Керуючись Бюджетним кодексом України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 25.12.2015 №9 «Про затвердження Міської комплексної програми соціального захисту населення міста Запоріжжя на 2016-2018 роки» (зі змінами), а саме:
1) У завданні 4 «Фінансова підтримка громадських організацій ветеранів та інвалідів міста Запоріжжя» у таблиці «Забезпечення статутної діяльності районних громадських організацій ветеранів та інвалідів»:
значення показника «2018» для Комунарської районної організації інвалідів війни та Збройних Сил, визначеного як «44,800», та для Союзу ветеранів Афганістану Ленінського району м.Запоріжжя, визначеного як «48,000», замінити відповідно на «0,000»;
значення показника «ВСЬОГО» на 2018 рік, визначеного як «1592,756», замінити відповідно на «1499,956»;
абзац третій викласти в новій редакції «Надання фінансової допомоги громадській організації «Запорізька міська організація ветеранів АТО» у рамках проведення обласного благодійного телемарафону до Дня захисника України та Дня Збройних Сил України – у розмірі 100,000тис.грн.».
2) Завдання 12 «Проведення капітального ремонту будівель та приміщень управлінь соціального захисту населення» викласти в новій редакції:
«Завдання 12. Проведення капітального ремонту будівель, приміщень, машин та обладнання управлінь соціального захисту населення
Завдання спрямоване на забезпечення умов для виконання функцій, покладених на управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по районах шляхом проведення капітального ремонту будівель, приміщень, машин та обладнання.»
3) Додатки 1,2,3 до Міської комплексної програми соціального захисту населення міста Запоріжжя на 2016-2018 роки викласти в новій редакції.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пустоварова А.І. та на постійну комісію з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення (Маляренко А.Є.).
Міський голова В.В.Буряк