Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/03/2010

Рішення виконавчого комітету від 25.03.2010 № 139 «Про впорядкування роботи комунальних підприємств, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», на підставі досвіду впровадження рішення виконавчого комітету міської ради від 28.08.2008 № 375 «Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по житловому фонду комунальної власності м. Запоріжжя», з метою впорядкування роботи комунальних підприємств, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по будинках житлового фонду комунальної власності міста та вдосконалення окремих рішень виконавчого комітету міської ради, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Порядок перерахунків за надання не в повному обсязі або ненадання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по будинках житлового фонду комунальної власності міста (додається).
 2. Виконавцям послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по будинках житлового фонду інших форм власності рекомендовано під час проведення перерахунків за надання не в повному обсязі або ненадання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій дотримуватись Порядку, затвердженого згідно з п. 1 цього рішення.
3. Комунальним підприємствам «Виробниче ремонтно-експлуатаційне житлове об’єднання № 1-11, 13», «Ремонтно-експлуатаційне підприємство по обслуговуванню гуртожитків»:
3.1. Вести побудинковий облік витрат, виконувати роботи в кожному будинку в межах коштів, отриманих від власників квартир, квартиронаймачів цього будинку;
3.2. На підставі загальних оглядів будинків та звернень мешканців будинків формувати пооб’єктно плани робіт з поточного ремонту, після чого в обов’язковому порядку їх оприлюднювати та щорічно надавати управлінню житлового господарства міської ради перелік робіт з поточного ремонту на житлових будинках, що планується виконувати у наступному році;
3.3. По завершенню року інформувати мешканців про використання коштів та виконану роботу з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території. 
4. Для налагодження співпраці та з метою здійснення контролю за наданням послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в житлових будинках комунальної власності створюються органи самоорганізації населення та обираються відповідальні особи з числа мешканців будинку згідно чинного законодавства.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 25.03.2009 № 108 «Про затвердження Правил надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та Правил нарахування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».
6. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради оприлюднити дане рішення у засобах масової інформації.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дорофеєва О.М.



Міський голова                                                                                                                                                                                         Є.Г. Карташов

 
 
Затверджено
Рішення виконавчого 
комітету міської ради
25.03.2010139
 

Порядок перерахунків за надання не в повному обсязі або ненадання
послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по будинках житлового фонду комунальної власності міста


1. Перерахунки нарахованих платежів проводяться Споживачам при наявності договору з Виконавцем на надання послуги незалежно від стану розрахунків (наявності заборгованостей) за послугу.
2. Кошти, які мають бути повернені Споживачам за ненадання або надання не в повному обсязі, зараховуються у рахунок майбутніх платежів.
3. Перерахунок плати за ненадання, надання не в повному обсязі послуги здійснюється за власною ініціативою Виконавця, якщо Виконавцем порушено Порядок та періодичність надання послуг, затверджений рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.08.2008 № 375 (Додаток 3) або за заявою Споживача (складається акт-претензія).
4. Виконавець послуги у разі планових перерв у наданні послуги або перерв, пов'язаних з аваріями на зовнішніх чи внутрішніх санітарно-технічних мережах, понад допустимі строки повинен здійснити перерахунок розміру плати за відповідну послугу і повідомити про це до кінця наступного за розрахунковим місяця Споживача в рахунках на сплату послуг, або розмістивши відповідну інформацію на дошках оголошень в усіх під'їздах багатоквартирного будинку.
5. У разі неналежного надання або ненадання послуги Виконавцем Споживач повідомляє про це Виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені у договорі.
У повідомленні/заяві зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги та ознаки відхилення. Повідомлення/заява Споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником Виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник Виконавця зобов'язаний повідомити Споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення/заяву (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення/заяви та час його прийняття.
6. У разі підтвердження Виконавцем порушень у наданні послуги перерахунок здійснюється з моменту реєстрації (усної або письмової) повідомлення/заяви.
7. Представник Виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це Споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання Виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуги та після усунення виявленого недоліку виконати відповідний перерахунок.
8. Представник Виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний з'ясувати факт ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або порушення кількісних показників надання послуги.
При підтвердженні Виконавцем послуги факту, наведеного у повідомленні/заяві, представник Виконавця повинен зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання Виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуги та після усунення виявленого недоліку виконати відповідний перерахунок.
Представник Виконавця при необхідності проведення перевірки повідомлення/заяви у приміщенні Споживача повинен з'явитися до Споживача для складання та підписання акту-претензії не пізніше визначеного у договорі строку. Якщо такий строк не визначений умовами договору - то не пізніше двох робочих днів.
9. Споживач зобов'язаний допустити у приміщення, будинки і споруди представників Виконавця для підтвердження порушень у наданні послуги.
10. За результатами перевірки Споживачем та представником Виконавця
послуги складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуги, який скріплюється їх підписами. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для Споживача та Виконавця.
У разі неприбуття представника Виконавця послуги в погоджений строк для проведення перевірки кількісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії, він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
11. У разі підтвердження наявності порушень надання послуги відповідно до повідомлення/заяви Споживача, в акті-претензії фіксуються недоліки у наданні відповідної послуги з визначенням строку їх усунення Виконавцем.
Акт-претензія реєструється уповноваженими особами Виконавця у журналі реєстрації актів-претензій.
12. На основі акта-претензії Виконавець протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
13. У разі неприбуття представника Виконавця у визначений строк акт-претензія з зафіксованими недоліками, підписаний не менш як двома споживачами, надається Виконавцю послуги, який в свою чергу повинен здійснити перерахунок платежів за той час, який необхідний Виконавцю для підтвердження у акті-претензії недоліків у наданні послуги Споживачу, з визначенням строку їх усунення, скріплення його особистим підписом, або надання обґрунтованої письмової відмови.
14. Спірні питання розв'язуються шляхом переговорів та задоволення пред'явленої претензії або, якщо між Споживачем та Виконавцем не досягнуто згоди про надання та оплату житлової послуги - в установленому законодавством порядку.
Якщо в указаний термін виявлені недоліки не усунені, то Виконавець повідомляє Споживача в усній і письмовій формі про подовження строку, необхідного для усунення недоліків.
У разі, коли Виконавець не звернувся до Споживача про подовження строку; Споживач повторно звертається до Виконавця з повідомленням/заявою із моменту повторного звернення перерахунок розміру плати за ненадані або неналежно надані послуги збільшується додатково на 50 % на користь Споживача.

Керуючий справами 
виконкому ради                                                                                                                                                                                 Є.О.Семенков