Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/11/2010

Рішення виконавчого комітету від 25.11.2010 № 549 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в управління земельних ресурсів Запорізької міської ради»

 

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розглянувши доповідну записку «Про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні земельних ресурсів Запорізької міської ради», виконавчий комітет Запорізької міської ради

ВИРІШИВ:

1          Доповідну записку про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні земельних ресурсів Запорізької міської ради прийняти до відома (додається).

2          Відзначити високий рівень в організації роботи зі зверненнями громадян в управлінні земельних ресурсів Запорізької міської ради.

3          Управлінню земельних ресурсів Запорізької міської ради (Лоцман В.А.):

3.1       Забезпечити щоквартальне проведення аналізу та узагальнення матеріалів за результатами розгляду звернень громадян.

3.2       Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші соціально незахищені категорії громадян.

3.3       Зметою підвищення ефективності організації роботи зі зверненнями громадян вжити заходи щодо впровадження комп'ютерного документообігу, в тому числі - розділу «Звернення громадян».

4.         Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченка С.М.

 

 

В.о. міського голови – секретар міської ради                                                                                                              В.Ф. Кальцев

 

 

 

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні земельних ресурсів Запорізької міської ради

Організація роботи з розгляду усних та письмових звернень громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності управління земельних ресурсів Запорізької міської ради. В управлінні проводиться системна робота, спрямована на вдосконалення стилю, форм і методів, необхідних для реалізації конституційних прав громадян на звернення згідно Закону України «Про звернення громадян», нормативних актів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень міського голови.

Діловодство за пропозиціями, заявами і скаргами громадян ведеться окремо від інших видів діловодства. Відповідно до наказу начальника управління від 25.08.2009 № 32 визначено відповідальну особу з ведення діловодства за зверненнями громадян в управлінні, відповідні завдання та обов'язки у галузі здійснення діловодства за зверненнями громадян визначені у посадових інструкціях працівників управління.

Наказом начальника управління від 27.01.2009 № 4 затверджено:

графік особистого прийому громадян керівництвом управління;

Порядок проведення особистого прийому громадян;

Порядок розгляду письмових звернень громадян.

Наказом начальника управління від 03.08.2009 № 30 затверджено графік особистого прийому громадян працівниками відділу землеустрою: щопонеділка та щочетверга з 10.00 до 13.00.

Організаційно-методичні заходи з зазначеного напрямку роботи здійснюються у відповідності з Планом заходів управління з попередження порушень вимог Закону України «Про звернення громадян» на 2010 рік.

Питання про роботу із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва управління та спеціалістів. В наявності щоквартальні, річні звіти, відповідні аналітичні матеріали.

Відповідно до Плану проведення у 2010 році апаратних нарад-навчань з працівниками управління з попередження порушень вимог Закону України «Про звернення громадян», у поточному році проведено 3 апаратних наради-навчання, під час яких обговорювались питання підсумків роботи зі зверненнями громадян у конкретні періоди поточного року, міжнародний досвід організації розгляду звернень громадян в органах державної влади, основні недоліки у оформленні відповідей на письмові звернення громадян. Загальним сектором розроблено тематичні методичні рекомендації, які опрацьовані співробітниками управління під час проведення апаратних нарад-навчань.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян та необхідності ретельного опрацювання отриманих заяв з метою попередження їх повторних звернень було обговорено на робочій нараді за участю керівників структурних підрозділів управління 07.04.2010.

20.04.2010 працівники управління взяли участь в практичному семінарі «Забезпечення роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування».

Працівники відділу юридичного забезпечення та самоврядного контролю за використанням і охороною земель протягом звітного періоду щомісячно брали участь у консультативно-правових зустрічах з населенням міста. Під час проведення цих заходів надано консультативну допомогу понад 80 громадянам.

Особистий прийом громадян здійснюється згідно з графіком. Графік особистого прийому громадян доведено до відома населення через інформаційну об'яву в управлінні та оприлюднення на офіційному порталі міської ради. Прийом громадян начальником та заступником начальника управління здійснюється щотижня.

Протягом 10 місяців 2010 року проведено 42 особистих прийоми, з них начальником управління проведено 26 прийомів, заступником начальника управління - 16 прийомів, під час яких розглянуто звернення 59 громадян. Реєстрація громадян здійснюється в день прийому. Звернення громадян, які надійшли на розгляд на особистому прийомі, реєструються в «Журналі особистого прийому громадян».

Протягом 10 місяців 2010 року до управління надійшло 1758 письмових звернень громадян (за 10 місяців 2009 року - 1833), що на 4,3% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. З них:

1713 письмових звернень надійшли за належністю з міськвиконкому (аналогічний показник 2009 року - 1816);

45 письмових звернень надійшли від громадян безпосередньо до управління (аналогічний показник 2009 року - 17).

Тематика звернень (у відсотковому показнику) наступна:

відведення нових земельних ділянок - 58%;

продовження договорів оренди земельних ділянок - 18%;

оформлення земельних ділянок під існуючими житловими будинками - 9%;

вирішення спірних питань землекористування - 8 %;

інші питання - 7%.

Основними причинами зменшення кількості письмових звернень до управління слід вважати посилення практичної та консультаційної роботи з заявниками за рахунок проведення особистого прийому громадян працівниками управління, надання консультативної допомоги під час проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями міста, участь начальника відділу землеустрою управління в особистих прийомах громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченка С.М.

Особлива увага приділяється вирішенню питань, які надійшли від інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, інвалідів загального захворювання, багатодітних родин, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту. Слід зазначити, що кількість звернень від громадян соціально незахиіцених категорій в 2010 році 487, що

становить 27,7% від загальної кількості. Це більше на 41,6% у порівнянні з 2009 роком. Вказані звернення надійшли від:

інвалідів, учасників війни та бойових дій - 131. Аналогічний показник 2009 року - 88 (збільшення на 49%);

членів багатодітних сімей, одиноких матерів - 21. Аналогічний показник 2009 року - 9 (збільшення на 133%);

ветеранів праці, пенсіонерів - 335. Аналогічний показник 2009 року - 247 (збільшення на 36%).

Слід зазначити іноваційність діяльності управління в галузі розгляду звернень громадян, яка полягає в запровадженні сучасних управлінських технологій. Зокрема, у II кварталі 2010 року була розроблена й затверджена методика процесу «Організація роботи зі зверненнями громадян в управлінні земельних ресурсів Запорізької міської ради», яка функціонує у відповідності з вимогами національного стандарту системи управління якістю ДСТУ 180 9001:2001.

На всі звернення заявникам надані структуровані відповіді та роз'яснення по суті порушених питань. Дотримання термінів підготовки відповідей заявникам знаходиться на постійному контролі управління земельних ресурсів міської ради.

 

 

Начальник управління земельних ресурсів Запорізької міської ради                                                                                                              В.А. Лоцман