Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28/01/2010

Рішення виконавчого комітету від 28.01.2010 № 14 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2009 році»

Розглянувши доповідну записку «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2009 році», виконавчий комітет відмічає, що керівниками виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств і установ міста на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проводились заходи, спрямовані на удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян.
На виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 29.01.2009 №7 на засіданнях виконкому заслухано звіти начальника управління комунальної власності міської ради Теслюка В.Я., начальника управління транспорту та зв'язку міської ради Костюченка Л.А., начальника відділу з обліку і розподілу житлової площі міської ради Солодухіної Л.В., начальника управління житлового господарства міської ради Охріменко Г.Л., начальника управління охорони здоров'я міської ради Севальнєвої Н.О. «Про стан роботи із зверненнями громадян».
В лютому-березні 2009 року в кожному районі міста відбулося звітування міського голови перед громадою про роботу міської ради та її виконавчих органів за підсумками 2008 року.
В травні 2009 року проведено навчання посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста на тему «Забезпечення роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування».
Продовжується практика проведення щомісячних безкоштовних консуль тативно-правових зустрічей для мешканців міста.
В міськвиконкомі цілодобово працює телефон служби «15-80». За поточний період до служби надійшло понад 4500 дзвінків.
Управлінням з питань внутрішньої політики щотижнево проводиться моніторинг місцевої преси, в т.ч. розділ «Скарги для реагування».
В 2009 році до виконавчого комітету міської ради всього надійшло 7845 звернень, що на 8,5% менше у порівнянні з 2008 роком. З них: кількість звернень, що надійшли поштою (письмові звернення) - 6776, в т.ч. через «урядову гарячу лінію» - 226. Кількість звернень, які подано громадянами на особистому прийомі міського голови та його заступників - 1069.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 94,5%. Скарги становлять 3,9% усіх звернень, пропозиції (зауваження), листи, інші документи – 1,6%.
Кількість повторних звернень у порівнянні з 2008 роком збільшилась на 1,44% і становить 6,13% від загальної кількості.
Серед інших до міськвиконкому за допомогою зверталися і найменш соціально захищені категорії громадян - 31,8 відсотка від загальної кількості, що на 4,5% більше минулорічних показників.
Питання, що відносяться до сфери житлового господарства, становлять 40,23% від усіх звернень і займають першу сходинку по кількості. Найбільшу долю серед них – 28,4% становлять заяви щодо експлуатації та ремонту житла. Зменшилась кількість звернень, які надходять до міськвиконкому з питань землевідведення. Всього 31,69% від загальної кількості, що на 8,71% менше у порівнянні з показниками 2008 року.
Районними адміністраціями продовжується щомісячна практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями. Проводиться системна робота по висвітленню роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації. Вживаються заходи реагування на звернення громадян до преси.
Керівництвом Жовтневої, Заводської, Ленінської, Орджонікідзевської, Шевченківської районних адміністрацій міської ради, начальником управління житлового господарства міської ради продовжено практику проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян.
Жовтневою, Орджонікідзевською, Шевченківською районними адміністраціями міської ради з метою оперативного вивчення та вирішення нагальних питань проводяться «прямі телефонні лінії». За зверненнями жителів вжито відповідні заходи реагування.
Відділу з обліку і розподілу житлової площі міської ради протягом 2009 року вдалося вирішити житлові проблеми понад 60 сімей. Крім того, до гуртожитків комунальної власності міста поселено 158 сімей та одинаків.
Перевірки стану роботи із зверненнями громадян, проведені в 2009 році, показали високий рівень організації роботи у відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради, управлінні охорони здоров'я міської ради. Достатній рівень - в управлінні комунальної власності міської ради, управлінні транспорту та зв'язку міської ради, управлінні земельних ресурсів міської ради. Фактів порушення термінів розгляду звернень громадян в вищезазначених управліннях не виявлено.
Разом з тим, виконавчий комітет міської ради відзначає, що в роботі із зверненнями громадян існують напрямки, які потребують вдосконалення.
Організація роботи із зверненнями громадян в управлінні житлового господарства міської ради, управлінні освіти міської ради потребує поліпшення, оскільки на протязі року мали місце факти порушення термінів розгляду звернень громадян.
Необхідно впровадження автоматизованої системи діловодства за зверненнями громадян у відділі з обліку та розподілу житлової площі та в управлінні земельних ресурсів міської ради, оскільки річна кількість звернень перевищує 1000.
Немало нарікань з боку заявників на якість відповіді за підсумками розгляду звернення.
З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення об'єктивного, всебічного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян у 2010 році, що додаються.
2.Затвердити графік перевірок дотримання законодавства про звернення громадян у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах, організаціях міста у 2010 році (додається).
3. Доповідну записку «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2009 році» прийняти до відома та направити для реагування керівникам виконавчих органів ради, комунальних підприємств і установ міста (додається).
4.Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
4.1. здійснити вищезазначені заходи;
4.2. до 01.03.2010 ретельно проаналізувати підсумки роботи із зверненнями громадян у 2009 році. Результати проведеної роботи розглянути на засіданнях колегій, на апаратних нарадах, видати розпорядчі документи щодо конкретних заходів, спрямованих на поліпшення цієї роботи;
4.3. забезпечити умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом, участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг та одержання своєчасної обґрунтованої відповіді;
4.4. в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз'яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності з ч.4 ст.15, ч.8 ст.19 Закону України «Про звернення громадян»;
4.5. забезпечити оприлюднення графіка особистого прийому громадян на 2010 рік в засобах масової інформації.
5. Продовжити звіти керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста «Про стан роботи із зверненнями громадян» на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
6. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради продовжувати здійснення моніторингу друкованих засобів масової інформації щодо критичних публікацій за листами громадян з метою оперативного вирішення порушених питань.
7. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 09.07.2010.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Семенкова Є.О.

Міський голова Є.Г.Карташов

Прикріплені файли:

Dodrisp14.rar