Враховуючи думку нотаріальної спільноти міста Запоріжжя, беручи до уваги вимоги департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, які не ґрунтуються на законі, при цьому керуючись ст. ст. 25-26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Заборонити департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради вимагати обов’язкової присутності нотаріуса задля отримання інформації, яка стосується законної діяльності нотаріусів України.
2. Встановити департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради строк 1 (один) робочий день задля надання відповіді на запитувану нотаріусами Запоріжжя інформації, яка необхідна їм для ведення своєї законної діяльності.
3. Встановити можливість нотаріусам отримувати від департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради запитувану інформацію шляхом офіційного листування за допомогою в тому числі, але не виключно, електронної пошти.
4. В строк 5 (п’ять) робочих днів підключити всіх нотаріусів міста Запоріжжя до Реєстру територіальних громад з метою отримання нотаріусами інформації, яка необхідна їм для ведення своєї законної діяльності.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Еделєва В.Г. та на постійну комісію міської ради з питань регуляторної політики, розвитку підприємництва, торгівлі, послуг та захисту прав споживачів (Афанасьєв О.В.).
Міський голова В.В.Буряк