Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28/12/2006

Рішення виконавчого комітету від 28.12.2006 № 459 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому ради»

Керуючись рішенням міської ради від 06.12.2006 № 62 "Про структуру управління виконавчих органів Запорізької міської ради, загальну чисельність апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів", виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
І. Затвердити розподіл обов'язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому ради:

Міський голова
Карташов Є.Г.

1  Загальне керівництво роботою міської ради.
2.   Організація роботи виконавчого комітету міської ради.
3.   Координація діяльності районних адміністрацій міської ради.
4.   Питання:
- роботи міського управління УМВС України в Запорізькій області, управління Служби Безпеки України в Запорізькій області, судів і прокуратури;
- військових частин та військових комісаріатів;
- військово-мобілізаційної роботи;
- реалізації політики міської ради у галузі охорони довкілля, здійснення контролю за виконанням законодавства про охорону навколишнього середовища громадянами, підприємствами, об'єднаннями, організаціями незалежно від форм власності, за раціональним використанням природно-ресурсного потенціалу регіону;
- організації розробки територіальних екологічних програм;
- формування та використання коштів місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища;
- розробки комплексних планів екологічного та соціального розвитку міста в частині забезпечення охорони навколишнього природного середовища;
- надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.
5. Керує роботою:
- патронатної служби міського голови;
- спецчастини виконавчого комітету міської ради;
- військово-мобілізаційного сектора виконавчого комітету міської ради;
- управління з питань екології міської ради.
6. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.

Секретар міської ради
Каптюх Ю.В.

1.  Питання:
- взаємодії між виконавчим комітетом міської ради та міською радою;
- інформаційного забезпечення міської ради щодо діяльності виконавчого комітету міської ради, виконавчих органів міської ради.
2. У випадку, передбаченому частиною першою статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснює повноваження міського голови.
3. У разі відсутності (з причин відрядження, відпустки тощо) міського голови засвідчує:
- Державні акти на право власності на земельну ділянку;
- Державні акти на право постійного користування земельною ділянкою;
- договори оренди земельної ділянки;
- свідоцтва про право власності на нерухоме майно – шляхом підпису у спеціальній графі відповідної форми документу, який посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, право власності на нерухоме майно;
- підписує розпорядження міського голови за винятком тих, що віднесені виключно до компетенції міського голови.
4. Керує роботою відділу по забезпеченню роботи ради.
5. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.

Перший заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
Грищенко В.Ф.

1. Координація роботи заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управлінь, відділів, служб і комітету міської ради.
2. Питання:
- шляхового будівництва;
- благоустрою;
- збереження підземних споруджень;
- експлуатації та забезпечення збереження мостів;
- озеленення міста;
- освітлення міста;
- роботи човнових причалів;
- утримання міських кладовищ;
- будівництва об'єктів житлового, соціально-культурного, виробничого і комунального призначення;
- розвитку бази будівельного комплексу і будматеріалів;
- будівництва та реконструкції мереж електро-, водо-, тепло-, газопостачання та каналізаційних;
- забезпечення міжвідомчої взаємодії, координація діяльності спеціально уповноважених державних органів управління з охорони природи та інших установ у забезпеченні екологічної безпеки міста;
- підтоплення території міста;
- узгодження "Заяви про наміри", що входить до складу проектної документації на нове будівництво, розширення, реконструкцію та технічне переобладнання підприємств, будівель та споруд;
- затвердження переліку власників відходів, яким необхідно одержати ліміти на утворення та розміщення відходів;
- надання дозволів на будівництво або реконструкцію об'єкта погодження з відходами;
- надання дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами;
- надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;
- найменування, перейменування вулиць, площ міста.
3. Керує роботою:
- управління комунального господарства міської ради;
- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради.
4. Очолює:
- адміністративну комісію;
- комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
- надзвичайну протиепідеміологічну комісію.
5. Координує діяльність:
- комунального підприємства "Водоканал" з питань експлуатації;
- Концерну "Міські теплові мережі", підприємств теплових мереж з питань експлуатації;
- комунального підприємства "Управління капітального будівництва".
6. Здійснює взаємодію з:
- постійними комісіями міської ради: з питань життєзабезпечення міста (робота галузей міського господарства); по екології;
- природоохоронною прокуратурою;
- державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Запорізькій області;
- Запорізьким регіональним управлінням водних ресурсів;
- Запорізьким обласним центром з гідрометеорології;
- Запорізькою міською санітарно-епідеміологічною станцією;
- Запорізькою міською державною лікарнею ветеринарної медицини.
7. Скликає засідання виконавчого комітету міської ради та підписує рішення виконавчого комітету міської ради у разі відсутності міського голови (з причин відрядження, відпустки тощо).
8. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
Баздирєв В.Г.

1.  Питання:
-   експлуатації житлового фонду;
-   діяльності житлово-будівельних кооперативів;
-   розподілу житла;
-   обміну житлової площі;
- оренди нежитлових приміщень вбудовано-прибудованих до житлових будинків, які знаходяться у оперативному управлінні (на балансі) комунальних підприємств "ВРЕЖО";
- робити міських полігонів побутових відходів.
2. Керує роботою:
- управління житлового господарства міської ради;
- відділу з обліку та розподілу житлової площі міської ради.
3. Координує діяльність:
- житлових підприємств та організацій усіх форм власності.
4. Очолює комісії:
- з розгляду заяв про здачу в оренду нежитлових приміщень;
- по забезпеченню житлом військовослужбовців, учасників бойових дій в Афганістані та воєнних конфліктів у зарубіжних країнах, членів сімей військовослужбовців, що загинули під час виконання ними службових обов'язків та військовослужбовців, звільнених у запас або відставку за станом здоров'я, віком, вислугою років та у зв'язку із скороченням штатів, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання за рахунок коштів соціального фонду обласного бюджету;
- на право оренди нежитлових приміщень (конкурсну);
- з питань приймання до комунальної власності міста житлового фонду.
5. Здійснює взаємодію з:
- відкритим акціонерним товариством по газопостачанню та газифікації "Запоріжгаз";
- постійною комісією міської ради з питань життєзабезпечення міста (робота галузей міського господарства).
6. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
7. Курирує роботу Жовтневої районної адміністрації міської ради.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
Гладченко С.М.

1. Питання:
- реалізації генерального плану забудови міста (в межах повноважень);
- аналізу стану містобудування, планування і розвитку території, реалізації концепції розвитку міста;
- координації діяльності суб'єктів містобудування щодо розвитку і забудови міста, поліпшення його архітектурного вигляду та інвестиційної привабливості;
- охорони, реєстрації, використання пам'яток архітектури;
- забезпечення дотримання законодавства в сфері містобудування;
- створення земельного, містобудівного кадастрів;
- забезпечення проведення земельної реформи, встановлення межі міста;
- розмежування земель державної та комунальної власності;
- розвитку ринку землі;
- реклами;
- роботи міського пасажирського транспорту;
- забезпечення безпеки руху;
- поштового, радіо- та телефонного зв'язку.
2. Керує роботою:
- головного управління архітектури та містобудування міської ради;
- управління транспорту та зв'язку міської ради.
3. Очолює:
- координаційну раду по розвитку телекомунікаційних мереж м. Запоріжжя.
4. Координує діяльність:
- Запорізького міського управління земельних ресурсів;
- комунального підприємства "Запорізьке міське інвестиційне агентство" (в межах повноважень);
- орендного підприємства Запорізького міжміського бюро технічної інвентаризації;
- комунального підприємства "Запорізьке бюро технічної інвентаризації".
5. Здійснює взаємодію з:
- постійними комісіями міської ради з питань життєзабезпечення міста (робота галузей міського господарства); з питань комунальної власності, ресурсів, приватизації та земельних відносин;
- центр телекомунікаційних послуг Запорізької філії відкритого акціонерного товариства "Укртелеком";
- Запорізьким поштамтом Запорізької дирекції українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта".
6. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
7. Курирує роботу Шевченківської районної адміністрації міської ради.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
Гриценко В.В.

1.  Питання:
- управління міською комунальною власністю та вдосконалення її структури;
- обліку контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста;
- обліку майна, що перебуває у власності міста, контролю за його використанням;
- передачі об'єктів комунальної власності в оренду, за договорами позички;
- координації діяльності комунальних підприємств, установ та організацій у сфері контролю за ефективністю використання закріпленого за ними майна;
- створення та придбання приміщень, споруд та інших об'єктів, необхідних для забезпечення міського господарства;
- підготовки пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів міської програми приватизації;
- організації та проведення приватизації комунального майна;
- координації та сприяння розвитку нових економічних структур малого та середнього бізнесу;
- торгівлі;
- громадського харчування;
- побутового обслуговування населення та надання платних послуг населенню;
- роботи ринків;
- проведення на території міста рекламних та інших, пов'язаних з цим заходів із залученням значної кількості людей;
- щодо видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру.
2. Керує роботою:
- управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради;
- управління комунальної власності міської ради;
- управління справах приватизації міської ради;
- відділу по роботі з документами дозвільного характеру;
- Центру з видачі документів дозвільного характеру Запорізької міської ради.
3. Очолює:
- експертну раду з питань розвитку підприємництва.
4. Здійснює взаємодію з постійними комісіями міської ради:
- з питань комунальної власності, ресурсів, приватизації та земельних відносин;
- з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування населення та захисту прав споживачів;
5. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
6. Курирує роботу Орджонікідзевської районної адміністрації міської ради.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
Кузьмін О.С.

1. Питання:
- освіти та вищої школи;
- охорони здоров'я та аптечного обслуговування;
- культури;
- фізкультури, спорту та туризму;
- соціального забезпечення і соціального захисту населення;
- охорони праці;
- охорони пам'яток історії, культури та архітектури;
- роботи творчих організацій (письменників, художників, композиторів тощо);
- іноземного туризму;
- зв'язку із зарубіжними країнами та містами-партнерами;
- роботи з ветеранами війни і праці;
- опіки та піклування;
- сім'ї та молоді;
- роботи з неповнолітніми.
2. Керує роботою:
- управління праці та соціального захисту населення міської ради;
- управління освіти і науки міської ради;
- управління охорони здоров'я міської ради;
- управління культури міської ради;
- управління з питань фізичної культури, спорту та туризму міської ради;
- комітету у справах сім'ї та молоді міської ради;
- служби у справах неповнолітніх міської ради.
3. Очолює:
- комісію з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати та інших соціальних виплат;
- комісію з охорони праці;
- комісію з контролю за станом спортивних та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів;
- координаційну раду з питань розвитку та підтримки волонтерського руху в м.   Запоріжжі;
- координаційну раду з питань профілактики та боротьби з наркоманією та СНІДом ;
- координаційну раду з питань профілактики наркоманії, токсикоманії, алкоголізму та запобігання злочинності серед неповнолітніх та молоді м. Запоріжжя;
- координаційну раду з питань попередження насильства в сім'ї м. Запоріжжя.
4. Здійснює взаємодію з постійними комісіями міської ради:
- по охороні здоров'я та соціального захисту населення;
- з гуманітарних питань (освіта, наука, культура, молодіжна політика).
5. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
6. Курирує роботу Комунарської районної адміністрації міської ради.

Заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів ради, начальник
фінансового управління міської ради
Малиш В.І.

1. Питання:
- організації бюджетного процесу;
- формування бюджету міста, концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках розвитку господарства комунальної власності міста, фінансового забезпечення делегованих та власних повноважень органів місцевого самоврядування;
- аналізу виконання бюджету міста;
- вишукання можливостей для створення резерву бюджетних коштів та додаткових надходжень до бюджету;
- аналізу дотримання зобов'язань щодо платежів до бюджету міста на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності;
- аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності міста;
- розробки положень по місцевих податках та зборах;
- аналізу виконання планів надходжень по місцевих податках та зборах;
- формування спеціального фонду бюджету міста та контроль за його використанням;
- контролю за використанням бюджетних коштів, фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності;
- формування мережі, штатів та контингенту закладів освіти, культури, охорони здоров'я, соціального захисту населення, фізичної культури та спорту.
2. Очолює та керує роботою:
- фінансового управління міської ради.
3. Очолює комісію:
- з питання забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів.
4. Координує діяльність:
- фінансових управлінь районних адміністрацій міської ради.
5. Здійснює взаємодію з:
- постійною комісією міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету та фінансів;
- державними податковими інспекціями у м.   Запоріжжі;
- відділеннями державного казначейства у м.   Запоріжжі;
- контрольно-ревізійними управліннями у м. Запоріжжі і Запорізькій області.
6. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
7. Курирує роботу Заводської районної адміністрації міської ради.

Заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів ради, начальник головного
економічного управління міської ради
Новак Н.В.

1.  Питання:
- підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку, перспективного і поточного планування в місті;
- роботи промпідприємств, їх створення, розташування, розвитку;
- координації виробництва товарів народного споживання;
- роботи харчової та переробної промисловості;
- економічного стану підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста;
- аналізу і координації роботи банків, страхових компаній – фінансових посередників інвестиційних компаній, а також консалтингових фірм тощо;
- розвитку ринку цінних паперів;
- сприяння розвитку інвестиційної діяльності у місті;
- координації роботи по енергозбереженню;
- розробки та реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на розвиток міста;
- встановлення тарифів підприємствам комунальної власності, погодження в установленому порядку цих питань з підприємствами, установами та організаціями, які не належать до комунальної власності;
- гаражних кооперативів, автостоянок, паркування;
- зайнятості населення;
2. Очолює та керує роботою:
- головного економічного управління міської ради.
3. Очолює:
- комісію з питань використання енергоносіїв та оплати за їх споживання.
4. Координує діяльність:
- відділу статистики м.Запоріжжя;
- міського центру зайнятості населення;
- комунального підприємства "Сприяння";
- комунального підприємства "Паркування";
- комунального підприємства "Запорізьке міське інвестиційне агентство";
- комунального підприємства "Водоканал" щодо ходу реалізації проекту "Програма інвестицій в розвиток системи водопостачання та очищення води в м.Запоріжжі".
- Концерну "Міські теплові мережі", підприємств теплових мереж з питань фінансово-економічної діяльності.
5. Здійснює взаємодію з:
- постійною комісією міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету та фінансів;
- науково-аналітичною радою з питань стратегії економічного та соціального розвитку м. Запоріжжя.
6. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
7. Курирує роботу Хортицької районної адміністрації міської ради.

Керуючий справами виконавчого
комітету міської ради
Вайтаник К.О.

1. Планування роботи виконавчого комітету міської ради, підготовка засідань виконавчого комітету міської ради.
2. Питання:
- організаційно-масової роботи;
- проходження служби в органах місцевого самоврядування і кадри;
- навчання працівників апарату виконавчого комітету міської ради, виконавчих органів міської ради;
- підготовка матеріалів до нагород;
- питання створення та організації роботи органів самоорганізації населення;
- технічного забезпечення виборчих комісій;
- протокольної роботи;
- організація роботи по розгляду звернень громадян;
- державної реєстрації підприємств, організацій та інших суб'єктів підприємницької діяльності, місцевих об'єднань громадян;
- роботи нотаріальних контор і адвокатур;
- роботи архівів;
- роботи митниць;
- шефських зв'язків з військовими частинами ВМС та прикордонних військ України, координації роботи військових частин, органів внутрішніх справ, правоохоронних органів та інш.;
- внутрішньої політики, інформаційної діяльності та громадських зв'язків;
- радіо, телебачення, друкованих засобів масової інформації;
- релігійних організацій і релігійного законодавства;
- роботи національно-культурних товариств;
- вивчення суспільно-політичних процесів у місті;
- дослідження громадської думки та реагування різних верств населення на актуальні питання суспільного життя, здійснення оцінки можливих наслідків прийнятих соціальних та політичних рішень;
- розвитку інформаційного простору міста;
- інформаційного забезпечення " WEB -сайта" міської ради;
- діяльності політичних партій та громадських організацій, розроблення пропозицій щодо заходів, спрямованих на розвиток громадянського суспільства та місцевого самоврядування;
- забезпечення функціонування системи постійного моніторингу громадсько-політичних настроїв населення та оцінки суспільно-політичної ситуації в місті;
- підготовки матеріалів для засобів масової інформації з питань внутрішньої політики з метою забезпечення конституційного права громадян на задоволення їхніх інформаційних потреб;
- організації роботи щодо роз'яснення громадянам прийнятих рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з питань внутрішньої політики;
- виділення місць для поховання на Алеях Слави міських кладовищ.
3. Керує роботою:
- апарату виконавчого комітету міської ради та його підрозділів;
- архівного відділу міської ради;
- відділу реєстрації та єдиного реєстру міської ради;
- управління з питань внутрішньої політики міської ради.
4. Очолює:
- міжвідомчу координаційну методичну раду з правової освіти населення;
- комісію сприяння додержанню законодавства про свободу совісті та релігійні організації;
- координаційну раду з питань козацтва.
5. Координує діяльність:
- комунального підприємства "Науково-виробнича фірма "Комміт";
- комунального підприємства "Запорізька міська друкарня "Дніпровський металург";
6. Здійснює взаємодію з:
- постійною комісією міської ради з питань депутатської діяльності, регламенту, законності та правопорядку;
- політичними партіями, громадськими організаціями, засобами масової інформації;
- радою Почесних громадян міста Запоріжжя;
- радою трудових колективів міста.
7. Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
8. Курирує роботу Ленінської районної адміністрації міської ради.
ІІ. Надати право підпису банківських документів секретарю міської ради Каптюху Ю.В., першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грищенку В.Ф., керуючому справами виконавчого комітету міської ради Вайтанику К.О.
ІІІ. Рішення виконавчого комітету міської ради від 04.03.2004 № 47 "Про розподіл обов'язків між міським головою та його заступниками", крім пункту 3 цього рішення, та рішення виконавчого комітету міської ради від 26.08.2004 №309 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 04.03.2004 №47 "Про розподіл обов'язків між міським головою та його заступниками", від 23.09.2004 №374 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 04.03.2004 №47 "Про розподіл обов'язків між міським головою та його заступниками", від 28.10.2004 №399 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 04.03.2004 №47 "Про розподіл обов'язків між міським головою та його заступниками", вважати такими, що втратили чинність.
ІV. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому ради, керівникам виконавчих органів ради у разі потреби надати пропозиції щодо внесення змін у рішення виконавчого комітету міської ради та розпорядження міського голови з урахуванням даного рішення.
V. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Карташова Є.Г.

Міський голова Є.Г.Карташов