Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/07/2010

Рішення виконавчого комітету від 22.07.2010 № 323 «Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2010 року»

Розглянувши доповідну записку «Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2010 року», виконавчий комітет відмічає, що керівниками виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств і установ міста на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішення виконавчого комітету міської ради від 28.01.2010 №14 «Про роботу із зверненнями   громадян у виконавчих органах  міської ради  у 2009 році» здійснювалися відповідні організаційно-управлінські заходи.

На засіданнях виконкому заслухано звіти в.о.начальника управління освіти та науки  міської ради Ульянова В.С. (березень), заступника начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради Голов'янко В.О. (травень) «Про стан роботи із зверненнями громадян».

Відповідно до Тематичного плану навчання  працівників виконавчих органів міської ради 20.04.2010 проведено навчання посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста на тему «Забезпечення роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування».

Продовжується  практика проведення щомісячних безкоштовних  консультативно-правових зустрічей для мешканців міста.

З метою постійного зв’язку з населенням та оперативного реагування на проблеми, які турбують мешканців міста, в міськвиконкомі цілодобово працює телефон  служби «15-80». За поточний період до служби надійшло понад 2500 дзвінків.

Управлінням з питань внутрішньої політики щотижнево проводиться моніторинг місцевої преси, в т.ч. розділ  «Скарги для реагування».

В січні-лютому 2010 року відбулося звітування міського голови перед громадою міста про роботу Запорізької міської ради та її виконавчих органів за підсумками 2009 року в районах м.Запоріжжя.

У I півріччі 2010 року до виконавчого комітету Запорізької міської ради всього надійшло 3727 звернень від 11989 громадян, що на 0,89% (+33) більше у порівнянні з 2009 роком. З них: кількість звернень, що надійшли поштою (письмові звернення) - 3225, з них через «урядову гарячу лінію» - 139; кількість звернень,  які подано громадянами на особистому прийомі міського голови та його заступників - 502.

У порівнянні з минулорічним періодом  в 1,8 рази збільшилась кількість звернень, надісланих до виконавчого комітету міської ради вищими державними органами влади. Це, зокрема, пов’язано зі створенням соціального проекту «Урядова гаряча лінія», що надало можливість громадянам звертатись за телефоном до органів влади, інколи по декілька разів з одного і того ж питання на день. Підвищилась активність громадян, які є постійними респондентами.

Кількість повторних звернень у порівнянні з 2009 роком збільшилась у 2 рази і становить 7,5% (279 ) від загальної кількості.

Як і раніше, до міськвиконкому за допомогою зверталися найменш соціально захищені категорії громадян.  Всього дописувачів, які потребують соціального захисту  та  підтримки, 34,13 відсотка (1272) від загальної кількості, що на 1,47% більше минулорічних показників.

За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради основними, як і раніше, були питання, що відносяться до сфери житлового господарства – 38,1% (1420) від усіх звернень, що на 4,12% менше у порівнянні з 2009 роком (1481).        Кількість звер-нень  з питань комунального і дорожнього господарства складає 8,88%  від загальної кількості.        

Дещо зменшилась кількість звернень, які надходять до міськвиконкому з питань землекористування – 19,26% (718) від загальної кількості, що на 2,74% менше у порівнянні з показниками 2009 року. Не менш актуальними залишаються звернення щодо приватизації земельних ділянок – 12,36%.

Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, що складають 2,17% (81) від загальної кількості,  та листи від матерів-героїнь 0,78% (29) розглядаються міським головою особисто.

Найбільше звернень до виконавчого комітету міської ради  надійшло від жителів Ленінського – 20,52% та Орджонікідзевського – 18,64% районів міста.

Районними адміністраціями продовжується щомісячна практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями.

Районними адміністраціями проводиться системна робота по висвітленню роботи із зверненнями громадян  у засобах масової інформації. Постійно вживаються заходи реагування на звернення громадян до преси.

Керівництвом районних адміністрацій продовжено практику проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян. Виїзні прийоми за місцем проживання громадян проведено начальником управління житлового господарства міської ради Охріменко Г.Л.

Районними адміністраціями з метою оперативного вивчення та вирішення нагальних питань проводяться «прямі телефонні лінії». За зверненнями жителів вживаються  відповідні заходи реагування.        

Відділом по роботі із зверненнями громадян приділяється значна увага питанню поліпшення виконавської дисципліни по дотриманню термінів розгляду звернень громадян. Слід відзначити проведену позитивну роботу в управлінні житлового господарства міської ради (Охріменко Г.Л.).

Однак, існує ряд питань, які потребують вирішення.

Важливим і актуальним на сьогодні  є питання якості та повноти розгляду звернень, недопущення надання відписок та недостовірної інформації.

Сьогодення вимагає якнайшвидшого впровадження автоматизованої системи діловодства та електронного документообігу «Оptima-WorkFlow» у відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради та в управлінні земельних ресурсів міської ради.

Протягом звітного періоду прокуратурами районів міста та прокуратурою міста були здійснені перевірки дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» в 7 структурних підрозділах органів місцевого самоврядування. Виявлено ряд недоліків, які  буде враховано в подальшій роботі при розгляді звернень громадян.

Більш високої відповідальності вимагають звернення, що надходять на розгляд від вищих органів влади. Не вирішеною залишається проблема досить коротких термінів розгляду звернень.

З метою поліпшення ефективності роботи зі зверненнями громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради

ВИРІШИВ:

1. Доповідну записку про роботу  зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2010 року прийняти до відома та направити для реагування керівникам виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ і організацій міста (додається).

2. Заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян у 2010 році, які затверджені рішенням виконкому міської ради від 28.01.2010 №14 «Про роботу із зверненнями   громадян у виконавчих органах  міської ради  у 2009 році», залишити на контролі.

3. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому ради, керівникам виконавчих органів міської ради:

3.1 вживати заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян»;

3.2 неухильно дотримуватись затверджених графіків особистого прийому, не допускати фактів формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях;

3.3  про результати розгляду звернень громадян на особистих прийомах та на письмові звернення, які є скаргами, інформувати заявника за особистим підписом.

4. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:

4.1 проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2010 року, результати проведеної роботи обговорити на апаратних нарадах, видати відповідне розпорядження (наказ);

4.2 не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством;

4.3 створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитися з матеріалами перевірок та роз’яснювати заявникам порядок оскарження прийнятих за ними рішень;

4.4 взяти під особистий контроль розгляд звернень, які надходять з вищих органів влади, з метою їх своєчасного та повного розгляду. За умови коротких термінів розгляду звернення своєчасно готувати проміжну відповідь заявнику.

4.5 забезпечити  проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян, «гарячих» телефонних ліній,  консультативно-правових зустрічей, функціонування «телефонів довіри». Інформувати населення про вищезазначені заходи через засоби масової інформації;

5. Продовжити  звіти керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста «Про стан роботи зі зверненнями громадян» на засіданні виконавчого комітету міської ради.

6. Здійснити заходи по впровадженню автоматизованої системи діловодства та електронного документообігу «Оptima-WorkFlow» у відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради та управлінні земельних ресурсів міської ради до кінця поточного року.

7. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 15.01.2011.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Семенкова Є.О.

 

Міський голова                                                                           Є.Г.Карташов   

 

Прикріплені файли:

Доповідна записка за перше півріччя 2010.doc

Графік порівняльний по місяцям 2009, 2010 перше півріччя.doc

Графік порівняльний по рокам 2009, 2010 перше півріччя.doc

Статдані перше півріччя 2010.doc