Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/04/2008

Рішення виконавчого комітету від 22.04.2008 № 140 «Про виконання бюджету міста за І квартал 2008 року»

Результати роботи підприємств міста позитивно вплинули на виконання місцевого бюджету: за І квартал 2008 року зростання випуску промислової продукції проти відповідного періоду минулого року становить 17,1 відсотка; фонд оплати праці штатних працівників підприємств міста за січень-лютий склав 1079,0 млн.грн. (на 36,2 відсотка більше відповідного періоду минулого року); середньомісячна заробітна плата – 1785 грн.
В звітному періоді до бюджету міста надійшло податків і зборів, субвенцій з державного бюджету на суму 491,3 млн.грн., в тому числі до загального фонду – 326,4 млн.грн. Без врахування трансфертів (70,5 млн.грн.), планові показники по доходах загального фонду виконані на 108,0 відсотків. Перевиконання забезпечено в основному за рахунок понадпланових надходжень по податку з доходів фізичних осіб – 13,6 млн.грн., платі за придбання торгових патентів – 1,6 млн.грн., платі за землю – 2,0 млн.грн., місцевих податках і зборах – 0,5 млн.грн. та інших.
За I квартал 2008 року до бюджету надійшло 209,1 млн.грн. податку з доходів фізичних осіб. Перевиконання плану по зазначеному податку обумовлено ростом фонду оплати праці. При запланованому зростанні 26,2 відсотка за січень-лютий поточного року він збільшився на 36,2 відсотка в порівнянні з відповідним періодом минулого року. В результаті оподаткування спадщини та продажу, обміну, оренди рухомого та нерухомого майна бюджет міста додатково отримав майже 2,4 млн.грн.
Суттєве перевиконання по платі за торгові патенти відбулось за рахунок збільшення кількості придбаних патентів та появи нових платників у сфері грального бізнесу. Кількість отриманих патентів протягом кварталу збільшилась на 1151 одиницю.
До бюджету міста надійшло 16,0 млн.грн. плати за землю або 114,2 відсотка до плану. Збільшення надходжень становить майже 2,0 млн.грн., з них 1,6 млн.грн. – за рахунок оренди землі. За даними міського відділу державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельним ресурсам» станом на 08.04.2008 підготовлено 332 додаткових угоди до договорів оренди земельних ділянок.
За січень-березень поточного року надходження місцевих податків і зборів склали 4,4 млн.грн. або 113,8 відсотка до плану. Найбільшу питому вагу в цих надходженнях (55 відсотків) займає ринковий збір. До бюджету міста перераховано 2,4 млн.грн., що на 0,4 млн.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. На перевиконання плану вплинуло розширення територій торгівлі на окремих ринках та зростання надходжень по КП «Запоріжринок».
Слід відмітити, що при перевиконанні доходної частини бюджету міста недоїмка по платежах у порівнянні з початком року збільшилась на 0,2 млн.грн. і на кінець звітного кварталу склала 6,6 млн.грн., в тому числі податок з доходів фізичних осіб – 2,1 млн.грн., податок на прибуток – 1,6 млн.грн., плата за землю – 1,2 млн.грн., плата за торговий патент – 0,5 млн.грн., комунальний податок – 0,8 млн.грн., єдиний податок – 0,3 млн.грн.
Станом на 01.04.2008 заборгованість по заробітній платі працівникам підприємств міста становить 6,0 млн.грн., із яких заборгованість по ДП «Радіоприлад» - 3,9 млн.грн. Протягом кварталу заборгованість збільшилась на 0,7 млн.грн. на підприємствах усіх районів міста, крім Шевченківського (зменшення – 0,2 млн.грн.). У Хортицькому районі заборгованість відсутня.
За звітний період надходження доходів до спеціального фонду бюджету міста склали 64,9 млн.грн. або 34,1 відсотка до річного плану. Необхідно зазначити, що бюджет розвитку наповнюється за рахунок надходження коштів від відчуження майна комунальної власності які склали 38,3 млн.грн. У зв'язку з відсутністю механізму проведення аукціонів кошти від продажу земельних ділянок до бюджету не надходили.
Крім того, до спеціального фонду надійшла субвенція з державного бюджету на будівництво автомагістралі через річку Дніпро в сумі 100,0 млн.грн.
За І квартал 2008 року бюджет міста по видатках виконаний на суму 448,8 млн.грн., в тому числі по загальному фонду 320,7 млн.грн., спеціальному – 128,1 млн.грн. До державного бюджету перераховано 40,7 млн.грн.
В складі видатків загального фонду бюджету видатки на функціонування установ бюджетної сфери становлять 180,3 млн.грн. Так, на освіту спрямовано 97,1 млн.грн. або 94,9 відсотка від плану на відповідний період, охорону здоров'я – 69,9 млн.грн. або 96,8 відсотка, культуру і мистецтво – 7,7 млн.грн. або 88,3 відсотка, фізичну культуру і спорт – 3,3 млн.грн. або 88,2 відсотка, молодіжні заходи – 0,1 млн.грн. або 57,2 відсотка, територіальні центри і відділення соціальної допомоги на дому – 2,2 млн.грн. або 97,0 відсотків. Низький відсоток використання бюджетних коштів на виконання молодіжних заходів пов'язаний з незадовільною організацією роботи комітету у справах сім'ї та молоді міської ради по забезпеченню виконання календарного плану заходів з питань дітей, молоді і жінок та проведення своєчасних розрахунків.
Аналіз економічної структури видатків бюджету свідчить, що найбільшою витратною статтею залишається заробітна плата з нарахуваннями – 47,0 відсотків або 150,7 млн.грн. Не менш важливою статтею є оплата комунальних послуг та енергоносіїв, яка займає 10,7 відсотка або 34,4 млн.грн.
Видатки на соціальний захист, соціальне забезпечення проведенні в обсязі 66,7 млн.грн. Помітно зросла частка видатків загального фонду на фінансування соціального захисту і соціального забезпечення, що здійснюється за рахунок субвенцій з державного бюджету. Порівняно з відповідним періодом минулого року обсяг видатків на фінансування соціальної підтримки населення збільшився майже на 40,0 відсотків і склав 65,6 млн.грн. Так, по нарахованих пільгах та житлових субсидіях населенню були проведені видатки в обсязі 28,8 млн.грн.,виплачена соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям в розмірі 0,6 млн.грн., інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 5,0 млн.грн., допомоги при народженні та догляду за дитиною до 3-х років – 23,9 млн.грн. та одиноким матерям – 5,9 млн.грн., також видатки на надання іншої допомоги сім'ям з дітьми склали 1,4 млн.грн. Одним із пріоритетних напрямків фінансування соціального захисту залишаються видатки на компенсацію виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян різними видами транспорту - 4,9 млн.грн., що майже відповідає запланованому обсягу на відповідний період. З метою недопущення кризових явищ на підприємстві ЗКПМЕТ «Запоріжелектротранс» на виплату поточної заробітної плати працівникам підприємства за рахунок коштів загального фонду бюджету міста виділено 3,1 млн.грн.
На житлово-комунальне господарство протягом звітного періоду витрачено коштів в сумі 7,7 млн.грн., з яких 7,1 млн.грн. спрямовано на благоустрій міста та 0,6 млн.грн. на капітальний ремонт житлового фонду комунальної власності.
На утримання Запорізької міської рятувально-водолазної служби та комунальної спеціалізованої воєнізованої аварійно-рятувальної служби було витрачено 0,8 млн.грн.
Спеціальний фонд бюджету виконаний в обсязі 128,1 млн.грн., в тому числі бюджет розвитку міста – 106,2 млн.грн., цільовий фонд міської ради – 5,7 млн.грн., проведення робіт, пов'язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг – 1,3 млн.грн., видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ – 14,9 млн.грн.
Кошти бюджету розвитку були спрямовані на будівництво та реконструкцію об'єктів: по установах освіти – 0,2 млн.грн., охорони здоров'я – 0,2 млн.грн., культури – 0,4 млн.грн., житлового та комунального господарства – 0,5 млн.грн. та 3,4 млн.грн. відповідно, будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя – 100,0 млн.грн. та інші об'єкти – 1,5 млн.грн.

За рахунок коштів, які надійшли до єдиного цільового фонду міської ради профінансовані роботи по експлуатації та утриманню доріг в обсязі 0,9 млн.грн., надана компенсація за втрачене житло і майно, оплачено проживання у готелях мешканців будинку №62 по вул.Військбуд – 2,4 млн.грн., профінансовані видатки на виплату поточної заробітної плати працівникам ЗКПМЕТ «Запоріжелектротранс» - 1,5 млн.грн.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду у порівнянні з початком року збільшилась за оперативними даними на 2,2 млн.грн. Її обсяг на кінець кварталу складає 17,8 млн.грн., із яких по нарахованих пільгах та субсидіях – 7,1 млн.грн., по виплатах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.05 №934 «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам, науково-педагогічним працівникам та іншим категоріям працівників навчальних закладів» - 10,7 млн.грн.
На виконання статті 25 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» розпорядниками бюджетних коштів проводиться робота по укладанню додаткових угод на споживання кожного виду енергоносіїв в межах встановлених лімітів на 2008 рік з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на 10 відсотків.
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2008 році, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Фінансовим управлінням міської ради та районних адміністрацій міської ради:
1.1. Здійснити розрахунки очікуваних надходжень доходів бюджету міста на 2008 рік з урахуванням стану виконання бюджету за І квартал поточного року та надати для узагальнення до фінансового управління міської ради в термін до 01.06.2008.
1.2. Разом з податковими інспекціями міста забезпечити інформування платників щодо необхідності укладання додаткових угод, пов'язаного зі зміною розмірів орендної плати за землю та отримання довідок про грошову оцінку земельних ділянок.
1.3. Здійснити аналіз попередньої мережі освіти на 2008-2009 навчальний рік та опрацювати з органами управління освітою міста шляхи її оптимізації.
2. Управлінню розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради, управлінню у справах приватизації міської ради у місячний термін підготувати та надати до фінансового управління міської ради затверджені відповідним заступником міського голови реальні очікувані надходження на 2008 рік ринкового збору та коштів від відчуження майна комунальної власності.
3. Управлінню земельних ресурсів у місті Запоріжжі Запорізької області надати пропозиції про внесення змін до рішення міської ради від 03.03.2008 №79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м.Запоріжжя» щодо механізму прискорення отримання суб'єктами господарювання довідок про грошову оцінку земельних ділянок.
4. Керівникам комісій з питання забезпечення повноти та своєчасності сплати податків, зборів і погашення заборгованості по виплаті заробітної плати та інших соціальних виплат взяти до уваги тенденцію до збільшення недоїмки по платежах до бюджету міста та вжити дієвих заходів щодо її скорочення.
5. Управлінню освіти і науки міської ради, відділам освіти районних адміністрацій міської ради затвердити графіки виплати відпускних педагогічним працівникам установ освіти міста і для забезпечення своєчасних виплат надати їх до відповідних фінансових управлінь до 20 травня 2008 року.
6. Головним розпорядникам коштів бюджету міста:
6.1. Встановити жорсткий контроль за економним витрачанням енергоносіїв та проведення розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоресурси у повному обсязі.
6.2. Забезпечити безумовне виконання статті 25 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України».
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення