Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/10/2007

Рішення виконавчого комітету від 25.10.2007 № 417 «Про виконання бюджету міста за 9 місяців 2007 року»

За 9 місяців 2007 року загальна сума надходжень до бюджету міста склала 1195,2 млн.грн. До загального фонду надійшло доходів у сумі 843,0 млн.грн., в тому числі дотації і субвенції з державного бюджету – 212,7 млн.грн. Без врахування офіційних трансфертів планові показники по доходах загального фонду (630,3 млн.грн.) виконані на 102,9 відсотка.
За звітний період суттєвих змін в структурі доходів загального фонду бюджету міста не відбулося. По основних джерелах доходів надходження склали: по податку з доходів фізичних осіб – 510,3 млн.грн., платі за землю – 38,4 млн.грн, єдиному податку для суб'єктів малого підприємництва – 24,7 млн.грн., платі за оренду майнових комплексів та іншого майна комунальної власності міста – 16,1 млн.грн., платі за придбання торгових патентів на деякі види підприємницької діяльності – 14,4 млн.грн., місцевих податках і зборах – 12,5 млн.грн.
У звітному періоді забезпечено виконання всіх основних джерел доходів, крім податку на прибуток підприємств, що належать до комунальної власності.
Згідно з рішенням виконавчого комітету міської ради від 23.08.2007 №314 «Про виконання бюджету міста за І півріччя 2007 року» фінансовими органами міста ініційовано проведення нарад під керівництвом голів районних адміністрацій міської ради з питання організації роботи щодо укладання додаткових угод до договорів оренди, пов'язаного зі зміною ставок. Спільно з податковими інспекціями міста активно проводиться робота щодо звіряння бази платників орендної плати за землю, інформування безпосередньо орендарів про необхідність укладання додаткових угод.
Річний план по доходах спеціального фонду виконаний на 70,1 відсотка, станом на 01.10.2007 року надходження склали 116,0 млн.грн., в тому числі до бюджету розвитку – 32,1 млн.грн. (з них кошти від відчуження майна комунальної власності – 26,3 млн.грн. та продажу землі – 5,8 млн.грн.). Слід відзначити, що протягом ІІІ кварталу поточного року платежі від продажу землі до бюджету міста не надходили, тому річний план залишився виконаний на 16,5 відсотка.
За 9 місяців 2007 року видатки загального фонду бюджету міста склали 785,5 млн.грн. або 93,6 відсотка планових показників на відповідний період. До державного бюджету перераховано 79,5 млн.грн.
В складі видатків загального фонду бюджету видатки на функціонування соціально-культурних установ міста становлять 441,8 млн.грн. Так, на охорону здоров'я спрямовано 164,5 млн.грн., освіту і науку – 208,2 млн.грн., культуру і мистецтво – 16,7 млн.грн., фізичну культуру і спорт – 7,2 млн.грн., центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді – 0,3 млн.грн., територіальні центри і відділення соціальної допомоги на дому – 4,7 млн.грн.
Як і в попередні періоди, в структурі видатків загального фонду бюджету міста найбільшу питому вагу займають видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 350,5 млн.грн. або 44,6 відсотка. На оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 42,8 млн.грн. або 5,5 відсотка, придбання медикаментів та продуктів харчування – 24,5 млн.грн. або 3,1 відсотка. В порівнянні з відповідним періодом минулого року на 47,4 відсотка збільшені капітальні видатки, станом на 01.10.2007 вони складають 28,3 млн.грн.
Видатки на соціальний захист, соціальне забезпечення проведені в обсязі 162,2 млн.грн., в тому числі за рахунок субвенцій з державного бюджету – 156,9 млн.грн. В звітному періоді нараховано пільг та субсидій населенню в обсязі 61,7 млн.грн., із них виплачено 59,0 млн.грн. та погашено заборгованість минулих років по зазначених видатках у сумі 3,8 млн.грн. Розрахунки по наданих допомогах сім'ям з дітьми проведені в повному обсязі і склали 94,1 млн.грн., в тому числі по соціальній допомозі малозабезпеченим сім'ям, сім'ям з дітьми, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 32,0 млн.грн., допомозі при народженні та догляду за дитиною до 3-х років – 62,1 млн.грн. Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян різними видами транспорту склали 22,0 млн.грн.
Для забезпечення безперебійної роботи ЗКПМЕТ «Запоріжелектротранс» на виплату поточної заробітної плати працівникам за рахунок коштів загального фонду бюджету профінансовано 10,7 млн.грн.
Протягом 9 місяців поточного року, з метою утримання в належному технічному стані житлових будинків міста та фінансування робіт по благоустрою міста, на житлово-комунальне господарство міста було спрямовано 55,5 млн.грн., з яких видатки на проведення капітального ремонту житлового фонду склали 16,4 млн.грн., благоустрій міста – 23,0 тис.грн., дотацію житлово-комунальному господарству на відшкодування різниці у тарифах на теплову енергію Концерну «Міські теплові мережі» – 16,1 млн.грн. На заходи по запобіганню та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха було витрачено 2,4 млн.грн.
Спеціальний фонд бюджету виконаний в обсязі 326,0 млн.грн., в тому числі бюджет розвитку міста – 247,2 млн.грн., оснащення інженерних будинків засобами обліку споживання теплової енергії і пусконаладжувальні роботи у житловому господарстві міста – 2,2 млн.грн., цільовий фонд міської ради – 18,1 млн.грн., фонд охорони та раціонального використання природних ресурсів – 2,1 млн.грн., проведення робіт, пов'язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг – 15,0 млн.грн., видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ – 41,4 млн.грн. Разом з тим, взагалі не освоюються кошти, що заплановані на 2007 рік в обсязі 1,4 млн.грн. на заходи щодо збереження, охорони, відтворення та раціонального використання земельних ресурсів міста Запоріжжя.
За рахунок надходжень до бюджету розвитку проведені розрахунки по наступних об'єктах: будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя – 214,4 млн.грн. (за рахунок субвенції з державного бюджету), газифікація міста – 1,8 млн.грн., реконструкція об'єктів освіти – 3,2 млн.грн., реконструкція об'єктів охорони здоров'я – 2,4 млн.грн., реконструкція об'єктів культури – 0,7 млн.грн., реконструкція систем теплопостачання, теплових мереж та котелень міста – 4,9 млн.грн., реконструкція об'єктів комунального господарства – 5,8 млн.грн., реконструкція об'єктів житлового господарства – 7,1 млн.грн., інші – 4,4 млн.грн.
Кошти субвенцій виділених з державного бюджету за 9 місяців поточного року освоєні в наступних обсягах:
- на соціально-економічний розвиток регіонів – 3,4 млн.грн.;
- виконання інвестиційних проектів, спрямованих на соціально-економічний розвиток регіонів заходів з упередження аварій і запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об'єктах комунальної власності, в тому числі на ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень – 3,0 млн.грн.;
- заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів –3,5 млн.грн.;
Кредиторська заборгованість по загальному фонду у порівнянні з початком року зменшилась більш ніж у двічі та складає на звітну дату за оперативними даними 13,9 млн.грн, з якої по поточних трансфертах населенню (по видатках, які здійснюються за рахунок субвенції з державного бюджету) - 13,8 млн.грн.
Завдяки цілеспрямованій роботі по забезпеченню своєчасного фінансування розпорядників бюджетних коштів в звітному періоді бюджетні установи повністю розрахувались за спожиті комунальні послуги та енергоносії. Однак, у зв'язку із підвищенням з 1 вересня поточного року тарифу на теплову енергію виникло питання забезпечення у повному обсязі потреби в розрахунках за теплопостачання в сумі близько 0,7 млн.грн.
В серпні-вересні поточного року проведено формування мережі закладів освіти на 2007-2008 навчальний рік, яку не можна вважати оптимальною, оскільки середня наповнюваність класів складає 26,7 чоловік (зменшення у порівнянні з минулим роком на 0,3 одиниці), а приміщення закладів використовуються в середньому на 67 відсотків проектної потужності.
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2007 році та формування показників на 2008 рік, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Головному економічному управлінню міської ради після проведеної роботи щодо узгодження фінансових планів підприємств комунальної власності надати фінансовому управлінню міської ради уточнені показники прогнозних надходжень до бюджету міста податку на прибуток на 2008 рік.
2. Управлінню розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради внести пропозиції міській раді щодо підвищення ставок ринкового збору та надати фінансовому управлінню міської ради прогнозні показники збору на 2008 рік.
3. З метою оптимізації надходжень до бюджету міста орендної плати за землю фінансовим управлінням районних адміністрацій спільно з податковими інспекціями міста продовжити роз'яснювальну роботу по доведенню інформації безпосередньо до платників орендної плати за землю щодо необхідності термінового укладання додаткових угод до договорів оренди.
4. Міському управлінню земельних ресурсів:
4.1. Розглянути стан проходження документів для оформлення додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок на всіх етапах та надати пропозиції по скороченню строків.
4.2. Забезпечити до кінця поточного року використання запланованих коштів на проект землеустрою щодо організації і встановлення меж територій рекреаційного призначення міста та історико-культурного призначення міста.
5. Головам районних адміністрацій міської ради, начальникам управлінь, відділів міської ради:
5.1. Встановити контроль за економним споживанням енергоносіїв до кінця 2007 року та недопущенням необґрунтованого збільшення обсягів їх споживання у порівнянні з 2006 роком.
5.2. Здійснити аналіз забезпеченості коштами на розрахунки за спожиті комунальні послуги і енергоносії та надати фінансовому управлінню міської ради пропозиції щодо внесення змін до затверджених бюджетних призначень.
5.3. Проаналізувати фактичні обсяги власних надходжень бюджетних установ та, у разі невиконання запланованих обсягів, внести зміни до спеціального фонду кошторисів в частині зменшення надходжень і видатків з урахуванням очікуваного виконання до кінця року.
6. Фінансовому управлінню міської ради спільно з управліннями освіти і науки міської ради, охорони здоров'я міської ради, культури міської ради, з питань фізичної культури, спорту та туризму міської ради відпрацювати основні заходи розвитку сфери надання гарантованого мінімуму соціальних послуг населенню міста.
7. Головному економічному управлінню міської ради та управлінню житлового господарства міської ради вжити дієвих заходів та посилити контроль за використанням коштів субвенцій з державного бюджету в повному обсязі.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення