Комунальна сфера



 

 

2023 рік

Січень

 

Лютий

 

Березень

 

Квітень

 

Травень

 

Червень

 

Липень

Станом на 18.07.2023

 

Серпень

 

Вересень

 

Жовтень

 

Листопад

Станом на 06.11.2023

Грудень

2022 рік

Січень

 

Лютий

Станом на 14.02.2022

Станом на 02.02.2022

Березень

 

Квітень

 

Травень

 

Червень

 

Липень

Станом на 29.07.2022

 

Серпень

 

Вересень

 

Жовтень

Станом на 28.10.2022

Листопад

 

Грудень

 

2021 рік

Січень

Станом на 29.01.2021

Лютий

Станом на 03.02.2021

Станом на 15.02.2021

Березень

Станом на 03.03.2021

Станом на 30.03.2021

Станом на 31.03.2021

Квітень

Станом на 07.04.2021

Станом на 12.04.2021

Станом на 30.04.2021

Травень

Станом на 11.05.2021

Станом на 20.05.2021

Червень

Станом на 07.06.2021

Станом на 11.06.2021

Станом на 16.06.2021

Станом на 29.06.2021

Липень

Станом на 02.07.2021

Станом на 15.07.2021

Серпень

Станом на 02.08.2021

Станом на 10.08.2021

Станом на 16.08.2021

Вересень

Станом на 08.09.2021

Станом на 20.09.2021

Жовтень

Станом на 18.10.2021

Станом на 19.10.2021

Листопад

Станом на 15.11.2021

Грудень

Станом на 07.12.2021

Станом на 31.12.2021

2020 рік

Січень

Станом на 02.01.2020

Станом на 13.01.2020

Лютий

Станом на 04.02.2020

Станом на 07.02.2020

Станом на 17.02.2020

Станом на 24.02.2020

Станом на 28.02.2020

Березень

Станом на 24.03.2020

Квітень

Станом на 14.04.2020

Травень

Станом на 27.05.2020

Червень

Станом на 05.06.2020

Липень

Станом на 03.07.2020

Станом на 29.07.2020

Серпень

Станом на 04.08.2020

Станом на 06.08.2020

Станом на 27.08.2020

Вересень

Станом на 21.09.2020

Станом на 30.09.2020

Жовтень

Станом на 20.10.2020

Листопад

Станом на 12.11.2020

Станом на 25.11.2020

Грудень

Станом на 22.12.2020

Станом на 28.12.2020

Станом на 30.12.2020

2019 рік

Січень

Станом на 02.01.2019

Станом на 29.01.2019

Лютий

Станом на 06.02.2019

Станом на 18.02.2019

Станом на 21.02.2019

Березень

Станом на 01.03.2019

Станом на 14.03.2019

Станом на 15.03.2019

Квітень

Станом на 03.04.2019

Станом на 10.04.2019

Станом на 12.04.2019

Станом на 22.04.2019

Станом на 24.04.2019

Станом на 26.04.2019

Травень

Станом на 03.05.2019

Станом на 06.05.2019

Станом на 11.05.2019

Станом на 13.05.2019

Станом на 15.05.2019

Станом на 23.05.2019

Червень

Станом на 03.06.2019

Станом на 07.06.2019

Станом на 18.06.2019

Станом на 21.06.2019

Липень

Станом на 05.07.2019

Станом на 11.07.2019

Станом на 29.07.2019

Станом на 31.07.2019

Серпень

Станом на 09.08.2019

Станом на 20.08.2019

Вересень

Станом на 03.09.2019

Станом на 10.09.2019

Станом на 19.09.2019

Станом на 27.09.2019

Жовтень

Станом на 07.10.2019

Станом на 18.10.2019

Станом на 22.10.2019

Листопад

Станом на 01.11.2019

Станом на 18.11.2019

Станом на 22.11.2019

Станом на 29.11.2019

Грудень

Станом на 09.12.2019

Станом на 12.12.2019

Станом на 17.12.2019

Станом на 19.12.2019

Станом на 23.12.2019

Станом на 28.12.2019

2018 рік

Січень

Станом на 31.01.2018

Станом на 26.01.2018

Станом на 18.01.2018

Станом на 12.01.2018

Станом на 09.01.2018

Станом на 03.01.2018

Лютий

Станом на 22.02.2018

Станом на 15.02.2018

Станом на 12.02.2018

Станом на 06.02.2018

Березень

Станом на 23.03.2018

Станом на 14.03.2018

Станом на 07.03.2018

Станом на 01.03.2018

Квітень

Станом на 20.04.2018

Станом на 18.04.2018

Станом на 06.04.2018

Станом на 02.04.2018

Травень

Станом на 29.05.2018

Станом на 18.05.2018

Станом на 15.05.2018

Станом на 02.05.2018

Червень

Станом на 20.06.2018

Станом на 13.06.2018

Станом на 08.06.2018

Станом на 04.06.2018

Липень

Станом на 24.07.2018

Станом на 17.07.2018

Станом на 11.07.2018

Серпень

Станом на 31.08.2018

Станом на 16.08.2018

Станом на 09.08.2018

Вересень

Станом на 27.09.2018

Станом на 21.09.2018

Станом на 11.09.2018

Жовтень

Станом на 22.10.2018

Станом на 10.10.2018

Листопад

Станом на 30.11.2018

Станом на 26.11.2018

Станом на 02.11.2018

Грудень

Станом на 22.12.2018

Станом на 10.12.2018

2017 рік

Жовтень

-

Листопад

Станом на 27.11.2017

Грудень

Станом на 27.12.2017

Станом на 26.12.2017

Станом на 19.12.2017

Станом на 15.12.2017

Станом на 12.12.2017

Станом на 08.12.2017

 

 

 

 



 

Комунальне підприємство «Виробниче ремонтно-експлуатаційне житлове об’єднання №7» повідомляє:

05.10.2023 року Запорізькою міською радою прийнято рішення №9 «Про припинення комунального підприємства «Виробниче ремонтно-експлуатаційне житлове об’єднання №7» шляхом приєднання до комунального підприємства «Градпроект».

На виконання вищевказаного рішення, Департаментом управління активами Запорізької міської ради, наказом від 24.10.2023 №114р затверджено персональний склад комісії з припинення комунального підприємства «Виробниче ремонтно-експлуатаційне житлове об’єднання №7» шляхом приєднання до комунального підприємства «Градпроект».

На виконання наказу Департаменту управління активами Запорізької міської ради від 24.10.2023 №114р «Про затвердження персонального складу комісії з припинення комунального підприємства «Виробниче ремонтно-експлуатаційне житлове об’єднання №7» шляхом приєднання до комунального підприємства «Градпроект» 26.10.2023 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відомості про вищевказане, в тому рахунку, щодо голови комісії з припинення Кіжнера Артура Олеговича.


Нагадування управління Держенергонагляду у Запорізькій області

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж та теплових пунктів до роботи в опалювальний період 2023/24 року, попередженню технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час - проходження опалювального періоду, Управління Держенергонагляду у Запорізькій області (далі - Управління) нагадує про необхідність виконання наступних заходів, згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі - ППТГдоОП), затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 р. № 620/378:

- затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних осіб за їх виконання;

- уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності);

- забезпечити відповідність розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв, їх пломбування теплопостачальною організацією;

- провести ремонтні та профілактичні роботи на тепловикористальних установках, теплових мережах, системах теплоспоживання у необхідних обсягах;

- провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплоспоживання;

- виконати гідравлічні випробування теплових мереж та систем опалення на щільність та міцність, провести їх промивку;

- застосувати методи контролю стану теплових мереж з метою з'ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

- відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

- привести у справний технічний стан обладнання та засоби вимірювальної техніки вузлів керування, розташованих в теплових пунктах;

- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації відмов у системах теплоспоживання;

- укомплектувати теплові пункти та робочі місця обслуговувального персоналу технічною документацією;

- провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду у встановлені терміни, згідно вимог розділу Х ПИТГдоОП.

Копію розроблених заходів та розпорядчого документу, яким ці заходи вводяться дію, надати до Управління у термін до 28.06.2023.

Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документу щодо затвердження складу комісії.

Крім того, рекомендуємо у разі потреби звернутися до Управління стосовно залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.


Нагадування управління Держенергонагляду у Запорізькій області

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж та теплових пунктів до роботи в опалювальний період 2023/24 року, попередженню технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час проходження опалювального періоду, Управління Держенергонагляду у Запорізькій області (далі - Управління) нагадує про необхідність виконання наступних заходів, згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі - ППТГдоОП), затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 р. № 620/378:

- затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних осіб за їх виконання;

- розробити та затвердити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів і заміни устаткування;

- забезпечити укладення на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електричної енергії та водопостачання;

- розробити та затвердити графіки обмеження відпуску тепла та теплоносія у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів, в умовах надзвичайних ситуацій та при ліквідації технологічних порушень в системах теплопостачання;

- уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності), провести контроль відповідності розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв у споживачів теплової енергії, їх пломбування;

- забезпечити розробку температурного графіка центрального регулювання відпуску теплової енергії, режимних карт роботи теплового обладнання і мереж;

- провести ремонтні та профілактичні роботи на теплових, тепловикористальних установках та мережах у необхідних обсягах;

- провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплопостачання;

- виконати гідравлічні випробування котлоагрегатів, теплових установок, теплових мереж, систем опалення власних об'єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;

- застосувати методи контролю стану теплових мереж з метою з'ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

- відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

- привести у справний технічний стан обладнання теплових пунктів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації технологічних порушень у системах теплопостачання;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- забезпечити накопичення палива відповідно до технологічних потреб;

- провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Управління у встановлені терміни, згідно вимог розділу Х ППТГдоОП.

Копію розпорядчого документу, яким затверджено план організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, надати до Управління у термін до 30.06.2023.

Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документу щодо затвердження складу комісії.

Крім того, рекомендуємо у разі потреби звернутися до Управління стосовно залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.


Громадською спілкою «Запорізький ресурсний центр «КРУГ» 25.05.2023 буде проведена експертна зустріч «Діяльність ОСББ/ЖБК в умовах воєнного стану. Виклики сьогодення». На зазнчений зустрічі будуть висвітлені наступні питання:

-Волонтерська та гуманітарна діяльність в ОСББ;

-Застосування Закону України «Про управління відходами»;

-Системи забезпечення комфорту та економії теплової енергії в багатоквартирних будинках;

-Альтернативне ГВП в багатоквартирних будинках;

-Інші питання життєдіяльності ОСББ та ЖБК.

До зустрічі запрошуються голови та члени правлінь, голови ревізійних комісій, мешканці будинків  ОСББ/ЖБК.

Місце та час проведення: м. Запоріжжя, вул.Перемоги,63,  «Бункер Перемоги», з 14:00 до 17:00.

Телефон для довідок: 063-807-40-18; 097-318-80-91.


Комісією для організації і координації робіт з усунення наслідків порушення Правил благоустрою міста Запоріжжя шляхом звільнення об’єкта благоустрою міста Запоріжжя від об’єкту, встановленого без відповідних дозвільних документів 29.03.2023 року звільнено територію по вул. Пархоменка, 6 від самовільно розміщеного об’єкту (металевого гаражу). Демонтований об’єкт взято на облік, гараж та речі, що знаходились всередині передано для зберігання до депо № 2 Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд. 1. Контактні дані: зберігач демонтованого об’єкта 787-64-96, комісія 289-90-59


Шановні голови правлінь ОСББ, ЖБК та керівники керуючих компаній!

Нагадуємо про необхідність забезпечення вільного та безперешкодного доступу громадян для укриття під час повітряної тривоги в найпростіших укриттях (підвальних приміщеннях), сховищах та протирадіаційних укриттях, у відповідності до фонду захисних споруд цивільного захисту м. Запоріжжя, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2022 № 320р та реєстром найпростіших укриттів (підвальних приміщень), затверджених  рішенням місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій м. Запоріжжя від 22.07.2022.

На захисних спорудах розміщені покажчики «Укриття». В разі якщо найпростіше укриття (підвальне приміщення) закрите, необхідно розмістити в під’їздах будинків об’яви з інформацією про місцезнаходження ключів від них.


Оголошення про виявлення та взяття на облік безхазяйного майна

Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району повідомляє, що розпочата процедура визнання безхазяйним наступного нерухомого майна:

- частково зруйнована будівля за адресою: м. Запоріжжя, вул. Трегубова, буд. 12а.

Рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна № 66048049 від 09.01.2023.

У разі наявності інформації щодо можливих власників зазначеного майна або наявності у власників правовстановлюючих документів на майно, просимо звертатися до відділу адміністративно-правової роботи районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району (кабінети №№ 326, 327, тел. (061)224-86-87).


Методичні рекомендації для балансоутримувачів, керуючих компаній, ОСББ щодо облаштування найпростіших укриттів


ПОВІДОМЛЕННЯ від 01.03.2022 року для споживачів – власників (співвласників, користувачів) житлових приміщень в багатоквартирному будинку про публічну пропозицію (оферту) КП «Водоканал» про укладення ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що є публічним договором приєднання

 

ПОВІДОМЛЕННЯ від 01.03.2022 року для споживачів – власників (співвласників, користувачів) нежитлових приміщень в багатоквартирному будинку про публічну пропозицію (оферту) КП «Водоканал» про укладення ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що є публічним договором приєднання

 

ПОВІДОМЛЕННЯ від 01.03.2022 року для споживачів – власників (користувачів) індивідуальних (садибних) житлових будинків про публічну пропозицію (оферту) КП «Водоканал» про укладення
ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що є публічним договором приєднання


Інформаційне повідомлення
департаменту комунальної власності та приватизації Запорізької міської ради про підсумки конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть проводити незалежну оцінку об’єктів комунальної власності, що відбувся 22 грудня 2021 року:

За результатами конкурсу переможцями визнано:

1. ПП КФ «Експоком» по об’єкту:

- нежитлові приміщення №№47, 50 першого поверху адміністративної будівлі (літ. А-4) загальною площею 33,60 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 34.   

2. ТОВ «Експертно-аналітичний центр» по об’єктам:

- частина будівлі (літ.А-5) загальною площею 59,43 кв.м, а саме: приміщення №№61,63,74 та місця загального користування №№59,69,70,71,72 другого поверху, частина сходової клітини ІІ першого та другого поверхів.

Місцезнаходження об’єкта: 69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 180-а; 

- частина будівлі (літ.А-5) другого поверху загальною площею12,19кв.м, а саме: приміщення №78 та місця загального користування №№59,69,70,71,72, частина сходової клітини ІІ (першого та другого поверху).

Місцезнаходження об’єкта: 69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 180-а;

- частина приміщення №2 першого поверху будівлі ЛПТС та АТП з господарчо-побутовими приміщеннями (літ. А, А-2, А1-1, А1-3, А2-3, А3-3, А4-2), а саме: приміщення №25 гаражу площею 303,7 кв.м, прохідна (літ.И) площею 29,1кв.м, частина боксу (літ.Б) (приміщення №№3, 4, 5) площею 108,3 кв.м.; частина приміщення №2, загальною площею 65,1 кв.м, у складі кімнат першого поверху №№27, 28 та кімнат третього поверху №№125, 126, 127, 128, 129, 130; замощення І інвентарний №4620050; споруда огорожі інвентарний №4602055 та окремо індивідуально визначене майно у складі: стенду для перевірки генераторів та компресору С-416.

Місцезнаходження об’єкта: 69006, м. Запоріжжя, пр. Металургів, 32.

3. ТОВ «Майно та право» по об’єктам:

- нежитлове приміщення №175 першого  поверху будівлі (літ. К-5) площею 21,8 кв.м.

Місцезнаходження: 69065, м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 1/Дудикіна, 6;

- нежитлове приміщення №75 першого поверху будівлі (літ. В-5) площею 9,3 кв.м.

Місцезнаходження: 69065, м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 1/Дудикіна, 6.

4. ПП «Дніпротех і К0» по об’єктам:

- нежитлові приміщення будівлі  (літ. Б-4) загальною площею 982,7 кв.м, у складі: №33, №34, №45, №46, №№54-57, №59, №№62-81, № 84 першого поверху, №№85-86, №№117-125, №№128-131 другого поверху, №169, №170 третього поверху, №174, №№176-178, №198, №№206-220 четвертого поверху.

Місцезнаходження об’єкта: 69065, м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 1/Дудикіна, 6;

- частина нежитлового приміщення V підвального поверху (літ.А-3) загальною площею 105,36 кв.м, у складі кімнат №№3-7,13 та 1/2 місць загального користування №1,2,8,9,10,12.

Місцезнаходження об’єкта: 69067, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, 59. 

5. ФОП Зотову І.Є. по об’єктам:

- частина нежитлового приміщення №247 першого поверху будівлі (літ. А-5) площею 6,00 кв.м.  

Місцезнаходження об’єкта: 69076, м. Запоріжжя, вул. Новгородська,28-а;

- частина нежитлового приміщення №194 цокольного поверху (літ.А-8) загальною площею 92,57 кв.м, у складі приміщень №№15,16,24 та місць загального користування №№1-3,11-14,18.

Місцезнаходження об’єкта: 69098, м. Запоріжжя, вул. Чарівна,159.

6. ФОП Бітякова Д.М. по об’єктам:

- нежитлові приміщення №№237-240 четвертого поверху будівлі (літ. А-4) загальною площею 81,2 кв.м;

Місцезнаходження об’єкта: 69059, м.Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21;

- нежитлове приміщення №66 першого поверху будівлі (літ. Б-2, Б1-1,2, Б2-2) площею 11,7 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69014, м. Запоріжжя, вул. Харчова, 2;

- нежитлові приміщення №№55-59 першого поверху будівлі (літ.В-5) загальною площею 75,18 кв.м.  

Місцезнаходження об’єкта: 69065, м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 1/Дудикіна, 6.

7. ФОП Жуган В.С. по об’єктам:

- нежитлове приміщення V першого поверху будівлі (літ. Д1-1, Д-2)  площею 86,7 кв.м.  

Місцезнаходження об’єкта: 69002, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 88;

- нежитлові приміщення №№218, 219 першого поверху (літ.А-9) площею 32,3 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69009, м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 31-а.

8. ФОП Паламарчук Л.П. об’єктам:

- частина нежитлового приміщення №242 цокольного поверху (літ.А-5) загальною площею 63,1кв.м у складі приміщення №№2-5.

Місце знаходження об’єкта: 69057, м. Запоріжжя, вул. Яценка, 1;

- нежитлове приміщення ІХ підвального поверху (літ.А-5) площею 115,8 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69091, м. Запоріжжя, вул. Нижньодніпровська, 6.

9. ФОП Добрун А.П. об’єктам:

- частина нежитлового приміщення №247 першого поверху будівлі (літ.А-5) площею 6,00 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69076, м.Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-а;

- нежитлові приміщення №№22, 23, 24 першого поверху будівлі (літ. Е-2) загальною площею 16,8 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69076, м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-а.

10. ФОП Кириченко О.І. об’єктам:

- частина нежитлового приміщення № 82 першого поверху будівлі (літ.К-5) площею 6,0 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 69065, м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 1/Дудикіна, 6;

- нежитлові приміщення другого поверху ЗЗОШ №49 (літ. А-1, А-3), а саме: приміщення №135 площею 33,3 кв.м та приміщення №150 площею 24,1 кв.м.

Місце знаходження об’єкта: 69097, м. Запоріжжя, вул. Світла, 16-а.


Інспекція з благоустрою Запорізької міської ради нагадує суб’єктам господарювання щодо необхідності виконання вимог законодавства України в сфері благоустрою (Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та розділу 5.22 Правил благоустрою території м. Запоріжжя, затверджених рішенням Запорізької міської ради від 22.06.2011 № 41) в частині належного утримання прилеглих територій, а саме прибирання снігу та льоду.

Роботи з очищення від снігу та льоду мають проводитись власниками або балансоутримувачами приміщень, підприємств усіх форм власності в радіусі 15 метрів навколо та прибирання снігу повинно розпочинатися негайно з початку випаду опадів у вигляді снігу, з метою уникнення накату, та продовжуватися до його закінчення.

З метою уникнення нещасних випадків та травмування громадян міста на осіб, які не здійснюють своїх обов’язків щодо прибирання снігу та льоду, а також категорично відмовляються виконувати законні вимоги інспекторів, складатимуться протоколи про адміністративне правопорушення згідно ст. 152 КУпАП.

Нагадуємо, що згідно ст. 152 КУпАП за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів передбачено накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності- від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Інспекція з благоустрою Запорізької міської ради сподівається на відповідальність кожного суб’єкта господарювання, хто має обов’язок прибирання в зимовий період снігу та льоду, задля своєї ж безпеки та безпеки оточуючих!


Рішення виконачого комітету Запорізької міської ради від 21.10.2022  № 398 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»


УВАГА! СЕМІНАР!

ГРОМАДСЬКА СПІЛКА

«ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР «КРУГ»

запрошує 24 червня 2021 року на тематичний семінар:

«Енергозбереження і комфорт в багатоквартирному будинку. Чи можливо в сучасних умовах?»


Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради  повідомляє:

 громадською спілкою «Об’єднання житлово-будівельних кооперативів, співвласників багатоквартирних будинків «Вікторія» для ЖБК м.Запоріжжя буде проведений вебінар «Практичні аспекти діяльності ЖБК в умовах чинного законодавства».

Ціль проведення семінару – ознайомлення учасників вебінару з практичними аспектами діяльності ЖБК в умовах діючого законодавства та надання практичних порад щодо перетворення ЖБК в ОСББ.

Вебінар відбудеться 28.05.2021 о 11год.00хв. (трансляція в ZOOM) в рамках проєкту «Практична школа дій ОСББ».

Реєстрація учасників за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_mcnEpHma7reGQ0WNTj0R WCGYOuAo-0cCmmaR96gkPjJCbw/viewform

Підключиться до конференції Zoom за посиланням: https://us02web.zoom.us/j/84837080202?pwd=b0VyeUhpV1d6VnRta09KbzlCUG 1Ydz09

Ідентифікатор конференції: 848 3708 0202

Код доступу: 868639

Запрошуємо голів правлінь ЖБК взяти участь у роботі вебінару.  


Оголошення

23 грудня 2020 року об 11:00 у рамках проєкту «Практична школа ОСББ» відбудеться круглий стіл на тему «Форми управління багатоквартирним будинком. Управитель».  

Мета проведення заходу – інформування співвласників щодо їх відповідальності та ролі в управлінні багатоквартирним будинком, обговорення та пошук шляхів вирішення важливих проблем у взаємовідносинах співвласників з управителями.  

Учасники зустрічі: співвласники багатоквартирних будинків, представники керуючих компаній, Департаменту ЖКГ та будівництва Запорізької обласної адміністрації, Департаменту з управління ЖКГ Запорізького міської ради, ОСББ, НГО.

Реєстрація для участі в онлайн (ZOOM) – https://cutt.ly/QhZGiLE


Оголошення

До Інспекції з благоустрою Запорізької міської ради регулярно надходять скарги від мешканців міста, за урядовою гарячою лінією, а також в телефонному режимі, стосовно фактів спалення опалого листя та сміття мешканцями приватного сектору, а також власниками домоволодінь та присадибних ділянок.

В межах наданих повноважень Інспекцією з благоустрою проводяться рейдові перевірки територій приватного сектору районів міста з метою попередження фактів порушення норм законодавства щодо спалення опалого листя та сміття, а також притягнення винних осіб до адміністративної відповідальності.

Акцентуємо Вашу увагу, що відповідно до  Правил благоустрою території міста Запоріжжя, затверджених рішенням Запорізької міської ради від 22.06.2011 № 41, на об'єктах благоустрою юридичним особам (їх філіям, представництвам, відділенням), фізичним особам-підприємцям, а також громадянам забороняється:

- спалювати опале листя, сміття, гілки, побутові, промислові та інші відходи на території юридичних осіб, домоволодінь, парків, скверів, садів, рекреаційних зон та майданчиків, пам'яток культурної та історичної спадщини, пляжів, кладовищ, інших територіях загального користування, на прибудинкових територіях, територіях будівель та споруд інженерного захисту територій, забруднювати території загального користування та прибудинкові території хімічними та іншими розчинами;

- кидати сміття, недопалки, папір, тару, ганчір'я, тощо на вулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а також спалювати сміття у контейнерах і урнах;

Забороняється спалювати опале листя, гілки, ялинки та сосни, тощо. В житловому фонді комунальної власності вивіз опалого листя, гілок, ялинок та сосен здійснюється виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.

Збір листя на території парків, рекреаційних зон, садів, зон зелених насаджень, скверів, для їх подальшого вивезення та утилізації, здійснюється тільки на головних алеях, доріжках, майданчиках для відпочинку, партерних газонах, галявинах, квітниках. Спалювати листя на території парків, рекреаційних зон, садів, зон зелених насаджень, скверів забороняється.

На територіях парків, рекреаційних зон, садів, зон зелених насаджень, скверів і майданчиків для дозвілля та відпочинку забороняється будь-яка діяльність, що не пов’язана з виконанням покладених на них завдань і загрожує збереженню цих територій, а саме:

- самовільне встановлення мангалів, випалювання сухої рослинності або її залишків, а також спалювання чи захоронення деревини та інших матеріалів;

- спалювати сміття, опале листя та інші відходи, складати їх для тривалого зберігання;

Забороняється складати та/або спалювати опале листя на прибудинкових територіях.

Звертаємо увагу мешканців міста Запоріжжя на те, що до складу диму від спаленого листя, гілля, сміття входить велика кількість важких металів, канцерогенних сполук бензапіренів, оксиду азоту, чадного газу, а також пилу, що призводить до збільшення кількості респіраторних та алергічних захворювань мешканців, та значного забруднення повітря, зниження родючості грунту через знищення комах та різноманітної рослинності, зміни клімату через додаткові викиди парникових газів, руйнування кладки та гнізд птахів, зникнення зайців, їжаків, плазунів, землеводних, дрібних гризунів, що гинуть від пожеж, а потів від нестачі їжі, гибелі комах, які гибнуть у процесі утворення грунту. Спалені рослини є джерелом харчування інших інших тварин, збіднюється видовий склад рослинності замість різнотрав’я - бур’яни.  

З 1 тонни тліючого листя утворюється 30 кг чадного газу.

Екологи рекомендують замість спалювання листя утворювати компостні ями для отримання органічних добрив, що утворилися внаслідок розкладання органічних речовин мікроорганізмами.

У випадку спалення гілля, листя сміття в робочі дні пропонуємо мешканцям міста звертатись за телефоном гарячої лінії 15-80, у вихідні дні за телефоном 102.


Оголошення!

Концерн "Міські теплові мережі" надає для ознайомлення споживачам договір з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії та договір з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання гарячої води:

ДОГОВІР з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання гарячої води

ДОГОВІР з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії


Інформаційне повідомлення

Районною адміністрацією міської ради по Вознесенівському району тримається на постійному контролі питання приведення території району до належного санітарного та естетичного стану. Так за минулий тиждень районною адміністрацією міської ради організовано, а підрядними організаціями виконано:

- ремонт внутрішньоквартальних доріг по бульвару Шевченка біля будинків 22 та 24;

- вивезення гілля за адресами вул. Перемоги 44, 46, 48, 85,  75,  79,  69,  46, 81а, 81б, 75б, бульвар Центральний, 12б, вул. М. Гончаренка 23, 29, 25, вул. Нижньодніпровська 4в, 19, 19а, бул. Гвардійський 139, пр. Соборний, 171,  бул. Шевченка, 6, вул. Л.Жаботинського 1, 5, 7а, 13, вул. Південноукраїнська, 3, 5, 3а, 2;   вул. Рекордна, 18; вул. Незалежної України, 80а,   біля спортивного комплексу "Будівельник".

Тривають роботи з реконструкції та відновленню колон центрального входу в парк Трудової Слави.


Інформація про перелік багатоквартирних будинків, у яких не менше ніж половина квартир та нежитлових приміщень відокремлена (відключена) від ЦО та ГВП

Відповідно до Закону України від 09.11.2017року №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги», затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №169 від 26.07.2019року «Порядок відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води»(далі Порядок).

Згідно з п. 1 розділу III Порядку власники квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, приєднаного до ЦО (централізованого опалення) та ГВП (постачання гарячої води), мають право відокремити (відключити) свою квартиру чи нежитлове приміщення від ЦО та ГВП у разі, якщо на день набрання чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги» (10.12.2017року) не менше як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відокремлена (відключена) від ЦО та ГВП, та влаштувати систему індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні.

Мешканці будинків, які відсутні у  нижченаведеному переліку, мають право на відключення від ЦО та/або ГВП тільки у разі прийняття рішення щодо відключення будинку в цілому відповідно до розділу II Порядку.

ПЕРЕЛІК

багатоквартирних будинків м. Запоріжжя, у яких станом на 10.12.2017року не менше ніж половина квартир та нежитлових приміщень відокремлена (відключена) від ЦО та ГВП

№ з/п

ЦО

ГВП

1.

вул. Академіка  Весніна

3

вул. Академіка  Весніна

5

2.

вул. Билкіна

17

вул. Академіка  Весніна

21

3.

бул. Гвардійський

81

вул. Алмазна

32

4.

вул.Добровольчих батальйонів

20

вул. Алмазна

51

5.

вул. Дивногорська

21

вул. Дивногорська

21

6.

вул. Каховська

43

вул. Каховська

43

7.

вул. Наукове містечко

94

вул. Каховська

53

8.

вул. Немировича-Данченка

48

 

 

9.

вул. Немировича-Данченка

59

 

 

10.

вул. Футбольна

79

 

 

11.

вул. Футбольна

79А

 

 

12.

вул. Центральна

 

 

13.

бул. Шевченка

64

 

 

 


Оголошення!

Філія Концерну "Міські теплові мережі" Дніпровського району повідомляє, що в період з 06.08.2020 по 14.08.2020 рр. будуть проводитися роботи по заміні аварійної ділянки трубопроводів теплових мереж Ду300 мм по вул.Грибоєдова - Щаслива з проведенням земляних робіт. Роботи будуть вестися цілодобово.

Після здійснення ремонтних робіт благоустрій буде відновлено.


Оголошення!

Відповідно до Рішення Запорізької міської ради №49 від 25.03.20р. «Про надання дозволу на укладення договору з індивідуальними споживачами», з метою врегулювання договірних відносин зі споживачами, КП «Водоканал» пропонує ознайомитися з умовами Публічних договорів, які будуть укладені з власниками (співвласниками, користувачами) житлових і нежитлових приміщень в багатоквартирних будинках, що не визначилися з моделлю договірних відносин з КП «Водоканал», після спливу 5-ти місяців з дня завершення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, а з власниками (співвласниками, користувачами) приватних домоволодінь - через 30-ть календарних днів з дати цієї публікації Публічного договору в газеті «Запорізька Січ»:


Договір з індивідуальним споживачем-власником (користувачем) приватного домоволодіння

Договір з індивідуальним споживачем-власником (користувачем) житлового приміщення у будівлі

Договір з індивідуальним споживачем-власником (користувачем) нежитлового приміщення у будівлі


 

 

Оголошення

Оголошується набір в  групу навчання за курсом «Організація діяльності з управління житловим комплексом» для підготовки фахівців за напрямом «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)»

Заява про участь у навчанні


Інспекція з благоустрою Запорізької міської ради повідомляє:

В межах наданих повноважень Інспекцією з благоустрою регулярно та планово проводяться перевірки районів міста з питання належного утримання прибудинкових територій та територій загального користування, недопущення утворення, а також ліквідації звалищ сміття, побутових та будівельних відходів. 

Так, Інспекцією з благоустрою Запорізької міської ради спільно з районними адміністраціями Запорізької міської ради по Дніпровському та Вознесенівському району в січні 2020 року проведено обстеження Дніпровського та Вознесенівському районам з метою виявлення та подальшої ліквідації стихійних сміттєзвалищ.  

На момент перевірки були виявлені 11 фактів захаращення та складування будівельного сміття на прибудинкових територіях до ОСББ, багатоквартирних будинків, яке утворилося в результаті проведення мешканцями міста ремонтних або будівельних робіт, за 9 адресами:

- вул. Миру, 4;

- вул. Перемоги, 75;

- просп. Соборний, 145 (2 звалища);

- вул. Трегубенка, 13;

 - вул. Нижньодніпровська, 19 а;

 - вул. Незалежної України, 6;

 - вул. Спортивна; 8

 - просп. Соборний, 212;

 - вул. 12 квітня, 11.

З головами ОСББ, а також мешканцями будинків, які допустили захаращення, було проведено інформаційну та роз’яснювальну роботу щодо недопущення складування будівельного сміття на прибудинкових територіях, за результатами чого Інспекцією з благоустрою були надані вимоги на усунення виявлених в ході перевірки порушень.

За результатами повторної перевірки, території земельних ділянок за вищезазначеними адресами приведено у належний санітарний стан, звалища сміття ліквідовані, що підтверджують відповідні фотоматеріали.   

Разом з тим, робота з зазначеного питання також проводиться з керуючими компаніями та головами ОСББ, які повинні безпосередньо забезпечувати належний санітарний стан  на прибудинкових територіях. 

Робота в зазначеному напрямку триває.


Оголошення

Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради повідомляє, що 22.11.2019 о 11 год.00хв. в великій конференц-залі на 2-му поверсі готелю «Інтурист», Запорізьким обласним підрозділом впровадження спільного Проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН «Об’єднання співвласників будинків для впровадження сталих енергоефективних рішень»/Project EU/UNDP “Home-Owners of Ukraine for Sustainable Energy Efficiency Solutions” буде проведений тренінг у вигляді семінару-форуму «Шляхи трансформації від ЖБК до ОСББ: можливі варіанти, проблеми, вигоди», метою якого є стимулювання ЖБК до перетворення шляхом проведення реорганізації в ОСББ та надання інформації щодо існуючих програм для ОСББ та ЖБК.

Для участі у семінарі запрошуються всі бажаючі.

З усіх питань звертатись до Геннадія Устімова за тел.: 050-386-92-25 та/або на електрону адресу: hennadii.ustimov@undp.org.

Програма тренінгу у вигляді семінару-форуму "Шляхи трансформації  від ЖБК до ОСББ: можливі варіанти, проблеми, вигоди"


Оголошення

ГРОМАДСЬКА СПІЛКА «ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР «КРУГ» запрошує 13, 20, 27 листопада 2019 року на тематичний тренінг:  Впровадження в ОСББ/ЖБК Законів України «Про ЖКП» та «Про комерційний облік»

В програмі тренінгу:

  • Закон України «Про житлово - комунальні послуги» 
  • нормативні акти щодо впровадження Закону
  • види договорів їх переваги і недоліки, порядок оплати, відповідальність, порядок прийняття рішення про обрання виду договору
  • Закон України «Комерційний облік теплової енергії та водопостачання»
  • нормативні акти щодо впровадження Закону
  • порядок встановлення загально будинкових приладів обліку

Спікер:  Любов Карпенко, член національної ради з питань функціонування ОСББ при КМУ, голова правління ГС ЗРЦ «КРУГ»

Запрошуються всі бажаючі!

Вартість участі у семінарі:

Для членів ГС «ЗРЦ «КРУГ» - безкоштовно

Для представників ОСББ/ЖБК, фізичних осіб, які не є членами ГС «ЗРЦ «КРУГ» - 150.00 грн. з однієї особи.

Для участі в семінарі всім необхідно зареєструватися до 12:00 дня, напередодні дати проведення тренінгу за електронною адресою krug.zp@ua.fm або за тел.: +38 (097) 318-80-91;

Детальну інформацію щодо проведення семінару буде надано після реєстрації учасника.

ПІДТВЕРДЖЕННЯ на участь в тренінгу «___» листопада 2019р Впровадження в ОСББ/ЖБК Законів України «Про ЖКП» та «Про комерційний облік»

Назва

ОСББ/ЖБК

ПІБ

учасника тренінгу

Посада

Контакти:

тел., e-mail

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Оприлюднено в газеті «Запорозька Січ» від 24.10.2019 № 172-174 (6868-6870)

Оголошення

КП «ВРЕЖО №7»,  балансоутримувач, повідомляє що свідоцтво про право власності від 23.06.2011  №174754 на нежитлове приміщення підвалу та першого поверху (літ.А-3), розташованого в Запорізькій області м.Запоріжжя, бульвар Вінтера,50, приміщення 25 було втрачено.


Оголошення

До уваги споживачів теплової енергії Хортицького району м. Запоріжжя

У зв'язку із плановою зупинкою котельні і теплових мереж філії КОНЦЕРНУ "МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖИ" Хортицького району для проведення планових ремонтів з 23.07.2019 р. по 05.08.2019р. буде припинено постачання гарячої води споживачам Хортицького району від котельні по вул.Василя Сергієнка, 7.

Постачання гарячої води буде відновлене без додаткового попередження. Просимо свої вибачення за тимчасові незручності.

Телефон для довідок: 0676141730

Адміністрація філії КОНЦЕРНУ "МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖИ" Хортицького району


ГРОМАДСЬКА СПІЛКА «ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР «КРУГ»

запрошує 14 червня 2019 року на тематичний семінар:

«Новації законодавства у сфері житлово-комунального господарства та їх практичне застосування»

В програмі семінару наступні питання:

• Закони України «Про житлово - комунальні послуги» та «Комерційний облік теплової енергії та водопостачання»

Спікери:

  • Любов Карпенко, член національної ради з питань функціонування ОСББ при КМУ, голова правління ГС ЗРЦ «КРУГ»
  • Спеціалісти КП «Водоканал» та Концерну «Міські теплові мережі»

Запрошуються всі бажаючі!

 

Для участі в семінарі всім необхідно зареєструватися до 12:00 13 червня 2019 р. за електронною адресою krug.zp@ua.fm або за тел.: +38 (097) 318-80-91; +38 (095) 007-52-99

Детальну інформацію щодо проведення семінару буде надано після реєстрації учасника.

 

ПІДТВЕРДЖЕННЯ на участь в семінарі

Назва ОСББ/ЖБК

ПІБ
учасника семінару

Посада

Контакти: тел., е-таіі

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Для відселення мешканців аварійних будинків департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради проводиться робота щодо придбання 20 квартир в м.Запоріжжя у задовільному санітарно-технічному стані  за рахунок  коштів міського бюджету.

З пропозиціями щодо продажу квартир необхідно звертатись до департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради за адресою: м.Запоріжжя, вул.Незалежної України, 46а каб.№2, 3, тел.2245092, 2237554  (djkgzp@gmail.com).


ОГОЛОШЕННЯ

Виконавчий комітет Запорізької міської ради повідомляє, що відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 01.09.2017р. № 520 «Про призначення управителів багатоквартирних будинків міста Запоріжжя» управителями багатоквартирних будинків призначено:

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Контактні телефони -(061) 228-69-34 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ"

 

Контактні телефони -  (096)2556170

з 01. 11. 2017  також       (067)4001008,  (061)7076700

 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "МРІЯ"

 

Контактні телефони - (061)2707270, (073)2707270,                                                                     (067)2257270, (095)2607270

 У відповідності до вимог п.5 ст.13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» з управителями укладено договори про надання послуг з управління кожним окремим багатоквартирним будинком.

Інформація про номер та дату укладання договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, ціну послуги за кожним багатоквартирним будинком міститься у додатках до цього договору, які є його невід’ємною частиною.

Житлові будинки КП Запоріжремсервіс

Житлові будинки ТОВ Керуюча компанія Мрія

Житлові будинки ТОВ МДЛ Запоріжжя


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу з призначення управителя 
багатоквартирних будинків  міста Запоріжжя

Керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про житлово-комунальні послуги», п.5 ст.13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», з метою забезпечення управління об'єктами житлово-комунального господарства, здійснення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості житлово-комунальних послуг населенню міста Запоріжжя виконавчий комітет Запорізької міської ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Запоріжжя, в яких не створено об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу: Виконавчий комітет Запорізької міської ради. Місцезнаходження: 69105 м. Запоріжжя  пр. Соборний, 206.

2. Прізвище, посада та номери контактних телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу: Чумак Олексій Олександрович, завідувач сектору сприяння розвитку сфери надання послуг з управління будинками департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, тел. +380956222094.  За його відсутності Бочаров Андрій Володимирович завідувач сектору правового забезпечення департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, тел. +380612237555.

3. Критерії оцінки конкурсних пропозицій:

Критерій

Бали

Ціна послуги, що включає відповідно до статті 12 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», зокрема, витрати на утримання і проведення ремонту спільного майна у багатоквартирному будинку та його прибудинкової території, винагороду управителю з розрахунку на 1 м. кв. загальної площі об’єкта конкурсу.

Максимальна кількість балів – 50 балів.
Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.
Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 10 балів.
Оцінюється стан учасника конкурсу про наявність вантажного та спеціалізованого транспорту (вантажні автомобілі, автовишки, трактори та ін.) і спеціалізованого обладнання (бульдозер, екскаватор та ін.), комп’ютерної техніки, іншого обладнання, адміністративних та виробничих приміщень, програмного забезпечення, що підтверджують спроможність надавати послуги з управління, у повному обсязі, групою будинків, що входять до переліку на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Максимальна кількість балів – 10 балів.
Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців, що підтверджують спроможність надавати послуги з управління, у повному обсязі, групою будинків, що входять до переліку на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, та відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Фінансова спроможність учасника конкурсу

Максимальна кількість балів  – 10 балів.
Оцінюється наявність бухгалтерських та інших документів що підтверджують наявність фінансових ресурсів для забезпечення розрахунків за  надані послуги з управління багатоквартирним будинком (заробітна плата, податки, тощо), групі будинків, що входять до переліку на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, у розмірі 50% від місячного нарахування протягом 1,5 місяця;
(з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 20 балів.
Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства (з урахуванням: досвіду надання  учасниками послуг згідно з переліком складових послуги з управління багатоквартирним будинком, зазначеним у п. 3 цієї конкурсної документації, тривалості та географії надання послуг учасником конкурсу та досвіду засновників з урахуванням досвіду суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

4. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:
Вимоги до конкурсних пропозицій розповсюджуються, а документи (включаючи їх оригінали та копії) подаються учасниками конкурсу окремо щодо кожного лоту (групи будинків), на який учасник подав конкурсну пропозицію, для їх оцінювання.
Перелік документів, що подаються учасниками конкурсу у складі конкурсної документації для їх оцінювання, з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»:
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;
- засвідчена учасником конкурсу копія статуту (положення чи інший засновницький документ відповідно до закону) юридичної особи – учасника конкурсу;
- засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період;
- засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності); 
- засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість,   за наявності.
- оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує здійснення учасником конкурсу економічної діяльності в сфері управління нерухомим майном за винагороду;
- оригінал довідки уповноваженого органу державної фіскальної служби, в якому учасник конкурсу перебуває на обліку про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;
- оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою та підтверджують спроможність учасника виконувати роботи, що входять до переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком, зазначеним у п. 3 конкурсної документації з врахуванням додатків; 
- засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів (свідоцтв) на транспортні засоби учасника та копії договорів оренди, лізингу, позички або інші документи, що підтверджують право власності або користування учасником конкурсу на транспортні засоби;
- оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про персонал з доданням оригіналів письмових згод осіб на розкриття персональних даних у разі їх зазначення; 
- обґрунтовані розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства  з доданням, завірених учасником конкурсу, копій відповідних договорів та первинних документів; 
- оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність статутного/складеного капіталу учасника конкурсу у розмірі не менш ніж два  мільйони гривень (за наявності).  
- засвідчену учасником конкурсу довідку на останню звітну дату, що підтверджує   відсутність кредиторської заборгованості перед постачальниками строком більше 45 календарних днів;
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо). 
Надана учасником інформація має підтверджуватись копіями документів, засвідченими учасником конкурсу.
У розрахунках ціни послуги з управління учасники повинні визначити вартість кожної складової послуги з управління (згідно з п.3 конкурсної документації) з врахуванням вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» та галузевою угодою між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців "Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України" та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки. 
З метою можливості коригування ціни послуги з управління у зв’язку зі зміною рівня мінімальноЇ заробітної плати, прожиткового мінімуму встановленого для працездатних осіб, інфляцією, зміною тарифів на електроенергію, та інших факторів, що впливають на ціноутворення, учасники мають надати у складі розрахунків ціни послуги з управління на кожний будинок обґрунтовані розрахунки заробітної плати технічного персоналу, що приймає участь у наданні послуг (робітників з прибирання, слюсарів-сантехників, електрогазозварювальників, електромонтерів, тощо, з врахуванням рівня прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб), розшифровки вартості матеріальних витрат на одного робітника, плановий розрахунок витрат на оплату послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку (що має базуватись на діючих тарифах на електроенергію).
Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта конкурсу окремо.
Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Конкурсна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів в складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.
Всі сторінки пропозиції мають містити відбитки печатки учасника та підпис керівника або уповноваженої особи. Вимога щодо наявності печатки учасника не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки.

Конкурсна пропозиція запечатується в одному конверті (пакеті), який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника конкурсу. Вимога щодо наявності печатки учасника не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки. На конверті (пакеті) повинно бути зазначено «На конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Запоріжжя», № об’єкта конкурсу (групи будинків), вказано повне найменування, місцезнаходження організатора конкурсу, дата та час проведення конкурсу, повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання) (у разі наявності різниці між юридичною адресою та фактичним місцезнаходженням учасника - вказувати окремо кожну адресу), код за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань  (для юридичних осіб), реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб), номери контактних телефонів учасника конкурсу.

5. Дата огляду об’єктів конкурсу та доступу до них: доступ до Об'єктів конкурсу за всіма групами будинків та огляд будинків буде проводитись з 24 липня 2017 року по 11 серпня 2017 року з 10.00 до 16.00 години. У вихідні, святкові та неробочі дні огляд не проводиться.

6. Способи і місце отримання конкурсної документації: конкурсна документація надається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. Заява про отримання конкурсної документації учасника конкурсу у письмовій формі надається до осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу: Чумака Олексія Олександровича, за адресою: 69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України б. 46а, каб. №9, за його відсутності – Бочарова Андрія Володимировича за адресою: 69037 вул. Незалежної України б. 46а, каб. №16.

7. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.
7.1. Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу учасника конкурсу. Конкурсна пропозиція подається конкурсній комісії через особу, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу – Чумака Олексія Олександровича, за адресою: 69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України б. 46а, каб. №9, за його відсутності – Бочарова Андрія Володимировича за адресою: 69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України б. 46а, каб. №16 чи надсилається поштою конкурсній комісії за адресою: 69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України б. 46а. 
7.2. Кінцевий строк подачі конкурсних пропозицій: до 16.00 годин 19 серпня 2017 року.

8. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
8.1. Місце: 69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України буд. 46а, каб. 12.
8.2. Дата: 20 серпня 2017 року.
8.3. Час: 10.00 год.


РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ

відкритого архітектурного конкурсу в м.Запоріжжі.

Комунальне підприємство «Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай» оголошує відкритий архітектурний конкурс на визначення кращої проектної пропозиції щодо реконструкції Центрального парку культури та відпочинку «Дубовий Гай» в м.Запоріжжі (Програма та умови конкурсу додаються).

До участі у конкурсі запрошуються авторські колективи та окремі фахівці, які мають освіту за фахом «архітектор», «містобудівник», «ландшафтний архітектор» та правові підстави на провадження проектної діяльності.

Для відзначення кращих конкурсних проектів встановлюються премії:

Перша премія - 200,0 тис.грн.(двісті тисяч гривень);

Друга премія - 150,0 тис.грн.(сто п’ятдесят тисяч гривень);

Третя премія - 100,0 тис.грн.(сто тисяч гривень).

Дві заохочувальні премії по 25,0 тис.грн. (двадцять п’ять тисяч гривень).

Подання реєстраційних заявок на участь у конкурсі та отримання конкурсної документації здійснюється з 09.12.2016 р. до 12.01.2017 р. за адресою:

69063, м.Запоріжжя, вул.Глісерна, 1-а (адміністративна будівля).

Відповідальний секретар конкурсу Фідініч Марина Володимирівна, контактні телефони: (061)764-22-97, моб. (095)690-42-72,
 e-mail: dubovkapark2016@gmail.com.

 

Програма конкурсу

 1. Загальні положення.        

Замовником конкурсу виступає комунальне підприємство «Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай», яке здійснює організаційне забезпечення проведення конкурсу, призначає відповідального секретаря конкурсу (який одночасно є секретарем журі), здійснює фінансування витрат, пов’язаних з проведенням конкурсу, виплачує премії переможцям.

Архітектурний конкурс є відкритим і проводиться в один тур без обмеження кількості учасників, професійний рівень яких відповідає вимогам, встановленим замовником конкурсу.

Право на участь у конкурсі мають авторські колективи та окремі фахівці, які мають освіту за фахом «архітектор», «містобудівник», «ландшафтний архітектор» та правові підстави на провадження проектної діяльності.

До участі в конкурсі не допускаються члени журі, відповідальний секретар конкурсу, їх близькі родичі, особи, які готували конкурсну документацію, а також особи, що безпосередньо пов’язані з членами журі виконанням трудових обов’язків.                                       

2. Мета та завдання конкурсу.     

Забезпечення розвитку території парку «Дубовий Гай» як Центрального парку культури та відпочинку міста Запоріжжя зі збереженням природної першооснови існуючого середовища та створення різноманітних та сучасних видів відпочинку, оздоровлення, спортивних та культурних заходів.

Приведення загального стану благоустрою, облаштування і інфраструктури парку до сучасного рівня у відповідності до існуючих та перспективних рекреаційних потреб з урахуванням запобігання можливості зайняття озеленених територій парку забудовою нецільового призначення.

3. Основні вимоги до конкурсного проектування.

Темою конкурсу є визначення кращої проектної пропозиції щодо реконструкції Центрального парку культури та відпочинку «Дубовий Гай» в м.Запоріжжі, як парку загальноміського значення цілорічного функціонування для усіх категорій громадян та соціальних верств населення.

Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай» розташовано в Олександрівському районі м.Запоріжжя. Територія парку обмежена з північного заходу - вулицею Глісерна (центральний вхід до парку); з північного сходу - вулицею Прибережна автомагістраль; з південного сходу – річкою Мокра Московка; з південного заходу – вулицею Оріхова Бухта. Згідно з генеральним планом розвитку міста «Дубовий Гай» віднесено до парків загальноміського значення.  Загальна площа  ЦПКтаВ «Дубовий Гай» - 54, 2699 га, включаючи територію площею 5,0 га, яку віднесено до природно-заповідного фонду.

Конкурсним проектом реконструкції парку має бути передбачено комплексний благоустрій території парку цілорічного функціонування з розробкою раціональної схеми організації пішохідного та автомобільного руху на ділянці проектування і прилеглої території з визначенням місць паркування та влаштуванням входів. Має бути враховано можливість безперешкодного пересування по території парку людей з особливими потребами.

Проектом передбачити наявність зонування за функціональним призначенням території парку, а саме:

- територія проведення культурно - масових заходів (вистави, концерти, видовищні заходи та інше);

- територія відпочинку з врахуванням використання поверхні великої водойми (споглядання пейзажів та ознайомлення з природою, прогулянки: пішохідні, велосипедні, кінні, на парковому електротранспорті та човнах);

- територія природно-заповідного фонду;

- зона розваг та активного відпочинку для дітей та дорослих;

- зона оздоровлення та спорту;

- зона адміністративної та господарської діяльності.

Доповнити територію парку елементами паркової архітектури, декоративно-паркової скульптури, малими архітектурними формами, декоративним озелененням, створенням рослинних композицій на ландшафтному просторі. Передбачити розробку огорожі парку в проектних межах території, визначених схемою згідно з розділом 4 Програми конкурсу.

Передбачити реконструкцію існуючих об’єктів з пропозиціями щодо інженерно-технічних рішень:

- архітектурна споруда центрального входу;

- центральний фонтан з обладнанням світломузичними ефектами;

- пішохідні мости через водойму з урахуванням потреб маломобільних груп населення;

- дамба між двома водоймами;

- концертна споруда сезонного типу «Зелений театр» (створення багатофункціонального концертного комплексу на 1500 місць).

Проектом передбачити нове будівництво у відповідних зонах за функціональним призначенням таких об’єктів:

- адміністративно-побутова будівля управління парку;

- спортивно-розважальна споруда «Льодовий каток-роллердром»;

- будівля дитячого розважального центру;

- комплекс споруд «Дитяче містечко розваг» (з атракціонами);

- стаціонарні туалети (з визначенням місць для людей з особливими потребами та батьків з дітьми змішаної статі).

Вихідні дані для проектування зазначених об’єктів надаються учасникам конкурсу в складі конкурсної документації згідно з розділом 4 Програми конкурсу.

На території парку мають бути розташовані об’єкти торгівлі, які забезпечуватимуть відпочиваючих напоями, харчуванням, квітами, сувенірною продукцією.

Необхідно передбачити максимальне збереження та відновлення існуючих зелених насаджень паркового ландшафту, повне збереження території природно - заповідного фонду.

4. Вихідні дані для проектування.

- Програма та умови конкурсу;

- топографічна основа території в масштабі 1:500; 1:2000;

- ортофотоплан території в масштабі 1:1000;

- витяги з містобудівної документації;

- схема існуючого використання території;

- схема існуючих планувальних обмежень;

- схема транспорта та пішохідного руху;

- схема функціонального використання території парку, транспорта та пішохідного руху  на перспективу;

- містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;

- відомості про об’єкти проектування (текстові та графічні матеріали, матеріали фотофіксації).

5. Вимоги до оформлення конкурсних проектів.    

Конкурсні матеріали подаються на планшетах форматом 840 мм х 1200 мм (вертикальне компонування) з шестизначним шифром у верхньому правому куті планшету, а також в електронному вигляді на диску DVD (графічна та текстова частина) з шестизначним шифром та назвою конкурсу.

Проектні матеріали повинні містити:

- назва конкурсу: «Відкритий архітектурний конкурс на визначення кращої проектної пропозиції щодо реконструкції Центрального парку культури та відпочинку «Дубовий Гай» в м.Запоріжжі»;

- план з відображженням зонування території у масштабі 1:2000;

- схема генерального плану у масштабі 1:1000;

- фрагменти планування благоустрою та елементів ландшафту у масштабі 1:500; 1:200 (на розсуд автора для розкриття ідеї проекту);

- креслення: плани, фасади, розрізи окремих запропонованих об'єктів;

-перспективна візуалізація: панорами, окремі запропоновані об’єкти та елементи благоустрою, фрагменти окремих зон благоустрою (на розсуд автора для розкриття ідеї проекту);

- техніко-економічні та вартісні показники реконструкції парку.

Пояснювальна записка до конкурсного проекту. Виконується на аркушах форматом А4 у роздрукованому та зброшурованому вигляді, з шестизначним шифром та назвою конкурсу на титульному листі.

В пояснювальній записці, крім архітектурно-планувальних рішень, треба обов`язково освітити екологічні заходи, заходи з інженерної підготовки території, дані по реконструкції інженерної інфраструктури, а також (на думку авторів) етапність реалізації проекту.

Інформація про авторів конкурсних проектів (прізвища, імена, по-батькові, адреси, номери контактних телефонів, ідентифікаційні коди виконавця), пропозиції щодо розподілу суми можливої премії між членами авторського колективу, завірені їх підписами, подаються в запечатаному непрозорому конверті з девізом, зазначеним у вигляді шестизначного числа та назвою проекту.

6. Критерії оцінювання конкурсних проектів.

Відповідність конкурсного проекту Програмі та умовам конкурсу.

Оригінальність та новизна архітектурного рішення.

Образне та функціональне рішення об’єкта в цілому.

                                                   

  Умови конкурсу

1.Реєстрація учасників конкурсу та отримання конкурсної документації.  

Реєстрацію учасників конкурсу та видачу конкурсної документації (Програми та умов конкурсу, вихідних даних для проектування) здійснює відповідальний секретар конкурсу Фідініч Марина Володимирівна – заступник директора з комерційних питань комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай», після сплати учасниками реєстраційного внеску, за адресою:

69063, м.Запоріжжя, вул.Глісерна, 1-а (адміністративна будівля), контактні телефони: (061)764-22-97, моб. (095)690-42-72, e-mail: dubovkapark2016@gmail.com.

Реєстраційний внесок для участі в конкурсі становить 2,5 тис.грн (дві тисячі п’ятсот гривень). Внесок спрямовується на компенсацію витрат, пов’язаних з організацією та проведенням конкурсу, і поверненню не підлягає.

Реквізити для сплати реєстраційного внеску:

р/р 26006055709234 у ЗО «ЗРУ ПРИВАТБАНК», м.Запоріжжя, МФО 313399, отримувач КП «Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай», ЄДРПОУ 24908307, (ІПН 249083008266, № свід.100010651, загальна система оподаткування, директор Комаренко Олег Григорович).

Для реєстрації та отримання конкурсної документації учасники конкурсу надають такі документи:

- заяву про наміри взяти участь у конкурсі (бланк заяви надає відповідальний секретар конкурсу);

-завірену підписом учасника копію документа, що підтверджує кваліфікацію учасника конкурсу (відповідно вимогам, встановленим замовником конкурсу згідно з розділом 1 Програми конкурсу);

- платіжне доручення (квитанцію) про сплату реєстраційного внеску з зазначенням особи платника-учасника.

Документи для реєстрації можуть надаватися учасниками конкурсу електронною або кур’єрською поштою, через уповноваженого представника або особисто.

Учасник не підлягає реєстрації у разі надання неповного комплекту документів, або надання документів після встановленого терміну реєстрації.

2. Терміни подання і розгляду конкурсних проектів.

- Оприлюднення оголошення про проведення конкурсу в засобах масової інформації до 09.12.2016 р.

- Подання реєстраційних заявок та отримання конкурсної документації з  09.12.2016 до 12.01.2017 р.

- Розроблення та подання проектів на конкурс  з  16.01.2017 до 17.03.2017 р.

- Початок розгляду конкурсних проектів з  20.03.2017 р.

- Оголошення результатів конкурсу до 20.04.2017 р.         

Виставка конкурсних проектів експонується не менше двох тижнів з дати оприлюднення підсумків конкурсу.

3. Порядок подання конкурсних проектів.

Конкурсні проекти подаються на конкурс анонімно під девізом у вигляді шестизначного числа, яке проставляється у верхньому правому кутку всіх матеріалів проекту з назвою конкурсу.

Конкурсні проекти вважаються поданими у встановлений термін, якщо їх відправлено на конкурс або подано особисто не пізніше за термін, вказаний в розділі 2 Умов конкурсу.

У разі відправлення конкурсного проекту поштою автор повинен повідомити замовнику конкурсу дату відправлення і номер поштової квитанції. Отримання та реєстрацію проектів, що надаються на конкурс, здійснює відповідальний секретар конкурсу Фідініч Марина Володимирівна – заступник директора з комерційних питань комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай» за адресою: 69063, м.Запоріжжя, вул.Глісерна, 1-а (адміністративна будівля), телефон: (061) 764-22-97, моб.(095) 690-42-72, e-mail: dubovkapark2016@gmail.com.

Під час проведення конкурсу використання та обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

4. Премії для заохочення учасників.

Преміальний фонд конкурсу становить 500,0 тис.грн. (п’ятсот тисяч гривень).

Для відзначення кращих проектів встановлюються три премії:

Перша премія - 200,0 тис.грн.(двісті тисяч гривень);

Друга премія - 150,0 тис.грн.(сто п’ятдесят тисяч гривень);

Третя премія - 100,0 тис.грн.(сто тисяч гривень).

Крім того встановлено дві заохочувальні премії по 25,0 тис.грн. (двадцять п’ять тисяч гривень).

Авторські права на конкурсні проекти належать розробникам. Майнові права та право власності на премійовані конкурсні проекти переходять до замовника з моменту виплати премії.

Переможець конкурсу має переважне право на подальше розроблення (чи участь у розробленні) проектно-кошторисної документації. При цьому між замовником і переможцем конкурсу укладається відповідна угода у порядку, встановленому законодавством.

Замовник має право залучати до подальшого проектування учасників, які отримали премії.       

Виплата грошових премій переможцям здійснюється у місячний термін після оголошення результатів конкурсу.

Про порядок виплати премій переможці будуть повідомлені протягом 20 днів з моменту оголошення результатів конкурсу.

5. Порядок розгляду конкурсних проектів та підсумки конкурсу.

Перед розглядом конкурсних проектів журі виключає з їх складу матеріали, не обумовлені Програмою та умовами конкурсу.

Журі не розглядає конкурсні проекти:

- відправлені або подані після закінчення встановленого терміну;

- анонімність яких була свідомо порушена;

- що не відповідають вимогам Програми та умов конкурсу.

Такі проекти можуть бути рішенням журі допущені до участі на виставці конкурсних проектів із позначкою "Поза конкурсом".

Конкурс вважається таким, що відбувся, якщо на нього подано не менше трьох конкурсних проектів, з яких хоча б одному журі вважає за можливе присудити премію.

Інформація про результати конкурсу є відкритою.

Підсумки конкурсу протягом місяця після прийняття рішення журі будуть оприлюднені у тих засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.

Усі непремійовані конкурсні проекти та проекти з позначкою "Поза конкурсом" підлягають поверненню авторам на їх вимогу протягом місяця з дня закінчення роботи виставки. Після закінчення зазначеного терміну невитребувані авторами конкурсні проекти знищуються, про що замовником конкурсу складається відповідний акт.

6. Склад журі конкурсу.

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

1

Буряк Володимир Вікторович

Запорізький міський голова

2

Комаренко Олег Григорович

директор комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку «Дубовий Гай»

3

Мостовий Валерій Олександрович

голова районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району

4

Золотарьов Гліб Анатолійович

начальник управління з питань екологічної безпеки міської ради

5

Бірюков Юрій Володимирович

голова Правління Запорізької обласної організації Національної Спілки Архітекторів України

6

Васильєв Сергій Анатолійович

член Правління Запорізької обласної організації Національної Спілки Архітекторів України

7

Волик Дмитро Володимирович

головний архітектор м.Дніпро, Лауреат Державної премії України в галузі архітектури

8

Греков Олександр Сергійович

начальник служби містобудівного кадастру управління архітектури та містобудування, кандидат архітектури, член правління Одеської обласної організації Національної Спілки Архітекторів України

9

Жежерін Вадим Борисович

голова правління Київської міської організації Національної Спілки Архітекторів України

10

Трубін Віктор Павлович

головний архітектор м.Запоріжжя 2000-2014 р.р.

11

Чечельницький Сергій Георгійович

голова правління Харківської обласної організації Національної Спілки Архітекторів України

Секретар  журі  (без права голосу)  -  відповідальний   секретар   конкурсу

Фідініч Марина Володимирівна, контактні телефони: (061)764-22-97, моб. (095)690-42-72, e-mail: dubovkapark2016@gmail.com.

 

Оргкомітет конкурсу