Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

24/01/2008

Рішення виконавчого комітету від 24.01.2008 № 10 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2007 році»

Розглянувши доповідну записку про підсумки роботи виконавчого комітету Запорізької міської ради щодо розгляду звернень громадян у 2007 році, виконавчий комітет відмічає позитивні зрушення як у організації роботи зі зверненнями громадян, так і у вирішенні нагальних потреб мешканців міста.
Продовжується практика проведення щомісячних безкоштовних консультативно-правових зустрічей для мешканців міста. За звітний період таку допомогу отримали близько 1500 громадян під час консультативно-правових зустрічей в ПК «Орбіта» та біля 1370 - під час консультативно-правових зустрічей в районах. Для оперативного реагування на телефон служби «0-80» надійшло понад 3900 дзвінків.
Управлінням з питань внутрішньої політики щотижнево проводиться моніторинг місцевої преси, в т.ч. розділ «Скарги для реагування».
Виконавчими органами міської ради вживаються заходи щодо своєчасного і повного розгляду звернень, що надходять від громадян поштою та під час проведення особистих прийомів.
Загальна кількість звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом 2007 року, складає 8154, що на 1,7% менше в порівнянні з 2006 роком. З них 7253 – письмові звернення. П роведено 138 особистих прийом ів громадян посадовими особами міськвиконкому, на яких зареєстровано 901 звернен ня. Особисто міським головою під час 11 прийомів прийнято 116 громадян.
Всього до виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій міста надійшло понад 58000 звернень.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 95,49%. Скарги становлять 4,14% усіх звернень, пропозиції (зауваження) – 0,37%.
Як і раніше, до міськвиконкому за допомогою переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян - 34,2 відсотка від загальної кількості, що на 6,3% менше минулорічних показників.
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради, основними, як і раніше, були питання, що відносяться до житлового господарства – 39,65% від усіх звернень, що на 7,46% менше у порівнянні з 2006 роком. Найбільшу долю серед них – 25,6% в 2007 проти 18,7% в 2006 становлять заяви щодо поліпшення житлових умов. На 18,7% зменшилась кількість звернень з питань експлуатації та ремонту житла.
На 2,1% у порівнянні з минулорічними показниками зменшилась кількість звернень з питань комунального і дорожнього господарства, що складає 10,52% від загальної кількості.
Продовжує зберігатись тенденція до значного збільшення кількості звернень, які надходять до міськвиконкому з питань землекористування – 31,54% від загальної кількості, що на 58,9% більше у порівнянні з показниками 2006 року (16,6% від загальної кількості). Значно зросла активність громадян в питанні виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво в Заводському, Ленінському та Шевченківському районах міста. Рішення міської ради від 29.08.2007 №38, розділ 5 «Порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва та обслуговування житлових будинків» внесло позитивні корективи в зазначений процес, однак невдоволених громадян залишається багато.
Районними адміністраціями проводиться системна робота по висвітленню роботи із звернення громадян у засобах масової інформації. Щотижнево до редакції газети «Запорозька Січ» районними адміністраціями надаються матеріали з найбільш важливих питань життєдіяльності району, вживаються заходи реагування на звернення громадян до преси.
В 2007 році продовжено практику проведення виїзних зустрічей міського голови, його заступників, керівників виконавчих органів ради з жителями районів міста.
В практику роботи Жовтневої, Заводської, Ленінської, Орджонікідзевської, Шевченківської та Хортицької введено проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян.
Жовтневою, Ленінською, Комунарською, Орджонікідзевською та Хортицькою районними адміністраціями з метою вирішення нагальних питань були проведені «прямі телефонні лінії».
Протягом 2007 року проведено перевірки стану роботи із зверненнями громадян в Жовтневій, Орджонікідзевській (двічі), Заводській, Комунарській районних адміністраціях міської ради, управлінні житлового господарства міської ради, міському управлінні земельних ресурсів. Слід відзначити достатній рівень організації зазначеного напрямку роботи в районних адміністраціях, які перевірялися. Відмітити значні позитивні зміни по посиленню виконавської дисципліни в управлінні житлового господарства міської ради. Крім того, можна вважати задовільною роботу, яку проводить міське управління земельних ресурсів щодо розгляду звернень громадян. Однак відсутність системного контролю призводить до наявності фактів порушення термінів розгляду звернень.
За підсумками 2007 року забезпечено належний рівень роботи щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян відділом з обліку і розподілу житлової площі, управлінням праці та соціального захисту населення, управлінням комунального господарства, управлінням комунальної власності, управлінням охорони здоров'я, управлінням транспорту та зв'язку, районними адміністраціями міської ради, концерном «Міські теплові мережі», ВАТ «Укртелеком».
Разом з тим, виконавчий комітет міської ради звертає увагу на існуючі проблеми в роботі із зверненнями громадян.
Продовжує збільшуватись кількість повторних звернень громадян - на 7,4% в порівнянні з 2006 роком, що становить 10,65% від загальної кількості. Значна кількість повторних звернень відноситься до сфери житлового господарства (ремонт житлових будинків, переведення гуртожитків до комунальної власності міста), виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, приватизація земельних ділянок, спірне землекористування. Однак, аналізу повторних звернень та причин, що їх породжують, не приділяється належної уваги.
Актуальними залишаються питання перевезення пільгових категорій громадян, якості та повноти розгляду звернень.
Відділом по роботі із зверненнями громадян приділяється значна увага питанню поліпшення виконавської дисципліни по дотриманню термінів розгляду звернень громадян, однак мають місце факти порушення термінів розгляду звернень громадян в міському управлінні земельних ресурсів, головному управлінні архітектури та містобудування, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю ГУАтаМ міської ради.
З метою удосконалення роботи по розгляду звернень громадян, підвищення якості розгляду звернень, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2007 році прийняти до відома та надіслати для відповідного реагування керівникам виконавчих органів ради, комунальних підприємств і установ міста (додається).
2. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому ради, керівникам виконавчих органів міської ради:
2.1. забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, приділяючи особливу увагу зверненням громадян соціально незахищених категорій;
2.2. неухильно дотримуватись затверджених графіків особистого прийому, не допускати фактів формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях;
2.3. про результати розгляду звернень громадян на особистих прийомах та на письмові звернення, які є скаргами, інформувати заявника за особистим підписом.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
3.1. проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2007 року, результати проведеної роботи обговорити на апаратних нарадах, видати відповідне розпорядження (наказ);
3.2. забезпечити підвищення рівня виконавської дисципліни, безумовно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян;
3.3. посилити контроль за веденням діловодства за зверненнями громадян, здійснюючи його у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 №348;
3.4. за наявності порушень виконавської та службової дисципліни, фактів формального підходу до розгляду звернень громадян, порушувати перед міським головою клопотання щодо притягнення винних до відповідальності;
3.5. в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, порушених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз'яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності з ч.4 ст.15, ч.8 ст.19 Закону України «Про звернення громадян»;
3.6. продовжити проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян, «гарячих» телефонних ліній, консультативно-правових зустрічей. Інформувати населення про зазначені заходи через засоби масової інформації;
3.7. в разі внесення змін та доповнень оприлюднити графік особистого прийому громадян на 2008 рік в засобах масової інформації.
4. Продовжити звіти керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста «Про стан роботи із зверненнями громадян» на засіданні виконавчого комітету міської ради.
5. Ввести в практику роботи заслуховування на апаратних нарадах міського голови керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста з питання організації роботи по розгляду звернень громадян.
6. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради продовжувати здійснення моніторингу друкованих засобів масової інформації щодо критичних публікацій за листами громадян з метою оперативного вирішення порушених питань.
7. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради в вересні 2008 року провести методичне навчання для посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста, що відповідальні за даний напрямок роботи.
8. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 10.07.2008.
9. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Урвачову О.Я.


Міський голова Є.Г.Карташов

 

 Додатки до рішення виконкому від 24.01.2008 №10

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення