Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/08/2011

Рішення виконавчого комітету від 25.08.2011 № 355 «Про виконання бюджету міста за І півріччя 2011 року»

За січень-червень 2011 року обсяг реалізованої промислової продукції по місту становить 23041,4 млн. грн., що на 3,4 відсотки більше показника ІІ півріччя минулого року. У загальному обсязі реалізації промислової продукції металургійне виробництво складає 49,7 відсотка, машинобудування – 20,5 відсотка, харчова промисловість – 4,1 відсотка.

Обсяг доходної частини бюджету міста становить 1197,4 млн.грн., в тому числі доходи загального фонду – 722,8 млн.грн., спеціального фонду – 81,0 млн.грн. та офіційні трансферти з державного бюджету – 474,6 млн.грн.

План по доходах загального фонду виконаний на 106,6 відсотка, в тому числі по доходах, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів на 104,1 відсотка, по власних доходах – на 114,2 відсотка.

Проти показників другого півріччя 2010 року надходження доходів І кошика (537,5 млн.грн.) збільшились на 4,5 відсотка за рахунок зростання надходжень по податку на доходи фізичних осіб.

Слід відмітити, що на багатьох економіко-визначальних підприємствах міста фінансове становище залишається складним, продовжується скорочення чисельності працюючих. Так, офіційно зареєстрований рівень безробіття в порівнянні з початком року зріс на 0,6 відсоткових пункти та станом на 01.07.2011 склав 1,41 відсотка. На 250 підприємствах міста у І півріччі поточного року вивільнено 1962 працівника. Тільки по 20 найбільших підприємствах промислового комплексу міста до кінця 2011 року прогнозується вивільнення більше трьох тисяч працівників.

Зазначене негативно впливає на надходження податку на доходи з фізичних осіб, який є основним джерелом доходів бюджету міста. На звітну дату до бюджету міста надійшло даного податку у сумі 534,9 млн.грн.

В порівнянні з ІІ півріччям 2010 року зменшились надходження податку на доходи фізичних осіб на ВАТ «Укрграфіт», ДП «Запорізький річковий порт», ПАТ «Дніпроенерго», ДП «Запорізький титано-магнієвий комбінат ВАТ «Запорізький завод залізобетонних шпал», КП «НВК «Іскра», ВАТ «Запоріжсклофлюс», ВАТ «Запорізький феросплавний завод» та інших. Аналогічна тенденція простежується і по банківських установах.

Сума заборгованості по виплаті заробітної плати працівникам економічно-активних підприємств міста в порівнянні з початком року хоча і зменшилась на 2,6 млн.грн., але станом на 01.07.2011 залишається значною – 5,6 млн.грн.

В порівнянні з ІІ півріччям 2010 року обсяг власних доходів збільшився на 28,4 млн.грн. або на 18,1 відсотка та склав 185,3 млн.грн. Зростання відбулось у більшій мірі за рахунок збільшення плати за землю, надходження якої за січень-червень поточного року становлять 151,4 млн.грн.

За звітний період надходження місцевих податків та зборів склали 5,5 млн.грн., виконання плану становить 112,9 відсотка. Збір за місця для паркування транспортних засобів до бюджету міста не надходив.

Сума податкового боргу до бюджету міста за І півріччя 2011 року зменшилась на 0,5 млн.грн. та складає 11,9 млн.грн. У розрізі джерел доходів скорочення відбулось по податку на доходи фізичних осіб (на 1,0 млн.грн.), по збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності (на 0,1 млн.грн.). Зросла недоїмка по платі за землю (на 0,6 млн.грн.), податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (на 0,1 млн.грн.) та по єдиному податку (на 0,1 млн.грн.).

До спеціального фонду бюджету міста надійшло доходів в сумі 81,1 млн.грн. План по доходах бюджету розвитку виконаний лише                           на 88,3 відсотки. Надходження склали 29,2 млн.грн., в тому числі єдиний податок – 19,4 млн.грн. (103,4 відсотки до плану), надходження від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності – 7,1 млн. грн. (75,9 відсотка) та кошти від продажу землі – 2,7 млн.грн. (54,2 відсотка). При цьому, виконання планових показників по надходженнях коштів від продажу землі щомісяця погіршується.

За І півріччя поточного року з бюджету міста проведено видатків на загальну суму 1149,9 млн.грн., в тому числі за рахунок субвенцій з державного бюджету – 354,3 млн.грн., до державного бюджету перераховано 37,6 млн.грн.

Видатки загального фонду без урахування субвенцій з державного бюджету та коштів, що передаються до державного бюджету, склали 690,5 млн.грн., що становить 95,1 відсотка планових показників на відповідний період. В структурі зазначених видатків 92,1 відсотка складають захищені статті, на їх фінансування спрямовано 635,8 млн.грн., з яких 497,4 млн.грн. - на заробітну плату з нарахуваннями.

Протягом звітного періоду забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ міста та відпускних педагогічним працівникам. Для покриття тимчасових касових розривів бюджету з метою проведення першочергових видатків залучались короткотермінові безвідсоткові позики з єдиного казначейського рахунку на загальну суму 75,2 млн.грн., заборгованість по яких станом на 01.07.2011 року відсутня.

Потребує негайного вирішення питання забезпечення до кінця року в повному обсязі захищених статей видатків.

За функціональною структурою склад видатків загального фонду бюджету міста не зазнав суттєвих змін. Найбільшу питому вагу займають видатки на соціально-культурну сферу. На забезпечення функціонування установ соціально-культурної сфери міста спрямовано 586,1 млн.грн., на виконання заходів міської комплексної програми соціального захисту населення та підтримку ветеранських організацій міста –  4,7 млн.грн.

Поточні видатки на житлово-комунальне господарство склали 53,2 млн.грн., з яких на благоустрій спрямовано 34,8 млн.грн., фінансову підтримку комунальним підприємствам міста – 7,4 млн.грн. та інші.

Видатки спеціального фонду бюджету, без врахування цільових субвенцій, проведені в сумі 67,5 млн.грн. В їх складі найбільшу питому вагу займають видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ – 57,1 відсотка або 38,5 млн.грн.

Обсяг видатків цільового фонду міської ради склав 1,3 млн.грн. На будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг спрямовано 2,3 млн.грн.

Видатки за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища проведені в сумі 2,3 млн.грн., при річному плані в сумі 24,8 млн.грн.

У звітному періоді не розпочато використання коштів по програмі земельної реформи в м.Запоріжжі, на заходи якої в спеціальному фонді бюджету міста передбачено 1,7 млн.грн.

Видатки бюджету розвитку, без врахування субвенцій з державного бюджету, склали 22,9 млн.грн., з яких на капітальні ремонти та придбання обладнання для бюджетних установ міста спрямовано 3,2 млн.грн., капітальні видатки по благоустрою міста – 0,2 млн.грн., капітальний ремонт житлового фонду – 6,6 млн.грн. (відремонтовано 9,5 тис.м2  покрівель, проведено вибірковий капітальний ремонт 36 будинків і 29 ліфтів, замінено 0,5 тис.м/п інженерних мереж  тепло-, водопостачання, проведено модернізацію 0,6 тис.м/п електромереж), будівництво і реконструкцію об’єктів – 12,9 млн.грн.

Незадовільним є стан освоєння коштів бюджету розвитку міста. Залишок асигнувань по об’єктах будівництва, реконструкції становить 2,7 млн.грн., внесках до статутних фондів комунальних підприємств для придбання техніки – 3,6 млн.грн. Причинами не освоєння коштів є несвоєчасно проведені процедури закупівель у зв’язку зі  структурними змінами виконавчих органів міської ради та необхідність внесення змін до статутних документів комунальних підприємств.

На соціальний захист населення за рахунок субвенції з державного бюджету спрямовано 247,2 млн.грн., в тому числі на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 169,0 млн.грн, державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 0,2 млн.грн., на розрахунки по наданих пільгах та житлових субсидіях населенню – 78,0 млн.грн. Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян усіма видами транспорту проведені на суму 23,4 млн.грн., з яких електротранспортом – 20,0 млн.грн.

Слід зазначити, що проблемним є питання забезпечення до кінця року надання пільг з послуг зв’язку та компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету. За звітний період  фактично надані пільги становлять 95,3 відсотка річних призначень.

За рахунок інвестиційних субвенцій з державного бюджету проведено видатків на загальну суму 83,6 млн.грн.

Дебіторська заборгованість бюджету міста станом на 01.07.2011 року становить 82,0 млн.грн., з якої 81,2 млн.грн. – заборгованість, пов’язана з проведенням попередньої оплати замовнику для придбання матеріалів по об’єкту «Будівництво автотранспортної магістралі через р.Дніпро у м.Запоріжжя», здійсненої відповідно до діючого законодавства на строк до дев’яти місяців. При цьому, на рахунку одержувача бюджетних коштів обліковується залишок коштів відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 117,3 млн.грн.

Кредиторська заборгованість складає 20,5 млн.грн., в тому числі по видатках на соціальний захист та компенсацію пільгового перевезення окремих категорій громадян за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету –  19,2 млн.грн.

За звітний період департаментом фінансової та бюджетної політики міської ради проведені перевірки правильності складання та затвердження 546 кошторисів бюджетних установ. За наслідками проведених перевірок поінформовано головних розпорядників бюджетних коштів та встановлено контроль за усуненням виявлених порушень.

Проведеними перевірками зовнішнього та внутрішнього фінансового контролю в департаментах, управліннях, районних адміністраціях міської ради, бюджетних установах міста з питань дотримання фінансово-бюджетної дисципліни встановлено порушень на загальну суму понад 1,4 млн.грн. Встановлено контроль за усуненням виявлених порушень.

З метою забезпечення виконання бюджету міста в 2011 році, виконавчий комітет Запорізької міської ради

ВИРІШИВ:

1 Управлінню з питань земельних відносин міської ради, департаменту архітектури та містобудування міської ради проаналізувати надходження до бюджету розвитку міста коштів від продажу земельних ділянок і прав на них та внести пропозиції департаменту фінансової та бюджетної політики міської ради щодо уточнення річного плану по зазначеному джерелу доходів.

2 Управлінню з питань транспортного забезпечення та зв’язку міської ради внести на затвердження чергової сесії міської ради перелік платників збору за місця для паркування транспортних засобів.

3 Департаменту освіти і науки, молоді та спорту міської ради переглянути попередню мережу установ освіти та сформувати її на 2011-2012 навчальний рік з дотриманням зростання наповнюваності класів, складання тарифікаційних списків та штатних розписів працівників в межах затвердженого фонду оплати праці з урахуванням вимог статті 51 Бюджетного кодексу України.

4 Управлінню з питань екологічної безпеки міської ради забезпечити виконання природоохоронних заходів, передбачених на поточний рік Програмою про забезпечення екологічної безпеки міста на 2011-2013 роки. 

5 Управлінню з питань земельних відносин міської ради забезпечити використання коштів за Програмою земельної реформи у м.Запоріжжі на 2011-2013 роки.

6 Головним розпорядникам коштів бюджету міста:

6.1 Вжити заходів щодо недопущення дебіторської та кредиторської заборгованості.

6.2 Провести аналіз стану виконання в поточному році бюджетних програм та надати пропозиції департаменту фінансової та бюджетної політики міської ради по перерозподілу бюджетних призначень.

7 Департаменту фінансової та бюджетної політики міської ради:

7.1 Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України, за підсумками виконання бюджету міста підготувати проект рішення міської ради щодо внесення змін до показників доходів і видатків бюджету міста.

7.2 Взяти  участь  у  перевірці  комплектування  шкільної  мережі на 2011 -2012 навчальний рік.

7.3 Опрацювати доведені Міністерством фінансів України попередні розрахункові показники бюджету міста на 2012 рік та підготувати зауваження та пропозиції.

8 Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради разом з керівниками департаментів, управлінь, відділів міської ради організувати роботу щодо опрацювання доведених Міністерством фінансів України розрахункових показників бюджету міста на 2012 рік у галузевих міністерствах.

9 Управлінню соціального захисту населення міської ради відпрацювати механізм розподілу субвенції з державного бюджету на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян на 2012 рік з дотриманням вимог чинного законодавства.

10 Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, директора департаменту фінансової та бюджетної політики міської ради Малиш В.І.

 

 

Міський голова                                                                                   О.Ч.Сін

Прикріплені файли:

dodatok.doc
Поділитись
Дізнайтеся також

Усі рішення