Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

27/09/2007

Рішення виконавчого комітету від 27.09.2007 № 378 «Про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні житлового господарства Запорізької міської ради»

Розглянувши доповідну записку “Про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні житлового господарства Запорізької міської ради”, виконавчий комітет міської ради відзначає наступне.
Управлінням житлового господарства міської ради вживаються заходи щодо своєчасного і повного розгляду звернень, що надходять від громадян. Факти, викладені в зверненнях, ретельно перевіряються. Питання, порушені в зверненнях, вирішуються в межах компетенції управління житлового господарства та підвідомчих об'єднань (КП ВРЕЖО№ 1-11,13, КП РЕПОГ).
Протягом 8 місяців 2007 року до управління житлового господарства міської ради надійшло 1613 звернень, що на 26% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2006 року (було 2181).
Звернення найменш соціально захищених категорій громадян складають 35,08% від загальної кількості, що на 12,08% менше минулорічних показників.
За характером основних питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях, основними були питання експлуатації та ремонту житла – 628 (38,93% від усіх звернень), реконструкції квартир – 319 (19,8%), плати за житлово-комунальні послуги – 121(7%).
Актуальними проблемами, що порушуються у зверненнях громадян, є вирі-шення комплексу питань стосовно ремонту будинків за адресами: вул.Сталеварів,17; вул. Сталеварів,25; вул.Сєдова, 2; вул.Космічна,100; пр.Леніна,182; пр.Леніна,44; вул.Лермонтова,6.
Начальником управління житлового господарства міської ради в червні та в серпні поточного року проведено виїзні особисті прийоми на яких заслухано звернення 13 громадян.
Проводиться робота по удосконаленню системи комп'ютерного обліку звернень громадян.
Управлінням житлового господарства міської ради та комунальними підприємствами вживаються всі необхідні заходи щодо позитивного вирішення звернень громадян в установлені терміни. Однак, існують проблеми, які потребують вирішення. Недостатність фінансування не дає можливості задовольнити всі звернення громадян. На 2007 рік на капітальний ремонт житлового фонду міста виділено 35702,06 тис.грн, що складає 25% від потреби.
Не згода заявників з терміном задовільнення їх звернень породжує повторні звернення.
Не вирішеним залишається питання забезпечення комп'ютерною технікою для ведення автоматизованого обліку звернень громадян в КП “ВРЕЖО № 3,6,7,9,10,11”.
Актуальним залишається якість та повнота розгляду питань порушених у зверненнях.
Слід зазначити, що за підсумками восьми місяців 2007 року забезпечено належний рівень роботи щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян як в підвідомчих підприємствах так і по управлінню житлового господарства міської ради в цілому.
З метою поліпшення ефективності роботи по зверненню громадян, підвищення якості розгляду звернень, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні житлового господарства міської ради прийняти до відома та надіслати для відповідального реагування начальникам КП ВРЕЖО№1-11,13, КП “РЕПОГ”.
2. Начальнику управління житлового господарства міської ради, начальникам КП “ВРЕЖО №1- 11,13” КП “РЕПОГ”.
2.1. Посилити персональну відповідальність посадових та службових осіб за належну роботу по розгляду звернень громадян, підвищити рівень виконавчої дисципліни за якість і повноту розгляду питань, порушених у зверненнях.
2.2. Щоквартально аналізувати та узагальнювати звернення громадян, приділяючи особливу увагу аналізу повторних звернень та звернень від соціально незахищених категорій.
2.3. Забезпечити належну організацію особистого прийому громадян, не допускати фактів формального підходу до розгляду порушених питань, неухильно дотримуватися затвердженого графіка особистого прийому.
2.4. Продовжити організацію проведення виїзних особистих прийомів за місцем проживання громадян.
3. Начальникам комунальних “ВРЕЖО №3,6,7,9,10,11” забезпечити автоматизований облік звернень громадян.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грищенко В.Ф.

Перший заступник міського
голови з питань діяльності
виконавчих органів ради
В.Ф.Грищенко

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення