Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/07/2008

Рішення виконавчого комітету від 22.07.2008 № 295 «Про виконання бюджету міста за І півріччя 2008 року»

За І півріччя 2008 року в цілому до бюджету міста надійшло 1006,9 млн.грн. Надходження загального фонду склали 704,7 млн.грн., в тому числі дотації і субвенції з державного бюджету – 148,2 млн.грн. Без врахування офіційних трансфертів планові показники по доходах загального фонду виконані на 113,5 відсотка, перевиконання складає 66,4 млн.грн. Забезпечено виконання плану по всіх основних джерелах доходів бюджету.
Протягом звітного періоду районними адміністраціями міської ради проводилась робота по наповненню доходної частини бюджету. Доведені виконавчим комітетом міської ради показники перевиконані по усіх районах міста.
Головним чином перевиконання плану забезпечено за рахунок податку з доходів фізичних осіб та плати за землю, оскільки зазначені надходження мають найбільшу питому вагу в доходах загального фонду бюджету (відповідно 80,7 відсотка та 6,5 відсотка).
За січень-червень поточного року надходження податку з доходів фізичних осіб склали 449,3 млн.грн., понад плану надійшло 43,3 млн.грн. Фонд оплати праці за 5 місяців 2008 року проти відповідного періоду минулого року збільшився на 36,7 відсотка та становить 2835,5 млн.грн., середньомісячна номінальна заробітна плата в розрахунку на одного штатного працівника – 1873,32 грн. (зростання – 34,3 відсотки при запланованому збільшенні - 27,5 відсотка).
Надходження плати за землю становлять 36,0 млн.грн. Додатково надійшло до бюджету 8,6 млн.грн. План по орендній платі за землю виконаний на 149,4 відсотки, по земельному податку – на 120,4 відсотки. Позитивний вплив на виконання плану мали збільшення ставок орендної плати та затвердження у місті нормативної грошової оцінки земель. У зв'язку з цим проводиться робота з суб'єктами господарювання щодо необхідності укладання додаткових угод до діючих договорів оренди. До прийому заяв на здійснення перерахунків залучені фахівці районних адміністрацій. Необхідно відзначити, що управлінням земельних ресурсів у місті Запоріжжі Запорізької області повільно здійснюються відповідні розрахунки: передано витяги по 136 земельних ділянках, що складає 5,8 відсотка до загальної кількості поданих заяв - 2362.
За звітний період надходження доходів до спеціального фонду склали 102,2 млн.грн., в тому числі до бюджету розвитку – 52,4 млн.грн., з них кошти від відчуження майна комунальної власності – 51,5 млн.грн. та від продажу земельних ділянок – 0,9 млн.грн. Слід зазначити, що надходження коштів від продажу земельних ділянок становлять лише 3,5 відсотка від запланованих на рік, що було пов'язано з неврегульованістю питання щодо проведення земельних аукціонів.
В порівнянні з початком року недоїмка по платежах до бюджету міста скоротилась лише на 0,3 млн.грн. і склала 6,1 млн.грн. Зменшення недоїмки відбулося по всіх районах міста, крім Хортицького (зростання становить 0,3 млн.грн.).
Видатки загального фонду бюджету в звітному періоді склали 973,5 млн.грн., з яких 701,0 млн.грн. – по загальному фонду, 272,5 млн. грн. – по спеціальному фонду. До державного бюджету перераховано 83,4 млн.грн.
Видатки загального фонду спрямовані на утримання установ соціально-культурної сфери в сумі 421,1 млн.грн., з яких на освіту – 213,7 млн.грн. або 97,3 відсотка планових показників, охорону здоров'я – 141,4 млн.грн. або 94,2 відсотка, культуру і мистецтво – 19,3 млн.грн. або 88,0 відсотків, фізичну культуру і спорт – 6,9 млн.грн. або 88,3 відсотка, територіальні центри і відділення соціальної допомоги на дому – 4,6 млн.грн. або 96,4 відсотка, центри соціальних служб сім'ї, дітей та молоді – 0,2 млн.грн. або 94,6 відсотка. При цьому слід зазначити, що управлінням охорони здоров'я міської ради у січні-червні поточного року не забезпечено надання відповідних документів з виконання робіт по наданню медичної допомоги хворим області та не освоєно коштів субвенції з обласного бюджету в обсязі 0,2 млн.грн. по причині несвоєчасного проведення тендеру.
Протягом звітного періоду видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення проведені в обсязі 2,8 млн.грн.: здійснені заходи з молодіжних напрямків, оздоровлення та відпочинку дітей, а також надавалась фінансова підтримка громадським організаціям інвалідів та ветеранів. На компенсаційні виплати пільгового проїзду окремих категорій громадян різними видами транспорту за рахунок субвенції з державного бюджету витрачено 10,8 млн.грн., з яких 8,9 млн.грн. на компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян міським електротранспортом, що відповідає запланованому обсягу на січень-червень поточного року. Також, за рахунок коштів загального фонду та спеціального фонду бюджету міста на виплату поточної заробітної плати працівникам підприємства ЗКПМЕТ «Запоріжелектротранс» виділено відповідно 7,7 млн.грн. та 3,3 млн.грн.
За І півріччя 2008 року на житлово-комунальне господарство спрямовано 28,8 млн.грн., з яких на благоустрій міста – 22,1 млн.грн. та на капітальний ремонт житлового фонду – 6,7 млн.грн.
Видатки на утримання Запорізької міської рятувально-водолазної служби та комунальної спеціалізованої воєнізованої аварійно-рятувальної служби склали 1,7 млн.грн.
Спеціальний фонд бюджету по видатках виконаний в обсязі 272,5 млн.грн., в тому числі на фінансування об'єктів бюджету розвитку – 219,4 млн.грн., на заходи, які заплановані за рахунок надходжень цільового фонду міської ради –на 9,6 млн.грн., проведення робіт, пов'язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг – 14,2 млн.грн., видатки по охороні та раціональному використанню природних ресурсів та за рахунок власних надходжень бюджетних установ відповідно 0,8 млн.грн та 28,5 млн.грн.
Кошти бюджету розвитку в обсязі 219,4 млн.грн. були спрямовані на будівництво та реконструкцію об\'єктів по установах освіти – 0,6 млн.грн., охорони здоров\'я – 2,5 млн.грн., культури – 0,6 млн.грн., житлового та комунального господарства – 1,5 млн.грн. та 9,1 млн.грн. відповідно, систем теплопостачання, теплових мереж та котелень міста – 2,6 млн.грн., газифікацію міста – 0,1 млн.грн., будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя – 200,0 млн.грн. та інші об'єкти – 2,4 млн.грн.
Необхідно відзначити, що в результаті невиконання надходжень до єдиного цільового фонду міської ради (10,6 відсотка до річного плану) видатки здійснені не в повному обсязі: видатки депутатського фонду склали 0,4 млн.грн., профінансовані роботи по експлуатації та утриманню доріг – 0,9 млн.грн., поточному ремонту внутрішньоквартальних доріг – 0,2 млн.грн., капітальному ремонту покрівель житлових будинків – 0,5 млн.грн., модернізації електричних мереж житлових будинків – 0,2 млн.грн.
Проведеними перевірками зовнішнього та внутрішнього контролю в управліннях, районних адміністраціях міської ради та бюджетних установах міста з питань дотримання фінансово-бюджетної дисципліни встановлено порушень майже в кожній установі на загальну суму 6,0 млн.грн., з яких 5,2 млн.грн. – заниження в обліку вартості основних засобів та нематеріальних активів.
Протягом ІІ кварталу поточного року, відповідно до діючого законодавства, здійснені авансові платежі на фінансування об'єктів бюджету розвитку. Станом на 01.07.2008 дебіторська заборгованість по спеціальному фонду бюджету по зазначених об'єктах становить 36,7 млн.грн.
Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду на звітну дату допущена в сумі 0,4 млн.грн. по придбанню спеціального пристрою для перевезення та монтажу негабаритних блоків прогонів споруд мостів для будівництва автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя по причині недостатності планових асигнувань на I півріччя 2008 року відповідної субвенції з державного бюджету.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду у порівнянні з початком року зменшилась за оперативними даними на 4,1 млн.грн. Її обсяг на кінець І півріччя поточного року складає 11,5 млн.грн., із яких по нарахованих пільгах та субсидіях – 3,3 млн.грн., по виплатах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.05 №934 «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам, науково-педагогічним працівникам та іншим категоріям працівників навчальних закладів» - 7,8 млн.грн. Обсяги дебіторської заборгованості по загальному фонду протягом звітного періоду збільшились на 0,1 млн.грн. внаслідок проведення перерахунку за спожиті комунальні послуги у зв'язку із закінченням термінів призначених житлових субсидій.
Враховуючи виконання бюджету міста за І півріччя 2008 року, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1.  Враховуючи виконання бюджету міста за І півріччя 2008 року, відповідно до пункту 8 статті 78 Бюджетного кодексу України ухвалити проект рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 18.01.2008 №5 «Про бюджет міста на 2008 рік».
2.   Доручити фінансовому управлінню міської ради підготувати пропозиції по уточненню планових надходжень доходів на 2008 рік по кожному району для затвердження їх розпорядженням міського голови.
3. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченко С.М.:
3.1. З метою збільшення у поточному році надходжень до бюджету міста по платі за землю активізувати роботу щодо видачі суб'єктам господарювання довідок про грошову оцінку земельних ділянок відповідно до рішення міської ради від 03.03.2008 № 79 та укладання додаткових угод до діючих договорів оренди.
3.2. До кінця поточного року забезпечити планові надходження до бюджету розвитку коштів від продажу земельних ділянок.
3.3. Для вирішення соціально-економічних потреб міста, проведення поточних та капітальних ремонтів об'єктів житлово-комунального господарства вжити заходів по забезпеченню надходжень коштів до цільового фонду міської ради.
4. Головним розпорядникам коштів бюджету розвитку міста проаналізувати стан виконання робіт на об'єктах, по яких здійснена попередня оплата, та вжити заходів щодо недопущення простроченої дебіторської заборгованості.
5. Керівникам виконавчих органів міської ради:
5.1. Здійснити моніторинг виконання місцевих бюджетних програм за І півріччя 2008 року та за його результатами внести пропозиції міській раді щодо внесення змін до програм.
5.2. Забезпечити дійове управління бюджетними коштами шляхом посилення внутрішнього контролю за витрачанням бюджетних коштів розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, раціональністю закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти, недопущення виникненні кредиторської заборгованості.
5.3. Вжити заходів щодо підвищення фінансово-бюджетної дисципліни підпорядкованих установ, повного усунення порушень, встановлених перевірками зовнішнього та внутрішнього контролю.
6. Управлінню охорони здоров'я міської ради забезпечити освоєння в повному обсязі коштів субвенції з обласного бюджету на утримання об'єктів спільного користування територіальної громади та підготувати до обласної державної адміністрації та обласної ради пропозиції щодо відшкодування всіх витрат на надання медичної допомоги хворим з регіонів області в лікувальних закладах м.Запоріжжя відповідно до складеної калькуляції видатків.
7. Управлінню освіти і науки міської ради та районним адміністраціям міської ради встановити контроль за недопущенням зменшення наповнюваності класів при формуванні мережі навчальних закладів на 2008-2009 навчальний рік.
8. Фінансовим управлінням міської ради та районних адміністрацій міської ради провести перевірки комплектування шкільної мережі на 2008-2009 навчальний рік.
9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов