Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

27/06/2007

Рішення виконавчого комітету від 27.06.2007 № 270 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2007 року»

Розглянувши доповідну записку про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2007 року, підготовлену відділом по роботі із зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради відмічає наступне.
Виконавчими органами міської ради вживаються заходи щодо своєчасного і повного розгляду звернень, що надходять від громадян поштою та під час проведення особистих прийомів. Факти, викладені в зверненнях, ретельно перевіряються. Питання, порушені у зверненнях, по-можливості вирішуються в межах компетенції органів місцевого самоврядування. Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, що складають 3,37% від загальної кількості, розглядаються міським головою особисто.
Продовжується практика проведення щомісячних безкоштовних консультативно-правових зустрічей для мешканців міста. За звітний період таку допомогу отримали близько 754 громадянина під час консультативно-правових зустрічей в ПК «Орбіта» та біля 500 - під час консультативно-правових зустрічей в районах. Для оперативного реагування на телефон служби «0-80» надійшло понад 2000 дзвінків.
Управлінням з питань внутрішньої політики щотижнево проводиться моніторинг місцевої преси, в т.ч. розділ «Скарги для реагування».
Загальна кількість звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом I півріччі 2007 року, складає 3941, що на 7,1% менше в порівнянні з I півріччям 2006 року . З них 3505 – письмові звернення.
Проведено 67 особистих прийом ів громадян посадовими особами міськвиконкому, на яких зареєстровано 436 звернень від 523 громадян. Особисто міським головою під час 5 прийомів прийнято 63 громадянина.
Всього до виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій міста надійшло понад 31300 звернень.
У порівнянні з минулорічним періодом на 28% зменшилась кількість звернень, надісланих до виконавчого комітету міської ради вищими державними органами.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 95,59%. Скарги становлять 4,33% усіх звернень, пропозиції (зауваження) – 0,08%.
Як і раніше, до міськвиконкому за допомогою переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян - 28,1 відсотка від загальної кількості, що на 16,8% менше минулорічних показників.
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради, основними, як і раніше, були питання, що відносяться до житлового господарства 41,05% від усіх звернень, що на 5,6% менше у порівнянні з I півріччям 2006 року. Найбільшу долю серед них (408 – 25,2% в 2007 проти 360 – 18% в 2006) становлять заяви щодо поліпшення житлових умов. На 10,4% зменшилась кількість звернень з питань експлуатації та ремонту житла - 15%(243) питань житлового господарства.
На 3,75% у порівнянні з минулорічними показниками зменшилась кількість звернень з питань комунального і дорожнього господарства , що складає 9,87% від загальної кількості.
Продовжує зберігатись тенденція до значного збільшення кількості звернень, які надходять до міськвиконкому з питань землекористування - 30,29% ( 1194) від загальної кількості, що на 69,8% більше у порівнянні з показниками I півріччя 2006 року ( 703 – 16,6% від загальної кількості). Значно зросла активність громадян в питанні виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, в основному, в Ленінському та Шевченківському районах міста. Тому на сьогодні виникає нагальна потреба в удосконаленні системи роботи щодо виділення громадянам земельних ділянок під індивідуальне будівництво. Актуальними залишаються звернення щодо приватизації земельних ділянок, виділення земельної ділянки під гараж.
Районними адміністраціями продовжується щомісячна практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями. Проводиться системна робота по висвітленню оперативної інформації про звернення громадян у засобах масової інформації. Щотижнево до редакції газети «Запорозька Січ» районними адміністраціями надаються матеріали з найбільш важливих питань життєдіяльності району, вживаються заходи реагування на звернення громадян до преси.
В I півріччі 2007 року продовжено практику проведення виїзних зустрічей міського голови, його заступників, керівників виконавчих органів ради з жителями районів міста.
Керівництвом Жовтневої, Заводської, Ленінської, Орджонікідзевської та Хортицької районних адміністрацій згідно графіка проводяться виїзні особисті прийоми за місцем роботи та проживання громадян.
Жовтневою, Ленінською та Орджонікідзевською районними адміністраціями з метою вирішення нагальних питань було проведено «прямі телефонні лінії».
Протягом I півріччя 2007року проведено перевірки стану роботи із зверненнями громадян в Жовтневій, Орджонікідзевській, Заводській районних адміністраціях міської ради, управлінні житлового господарства міської ради. Слід відзначити достатній рівень організації зазначеного напрямку роботи в районних адміністраціях, які перевірялися, та відмітити значні позитивні зміни по посиленню виконавської дисципліни в управлінні житлового господарства міської ради.
За підсумками першого півріччя 2007 року забезпечено належний рівень роботи щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян відділом з обліку і розподілу житлової площі, управлінням праці та соціального захисту населення, управлінням комунального господарства, управлінням комунальної власності, управлінням охорони здоров'я, управлінням транспорту та зв'язку, районними адміністраціями міської ради.
Разом з тим виконавчий комітет міської ради звертає увагу на існуючі проблеми в роботі із зверненнями громадян.
Про складність вирішення ряду питань свідчить зростання на 11,7% кількості повторних звернень у порівнянні з 2006 роком, що становить 6,7% від загальної кількості. Аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень залишається незгода заявників з наданими роз'ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем. Крім того, серед повторних звернень існує кілька актуальних напрямків. Перш за все, це звернення, що відносяться до сфери житлового господарства: ремонт житлових будинків, переведення гуртожитків до комунальної власності міста.
Актуальними проблемами, що порушуються у повторних зверненнях, є не вирішення комплексу питань стосовно ремонту будинків по вул.Перемоги,44, вул.Перемоги,42, вул. Сорок років Радянської України,72; ремонту системи каналізації по вул.Полякова,11, вул.Рельєфній,6; прийняття до комунальної власності міста будинків по вул.Радгоспній,26, Будівельників,21а, гуртожитку по вул..Історичній,39.
Значну кількість повторних звернень складають питання щодо виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, приватизація земельних ділянок, спірне землекористування.
Відділом по роботі із зверненнями громадян приділяється значна увага питанню поліпшення виконавської дисципліни по дотриманню термінів розгляду звернень громадян, однак мають місце факти порушення термінів розгляду звернень громадян в міському управлінні земельних ресурсів, головному управлінні архітектури та містобудування, міському управлінні УМВС України в Запорізькій області. Непоодинокі випадки формального підходу до розгляду звернень громадян. Не приділяється належної уваги аналізу повторних звернень та причин, що їх породжують.
Знаходиться на контролі рішення виконкому міської ради від 27.07.2006 №276 про забезпечення комп'ютерною технікою Заводську, Хортицьку, Шевченківську районні адміністрації, відділ з обліку і розподілу житлової площі міської ради, відділ по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради.
З метою поліпшення ефективності роботи по розгляду звернень громадян, підвищення якості розгляду звернень, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доповідну записку про підсумки роботи щодо розгляду звернень у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2007 року прийняти до відома та надіслати для відповідного реагування керівникам виконавчих органів ради, комунальних підприємств і установ міста (додається).
2. Першому заступнику, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради:
2.1. забезпечити якість і повноту розгляду звернень громадян щодо компетентного вирішення порушених питань та надання відповіді по суті;
2.2. забезпечити належну організацію особистого прийому громадян, не допускати фактів формального підходу до розгляду порушених питань, неухильно дотримуватись затверджених графіків прийому;
2.3. про результати розгляду звернень громадян на особистих прийомах інформувати заявника за особистим підписом.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
3.1. проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян за підсумками I півріччі 2007 року, видати відповідне розпорядження (наказ);
3.2. підсумки проведеної роботи обговорити на засіданнях колегій, апаратних нарадах;
3.3. підвищувати рівень виконавської дисципліни, забезпечити якість і повноту розгляду звернень громадян, безумовно дотримуватись їх термінів розгляду;
3.4. в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз'яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності з ч.4 ст.15, ч.8 ст.19 Закону України «Про звернення громадян»;
3.5. продовжити проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян, «гарячих» телефонних ліній, консультативно-правових зустрічей. Інформувати населення про зазначені заходи через засоби масової інформації;
3.6. оприлюднити графік особистого прийому громадян в засобах масової інформації.
4. В практику роботи впровадити звіти керівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста «Про стан роботи із зверненнями громадян» на засіданні виконавчого комітету міської ради.
5. З метою проведення роз'яснювальної та пропагандистської роботи серед населення з питання організації роботи із зверненнями затвердити графік публікацій рубрики «До відома громадян» в газеті «Запорозька Січ» на П півріччя 2007 року (додається).
6. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради продовжувати здійснення моніторингу друкованих засобів масової інформації щодо критичних публікацій за листами громадян з метою оперативного вирішення порушених питань.
7. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради забезпечити проведення методичних навчань для посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста, що відповідальні за даний напрямок роботи.
8. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 10.01.2008.
9. Контроль за виконнням рішення покласти на керуючого справами виконкому ради Урвачову О.Я.

Перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради
В.Ф.Грищенко

 

 

  Затверджено
Рішення виконкому
міської ради
26.07.2007 № 270

ГРАФІК
публікацій рубрики «До відома громадян» в газеті «Запорозька Січ»
на П півріччя 2007 року

Назва управління, організації, установи

Термін публікації

Управління праці та соціального захисту населення міської ради

серпень 2007

Управління житлового господарства міської ради

вересень 2007

Головне управління архітектури та містобудування міської ради

жовтень 2007

Управління комунальної власності міської ради

листопад 2007

Концерн «Міські теплові мережі»

грудень 2007


Керуючий справами
виконкому ради
О.Я.Урвачова

 

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради
у Ι півріччі 2007 року

З метою забезпечення реалізації громадянами їх конституційного права на звернення згідно Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з питань звернень громадян виконавчими органами Запорізької міської ради здійснювалися відповідні організаційно-управлінські заходи. На засіданні виконавчого комітету Запорізької міської ради 25.01.2007 розглянуто стан роботи із зверненнями громадян у 2006 році з запрошенням керівників управлінь міської ради, установ та організацій міста, представників засобів масової інформації. За результатами розгляду прийнято відповідне рішення №3 «Про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у 2006 році», яким, зокрема, керівників виконавчих органів міської ради, установ та підприємств міста зобов'язано здійснювати систематичний аналіз звернень громадян з метою виявлення причин найбільш гострих проблем в життєдіяльності міста.
Відповідно до Тематичного плану навчання працівників виконавчих органів міської ради 15.05.2007 проведено навчання посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста на тему «Забезпечення роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування».
Підготовлена та висвітлена на офіційному web -сайті міської ради www.meria.zp.ua. аналітична довідка щодо роботи по розгляду звернень громадян у 2006 році у виконавчих органах міської ради.
Продовжується практика проведення щомісячних безкоштовних консультативно-правових зустрічей для мешканців міста, під час яких фахівцями різних структур надається юридична допомога громадянам про способи захисту їхніх прав та законних інтересів, можливості їх реалізації. За звітний період таку допомогу отримали близько 754 громадянина під час консультативно-правових зустрічей в ПК «Орбіта» та біля 500 - під час консультативно-правових зустрічей в районах.
На телевізійних каналах ТВ-5, “Запоріжжя” регулярно виходили в ефір випуски програм “Місто і городяни”, “Півгодини з мером”, під час яких розглядались найбільш актуальні проблеми, що турбують жителів міста. Міським головою та його заступниками проведено 34 «гарячих»телефонних лінії, на які зателефонували 755 громадян.
З метою постійного зв'язку з населенням та оперативного реагування на проблеми, які турбують мешканців міста, в міськвиконкомі цілодобово працює телефон служби «0-80». За поточний період до служби надійшло понад 2000 дзвінків.
На протязі півріччя проводилась планомірна робота щодо інформування населення з питань внутрішньої та зовнішньої політики держави, актуальних проблем життєдіяльності міста. На сторінках газети Запорізької міської ради «Запорозька Січ» є можливість ознайомитись з рішеннями міськради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, провідними рубриками «Новини. Події. Хроніка», «Справи депутатські», «Політкоментар», «Економіка, бізнес», «Оперінфо», «Спорт», «9 1/2». З метою висвітлення роботи міської ради, ознайомлення користувачів Інтернету з містом та його інфраструктурою, налагодження зв'язків з мешканцями міста та потенційними інвесторами тощо діє офіційний web-сайт міської ради www.meria.zp.ua .
Управлінням з питань внутрішньої політики міськради щотижнево проводиться моніторинг місцевої преси, в т.ч. розділ «Скарги для реагування».
У I півріччі 2007 року до виконавчого комітету Запорізької міської ради всього надійшло 3941 звернення від 12357 громадян, що на 7,1% (-299) менше в порівнянні з I півріччям 2006 року. З низ 3505 – письмові звернення, 436 звернень подано громадянами на особистому прийомі міського голови та його заступників.
З метою забезпечення кваліфікованої організації особистого прийому громадян посадовими особами виконкому міської ради розпорядженням міського голови від 12.01.2007 № 2р “Про організацію особистого прийому громадян у виконавчому комітеті міської ради” затверджені дні прийому, в т.ч. у позаробочий час (щосуботи). Здійснено публікацію вищезазначеного розпорядження в газеті «Запорозька Січ» (30.01.2007,№18) та висвітлено на офіційному web -сайті міської ради www.meria.zp.ua .
У I півріччі 2007 року проведено 67 особистих прийомів громадян посадовими особами міськвиконкому, на яких зареєстровано 438 звернень від 523 громадян. Особисто міським головою під час 5 прийомів прийнято 63 громадянина з 90 питань. За наслідками розгляду звернень громадян на особистих прийомах у посадових осіб міськвиконкому із 490 порушених питань 374 (76,33%) вирішено позитивно (задоволено, роз'яснено), відмовлено по 10 питанням (2,04%), 21,63% питань знаходяться в стадії розгляду.
У порівнянні з минулорічним періодом на 28% ( з 445 у I півріччі 2006 року до 320 у I півріччі 2007 року) зменшилась кількість звернень, надісланих до виконавчого комітету міської ради вищими державними органами, що засвідчує підвищення рівня сподівань громадян на ефективне, позитивне вирішення порушених питань на місцевому рівні, збільшення довіри до органів місцевого самоврядування.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 95,59%. Скарги становлять 4,33% усіх звернень, пропозиції (зауваження) – 0,08%.
Кількість повторних звернень у порівнянні з 2006 роком збільшилась на 11,7% і становить 6,7% ( 266 ) від загальної кількості. Аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень залишається незгода заявників з наданими роз'ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, що не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування. Крім того, серед повторних звернень існує кілька актуальних напрямків. Перш за все, це звернення, що відносяться до сфери житлового господарства: ремонт житлових будинків, переведення гуртожитків до комунальної власності міста.
Актуальними проблемами, що порушуються у повторних зверненнях, є не вирішення комплексу питань стосовно ремонту будинків по вул.Перемоги,44, вул.Перемоги,42, вул. Сорок років Радянської України,72; ремонту системи каналізації по вул.Полякова,11, вул.Рельєфній,6; прийняття до комунальної власності міста будинків по вул.Радгоспній,26, Будівельників,21а, гуртожитку по вул. Історичній,39.
Значну кількість повторних звернень складають питання щодо виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, приватизація земельних ділянок, спірне землекористування.
Як і раніше, до міськвиконкому за допомогою переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян : інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни – 7,2% (284), інваліди з дитинства та інваліди загального захворювання – 6,1% (241), ветерани праці – 1,2% (46), пенсіонери, діти війни – 10,8% (425), члени багатодітних сімей та одинокі матері – 1,8%(71), учасники бойових дій та потерпілі від ЧАЕС – 39 (1%), Всього громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, 28,1 відсотка (1106) від загальної кількості, що на 16,8% менше минулорічних показників.
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради, основними, як і раніше, були питання, що відносяться до житлового господарства 41,05 % (1618) від усіх звернень, що на 5,6% менше у порівнянні з I піврічч ям 200 6 року . Найбільшу долю серед них (408 – 25,2% в 2007 проти 360 – 18% в 2006) становлять заяви щодо поліпшення житлових умов. Слід зазначити, що зменшилась кількість звернень з питань експлуатації та ремонту житла – 15% (243) в 2007 році проти 503 25,4% (503) за минулорічний період. Заяви щодо перепланування квартир (284), переведення житла до нежитлового фонду (237) складають відповідно 17,6%, 14,6% питань житлового господарства.
На 3,75% у порівнянні з минулорічними показниками (389 в 2007 проти 579 в 2006) зменшилась кількість звернень з питань комунального і дорожнього господарства, що складає 9,87% від загальної кількості. Основними являються питання будівництва і ремонту доріг (22,9%), освітлення вулиць, дворових територій, санітарного стану, благоустрою прибудинкових територій (12,8%), забезпечення паливом, опалення (12,1%), гарячого та холодного водопостачання (10,3%).
Кількість звернень громадян з питань транспорту в порівнянні з минулорічними показниками зменшилась на 0,52% (2,7% - 116 у 2006 році; 2,18% - 86 у 2007 році). Головною проблемою, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є перевезення пільгових категорій громадян (47 – 54,7%). Продовжує зменшуватись кількість звернень громадян з питань зв'язку: зменшилась на 1,8% (з 114 до 35), і складає 0,88% від загальної кількості звернень. З них 62,8% звернень (22) - телефонізація житла за державні кошти.
Продовжує зберігатись тенденція до значного збільшення кількості звернень, які надходять до міськвиконкому з питань землекористування - 30,29% ( 1194) від загальної кількості, що на 69,8% більше у порівнянні з показниками I півріччя 2006 року (703 – 16,6% від загальної кількості). Значно зросла активність громадян в питанні виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, в основному, в Ленінському та Шевченківському районах міста. Тому на сьогодні виникає нагальна потреба в удосконаленні системи роботи щодо виділення громадянам земельних ділянок під індивідуальне будівництво. Актуальними залишаються звернення щодо приватизації земельних ділянок, виділення земельної ділянки під гараж
Кількість звернень громадян з питань соціального захисту населення зменшилась в порівнянні з минулорічними показниками на 2,82% ( 9,29% - 395 у 2006 році; 6,47% - 255 у 2007 році). Зокрема, жителі міста в своїх зверненнях порушували питання надання матеріальної та гуманітарної допомоги (177 - 69,4%), визначення соціального статусу (12 – 4,7%).
Закономірністю стала незначна кількість звернень з питань науки, освіти, виховання і навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів – (0,75%, 32 у 2006 році; 1,0%, 40 у 2007) та з питання охорони здоров'я (64 або 1,5% у 2006 році і 43 або 1,1% у 2007 році).
Дещо збільшилась кількість звернень з питань торгівлі та громадського харчування – на 0,27% (53- 1,25% в 2006 проти 60 – 1.52% в 2007). В своїх зверненнях громадяни порушували питання боротьби зі стихійною торгівлею, роботи магазинів, кафе в житлових будинках.
Слід зазначити, що всі звернення, які надходять до міськвиконкому, уважно розглядаються. Викладені в них факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, що складають 3,37% (133) від загальної кількості, розглядаються міським головою особисто.
За наслідками розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради, установах, організаціях міста 337 (8,6%) питань вирішено позитивно (задоволено), надані роз'яснення по 2863 (72,6%) питанням, відмовлено у 25 (0,63%) випадках. Решта питань знаходиться на стадії розгляду.
Найбільше звернень до виконавчого комітету міської ради надійшло від жителів Ленінського району – 22,4% від усієї кількості, Орджонікідзевського – 19,2%, Шевченківського – 14,1%. Далі йдуть Комунарський – 13,0%, Жовтневий – 12,0%, Хортицький – 10,0%, Заводський – 5,0% райони міста.
Питання, що відносяться до сфери житлового господарства, являються найбільш актуальними для жителів Жовтневого,Заводського, Комунарського, Орджонікідзевського, Хортицького районів міста. У Ленінському та Шевченківському районах на першому місці знаходяться питання землекористування, приватизації земельних ділянок, на другому – питання житлового господарства. Третю сходинку за актуальністю у всіх районах міста посіли питання комунального і дорожнього господарств, благоустрою, санітарного стану.
На виконання «Заходів по удосконаленню стилю, форм і методів роботи виконавчих органів міської ради в сучасних умовах», затверджених рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.02.2005 №47, та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31.01.2007 №24 «Про організацію виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» в структурних підрозділах міської ради у роботі із зверненнями громадян помітні позитивні зрушення.

Жовтнева райадміністрація концентрує свої зусилля на вирішенні питань житлово-комунального господарства: відремонтовано каналізаційні мережі та мережі електропостачання 10 заявникам, відремонтовано покрівля 5 високоповерхових будинків, проведено знос 99 аварійних і сухостійних дерев, установлено 32 дорожніх знаків.
До благоустрою території району залучалися підприємства та організації району. Їх зусиллями оновлено сквер напроти ТЦ «Інтрейд».
Продовжується робота по ліквідації стихійної торгівлі на вулицях району. За звітний період проведено 67 рейдів-перевірок, на порушників складено 174 протоколи, вилучено товарів на суму 18923,00 грн.
Актуальною для Заводського району залишається проблема відселення з ветхого житла. Продовжується будівництво двох 5-типоверхових житлових будинків по вул.Алмазній.
Позитивними прикладами порушених у зверненнях питань є:
- завершення 2 етапу газифікації вул.Скворцова;
- завершені роботи по ліквідації підтоплення по ву.Скворцова;
- виконані роботи 1-щї черги з упорядкування зливної каналізації у б.Маркусова;
- продовжується будівництво берегоукріплення від човнового причалу до вул.Морфлотської.
Матеріали щодо вирішення проблем, порушених мешканцями району у своїх зверненнях, висвітлюються на сторінках газети «Кічкас».
Комунарською райадміністрацією за колективними зверненнями громадян:
- поновлено освітлення вулиць Калініна, Чкалова, Тополіна, Саперна та ін.;
- КП «Зеленбуд» висаджено 348 дерев, 445 кущів;
- відремонтовано внутрішньоквартальні дороги по вул..Космічній, Комарова, Північно кільцевій, Київській, Луначарського та ін. – всього 20337 кв.м на суму 47325 грн.
За I півріччя 2007 року 166 малозабезпеченим громадянам надана матеріальна допомога на суму 21735 грн., 150 дітей пільгових категорій забезпечені путівками до дитячих оздоровчих центрів.
Для вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, Ленінською райадміністрацією:
- знесенно аварійні дерева на вулицях Генераторній, Зачиняєва, Ногіна; відновлено асфальтове покриття на ділянках вулиць Михайлова, Зестафонська;
- позитивно вирішено питання встановлення лічильників води інвалідам ВВВ Вовчуку Ю.А., Воронову С.К. ; видано дозвіл на відведення землі та встановлення металевого гаража для автомобіля інваліду ВВВ Усенку Т.Т.
З метою задоволення нагальних потреб мешканців району 07.06.2007 проведені громадські слухання щодо ознайомлення жителів району з розвитком планувальної структури Бородінського мікрорайону міста. На слуханнях були присутні мешканці району, представники управління комунального господарства, головного управління архітектури та містобудування, управління з питань екології міської ради, міського управління земельних ресурсів, міської СЕС, КП «Зеленбуд», будівельних та проектних організацій.
За колективними зверненнями мешканців Орджонікідзевського району працювала комісія по проведенню реконструкції у підвальному приміщенні будинку по пр.Леніна, 190. Інваліду ВВВ Караїму І.П. надана допомога по заміні сантехнічного обладнання силами КП «ВРЕЖО №1».
У I півріччі 2007 року ліквідовано 2 несанкціоновані звалища (вул..12 квітня), проведено 55 рейдів по виявленню правопорушників серед організацій та установ усіх форм власності щодо утримання прилеглої території в належному стані.
Проведено 85 рейдів щодо ліквідації стихійної торгівлі, складено 74 протоколи, вилучено товарної маси на суму 19108 грн.
Позитивним прикладом вирішення питань Хортицькою райадміністрацією є поліпшення житлових умов заявників пільгових категорій, які перебували на контролі. В 2007 році отримали житло інвалід Радянської Армії Туманов А.Д., інвалід ВВВ Бербатов Ю.В.
На звернення учасника ВВВ Смиренка С.В. (вул..Гудименка,21) був улаштований дитячий майданчик.
Багатодітній матері Баракіній С.Г.(3 дітей) надана матеріальна допомога у розмірі 200 грн. Матеріальна допомога у розмірі 350 грн. отримала інвалід П гр.Давидова Н.О.
Для старшокласників ЗОШ №32 проведена консультативно-правова зустріч, на якій були присутні голова райадміністрації. Прокурор району. Начальник РВ ЗМУ УМВС України в Запорізькій області, начальник служби у справах неповнолітніх, методист з охорони прав дитинства районного відділу освіти.
Спеціалістами відділу адміністративно-правової роботи щочетверга проводиться прийом мешканців району та надається консультативна допомога щодо вирішення правових питань.
За звітний період Шевченківською райадміністрацією з метою зменшення кількості повторних звернень громадян, які мешкають у приватному секторі і звертаються з питань суміжного землекористування, взаємовідносин з сусідами, самовільного будівництва та ін., створена комісія у складі спеціалістів відділу комунального господарства та відповідних служб для більш об'єктивного та всебічного розгляду звернень. За результатами розгляду складаються акти. Надаються рекомендації щодо вирішення питань.
Районними адміністраціями продовжується щомісячна практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями.
Районними адміністраціями проводиться системна робота по висвітленню оперативної інформації про звернення громадян у засобах масової інформації. Щотижнево до редакції газети «Запорозька Січ» районними адміністраціями надаються матеріали з найбільш важливих питань життєдіяльності району. Крім того, Хортицька райадміністрація спілкується з мешканцями району через газету «Мотор Січ» Запорізького машинобудівного заводу ім.Омельченка. Заводська райадміністрація про події в районі інформує мешканців через газету «Кічкас», засновником якої вона є. Засновниками своїх газет стали Ленінська райадміністрація – газета «Наш самий Ленінський» (виходить з червня 2007) та Шевченківська райадміністрація – газета «Діалог плюс» (виходить з травня 2007).
Районними адміністраціями постійно вживаються заходи реагування на звернення громадян до преси. Протягом I півріччя 2007 року розглянуто 103 публікації , які сигналізували про наявність проблем в районах, з них:
- Жовтнева РА - 42;
- Комунарська РА - 25;
- Орджонікідзевська РА - 6;
- Хортицька РА - 30.
Висвітлені в статтях факти перевірено та вжито відповідні заходи реагування. До редакцій газет надсилалась інформація.
З метою урізноманітнення форм роботи з жителями міста, надання допомоги у вирішенні проблем, що виникають перед громадянами, в I півріччі 2007 року продовжувалася практика проведення виїзних зустрічей міського голови, його заступників, керівників виконавчих органів ради з жителями районів міста. В першому півріччі 2007 року такі зустрічі проведено з мешканцями:
-   Шевченківського району - 19.02.2007;
-   Жовтневого району - 22.03.2007;
-   Хортицького району - 12.04.2007,
під час яких на запитання громадян посадовими особами були надані відповідні роз'яснення. Для більш детального вивчення та надання письмових відповідей зареєстровано 102 звернення. Більшість звернень стосується питань житлово-комунального господарства: ремонт будинків, ремонт внутрішньо квартальних доріг, ремонт ліфтів, оплата за житлово-комунальні послуги тощо.
Керівництвом Жовтневої, Заводської, Ленінської, Орджонікідзевської та Хортицької районних адміністрацій продовжено практику проведення виїзних особистих прийомів за місцем роботи та проживання громадян.
Так, у квітні 2007 року організовано виїзний прийом голови Жовтневої райадміністрації з мешканцями селища Зелений Яр у приміщенні ЗШ №76.
Керівництвом Заводської райадміністрації проведено 9 виїзних прийомів: КП «Зеленбуд», КП «ВРЕЖО №4», філія концерну «Міські теплові мережі», КУ «ЦКЛ №4», ВАТ «Запорізький сталепрокатний завод», ВАТ «Дніпроспецсталь», гімназія №46, НВК №67. На порушені питання надано вичерпні відповіді. 29.02.2007 в приміщенні ПК «Заводський» на запитання жителів району відповідали голова райадміністрації, його заступники, депутати міської ради Полухін В.Ф., Кругла Л.Ю., народний депутат України Кальцев С.Ф.
Головою Ленінської райадміністрації проведено 4 виїзні зустрічі з трудовими колективами пологового будинку №4, ВАТ «ЗБК №6», ВАТ «Запорізький завод азбоцементних виробів», керівниками закладів освіти району. Основними на зустрічах стали питання житлово-комунального господарства, екології та торгівлі. Організовано зустріч мешканців району з народним депутатом України Бабуріним О.В., обговорено актуальні питання політичного та суспільно-громадського життя країни.
У I півріччі 2007 року керівниками структурних підрозділів Орджонікідзевської райадміністрації проведено 50 виїзних прийомів, надано допомогу та роз'яснення 520 жителям району.
Керівництвом Хортицької райадміністрації проведено 13 виїзних зустрічей з трудовими колективами ТОВ «Будівельник-2», ВАТ «ПБК «Славутич», ВАТ «Автопарк», районний відділ освіти, пологовий будинок №9, ЗБДЛ №5, КУ «ЦП №1».
Жовтневою (21.06.2007), Ленінською (16.04.2007, 06.06.2007, 07.06.2007) та Орджонікідзевською (протягом півріччя, 19.04.2007- голова райадміністрації) районними адміністраціями з метою оперативного вивчення та вирішення нагальних питань було проведено «прямі телефонні лінії». За зверненнями жителів було вжито відповідні заходи реагування.
Найактуальнішим серед звернень громадян до управлінні праці та соціального захисту населення міської ради постає питання соціального захисту – 82% (884) від загальної кількості ( всього звернень – 1076, що на 28,1% менше в порівнянні з I півріччям 2006 року). У відділі праці та державних соціальних програм управління працює «гаряча лінія» з питань реалізації державної соціальної політики. Позитивними прикладами розгляду звернень є перегляд пенсії пенсіонерів Замори Л.В., Шепелєва В.П., надана матеріальна допомога на лікування, яке дорого коштує, інваліду П гр.Чугуйцевій Г.М. у розмірі 2500 грн., Гайдей Сарині, 2001 р.н. у розмірі 2000 грн. тощо. Управління протягом півріччя широко застосовувало засоби масової інформації для висвітлення проблематичних питань роботи.
За даними управління транспорту та зв'язку міської ради основна кількість звернень стосується пільгового проїзду – 43,6%% - 68 від загальної кількості звернень (156), що надійшли до управління в звітному періоді. По всіх зверненнях проведено ретельні перевірки, в т.ч. з залученням фахівців Головавтотрансінспекції у Запорізькій області. Значна кількість звернень стосовно введення нових та подовження вже існуючих маршрутів. На цій підставі управлінням транспорту та зв'язку міської ради підготовлені та затверджені проекти рішень виконкому міської ради про проведення вивчення попиту населення на пасажирські перевезення.
Позитивним прикладом вирішення питань, порушених у зверненнях, є поліпшення житлових умов заявників, які перебували на контролі. За інформацією відділу з обліку і розподілу житлової площі в I півріччі 2007 року поліпшили житлові умови:
- інваліди загального захворювання - 2 (Бербатов Ю.В., Семенов О.В.);
- ліквідатори аварії на ЧАЕС та потерпілі внаслідок аварії – 2 (Павелко А.О., Бойченко Т.В.);
- інваліди та учасники бойових дій в ДРА – 5;
- багатодітні родини – 1 (Андряков М.О.);
- працівники медицини, мистецтв – 2;
- хворий на психзахворювання – 1.

Крім того, за рахунок надання кімнат або ліжко-місць в гуртожитках комунальної власності міста поліпшено житлові умови понад 75 особам.
З метою удосконалення стилю роботи щочетверга проводяться комісійні виїзні обстеження житлових умов громадян, які звертаються стосовно надання житла. Це надає можливість об'єктивно, неупереджено та оперативно вирішувати порушені заявниками питання. В I півріччі 2007 року проведено 23 виїзні обстеження.
Вирішити позитивно всі звернення громадян стосовно надання житла відділ не має можливості, оскільки будівництво за рахунок коштів міського бюджету не відновилось та з року в рік скорочується вивільнюваний житловий фонд в зв'язку з приватизацією житла.
Однією з дієвих форм щодо упередження негативних моментів в освітній сфері міста є функціонування телефону довіри в управлінні освіти міської ради «телефону довіри» - 224-33-59, на який надійшло 18 звернень для оперативного реагування.
З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян відділом по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради за звітний період:
- систематично надавались консультації працівникам управлінь міської ради та установ міста з питань організації роботи із зверненнями громадян;
- щотижнево надсилався план-графік дотримання термінів розгляду письмових звернень громадян та звернень на особистих прийомах керівників;
- проводився щотижневий аналіз зареєстрованих звернень громадян з висвітленням тематики порушених питань, тематики повторних звернень, порівняльний кількісний аналіз надходження звернень за останні 4 тижні, акцентується увага на стані виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян, які є контрольними;
- щоденно надавались консультації громадянам щодо їх прав та порядку розгляду звернень.
Слід зазначити, що завдяки забезпечення відділів виконавчих органів міської ради необхідною організаційною та комп'ютерною технікою та сучасним спеціальним програмним забезпеченням для здійснення автоматизованого обліку та аналізу постійно удосконалюється робота із зверненнями громадян в Жовтневій, Заводській, Комунарській, Ленінській, Орджонікідзевській районних адміністраціях, управлінні з питань екології, управлінні житлового господарства, управлінні комунального господарства, управлінні праці та соціального захисту населення міської ради, головному управлінні архітектури та містобудування, управлінні земельних ресурсів. Все ще знаходиться на контролі рішення виконкому міської ради від 27.07.2006 №276 про забезпечення комп'ютерною технікою Заводську, Хортицьку, Шевченківську районні адміністрації, відділ з обліку і розподілу житлової площі міської ради, відділ по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради.
Відділом по роботі із зверненнями громадян приділяється значна увага питанню поліпшення виконавської дисципліни по дотриманню термінів розгляду звернень громадян.
Протягом I півріччя 2007року проведено перевірки стану роботи із зверненнями громадян в Жовтневій (січень 2007), Орджонікідзевській (лютий 2007, травень 2007), Заводській (березень 2007) районних адміністраціях міської ради, управлінні житлового господарства міської ради (травень 2007). Перевіркою встановлено, що робота проводиться у відповідності з Законом України «Про звернення громадян», іншими законодавчими та нормативними актами України. Під час перевірки надавалась консультативно-методична допомога з зазначеного напрямку роботи спеціалістам загального відділу. Порушень термінів розгляду звернень громадян на час перевірки не виявлено.
За підсумками першого півріччя 2007 року забезпечено належний рівень роботи щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян відділом з обліку і розподілу житлової площі, управлінням праці та соціального захисту населення, управлінням комунального господарства, управлінням комунальної власності, управлінням охорони здоров'я, управлінням транспорту та зв'язку, Жовтневою, Заводською, Комунарською, Ленінською, Орджонікідзевською, Хортицькою, Шевченківською районними адміністраціями міської ради, концерном «Міські теплові мережі», ВАТ «Укртелеком».
Помітні позитивні зміни в організації роботи із зверненнями громадян в міському управлінні земельних ресурсів, головному управлінні архітектури та містобудування, міському управлінні УМВС України в Запорізькій області, однак вона ще потребує вдосконалення.
Робота із зверненнями громадян залишається на постійному контролі виконавчого комітету Запорізької міської ради і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.


Начальник відділу по роботі
із зверненнями громадян
виконкому ради
Н.О.Авраменко

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення