Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28/09/2010

Рішення виконавчого комітету від 28.09.2010 № 435 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в службі у справах дітей Запорізької міської ради»

 

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування», розглянувши доповідну записку «Про стан роботи зі зверненнями громадян в службі у справах дітей Запорізької міської ради», виконавчий комітет Запорізької міської ради

ВИРІШИВ:

Доповідну записку про стан роботи зі зверненнями громадян в службі у справах дітей Запорізької міської ради взяти до відома (додається).

Відзначити достатній рівень в організації роботи зі зверненнями громадян в службі у справах дітей Запорізької міської ради.

Начальнику служби у справах дітей Запорізької міської ради Сиворакші Н.С.:

3.1. Звернути увагу посадових осіб служби про персональну відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень громадян.

3.2. Забезпечити щоквартальне проведення аналізу та узагальнення матеріалів за результатами розгляду звернень громадян.

3.3.  Тримати на постійному контролі стан ведення діловодства за зверненнями громадян.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кузьміна О.С.

 

 

Міський голова                                                                                           Є.Г. Карташов

 

 

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА про стан роботи із зверненнями громадян в службі у справах дітей Запорізької міської ради

 

В службі у справах дітей Запорізької міської ради проводиться системна робота, спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», а також Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, рішень Запорізької міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.

Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться окремо від інших видів діловодства. На підставі наказу начальника служби у справах дітей міської ради від 09.09.2010 року №01-03/67 «Про відповідальну особу за зверненнями громадян» діловодство та контроль за розглядом звернень, що надійшли письмово, та звернень громадян, які звернулись на особистий прийом до начальника служби, здійснює головний спеціаліст служби у справах дітей міської ради Побельона І.В.

Посадовими особами служби у справах дітей міської ради забезпечується виконання нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян. Зокрема щорічно на нарадах з начальниками служб у справах дітей районних адміністрацій міської ради заслуховуються питання про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками півріччя, року, аналізується поточна робота за кожним зверненням, яке перебувало на розгляді.

З метою вдосконалення роботи щодо розгляду звернень громадян посадові особи служби у справах дітей міської ради щороку беруть участь у апаратних навчаннях з вивчення нормативно-правової бази зазначеного напрямку роботи.

Особистий прийом громадян з питань соціального захисту прав та інтересів дітей здійснюється начальником служби у справах дітей міської ради, а з питань усиновлення – головним спеціалістом служби згідно з графіком. Графік особистого прийому громадян доведено до відома населення через газету Запорізької міської ради «Запорозька Січ» (від 23.02.2010 № 38) та офіційний веб-сайт. Протягом 8 місяців 2010 року на особистий прийом до начальника служби у справах дітей звернулося 59 громадян. Головним спеціалістом служби у справах дітей міської ради Якимчук О.К. на особистих прийомах розглянуто 37 звернень з питань усиновлення.

В службі у справах дітей міської ради забезпечено об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених у них питань, надання у встановлені законом терміни письмових відповідей заявникам за наслідками розгляду їх звернень. Особливу увагу при цьому приділялось вирішенню проблем громадян, які потребують підтримки.

Протягом 2008, 2009 та 8 місяців 2010 років до служби у справах дітей міської ради надійшло 601 звернення громадян, з них 25 письмові, 576 – розглянуто на особистих прийомах. Показники розгляду звернень та динаміку по роках наведено у таблиці 1.

Таблиця 1

Показники

2008 рік

2009 рік

8 міс. 2010 року

1

2

3

4

письмові

13

9

3

особистий прийом

335

145

96

Всього

348

154

99

Проведений аналіз звернень громадян свідчить, що основними питаннями заявників є: сімейні форми улаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (усиновлення – 406, опіка, прийомна сім’я – 77) – 80,4% (2008-87,6%, 2009-68,2%, 8 міс. 2010-73,7%), інші питання – 118 (дії з житлом від імені неповнолітніх дітей, оздоровлення дітей, оформлення грошової допомоги, позбавлення батьківських прав, батьків, які не виконують своїх обов’язків по утриманню та вихованню дітей) – 19,6% (2008-12,4%, 2009-31,8%, 8 міс. 2010-26,3%).

Під час особистого прийому надавались детальні роз’яснення та необхідні консультації на порушені заявниками питання.

За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви (клопотання) – 84%. Скарги становлять - 12 % усіх звернень, пропозиції (зауваження) – 4 %.

Слід зазначити, що повторні звернення майже відсутні (2008 рік – 2, 2009 рік - 1), що вказує на позитивну роботу служби у справах дітей міської ради.

З метою поліпшення інформованості населення щодо функціонування служб у справах дітей міста, постійно розміщується інформація про роботу підрозділів з питань соціального захисту прав та інтересів дітей, популяризації сімейних форм виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування (газети «Запорозька Січ», «Верже», «Субота плюс», «Горожанин», «Істеблишмент» та портал Запорізької міської ради).

За інформацією служб у справах дітей районних адміністрацій міської ради встановлено, що основними питаннями, які порушуються громадянами, є питання захисту житлових та майнових прав дітей, влаштування дітей до сімейних форм виховання, невиконання батьківських обов’язків, встановлення днів побачень з дитиною одним із розлучених батьків, визначення методів виховання дітей та інші. Протягом 2008, 2009 та 8 місяців 2010 років до служб у справах дітей районних адміністрацій міської ради всього надійшло 16754 звернення, з них 5301 – письмові звернення. На особистому прийомі начальниками служб у справах дітей районних адміністрацій міської ради розглянуто звернення 11453 громадян.

В службі у справах дітей Запорізької міської ради постійно працюють над вдосконаленням стилю, форм і методів роботи при розгляді звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі начальника служби у справах дітей Запорізької міської ради і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

 

Начальник служби у справах дітей Запорізької міської ради                                      Н.С. Сиворакша