Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/06/2008

Рішення міської ради від 25.06.2008 № 35 «Про створення управління земельних ресурсів Запорізької міської ради»

Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, рішенням міської ради від 25.09.2002 №15 „Про надання дозволу міськвиконкому голові на внесення змін до чисельності апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів” Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити з 01.08.2008 управління земельних ресурсів Запорізької міської ради.
2. Внести зміни в пункт 2 рішення міської ради від 06.12.2006 №62 „Про структуру управління виконавчих органів Запорізької міської ради, загальну чисельність апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів” (зі змінами, внесеними рішенням міської ради від 29.08.2007 №4), затвердивши з 01.08.2008 загальну чисельність апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів у кількості 1662,5.
3. Внести з 01.08.2008 доповнення до структури управління виконавчих органів Запорізької міської ради, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 06.12.2006 №62 (зі змінами, внесеними рішенням міської ради від 23.04.2008 №4):
включити управління земельних ресурсів Запорізької міської ради та підпорядкувати його заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, який координує діяльність головного управління архітектури та містобудування міської ради, управління транспорту та зв'язку міської ради.
4. Затвердити Положення про управління земельних ресурсів Запорізької міської ради (додається).
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченка С.М. та постійну комісію міської ради з питань комунальної власності, ресурсів, приватизації та земельних відносин.

Міський голова Є.Г.Карташов

  Затверджено
рішенням міської ради
25.06.2008 №35

ПОЛОЖЕННЯ
про Управління земельних ресурсів Запорізької міської ради

  1. Загальні положення

1.1. Управління земельних ресурсів Запорізької міської ради (далі - Управління) створене Запорізькою міською радою і є її виконавчим органом.
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним Запорізькій міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові.
1.3. Управління в своїй діяльності керується Конституцією України, Земельним кодексом України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.4. Майно, що використовується управлінням є об'єктом комунальної власності територіальної громади міста і відображається на балансі управління.

2. Основні завдання управління

2.1. Забезпечення реалізації повноважень Запорізької міської ради у галузі земельних відносин відповідно до Земельного кодексу України та законодавства.
2.2. Організація і ведення земельно-кадастрової документації.
2.3. Створення та ведення земельного кадастру міста Запоріжжя.
2.4. Участь у розробленні та виконанні міських програм з використання і охорони земель міста.
2.5. Здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного законодавства.

3. Основні функції управління

3.1. Виконання повноважень із вилучення (викупу) земельних ділянок, надання під забудову та для інших потреб земельних ділянок у користування, передачі земельних ділянок у власність городянам та юридичним особам.
3.1.1. Надання інформації юридичним особам та фізичним особам, зацікавленим у відведенні земельних ділянок, про можливі варіанти розміщення об'єктів відповідно до затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою.
3.1.2. На підставі необхідних документів, матеріалів та розрахунків, що обґрунтовують необхідність відведення земельної ділянки або оформлення прав на неї, підготовка пропозицій (доповідні записки) за результатами розгляду заяв громадян та клопотань юридичних осіб про можливість вилучення, передачі у власність або надання в користування земельних ділянок.
3.1.3. Участь у роботі постійно діючої комісії міської ради з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів у м. Запоріжжя.
3.1.4. Надання матеріалів на розгляд постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, ресурсів, приватизації та земельних відносин про передачу у власність або надання в користування земельних ділянок.
3.1.5. Підготовка запитів до відповідних служб міста про можливість передачі у власність або надання в користування земельних ділянок громадянам та юридичним особам.
3.1.6. Координація, організація і здійснення землеустрою на території міста.
3.1.7. Перевірка документації із землеустрою на відповідність чинному земельному законодавству та нормативно-технічним вимогам щодо її розроблення.
3.1.8. Підготовка проектів рішень про надання дозволу фізичним та юридичним особам на розроблення документації із землеустрою.
3.1.9. Підготовка проектів рішень міської ради та подання на затвердження документації із землеустрою.
3.1.10. Підготовка проектів рішень міської ради про скасування, відміну, внесення змін та доповнень до раніше прийнятих.
3.1.11. Виступ замовником розроблення документації із землеустрою у разі реалізації прав на землю територіальною громадою, як суб'єкта права власності або права користування землею, а також у випадку викупу земельних ділянок для суспільних потреб.
3.1.12. Здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.
3.1.13. Розгляд інших питань в галузі земельних відносин відповідно до законодавства.
3.2. Перевірка, оформлення, реєстрація, підготовка документів, що посвідчують право оренди земельних ділянок тощо:
3.2.1. Підготовка проектів договорів оренди землі на розгляд міської ради.
3.2.2. Підготовка угоди про розірвання договорів оренди землі.
3.2.3. Оформлення договорів оренди землі після прийняття відповідних рішень міською радою.
3.2.4. Розрахунок ставок орендної плати за землю та її розміру.
3.2.5. Підготовка актів прийняття-передачі земельних ділянок, що додаються до договорів оренди землі.
3.2.6. Реєстрація договорів оренди землі, укладених міською радою.
3.2.7. Підготовка податковим органам помісячної звітності про укладені договори оренди землі.
3.2.8. Перевірка заповнення державних актів на право власності на земельні ділянки, державних актів на право постійного користування на земельні ділянки, що надаються для підпису міському голові на відповідність рішенням міської ради та документації із землеустрою.
3.2.9. Підготовка проектів рішень міської ради про продовження строків оренди земельних ділянок.
3.3. Контроль за виконанням умов договорів оренди землі:
3.3.1. Організація та здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди землі та виконанням орендарями обов'язків відповідно до укладених договорів.
3.3.2. Здійснення контролю за надходженням коштів від орендної плати за землю.
3.3.3. Здійснення контролю за виконанням рішень міської ради в тій частині, що стосується додержання строків укладання договорів оренди землі.
3.3.4. Підготовка відповідних актів про порушення орендарями умов договорів оренди землі та приписів про їх усунення.
3.4. Підготовка проектів рішень міської ради про встановлення ставки земельного податку.
3.5. Організація і ведення земельно-кадастрової документації:
3.5.1. Збір та обробка даних про землі міста на підставі рішень міської ради, документів що посвідчують право на земельні ділянки, матеріалів інвентаризації земель, документації із землеустрою тощо.
3.5.2. Організація і ведення земельно-кадастрової документації.
3.5.3. Забезпечення ведення земельного кадастру міста Запоріжжя.
3.5.4. Підготовка запитів до місцевого органу державної реєстрації прав для отримання інформації стосовно відомостей про зміст документів, що підтверджують (посвідчують) право чини щодо нерухомого майна.
3.5.5. Узагальнення відомостей про речові права окремої особи на нерухоме майно, а також надання витягів з реєстру прав, що містять відомості про встановлення, зміну чи припинення речових прав на нерухоме майно.
3.5.6. Створення програмної платформи для ведення тематично розгалуженого банку даних, що накопичуються в результаті роботи всіх відділів управління.
3.6. Здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель міста та контролю за додержанням земельного законодавства:
3.6.1. Організація і здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного законодавства у місті.
3.6.2. У разі виявлення порушення земельного законодавства внесення пропозицій державній інспекції з контролю за використанням і охороною земель про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) чи припинення права власності або права користування земельною ділянкою громадянами та юридичними особами.
3.6.3. Розгляд матеріалів державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель про припинення права користування земельними ділянками, що використовуються з порушенням земельного законодавства, підготовка висновків і передача іх до міської ради для прийняття рішення про припинення права користування.
3.6.4. Внесення у встановленому порядку до міської ради проектів рішень про припинення права користування земельними ділянками.
3.6.5. Взаємодія з державною інспекцією з контролю за використанням і охороною земель, яка функціонує у місті, правоохоронними органами та отримання від посадових осіб вказаних органів інформації, необхідної для виконання покладених на нього завдань.
3.6.6. Збирання, зведення та аналіз інформації про використання та охорону земель міста.
3.6.7. Розробка узгоджених з державними органами земельних ресурсів заходів про усунення виявлених недоліків і порушень у сфері використання земель.
3.6.8. Виконання інших функцій щодо здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель міста та додержанням земельного законодавства.
3.7. Діяльність з адміністративно-територіального устрою:
3.7.1. Підготовка матеріалів та внесення на розгляд міської ради документів про встановлення та зміну меж районів у місті.
3.7.2. Внесення пропозицій про встановлення та зміну меж міста відповідно до чинного законодавства.
3.8. Участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів.
3.9. Прийом, реєстрація, систематизація, зберігання та використання архівних матеріалів.
3.10. Забезпечення дотримання законодавства про державні таємницю та інформацію.
3.11. Розгляд скарг, звернень і заяв громадян, організація та підготовка відповіді на них, прийом громадян.
3.12. Представництво в усіх підприємствах, організаціях, установах, захист прав та інтересів Запорізької міської ради та своїх прав в усіх судових інстанціях..
3.13. Організація претензійно-позовної роботи.
3.14. Участь у розробці та виконанні міських програм з використання і охорони земель міста.
3.15. Виступ в установленому порядку замовником науково-дослідних, проектно-розвідувальних, будівельних та протиерозійних робіт, що виконуються в межах заходів з використання і охорони земель, здійснення землеустрою.
3.16. Використання в установленому порядку бюджетних коштів для виконання програм освоєння нових технологій, провадження науково-технічної діяльності у сфері використання і охорони земель міста, здійснення землеустрою, а також організація у цій сфері наукових досліджень та науково-технічного співробітництва з науковими установами та організаціями.
3.17. Сумісно з управліннями міської ради забезпечує виконання планових показників, затверджених міською радою щодо надходження до бюджету міста коштів від надання у користування земельних ділянок та від вилучення (продажу) земельних ділянок.
3.18. Створення та ведення інформаційної бази даних в електронному вигляді щодо видачі державних актів на право постійного користування землею, право власності на землю та договорів оренди по землекористувачам, власникам земельних ділянок (розміру земельних ділянок, місця розташування, нормативної грошової оцінки, категорії та цільового призначення, терміну дії договорів оренди тощо).
3.19. Забезпечення інвентаризації земель та розмежування земель державної та комунальної власності у місті.
3.20. Здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на управління завдань.

4. Права управління:

4.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Залучити працівників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
4.3. Організовувати і проводити конференції, семінари, наради з питань, що належать до його компетенції.
4.4. Створювати технічну раду з метою розгляду, прийняття рішень і внесення документів міській раді, її виконавчому комітету, територіальним органам земельних ресурсів, органам містобудування та архітектури, тощо з питань, що належать до функцій управління.
4.5. Взаємодіяти з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об ' єднаннями громадян.

5. Керівництво та апарат управління

5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у відповідності з діючим законодавством.
Особа, яка призначається на посаду начальника, повинна мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на державній службі чи в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менш 3 років, чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років, досвід роботи щодо управління персоналом та володіти державною мовою.
Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою у відповідності з діючим законодавством України.
5.2. Начальник управління:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед Запорізьким міським головою за виконання покладених на управління завдань і виконання обумовлених функцій.
5.2.2. Вносить Запорізькому міському голові пропозиції про затвердження штатного розпису управління в рамках граничної чисельності і фонду оплати праці працівників управління.
5.2.3. Розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління.
5.2.4. Формує структурні підрозділи управління (відділи, сектори) відповідно до затвердженого штатного розпису, затверджує положення про них, а також функціональні обов'язки працівників управління.
5.2.5. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління та керівників структурних підрозділів.
5.2.6. Веде особистий прийом громадян.
5.2.7. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності управління, вживає заходів до його поліпшення.
5.2.8. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису управління.
5.2.9. Представляє управління у відносинах з виконавчими органами міської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.
5.2.10. Видає у межах компетенції управління накази, організує та контролює їх виконання.
5.2.11. У межах своїх повноважень видає довіреності, відкриває банківські рахунки.
5.2.12. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про Управління.
5.2.13. Несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чинним законодавством.
5.3. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Граничну чисельність працівників управління визначає міський голова у межах загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, затвердженої рішенням міської ради. Видатки на утримання управління затверджує міська рада.
5.4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням державного Герба України та своїм найменуванням, штампи, бланки.
5.5. Ліквідація управління відбувається в порядку, визначеному чинним законодавством, на підставі рішення Запорізької міської ради.

Секретар ради Ю.В. Каптюх