Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/04/2008

Рішення виконавчого комітету від 22.04.2008 № 147 «Про виконання пункту 5 рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 27.12.2007 № 522 „Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства „Водоканал” м.Запоріжжя”»

Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та на виконання пункту 5 рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 27.12.2007 № 522 „Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства „Водоканал” м.Запоріжжя” виконавчий комітет З апорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Звіт головного економічного управління міської ради та комунального підприємства «Водоканал» по пункту 5 рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 27.12.2007 №522 „Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства „Водоканал” м.Запоріжжя” прийняти до відома.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника головного економічного управління міської ради Новак Н.В.

Міський голова Є.Г.Карташов

Звіт
про виконання п. 5 рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради
від 27.12.2007 № 522
„Про встановлення тарифів на послуги комунального
підприємства „Водоканал” м.Запоріжжя”

На виконання п.5 рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 27.12.2007 № 522 „Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства „Водоканал” м.Запоріжжя” (далі – Рішення) стосовно внесення змін до Методики встановлення тарифів комунальному підприємству „Водоканал” (далі – Методика) в частині визначення 3-х категорій споживачів та механізму відшкодування витрат для зменшення тарифів для населення за рахунок тарифів для інших споживачів повідомляємо.
09.01.2008 було опубліковано Указ Президента України від 28.12.2007 №1324/2007 „Про концепцію ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг”, відповідно до п. 3.2 якої сформульовані принципи формування цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, серед яких визначено уникнення перехресного субсидування однієї категорії споживачів за рахунок іншої. Таким чином, п. 5.2 Рішення щодо визначення 3-х категорій споживачів та механізму відшкодування витрат для зменшення тарифів для населення за рахунок тарифів для інших споживачів не відповідає концепції ціноутворення, викладеної Указом Президента.
Згідно зі ст. 13 Закону України „Про захист економічної конкуренції” застосування різних цін чи різних умов до рівнозначних угод з суб'єктами господарювання, продавцями чи покупцями без об'єктивно виправданих на те причин визнається зловживанням монопольним становищем. Крім того, Положенням „Про державне регулювання цін (тарифів) на продукцію виробничо-технічного призначення, товари народного споживання, роботи і послуги монопольних утворень”, затвердженого Постановою КМУ від 22.02.1995 № 135, визначено Порядок державного регулювання цін (тарифів) суб'єктів, які порушують вимоги законодавства про захист економічної конкуренції, застосовуючи різні ціни чи різні інші умови. У разі порушень таких вимог, виявлених при перевірці, суб'єкти господарювання зобов'язані в 10-дений термін після одержання акта перевірки повідомити відповідні органи про вжиті заходи щодо усунення порушень.
До того ж, враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2007 № 1398 „Деякі питання виконання Кредитної угоди між Європейським Банком Реконструкції і Розвитку (ЄБРР) і КП „Водоканал” м.Запоріжжя (копія додається), Запорізькою обласною державною адміністрацією та КП „Водоканал” було направлено листи до Міністерства з питань житлово-комунального господарства України, Міністерства економіки України та ЄБРР стосовно можливості погодження змін до Методики відповідно до вимог Рішення.
ЄБРР листом від 29.01.2008 повідомив, що не має економічної доцільності впровадження окремої категорії споживачів (бюджетні організації) у зв'язку з тим, що згодом для всіх категорій споживачів очікується встановлення єдиного тарифу (згідно графіку, затвердженого рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 30.06.2004 № 210 „Про затвердження нової редакції розділу 4 Методики встановлення тарифів комунальному підприємству „Водоканал” м.Запоріжжя” – з 01.01.2009) та не схвалює збільшення рівня перехресного субсидування (копія листа додається)
Міністерство економіки України листом від 06.03.2008 повідомило, що здійснення змін до Методики без їх попереднього погодження з ЄБРР є неможливим (копія листа додається).
Міністерство з питань житлово-комунального господарства України листом від 04.03.2008 за підписом заступника Міністра Козленко А.М. (який у 2007 році обіймав посаду начальника Державної інспекції з контролю за цінами) повідомило, що не погодить запропоновані зміни, оскільки вони суперечать чинному законодавству і вважає за доцільне виконавчому комітету Запорізької міської ради переглянути п. 5 Рішення з урахуванням вимог Концепції ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг, схваленої Указом Президента України від 28.12.2007 № 1324/2007, якою визначено основні принципи формування цін (тарифів) на житлово-комунальні послуги, серед яких: уникнення перехресного субсидування однієї категорії споживачів за рахунок іншої (копія листа додається).
Додаток на 3-х аркушах в 1 прим.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради,
начальник головного економічного
управління міської ради
Н.В.Новак
Генеральний директор
КП „Водоканал”
А.В.Шинкар
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення