Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

23/09/2008

Рішення виконавчого комітету від 23.09.2008 № 399 «Про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні комунального господарства міської ради»

Розглянувши доповідну записку „Про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні комунального господарства Запорізької міської ради”, виконавчий комітет міської ради відзначає наступне.
Управлінням комунального господарства міської ради вживаються заходи щодо своєчасного і повного розгляду звернень, що надходять від громадян. Факти, викладені у зверненнях ретельно перевіряються. Питання, порушені у зверненнях, вирішуються в межах компетенції управління комунального господарства міської ради та підвідомчих підприємств.
Протягом 8 місяців 2008 року до управління комунального господарства міської ради надійшло 156 звернень, що на 23% б ільше за аналогічний період 2007 року (було 119).
Звернення найменш соціально захищених категорій громадян складають 41,6%, що на 3,8% більше минулорічних показників.
В зверненнях громадян переважають питання ремонту доріг, установки дорожніх знаків та світлофорних об'єктів, освітлення територій, озеленення міста, знесення аварійних та сухостійних дерев, допомоги у завезенні дров для опалення приватних будинків.
Проводиться робота по удосконаленню системи комп'ютерного обліку звернень громадян.
Для більш детального вивчення звернень громадян управління комунального господарства проводить виїзні наради, до яких залучаються спеціалісти різних управлінь, комунальних підприємств та районних адміністрацій міської ради.
Управлінням комунального господарства міської ради вживаються необхідні заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, однак існує ряд чинників, зокрема недостатнє фінансування, через які всі звернення задовольнити неможливо.
Саме недостатнє фінансування галузі являється головною причиною повторних звернень громадян.
З 8 місяців 2008 року забезпечено належний рівень роботи щодо дотримання термінів розгляду звернень, як на підвідомчих підприємствах, так і по управлінню комунального господарства.
З метою поліпшення ефективності роботи із зверненнями громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1.    Доповідну записку „Про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні комунального господарства міської ради” прийняти до відома та надіслати для відповідного реагування керівникам підвідомчих підприємств (додається).
2.    Відзначити достатній рівень організації роботи із зверненнями громадян в управлінні комунального господарства міської ради.
3.    Начальнику управління комунального господарства міської ради:
3.1. Продовжити організацію проведення виїзних нарад за участю спеціалістів відповідних служб та громадян.
3.2.  Неухильно дотримуватись затверджених графіків особистого прийому громадян.
3.3. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші соціально незахищені категорії громадян.
4.    Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дорофеєва О.М.

Міський голова Є.Г.Карташов