Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28/02/2008

Рішення виконавчого комітету від 28.02.2008 № 55 «Про виконання бюджету міста за 2007 рік та заходи щодо його виконання у 2008 році»

Місто Запоріжжя в 2007 році має найвищу динаміку промислового зростання серед індустріальних регіонів України, темп зростання обсягів промислового виробництва в порівнянні з минулим роком склав 120,2 відсотки. Приріст промислового виробництва одержано за всіма основними видами економічної діяльності: машинобудування – на 54,7 відсотка, металургія – на 7,0 відсотка, виробництво харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів – на 15,5 відсотка.
За звітний період загальний обсяг бюджету міста по доходах склав 1626,0 млн.грн. До загального фонду надійшло доходів у сумі 1191,0 млн.грн., в тому числі дотації і субвенції з державного бюджету – 301,4 млн.грн. Без врахування офіційних трансфертів планові показники по доходах загального фонду виконані на 107,2 відсотки. Забезпечено виконання всіх основних джерел доходів, крім державного мита (при плані в сумі 3,1 млн.грн. надійшло 2,8 млн.грн.).
За рік суттєвих змін у структурі доходів не відбулось. По основних джерелах питома вага в загальному фонді доходів бюджету міста становить: податок з доходів фізичних осіб – 80,7 відсотка, плата за землю – 5,9 відсотка, єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва – 3,8 відсотка, плата за оренду майнових комплексів та іншого майна комунальної власності – 2,6 відсотка, плата за придбання торгових патентів – 2,3 відсотки, місцеві податки і збори – 1,9 відсотка.
Податок з доходів фізичних осіб залишається найбільшим джерелом наповнення доходної частини бюджету міста. В доходах, що враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів, його частка становить 92,5 відсотка. У звітному періоді надходження цього податку склали 717,8 млн.грн. або на 51,3 відсотки більше ніж у 2006 році, що пов\'язано зі зростанням ставки оподаткування з 13 на 15 відсотків, середньомісячної заробітної плати на 27,7 відсотка (з 1222,43 грн. до 1560,80 грн.) та фонду оплати праці на 31,5 відсотка
Плата за землю – основне джерело власних доходів бюджету, її питома вага в цих доходах становить 45,9 відсотка. В порівнянні з минулим роком надходження по платі за землю збільшились на 6,2 млн.грн. та склали 52,2 млн.грн., що пов'язано з укладанням додаткових угод до діючих договорів та нових договорів оренди за ставками згідно з рішенням міської ради від 27.12.2006 №14 «Про затвердження розміру орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення м.Запоріжжя». На кінець звітного року по місту налічується 3048 укладених договорів оренди, в тому числі 544 за новими ставками. До діючих договорів оренди укладено 315 додаткових угод або 10,3 відсотки від загальної їх кількості.
Зростання надходжень по інших податках і зборах обумовлено появою нових платників та прийняттям міською радою рішень щодо збільшення ставок по платі за торгові патенти, оренду майна комунальної власності, ринкового збору, тощо.
Необхідно зазначити, що при наявності позитивних результатів по виконанню доходної частини бюджету міста, недоїмка по платежах збільшилась в звітному періоді майже на 1,0 млн.грн. і на початок року склала 6,4 млн.грн.
Заборгованість по виплаті заробітної плати на підприємствах міста збільшилась на 0,6 млн.грн. та станом на 01.01.2008 становить 5,3 млн.грн. Суттєво зросла заборгованість на підприємствах Комунарського району – на 0,96 млн.грн., Шевченківського району – на 0,32 млн.грн. та Заводського району – на 0,22 млн.грн.
Річний план по доходах спеціального фонду виконаний на 121,1 відсотка, що пов'язано з перевиконанням планових показників по податку з власників транспортних засобів (109,3 відсотка) та по власних надходженнях бюджетних установ (178,8 відсотка). Надходження до спеціального фонду бюджету міста склали 175,0 млн.грн., в тому числі до бюджету розвитку – 49,3 млн.грн. (з них кошти від відчуження майна комунальної власності – 41,0 млн.грн. та продажу землі – 8,3 млн.грн.). Крім того, до спеціального фонду надійшли субвенції з державного бюджету на будівництво автомагістралі через річку Дніпро в сумі 250,0 млн.грн. та на заходи з енергозбереження – 10,0 млн.грн. Бюджет міста по видатках виконаний в обсязі 1557,4 млн.грн., в тому числі по загальному фонду – 1106,9 млн.грн., спеціальному фонду – 450,4 млн.грн. До державного бюджету перераховано 106,0 млн.грн., погашена основна сума боргу внутрішньої місцевої позики в обсязі 25,0 млн.грн. За рахунок коштів бюджету міста на надання п'яти пільгових довгострокових кредитів громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла було виділено 1,0 млн.грн.
З метою забезпечення фінансування першочергових видатків протягом року була отримана короткострокова безвідсоткова позичка з Єдиного казначейського рахунку в обсязі 9,0 млн.грн. (заборгованість станом на 01.01.2008 року відсутня).
В складі видатків загального фонду бюджету видатки на функціонування соціально-культурних установ міста та органів місцевого самоврядування становлять 629,1 млн.грн.. Так, на освіту спрямовано 292,3 млн.грн. або 99,7 відсотка річних призначень, охорону здоров'я – 234,3 млн.грн. або 99,8 відсотка, культуру і мистецтво – 25,4 млн.грн. або 99,3 відсотки, фізичну культуру і спорт – 10,4 млн.грн. або 94,3 відсотки, молодіжні заходи – 1,0 млн.грн. або 97,7 відсотка, територіальні центри і відділення соціальної допомоги на дому – 6,9 млн.грн. або 99,7 відсотка, органи місцевого самоврядування - 58,8 млн.грн. або 99,4 відсотки. Найбільший відсоток невикористаних асигнувань по фізичній культурі і спорту пояснюється значною кількістю вакантних ставок тренерів-викладачів дитячо-юнацьких спортивних шкіл та зменшенням обсягів споживання енергоносіїв.
Проведений аналіз структури видатків по галузях свідчить, що витрати на заробітну плату з нарахуваннями по галузі «Освіта» займають найбільшу частку, а саме 77,3 відсотки, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 11,7 відсотка та харчування – 5,8 відсотка. По галузі «Охорона здоров'я» питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями дорівнює 75,7 відсотка, на оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 7,6 відсотка, на медикаменти та харчування відповідно – 6,8 відсотка та 1,1 відсотка.
На соціальний захист, соціальне забезпечення та компенсаційні виплати за пільгове перевезення окремих категорій громадян спрямовано 248,8 млн.грн. (в тому числі за рахунок субвенцій з державного бюджету – 241,4 млн.грн.) Видатки на житлово-комунальне господарство проведені в сумі 79,7 млн.грн.
У складі спеціального фонду бюджету видатки склали по: бюджету розвитку 323,6 млн.грн., єдиному цільовому фонду міської ради – 31,6 млн.грн., проведенню робіт, пов\'язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автодоріг – 17,4 млн.грн., охороні та раціональному використанню природних ресурсів – 3,9 млн.грн.
Кошти бюджету розвитку були спрямовані на будівництво та реконструкцію об'єктів: по установах освіти - 5,0 млн.грн., установах охорони здоров'я – 3,4 млн.грн., установах культури – 1,0 млн.грн., житлового та комунального господарства відповідно 16,0 млн.грн. та 24,2 млн.грн., на газифікацію міста – 2,2 млн.грн., інших об'єктах – 271,8 млн.грн. (будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя, придбання вагонів для комунального електротранспорту, розширення та реконструкція центральних каналізаційних очисних споруд Лівого берега (ЦОС-1) м.Запоріжжя, реконструкція та розширення центральних очисних споруд каналізації Правобережної частини м.Запоріжжя та інші).
За рахунок коштів, які надійшли до єдиного цільового фонду міської ради, проведені ремонти покрівель житлових будинків, внутрішньо-квартальних доріг, доріг приватного сектору та оновлення зелених насаджень, придбано обладнання для бюджетних установ.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду на кінець року зменшилась на 12,5 млн.грн. і складає 15,6 млн.грн., в тому числі по нарахованих пільгах і субсидіях населенню – 4,8 млн.грн., заборгованість по виплатах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.05 №934 «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст. 57 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів» - 10,8 млн.грн.
Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду за станом на 01.01.2008 року відсутня.
За минулий рік проведеними перевірками внутрішнього контролю за використанням бюджетних коштів в управліннях, бюджетних установах міської ради та районних адміністрацій було встановлено 519 порушень на загальну суму 341,0 тис.грн. Проведеними перевірками організації діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл встановлені порушення на загальну суму 291,6 тис.грн.
В 2007 році галузевими управліннями міської ради продовжена робота по оптимізації мережі бюджетних установ.
З метою забезпечення виконання бюджету міста в 2008 році, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. На виконання рішення міської ради від 18.01.2008 №5 «Про бюджет міста на 2008 рік» затвердити плани надходжень податків і зборів на 2008 рік по кожному району згідно з додатками 1-8.
2. Керівникам міської та районних комісій з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати та інших соціальних виплат провести роботу з керівниками тих підприємств, що на початок поточного року мають заборгованість по виплаті заробітної плати та вжити заходи щодо її погашення.
3. Головному економічному управлінню міської ради звернутись до керівників підприємств та суб\'єктів господарювання щодо збільшення фонду оплати праці у 2008 році не менш ніж на 30,7 відсотка у відповідності до програми соціально-економічного та культурного розвитку м.Запоріжжя.
4. З метою збільшення у 2008 році надходжень до бюджету міста по платі за землю Запорізькому міському управлінню земельних ресурсів організувати роботу щодо оформлення суб'єктами господарювання довідок про грошову оцінку земель в найкоротший термін.
5.Фінансовим управлінням міської ради та районних адміністрацій міської ради:
5.1. Забезпечити координацію дій з податковими органами міста щодо залучення всіх наявних резервів наповнення доходної частини бюджету міста, та інформування платників про необхідність отримання довідок про грошову оцінку земельних ділянок. Здійснити до 01.03.2008 інвентаризацію усіх договорів оренди земельних ділянок і на її підставі проводити роботу з орендарями по поновленню договорів, термін дії яких закінчився, або поверненню земельної ділянки орендодавцю.
5.2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.02 №228 “Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” здійснити суцільні перевірки правильності складання і затвердження кошторисів, планів асигнувань та використання бюджетних коштів, а також штатних розписів установ, що фінансуються з бюджету міста в 2008 році.
5.3 Здійснювати постійний моніторинг споживання та оплати комунальних послуг і енергоносіїв бюджетними установами міста.
6. Головам районних адміністрацій міської ради, керівникам управлінь, відділів та комітету міської ради:
6.1. Відповідно до статті 25 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та внесення змін до деяких законодавчих актів України» укласти угоди на споживання кожного виду енергоносіїв в межах встановлених лімітів на 2008 рік з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на 10 відсотків.
6.2. На підставі проведеного моніторингу виконання у 2007 році місцевих бюджетних програм здійснити організаційні заходи для досягнення результативних показників виконання місцевих програм у 2008-2010 роках.
6.3. Посилити роботу щодо внутрішнього фінансового контролю за використанням бюджетних коштів.
7. Головам районних адміністрацій, начальникам фінансового та головного економічного управлінь, управлінь освіти і науки, охорони здоров'я, культури, праці та соціального захисту населення, транспорту та зв'язку міської ради встановити контроль за освоєнням в 2008 році субвенцій з державного та обласного бюджетів в повному обсязі.
8. Управлінню освіти і науки міської ради:
8.1. Розробити та затвердити план заходів оптимізації мережі навчальних закладів міста на 2008-2009 навчальний рік.
9. Управлінню охорони здоров'я міської ради:
9.1. Вирішити до 01.04.2008 року питання по забезпеченню надання стоматологічної допомоги населенню Шевченківського району.
9.2. Забезпечити скорочення в штатних розписах лікувальних закладів посад, які протягом тривалого часу не заповнюються.
9.3. Відпрацювати питання по наданню в повному обсязі медичних послуг в частині лабораторних досліджень в лікувально-профілактичних закладах міста.
10. Управлінню з питань фізичної культури, спорту та туризму міської ради:
10.1. Забезпечити усунення порушень, встановлених перевіркою СДЮШОР з веслування академічного «Україна», в повному обсязі.
10.2. Проаналізувати роботу підпорядкованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл та внести пропозиції щодо упорядкування їх діяльності.
11. З метою забезпечення фінансування об'єктів бюджету розвитку головному економічному управлінню та фінансовому управлінню міської ради забезпечити підготування необхідних документів щодо організації випуску облігацій шостої внутрішньої місцевої позики.
12. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І

 

Міський голова Є.Г.Карташов

 

 Додатки до рішення виконавчого комітету від 28.02.2008 №55

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення