджених бюджетних призначень.
7.3. Вирішити питання упорядкування мережі позашкільних установ.
8. Управлінню охорони здоров'я міської ради:
8.1. Розробити та затвердити заходи оптимізації мережі лікувально-профілактичних установ та приведення ліжкового фонду до затверджених нормативів.
8.2. Опрацювати і внести на розгляд чергової сесії міської ради питання надання медичної допомоги населенню міста медико-санітарними частинами «Запоріжсталь» та «Дніпроспецсталь» і «Радіоприлад».
9. Зобов'язати голів районних адміністрацій та керівників управлінь міської ради привести штатну чисельність працівників підпорядкованих бюджетних установ до затверджених асигнувань на оплату праці.
10. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради В.І.Малиш.

Міський голова

Є.Г.Карташов

Додатки 1-8 до рішення виконавчого комітету №43 від 24.02.2007 "Про виконання бюджету міста за 2006 рік та заходи щодо його виконання у 2007 році"