Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

23/07/2009

Рішення виконавчого комітету від 23.07.2009 № 260 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2009 року»

Розглянувши доповідну записку «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2009 року», виконавчий комітет відмічає, що керівниками виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств і установ міста на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішення виконавчого комітету міської ради від 29.01.2009 №7 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2008 році» здійснювалися відповідні організаційно-управлінські заходи.
На засіданнях виконкому заслухано звіти начальника управління комунальної власності міської ради Теслюка В.Я. (лютий 2009), начальника управління транспорту та зв'язку міської ради Костюченка Л.А. (березень 2009), начальника відділу з обліку і розподілу житлової площі Солодухіної Л.В. (червень 2009) «Про стан роботи із зверненнями громадян».
З метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за стан роботи із зверненнями громадян та недопущення порушень законодавства міським головою видано розпорядження від 10.06.2009 №500р «Про заходи щодо усунення порушень Закону України «Про звернення громадян», причин та умов, що їм сприяють».
Відповідно до Тематичного плану навчання працівників виконавчих органів міської ради 19.05.2009 проведено навчання посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста на тему «Забезпечення роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування».
Продовжується практика проведення щомісячних безкоштовних консу-льтативно-правових зустрічей для мешканців міста.
З 12.02.2009 по 17.03.2009 відбулося звітування міського голови перед громадою міста про роботу Запорізької міської ради та її виконавчих органів за підсумками 2008 року в районах м.Запоріжжя.
Більшість порушених питань була розглянута протягом місяця з дня проведення зустрічі. Частина з них була залишена на додатковому контролі та розглянута остаточно до 01.06.2009.
З метою постійного зв'язку з населенням та оперативного реагування на проблеми, які турбують мешканців міста, в міськвиконкомі цілодобово працює телефон служби «15-80». За поточний період до служби надійшло понад 2800 дзвінків.
Управлінням з питань внутрішньої політики щотижнево проводиться моніторинг місцевої преси, в т.ч. розділ «Скарги для реагування».
У першому півріччі 2009 року до виконавчого комітету Запорізької міської ради всього надійшло 3694 звернення від 15314 громадян, що на 12,0% (-542) менше у порівнянні з 2008 роком. З них: кількість звернень, що надійшли поштою (письмові звернення) - 3192, кількість звернень, які подано громадянами на особистому прийомі міського голови та його заступників - 502.
У порівнянні з минулорічним періодом на 32,6% ( з 279 у 2008 році до 188 у 2009 році) зменшилась кількість звернень, надісланих до виконавчого комітету міської ради вищими державними органами, що засвідчує підвищення рівня сподівань громадян на ефективне, позитивне вирішення порушених питань на місцевому рівні, збільшення довіри до органів місцевого самоврядування.
Кількість повторних звернень у порівнянні з 2008 роком зменшилась на 2,28% і становить 3,76% (139) від загальної кількості.
Як і раніше, до міськвиконкому за допомогою переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян. Всього дописувачів, які потребу-ють соціального захисту та підтримки, 32,66 відсотка (1160) від загальної кіль-кості, що на 8,26% більше минулорічних показників.
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради основними, як і раніше, були питання, що відносяться до сфери житлового господарства – 40,1% від усіх звернень, що на 4,46% більше у порівнянні з 200 8 роком.
На 0,5% у порівнянні з минулорічними показниками зменшилась кількість звернень з питань комунального і дорожнього господарства, що складає 7,95% від загальної кількості.
Відчутно зменшилась кількість звернень, які надходять до міськвиконкому з питань землевідведення – 22,0% (814) та приватизації земельних ділянок - 11% (409) від загальної кількості, що на 6,5% менше у порівнянні з показниками 2008 року. Питання землевідведення під нове будівництво залишається актуальним.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, що складають 2,4% (88) від загальної кількості, та листи від матерів-героїнь 0,1% (4) розглядаються міським головою особисто.
За наслідками розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради, установах, організаціях міста 236 (6,4%) питань вирішено позитивно (задоволено), надані роз'яснення по 2880 (77,96%) питаннях. Решта питань (578) знаходиться на стадії розгляду.
Найбільше звернень до виконавчого комітету міської ради надійшло від жителів Ленінського району – 21,5% (795) від усієї кількості, Орджонікідзев-ського – 17,89% (661).
Районними адміністраціями продовжується щомісячна практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями.
Проводиться системна робота по висвітленню роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації. Щотижнево до редакції газети «Запорозька Січ» надаються матеріали з найбільш важливих питань життєдіяльності районів.
Районними адміністраціями постійно вживаються заходи реагування на звернення громадян до преси. Протягом першого півріччя 200 9 року розглянуто 251 публікацію.
Керівництвом районних адміністрацій продовжено практику проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян.
Районними адміністраціями з метою оперативного вивчення та вирішення нагальних питань проводяться «прямі телефонні лінії». За зверненнями жителів вживаються відповідні заходи реагування.
Протягом першого півріччя 2009 року питання «Щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян» порушувалось на оперативних нарадах заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченка С.М. та Дорофеєва О.М.
Відділом по роботі із зверненнями громадян приділяється значна увага питанню поліпшення виконавської дисципліни по дотриманню термінів розгляду звернень громадян. Слід відзначити проведену позитивну роботу в головному управлінні архітектури та містобудування міської ради (Трубін В.П.), в управлінні держкомзему у місті Запоріжжі (Цвіркун О.М.), в яких станом на 01.07.2009 не виявлено порушень розгляду звернень громадян. Однак мають місце факти порушення термінів розгляду звернень громадян в управлінні житлового господарства міської ради (Охріменко Г.Л.).
Перевірка стану роботи із зверненнями громадян в управлінні комунальної власності міської ради (Теслюк В.Я.), управлінні транспорту та зв'язку міської ради (Костюченко Л.А.), управлінні освіти міської ради (Секиринський Д.О.), відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради (Солодухіна Л.В.). показала достатній рівень організації роботи із зверненнями громадян в управлінні комунальної власності міської ради, управлінні транспорту та зв'язку міської ради, управлінні освіти міської ради. Організація роботи у відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради заслуговує на високу оцінку завдяки скрупульозному веденню обліку звернень, своєчасності підготовки відповідей, їх повноті та якості.
Слід зазначити необхідність впровадження автоматизованої системи діловодства та електронного документообігу «Оptima-WorkFlow» у відділі з обліку та розподілу житлової площі та в новоствореному управлінні земельних ресурсів міської ради, оскільки річна кількість звернень перевищує 1000.
Фактів порушення термінів розгляду звернень громадян в вищезазначених управліннях не виявлено.
З метою поліпшення ефективності роботи із зверненнями громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку про роботу щодо розгляду звернень громадян у І півріччі 2009 року у виконавчих органах міської ради прийняти до відома та направити для реагування керівникам виконавчих органів ради, комунальних підприємств і установ міста (додається).
2. Заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян у 2009 році, які затверджені рішенням виконкому міської ради від 29.01.2009 №7 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2008 році», залишити на контролі.
3. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому ради, керівникам виконавчих органів міської ради:
3.1. вживати заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян»;
3.2.неухильно дотримуватись затверджених графіків особистого прийому, не допускати фактів формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях;
3.3. про результати розгляду звернень громадян на особистих прийомах та на письмові звернення, які є скаргами, інформувати заявника за особистим підписом.
4.Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
4.1. взяти під особистий контроль виконання розпорядження міського голови від 10.06.2009 №500р «Про заходи щодо усунення порушень Закону України «Про звернення громадян», причин та умов, що їм сприяють»;
4.2. проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2009 року, результати проведеної роботи обговорити на апаратних нарадах, видати відповідне розпорядження (наказ);
4.3. не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством;
4.4. створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитися з матеріалами перевірок та роз'яснювати заявникам порядок оскарження прийнятих за ними рішень;
4.5. взяти під особистий контроль розгляд звернень та забезпечити проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України;
4.6. забезпечити проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян, «гарячих» телефонних ліній, консультативно-правових зустрічей, функціонування «телефонів довіри». Інформувати населення про вищезазначені заходи через засоби масової інформації;
5. Продовжити звіти керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста «Про стан роботи із зверненнями громадян» на засіданні виконавчого комітету міської ради.
6. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради продовжувати здійснення моніторингу друкованих засобів масової інформації щодо критич-них публікацій за листами громадян з метою оперативного вирішення порушених питань.
7. Здійснити заходи по впровадженню автоматизованої системи діловод-ства та електронного документообігу «Оptima-WorkFlow» у відділі з обліку та розподілу житлової площі та управлінні земельних ресурсів міської ради.
8. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 15.01.2010.
9. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Семенкова Є.О.

Міський голова Є.Г.Карташов

Прикріплені файли:

Dodrisp26023072009.rar