Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

30/10/2006

Рішення виконавчого комітету від 30.10.2006 № 386 «Про виконання бюджету міста за 9 місяців 2006 року.»

За 9 місяців 2006 року до бюджету міста надійшло доходів в сумі 833,7 млн. грн., в тому числі до загального фонду – 557,4 млн. грн. План звітного періоду по загальному фонду, без врахування трансфертів, виконаний на 100,1 відсотка.
План виконаний по всіх джерелах доходів. Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України проведено уточнення показників бюджету міста на 2006 рік , в результаті чого обсяг загального фонду збільшений на 18,7 млн. грн.
Однак, в порівнянні з початком року недоїмка по платежах до бюджету міста зросла на 0,7 млн.грн. Зростання недоїмки відбулося у Комунарському та Ленінському районах (відповідно на 0,4 млн.грн. та 0,5 млн.грн.). По інших районах заборгованість зменшилась.
До спеціального фонду надійшло 276,3 млн.грн. Без врахування трансфертів (94,6 млн. грн.) річний план виконаний на 94,9 відсотка.
Необхідно зазначити, що ускладнюється ситуація з погашенням заборгованості по виплаті заробітної плати працівникам підприємств міста. Протягом січня – серпня вона збільшилась вдвічі і станом на 01.09.2006 становить 7,6 млн. грн. Зростання заборгованості відбулося по всіх районах міста, крім Хортицького (повне погашення). У розрізі районів збільшення становить: по Комунарському району – 3,0 млн. грн., Жовтневому – 0,2 млн. грн., Ленінському – 0,2 млн. грн., Шевченківському – 0,3 млн. грн., Заводському – 0,1 млн. грн., Орджонікідзевському – 0,03 млн. грн.
Прокуратурою міста за звітний період порушено 22 кримінальні справи відносно посадових осіб підприємств, що мають заборгованість по виплаті заробітної плати, з них 17 справ направлено до суду.
За 9 місяців 2006 року бюджет міста по видатках виконаний в обсязі 753,8 млн. грн., в тому числі по загальному фонду бюджету – 532,7 млн. грн., із яких до державного бюджету передано 60,9 млн. грн., та спеціальному фонду бюджету – 221,1 млн. грн.
Забезпечені всі взяті зобов'язання по соціально-культурній сфері міста та органах місцевого самоврядування на суму 343,9 млн.грн. Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення та компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян різними видами транспорту проведені в обсязі 78,4 млн.грн.
На житлово-комунальне господарство міста спрямовано 27,8 млн. грн., із яких на капітальний ремонт житлового фонду – 11,1 млн. грн., благоустрій міста – 16,7 млн. грн. Видатки на обслуговування внутрішнього боргу становлять 10,2 млн. грн.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду у порівнянні з початком року збільшилась на 5,9 млн. грн., що відбулося внаслідок збільшення боргів по нарахованих пільгах та субсидіях, ( її обсяг станом на 01.10.2006 складає за оперативними даними 30,7 млн. грн.). Допущено виникнення кредиторської заборгованості управлінням охорони здоров'я міської ради на суму 0,3 млн. грн.
В звітному періоді бюджетні установи повністю розрахувались за спожиті комунальні послуги та енергоносії. До кінця року незабезпеченість асигнуваннями на оплату комунальних послуг та енергоносіїв бюджетними установами складає 8,4 млн.грн.
Сформовану мережу загальноосвітніх навчальних закладів не можна вважати оптимальною, оскільки середня наповнюваність класів складає 27,1 осіб (зменшення у порівнянні з минулим роком на 0,4 одиниці), а приміщення закладів використовуються в середньому на 71 відсоток проектної потужності. Найнижчий показник використання проектних потужностей наявних приміщень загальноосвітніх навчальних закладів існує в Орджонікідзевському районі – 55 відсотків та Заводському районі – 64 відсотка.
Затверджений управлінням освіти і науки міської ради план заходів оптимізації мережі навчальних закладів міста на 2006-2008 роки не дозволяє забезпечити функціонування галузі в 2007 році в межах формульного розрахунку видатків.
Повільно вживаються заходи по оптимізації видатків на охорону здоров'я. За звітний період скорочено 34,5 штатних одиниць. Стабільно не виконується план ліжко-днів в дитячій лікарні №2, що свідчить про неефективне використання приміщень та бюджетних коштів.
Продовжується робота по визначенню державних соціальних стандартів та фінансових нормативів бюджетної забезпеченості видатків на освіту, охорону здоров'я, соціальне забезпечення, культуру, фізичну культуру і спорт.
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2006 ро ці виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити уточнені плани надходжень податків і зборів на 2006 рік по кожному району згідно додаткам 1–8.
2. Головам районних адміністрацій міської ради встановити особистий контроль за кожним підприємством-боржником, які не виконують графіки погашення заборгованості по виплаті заробітної плати або її утворюють та забезпечити координацію дій з правоохоронними та контролюючими органами щодо своєчасної виплати заробітної плати.
3. Головам районних адміністрацій міської ради, начальникам управлінь, відділів міської ради:
3.1 Встановити контроль за дотриманням вимог нормативно-правових актів стосовно обліку зобов'язань та відповідністю сум кредиторської заборгованості і сум зареєстрованих та несплачених на звітну дату зобов'язань.
3.2. Проаналізувати фактичні обсяги власних надходжень бюджетних установ за 10 місяців поточного року та, у разі невиконання запланованих обсягів більш ніж на 30 відсотків, внести зміни до спеціального фонду кошторисів в частині зменшення надходжень і видатків з урахуванням очікуваного виконання до кінця року.
3.3. Забезпечити виконання запланованих заходів з енергозбереження. Внести пропозиції фінансовому управлінню міської ради щодо спрямування економії коштів по інших видатках на оплату комунальних послуг і енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами.
4. Управлінню охорони здоров'я міської ради:
4.1. Забезпечити до 01.11.2006 року погашення кредиторської заборгованості за медикаменти та придбання медичного обладнання.
4.2. В термін до 01.12.2006 року внести на розгляд міської ради пропозиції по фінансуванню МСЧ “Радіоприлад” у 2007 році.
4.3. Відпрацювати додаткові заходи по оптимізації мережі лікувально-профілактичних установ міста та внести відповідні зміни до Програми розвитку охорони здоров'я та основних напрямків розвитку галузі на 2005-2007 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 20.04.05 №46.
5. Управлінню освіти і науки міської ради:
5.1. Провести організаційні заходи для забезпечення виконання плану оптимізації мережі навчальних закладів міста, які затверджені рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.09.2006 №344 “Про затвердження мережі загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів, класів, груп продовженого дня та дошкільних і позашкільних навчальних закладів на 2006-2007 навчальний рік”.
5.2. Організувати проведення перевірок ефективності функціонування позашкільних закладів міста та надати пропозиції щодо їх подальшої діяльності.
5.3. Проаналізувати забезпеченість установ освіти міста асигнуваннями на оплату праці відповідно до затверджених тарифікаційних списків та штатних розписів і внести фінансовому управлінню міської ради пропозиції по їх перерозподілу.
6. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кузьміну О.С. забезпечити продовження роботи галузевими управліннями щодо розробки соціальних стандартів та надання на погодження галузевим Міністерствам пропозицій управлінь освіти і науки, охорони здоров'я, праці та соціальної політики, культури, з питань фізичної культури, спорту та туризму міської ради по визначенню соціальних стандартів, які затверджені міською радою.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов

 

Додатки 1-8 до рішення виконавчого комітету від 30.10.2006 №386 "Про виконання бюджету міста за 9 місяців 2006 року"