Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

19/11/2009

Рішення виконавчого комітету від 19.11.2009 № 464 «Про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я Запорізької міської ради»

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розглянувши доповідну записку «Про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров'я Запорізької міської ради», виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров'я Запорізької міської ради прийняти до відома (додається).
2. Відзначити високий рівень в організації роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров'я Запорізької міської ради.
3. Управлінню охорони здоров'я Запорізької міської ради (Севальнєва Н.О.):
3.1. Звернути увагу посадових осіб управління охорони здоров'я Запорізької міської ради про персональну відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень громадян.
3.2. Не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.
3.3. Продовжити роботу по аналізу звернень громадян з виявленням причин, що їх породжують, з подальшим розглядом аналітичних матеріалів на колегіях управління охорони здоров'я Запорізької міської ради, у тому числі на виїзних колегіях безпосередньо в лікувально-профілактичних закладах міста.
3.4. До 01.02.2010 ретельно проаналізувати підсумки роботи із зверненнями громадян у 2009 році. Результати проведеної роботи розглянути на засіданнях колегій, на апаратних нарадах, видати розпорядчі документи щодо конкретних заходів, спрямованих на поліпшення цієї роботи.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кузьміна О.С.

Міський голова Є.Г.Карташов

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні охорони здоров'я міської ради

В управлінні охорони здоров'я Запорізької міської ради проводиться системна робота, спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», а також Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень обласної державної адміністрації, рішень Запорізької міської ради, виконавчого комітету Запорізької міської ради, розпоряджень Запорізького міського голови.
Управлінням охорони здоров'я Запорізької міської ради вживаються заходи щодо своєчасного і повного розгляду звернень, що надходять від громадян поштою, під час проведення особистих прийомів, згідно доручень посадових осіб виконавчого комітету міської ради. Факти, викладені у зверненнях, ретельно перевіряються. Питання, порушені у зверненнях, вирішуються в межах компетенції управління охорони здоров'я Запорізької міської ради.
Визначені куратори лікувально-профілактичних закладів міста для постійного контролю за діяльністю цих закладів та здійснення виїзних перевірок якості надання медичної допомоги мешканцям міста.
В управлінні щоквартально проводиться аналіз звернень, який розглядається на оперативних нарадах, здійснюються перевірки лікувально-профілактичних закладів міста по роботі із зверненнями громадян, проводяться комісійні перевірки за участю співробітників кафедр медичного університету, медичної академії , штатних і позаштатних фахівців управління охорони здоров'я Запорізької міської ради.
Протягом 9 місяців 2009 року до управління охорони здоров'я Запорізької міської ради надійшло 360 письмових звернень (9 міс.2008 - 277), що на 10% більше у порівнянні з 2008 роком.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 97,8%. Скарги становлять – 2,2% усіх звернень.
Протягом року до управління охорони здоров'я Запорізької міської ради зверталися найбільш соціально незахищені категорії громадян: 9% складають звернення від пенсіонерів, по 4% - від інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни.
На 10% знизилася кількість звернень від інвалідів загального захворювання (5% в структурі всіх звернень).
По структурі питань, з яких звернулися заявники найбільший відсоток (20%) складають питання якості надання медичної допомоги, 10% - звернення щодо непрофесійних, на думку заявників, дій медичних працівників, 6% - звернення щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.
Значна кількість звернень (93), які надійшли до управління охорони здоров'я Запорізької міської ради протягом року, це звернення, вирішення яких не відносить до компетенції управління охорони здоров'я Запорізької міської ради. Але заявникам були надані роз'яснення з цих питань та дані звернення передані за належністю до інших інстанцій.
За останні роки у 4 рази зменшилась кількість звернень громадян на формальне відношення до хворих, вони складають 0,8% у структурі всіх звернень.
На особистий прийом до начальника управління охорони здоров'я міської ради, його заступників і фахівців звернулося 249 громадян (в 2008 - 279), з них найбільша кількість звернень (22%) про надання матеріальної допомоги; 16% - про надання допомоги на лікування, та 12% - про надання допомоги на оздоровлення.
Управлінням охорони здоров'я Запорізької міської ради приділяється значна увага питанню поліпшення виконавської дисципліни по дотриманню термінів розгляду звернень громадян. Щотижнево на оперативній нараді начальника управління надається план-графік дотримання термінів розгляду письмових звернень громадян та звернень з особистих прийомів начальника управління, його заступників та спеціалістів управління охорони здоров'я Запорізької міської ради.
При підведенні підсумків роботи лікувально-профілактичних закладів міста за моделями місцевих результатів враховується наявність підтверджених фактів у зверненнях та виконавська дисципліна по дотриманню термінів розгляду звернень громадян.
Слід відзначити, що зростає кількість подяк медичним працівникам від мешканців міста. За 9 місяців 2009 року їх надійшло 38 (2007 – 6, 2008 - 24).
Заявникам підготовлені листи, в яких виражається вдячність за високу оцінку праці медичних працівників.

Начальник управління Н.О.Севальнєва