Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

04/11/2008

Рішення виконавчого комітету від 04.11.2008 № 477 «Про виконання бюджету міста за 9 місяців 2008 року»

Обсяг бюджету міста по доходах за 9 місяців 2008 року склав 1516,5 млн.грн. До загального фонду надійшло 1088,6 млн.грн., в тому числі дотації і субвенції з державного бюджету – 223,5 млн.грн. Без урахування офіційних трансфертів уточнений план по доходах загального фонду виконаний на 101,1 відсотка. План виконаний по всіх основних джерелах доходів, крім податку з доходів фізичних осіб. До бюджету надійшло зазначеного податку в сумі 687,7 млн.грн. або 99,8 відсотка до плану, сума невиконання становить 1,2 млн.грн. План не виконаний в усіх районах міста, крім Заводського та Орджонікідзевського.
На надходження податку з доходів фізичних осіб негативно впливає зниження темпів зростання обсягів промислового виробництва, що досягнуті у І півріччі поточного року (15,1 відсотка) та пов\'язане з цим уповільнення темпів зростання фонду оплати праці. За 9 місяців поточного року одержане зростання випуску промислової продукції на 11,2 відсотка проти відповідного періоду минулого року. Суттєво знизились обсяги металургійного виробництва та виробництва готових металевих виробів (на 3,5 відсотка), хімічної і нафтохімічної промисловості (на 12,7 відсотка) та виробництва виробів з деревини (на 23,5 відсотка).
Така фінансово-економічна ситуація в металургійній та будівельній галузях може призвести до невиконання основного джерела доходів загального фонду бюджету міста – податку з доходів фізичних осіб. В поточному році бюджет недоотримає очікуваних доходів загального фонду в сумі понад 20,0 млн.грн.
Крім того, має місце значна заборгованість із заробітної плати, яка протягом 2008 року збільшилась майже втричі та станом на 01.10.2008 року склала 15,3 млн.грн. Найбільшими боржниками є ЗДП «Радіоприлад» (8,2 млн.грн.), ТОВ «Константа» (2,2 млн.грн.), ВАТ АТП-12327 (0,8 млн.грн.), ФУАТК «Аеропорт Запоріжжя вантажний» (0,6 млн.грн.) та ПП «Фабрика делікатесних сирів» (0,4 млн.грн.). Втрати бюджету міста від наявності зазначених боргів складають більше 2,0 млн.грн.
Надходження плати за землю за 9 місяців 2008 року склали 65,9 млн.грн. План виконаний на 112,6 відсотка. Позитивний вплив на збільшення платежів за користування земельними ділянками має робота з суб'єктами господарювання щодо перегляду договорів оренди у зв'язку зі збільшенням ставок та здійсненням перерахунків грошової оцінки землі. Але укладання договорів та видача розрахунків по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок проводиться повільними темпами.
Сума податкового боргу до бюджету міста з початку року зменшилась на 0,3 млн.грн. та станом на 01.10.2008 склала 6,1 млн.грн. Найбільшу питому вагу у загальній сумі недоїмки займає заборгованість по податку з доходів фізичних осіб (36,2 відсотка) та платі за землю (18,7 відсотка).
За звітний період 2008 року надходження доходів спеціального фонду склали 146,9 млн.грн. або 71,8 відсотка до річного плану. Найбільшими джерелами спеціального фонду бюджету є надходження від відчуження майна комунальної власності (63,0 млн.грн.), власні надходження бюджетних установ (47,1 млн.грн.) та податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин (17,8 млн.грн.).
Слід зазначити, що в поточному році бюджет розвитку поповнюється, в основному, за рахунок коштів від відчуження майна комунальної власності. Надходження коштів від продажу земельних ділянок становлять 5,7 млн.грн. або лише 23,1 відсотки річного плану. Також не виконується план по надходженнях коштів до цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування (надійшло 9,5 млн.грн., або 16,9 відсотка від запланованих на рік).
Видатки бюджету міста виконані в сумі 1469,3 млн.грн., в тому числі по загальному фонду - 1053,9 млн.грн., по спеціальному фонду - 415,4 млн.грн. До державного бюджету передано 125,1 млн.грн.
Надходження до загального фонду спрямовані на утримання установ освіти - 286,7 млн.грн., охорони здоров'я - 217,6 млн.грн., культури - 25,7 млн.грн., фізичної культури і спорту - 9,8 млн.грн., міської служби соціальної допомоги - 7,0 млн.грн., молодіжні заходи - 0,9 млн.грн.
За січень-вересень 2008 року на соціальний захист та соціальне забезпечення використано коштів в розмірі 210,7 млн.грн., в тому числі по компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян - 16,9 млн.грн., по нарахованих пільгах та житлових субсидіях населенню - 62,1 млн.грн., по соціальних допомогах сім\'ям з дітьми 125,3 млн.грн. Крім того, додатково до державних гарантій за рахунок коштів бюджету міста проведені видатки на соціальний захист населення в сумі 4,2 млн.грн., оздоровлення дітей та школярів міста - 1,9 млн.грн. та надана фінансова допомога громадським організаціям інвалідів та ветеранів в обсязі 0,3 млн.грн.
За 9 місяців поточного року проведені роботи по капітальному ремонту житлового фонду на суму 21,2 млн.грн., благоустрою міста — 43,4 млн.грн. Надана фінансова допомога ЗКПМЕ «Запоріжелектротранс» на суму 13,4 млн.грн.
Видатки спеціального фонду проведені за рахунок власних надходжень до бюджетних установ в обсязі 45,2 млн.грн., н а фінансування об'єктів бюджету розвитку спрямовано 332,6 млн.грн. (з яких 274,7 млн.грн. за рахунок субвенції з державного бюджету), проведення робіт, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утримання автомобільних доріг - 22,5 млн.грн., фінансування енергозберігаючих заходів (за рахунок субвенції з державного бюджету) - 0,6 млн.грн., на видатки за рахунок цільового фонду Запорізької міської ради - 11,6 млн.грн, а також природоохоронні заходи - 2,9 млн.грн.
За 9 місяців поточного року з державного бюджету надійшло субвенцій на заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонти і реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів та на соціально-економічний розвиток в обсязі 9,6 млн.грн. та 8,3 млн.грн., з яких освоєно відповідно 2,3 млн.грн та 2,9 млн.грн.
Залишок неосвоєних коштів по зазначених видах субвенції складає 12,7 млн.грн., в тому числі по головних розпорядниках коштів: головне економічне управління міської ради – 9,4 млн.грн., управління житлового господарства міської ради – 0,6 млн.грн., управління освіти і науки міської ради – 1,2 млн.грн., управління охорони здоров'я міської ради – 1,5 млн.грн.
Ситуація, яка склалась по надходженнях до бюджету розвитку міста та до єдиного цільового фонду Запорізької міської ради, веде до необхідності обмеження фінансування відповідних видатків.
Станом на 01.10.2008 року обсяг дебіторської заборгованості по спеціальному фонду бюджету складає 10,4 млн.грн., яка утворилась внаслідок здійснення авансових платежів по реконструкції об'єктів.
По загальному фонду обсяг дебіторської заборгованості на звітну дату складає 0,3 млн.грн.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду збільшилась майже на 0,9 млн.грн. та на звітну дату складає 16,4 млн.грн., з якої заборгованість по придбанню медикаментів (за рахунок субвенції з обласного бюджету на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування, яка погашається по мірі надання закладами охорони здоров'я актів виконаних робіт по лікуванню хворих) – 0,1 млн.грн. та по поточних трансфертах населенню (за рахунок субвенції з державного бюджету) – 16,3 млн.грн.
За 9 місяців поточного року головними розпорядниками бюджетних коштів здійснено оплату за спожиті бюджетними установами енергоносії згідно актів виконаних робіт в повному обсязі.
Згідно з затвердженою мережею закладів освіти міста на 2008-2009 навчальний рік додатково сформовано 29 дошкільних груп для 888 вихованців, в загальноосвітніх навчальних закладах відбулося скорочення мережі на 82 класи за рахунок зменшення контингенту учнів на 2537 чоловік. Середня наповнюваність класів складає 26,5 чоловік при нормативній 30 чоловік. П лоща приміщень загальноосвітніх шкіл використовується на 64 відсотка від їх проектних потужностей. Найнижчий відсоток зберігається в установах Орджонікідзевського району – 50 відсотків, Хортицького району – 57 відсотків та Заводського району – 61 відсоток.
Для забезпечення функціонування галузі в 2009 році в межах формульного розрахунку видатків існує необхідність в розроблені перспективного плану мережі на наступні п'ять років.
За звітний період видатки, заплановані на реконструкцію та капітальний ремонт на реалізацію програми соціально-економічного розвитку регіонів в 2008 році відповідно до п.47 постанови Кабінету Міністрів України від 05.09.2008 № 1195 «Про затвердження формули розподілу обсягу між бюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) між державним бюджетом та місцевими бюджетами», освоєні лише на 63 відсотки. Не розпочинались роботи по реконструкції об'єктів охорони здоров'я на суму 1,4 млн.грн., а видатки на реконструкцію будівлі геріатричного стаціонару по вул.Кузнєцова, 28а, проведені лише на 29 відсотків.
Станом на 01.10.2008 року утворився залишок не використаних коштів на реєстраційному рахунку відділу освіти Комунарської районної адміністрації міської ради в сумі 0,1 млн.грн. з виплат педагогічним і науково-педагогічним працівникам відповідно до Закону України від 09.09.2004 № 1994-ІV «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України «Про освіту» педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів».
Проведеними перевірками зовнішнього та внутрішнього контролю в управліннях, районних адміністраціях міської ради та бюджетних установах міста з питань дотримання фінансово-бюджетної дисципліни встановлено порушень на загальну суму 6,7 млн.грн., в тому числі на суму 5,7 млн.грн. - заниження обліку вартості основних засобів та нематеріальних активів.
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2008 році, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Головам районних адміністрацій міської ради, начальникам управлінь, відділів міської ради:
1.1. Забезпечити виконання розпорядження міського голови від 14.10.2008 №932р «Про заходи щодо забезпечення надходжень до бюджету міста у 2008 році».
1.2. Встановити контроль за економним споживанням енергоносіїв та виконанням вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.10.2008 № 1337-р «Про здійснення заходів щодо скорочення споживання електричної енергії бюджетними установами».
1.3. Забезпечити в поточному році здійснення оплати за теплопостачання, електроенергію та природний газ в повному обсязі та проведення авансових платежів за енергоносії згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 № 1404 «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
1.4. Вжити заходів щодо обмеження не першочергових видатків.
2. Головам районних адміністрацій міської ради встановити особистий контроль за погашенням боргів із виплати заробітної плати працівникам підприємств та установ міста. Застосувати дієві важелі впливу до керівників підприємств-боржників щодо погашення заборгованості до кінця 2008 року.
3. Фінансовим управлінням міської ради та районних адміністрацій спільно з податковими інспекціями міста активізувати роботу щодо скорочення податкової заборгованості, приділивши особливу увагу погашенню недоїмки по податку з доходів фізичних осіб та платі за землю, та запобігання утворення нових боргів по сплаті обов'язкових платежів до бюджету міста.
4. Управлінню земельних ресурсів міської ради провести роботу з платниками земельного податку та орендної плати за землю щодо укладання додаткових угод до діючих договорів оренди та здійснення перерахунків грошової оцінки земельних ділянок.
5. Управлінню освіти і науки міської ради:
5.1. Розробити план заходів по удосконаленню мережі закладів на наступні п'ять років з пропозиціями стосовно подальшого утримання малокомплектних шкіл.
5.2. Провести перевірки роботи класів з вечірньою, заочною формами навчання при денних та вечірніх загальноосвітніх навчальних закладах і внести пропозиції щодо доцільності їх подальшого функціонування.
5.3. Здійснити інвентаризацію заборгованості державного бюджету педагогічним і науково-педагогічним працівникам відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2005 № 934 «Про реалізацію Закону України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України «Про освіту» педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів» та надати пропозиції по перерозподілу затверджених видатків з метою їх освоєння в поточному році в повному обсязі.
6. Управлінню охорони здоров'я міської ради, управлінню освіти і науки міської ради, управлінню праці та соціального захисту населення міської ради забезпечити освоєння в повному обсязі коштів відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 22.04.2008 №144 «Про затвердження переліку закладів, що потребують проведення реконструкції і капітального ремонту за рахунок коштів, передбачених програмою соціально-економічного розвитку регіонів на 2008 рік».
7. Головним розпорядникам коштів субвенцій з державного бюджету вжити необхідних заходів щодо освоєння коштів відповідних субвенцій в повному обсязі.
8. Схвалити проект рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 18.01.2008 №5 «Про бюджет міста на 2008 рік» (зі змінами та доповненнями).
9. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення