Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1999 року № 2328 „Про Порядок надання архітектурно-планувального завдання та технічних умов щодо інженерного забезпечення об\'єктів архітектури і визначення розміру плати за їх видачу” та на виконання наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 26.11.2007 № 332 виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити розцінки за видачу технічних умов щодо інженерного забезпечення водовідведення об\'єкта архітектури (додаються).
2. В подальшому індекс до розцінок для обрахування розміру плати за видачу технічних умов щодо інженерного забезпечення водовідведення об\'єкта архітектури застосовувати згідно з листами Міністерства регіонального розвитку і будівництва України щодо індексації до вартості робіт, пов\'язаних з видачею технічних умов.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дорофеєва О.М.
Міський голова | Є.Г.Карташов |
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради 26.06.2008 № 251 |
Розцінки за видачу технічних умов
щодо інженерного забезпечення водовідведення об'єкта архітектури
Вид робіт | Норма часу, год. | Вартість, грн. (квітень-жовтень) | Вартість, грн. (листопад, березень) | Вартість,грн.(грудень, січень, лютий) |
1. Попередні роботи | ||||
1.1.Прийняття та реєстрація документів замовника | 0,5 | 1,79 | 1,79 | 1,79 |
1.2.Аналіз поданих матеріалів, робота із замовниками, вивчення впливу об’єкта на безпеку довкілля | 3 | 10,67 | 10,67 | 10,67 |
1.3.Розрахунок вартості робіт та складання договору | 2 | 7,26 | 7,26 | 7,26 |
2. Загальні роботи | ||||
2.1.Вивчення та аналіз стану мереж | 2 | 7,26 | 7,26 | 7,26 |
2.2.Виїзд на місце для підключення об’єкту до мережі | 3,1 | 11,02 | 12,12 | 13,22 |
2.3.Обстеження земельної ділянки та визначення умов підключення об’єкта до мережі | 2,9 | 10,32 | 11,35 | 12,38 |
2.4.Розроблення змісту | 9,1 | 32,37 | 32,37 | 32,37 |
3.Розроблення технічних умов | ||||
3.1.Складання текстової частини | 1 | 3,63 | 3,63 | 3,63 |
4.Оформлення та видача технічних умов | ||||
4.1.Ведення реєстру виданих матеріалів | 1 | 3,63 | 3,63 | 3,63 |
4.2.Погодження з керівником | 0,6 | 2,0 | 2,0 | 2,0 |
4.3.Технічне оформлення, реєстрація та видача матеріалів замовника | 0,5 | 1,79 | 1,79 | 1,79 |
ВСЬОГО: | 25,7 | 91,74 | 93,87 | 96,0 |
Всього з узгодженням проектної документації (20% вартості технічних умов) | 110,09 | 112,64 | 115,2 | |
Всього з урахуванням коефіцієнту 4,37 | 481,09 | 492,25 | 503,42 | |
ПДВ 20% | 96,22 | 98,45 | 169,0 | |
ВСЬОГО | 577,31 | 590,7 | 672,42 |
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради |
Є.О.Семенков |
Розрахунок №1
на розробку технічних умов
1. Попередні роботи
1.1.Прийняття та реєстрація документів замовника 0,5ч/г – 1,79грн.
1.2.Аналіз поданих матеріалів, робота із замовниками, вивчення впливу об'єкта на безпеку довкілля 3ч/г – 10,67грн.
1.3.Розрахунок вартості робіт на складання договору 2ч/г – 7,26грн.
2.Загальні роботи
2.1.Вивчення та аналіз стану мереж 2ч/г – 7,26грн.
2.2.Виїзд на місце для підключення об'єкту до мережі 3,1ч/г – 11,02 грн.
коефіцієнт – 1,1 12,12 грн.
коефіцієнт – 1,2 13,22 грн.
2.3.Обстеження земельної ділянки та визначення умов підключення об'єкта до мережі 2,9ч/г – 10,32 грн.
коефіцієнт – 1,1 11,35 грн.
коефіцієнт – 1,2 12,38 грн.
2.4.Розроблення змісту 9,1ч/г – 32,37грн.
3.Розроблення технічних умов
3.1.Складання текстової частини технічних умов 1ч/г – 3,63 грн.
4.Оформлення та видача технічних умов
4.1.Ведення реєстру виданих матеріалів 1ч/г –3,63 грн.
4.2.Погодження з керівником 0,6ч/г – 2,0 грн.
4.3.Технічне оформлення, реєстрація та видача матеріалів замовника 0,5ч/г – 1,79грн.
Розрахунок №2
на узгодження проектної документації
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1999 №2328 узгодження проектної документації до даних технічних умов і до нормативно-правовим актам законодавства України встановлено розмір вартості, який розраховується з 20% вартості технічних умов з ПДВ.
В примітки даної Постанови указано, що до вартості виконаних робіт, які визначаються пп2.2.,2.3., (Розрахунок №1), використовуються додаткові збільшуючи коефіцієнти в ході проведення робіт в несприятливий період, тобто в листопаді, березні - 1,1; в грудні, січні, лютому – 1,2.