Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

23/06/2009

Рішення виконавчого комітету від 23.06.2009 № 208 «Про стан роботи із зверненнями громадян у відділі з обліку і розподілу житлової площі міської ради»

Розглянувши доповідну записку «Про стан роботи із зверненнями громадян у відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради» виконавчий комітет Запорізької міської ради відзначає наступне.
У відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради склалася чітка система роботи із зверненнями громадян, спрямована на об'єктивний, своєчасний і якісний їх розгляд.
Проводиться щотижневий аналіз питань, з якими до органів влади звертаються мешканці міста. Серед них виділяються найбільш гострі та актуальні питання, що потребують першочергового вирішення.
За 5 місяців 2009 року до відділу надійшло 261 звернення громадян (2008 році - 440), що на 40% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Більшість звернень – індивідуальні і складають – 98,1% від загального числа, колективні звернення становлять – 1,9% (у 2008 році – 1,5%); повторні – 9,1% (у 2008 році – 3,7%).
Залишається на рівні минулого року кількість звернень громадян, які потребують надання житла в гуртожитках комунальної власності, це майже кожне друге звернення або 49% (у 2008 – 48%).
Порушень виконавської дисципліни та термінів розгляду звернень громадян у відділі немає.
Протягом 5 місяців поточного року задоволено 51 звернення громадян.
З метою поліпшення ефективності роботи із зверненнями громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку «Про стан роботи із зверненнями громадян у відділі з обліку та розподілу житлової площі міської ради» прийняти до відома (додається).
2. Відзначити високий рівень в організації роботи із зверненнями громадян у відділі з обліку і розподілу житлової площі міської ради.
3. Начальнику відділу з обліку та розподілу житлової площі міської ради:
3.1. Продовжити практику щомісячного та щоквартального аналізу і узагальнення матеріалів за результатами розгляду звернень громадян.
3.2. Приділяти особливу увагу питанню вирішення житлових проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
3.3. Неухильно дотримуватися затвердженого графіку особистого прийому громадян.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грищенка В.Ф.

Міський голова Є.Г.Карташов