Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

27/07/2006

Рішення виконавчого комітету від 27.07.2006 № 275 «Про виконання бюджету міста за І півріччя 2006 року»

У І півріччі 2006 року вся робота виконавчих органів міської ради була спрямована на утримання позитивних здобутків, які були досягнуті в минулому році, а саме: на недопущення розбалансування бюджету та вчасне виконання зобов'язань, насамперед, соціального характеру.
За звітний період надходження доходів в цілому по місту до бюджетів всіх рівнів в порівнянні з І півріччям 2005 року зросли на 44,7% та станом на 01.07.2006 склали 1243,4 млн.грн.
Надходження доходів загального фонду бюджету міста (без трансфертів) зросли на 61,3 млн.грн., або на 26,3%. У І півріччі 2006 року до загального фонду бюджету міста надійшло доходів разом з субвенціями з Державного бюджету (61,3 млн. грн.) у сумі 355,7 млн. грн. Без врахування субвенцій план виконаний на 107,7%. Сума доходів спеціального фонду становить 193,9 млн. грн.
Збільшенню доходів сприяли зростання по місту порівняно з аналогічним періодом минулого року обсягів виробництва на 6,9%, середньої заробітної плати на 25% та безпосередня робота виконавчих органів міської ради і податкових інспекцій міста.
Зростання доходів бюджету відбулося, головним чином, за рахунок збільшення надходжень по податку з доходів фізичних осіб (на 33,6%), плати за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності (на 21,6%), плати за землю (на 6,9%) та інших джерел. Крім того, завдяки продовженню термінів депозитних договорів план по надходженню коштів від розміщення в установах банків тимчасово вільних бюджетних коштів виконаний на 136,7%.
На перевиконання плану по податку з доходів фізичних осіб вплинули перерахунки по деклараціях за 2005 рік, відповідно до яких сума податку, що підлягає сплаті до бюджету, становить 10,7 млн. грн. Збільшення надходжень по платі за землю пов'язане зі зростанням кількості договорів оренди земельних ділянок.
Аналіз заборгованості по платежах до бюджету свідчить про реальну можливість поповнити бюджет. Так, з початку року недоїмка по платежах зросла на 0,3 млн. грн. та станом на 01.07.2006 становить 5,5 млн. грн., в тому числі по податку з доходів фізичних осіб – 1,9 млн. грн., податку на прибуток підприємств комунальної власності – 1,5 млн. грн., платі за землю – 0,9 млн. грн.
Обсяг виконання видаткової частини бюджету склав 484,7 млн. грн. Виконання плану за I півріччя 2006 року за видатками загального фонду становить 359,9 млн. грн. До державного бюджету перераховано 40,3 млн. грн. На утримання установ освіти спрямовано 120,4 млн.грн., охорони здоров ¢ я - 83,4 млн.грн., культури і мистецтва – 8,6 млн.грн., фізичної культури і спорту – 3,6 млн.грн., органів місцевого самоврядування – 21,2 млн.грн., на соціальний захист і соціальне забезпечення та компенсацію проїзду пільгових категорії громадян - 50,8 млн.грн., в тому числі за рахунок субвенцій з державного бюджету – 45,5 млн.грн., житлово-комунальне господарство – 17,8 млн.грн., з яких на благоустрій міста – 11,3 млн.грн.
Ресурси бюджету міста спрямовувались, в першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями та інші соціальні виплати, віднесені до захищених статей бюджету. Протягом першого півріччя 2006 року забезпечено своєчасне фінансування видатків на виплату заробітної плати. Проводиться згідно затвердженого графіку виплата відпускних педагогічним працівникам міста.
Видатки спеціального фонду бюджету виконані в обсязі 124,8 млн.грн., в тому числі цільового фонду міської ради - 25,4 млн.грн., фонду охорони навколишнього природного середовища – 27,7 тис. грн., на ремонт доріг спрямовано 7,6 млн. грн., видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ – 34,3 млн. грн., видатки бюджету розвитку міста – 57,5 млн.грн.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду у порівнянні з початком року збільшилась на 6,2 млн.грн. Її обсяг на кінець кварталу досяг 31,0 млн. грн., із яких по субсидіях та поточних трансфертах населенню – 30,6 млн.грн. Не зважаючи на поліпшення стану платіжної дисципліни бюджетних установ, незадовільним фактом є відволікання бюджетних коштів у дебіторську заборгованість Фонду соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності. Щомісячно зазначена дебіторська заборгованість складає 0,2 млн. грн. та займає третину всієї дебіторської заборгованості. Найбільші суми дебіторської заборгованості допускаються в установах Ленінського району.
В звітному періоді бюджетні установи міста повністю розрахувались за спожиті комунальні послуги та енергоносії. Але підвищення тарифів на електроенергію, природний газ, водопостачання і водовідведення та очікуване збільшення тарифу на теплову енергію ставить під загрозу забезпечення в повному обсязі розрахунків до кінця поточного року в сумі понад 16,7 млн. грн.
За І півріччя 2006 року не виконаний план стоматологічних відвідувань та план ліжко-днів в пологових будинках та міській дитячій лікарні №2.
За шість місяців 2006 року фінансовим управлінням міської ради проведено 9 перевірок з питання цільового використання бюджетних коштів, правильності нарахування і виплати заробітної. Встановлено порушень на загальну суму 23,9 тис. грн.
З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2006 році, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Враховуючи підсумки виконання бюджету за І півріччя 2006 року, фінансовому управлінню міської ради надати офіційний висновок про перевиконання загального фонду бюджету міста на розгляд міської ради для вирішення питання щодо внесення змін до бюджету.
2. Головам районних адміністрацій та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику фінансового управління міської ради Малиш В.І. взяти під особистий контроль питання погашення заборгованості по платежах до бюджету.
3. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гальцову В.Є. вжити заходів щодо погашення боргу комунальними підприємствами теплових мереж Ленінського, Шевченківського та Жовтневого районів по податку на прибуток.
4. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Черкаска В.В. та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику фінансового управління міської ради Малиш В.І. здійснити організаційні заходи та при уточнені показників бюджету міста внести пропозиції щодо фінансування робіт по проведенню грошової оцінки земель міста.
5. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кузьміну О.С. встановити контроль за здійсненням розрахунків та наданням галузевими управліннями пропозицій по визначенню соціальних стандартів, а також за своєчасним використанням коштів субвенції з державного бюджету у відповідності до рішення виконавчого комітету міської ради від 22.06.2006 №224 “Про заходи по впровадженню системи соціальних стандартів та нормативів у місті Запоріжжя”
6. Головам районних адміністрацій міської ради, начальникам управлінь, відділів та комітету міської ради проаналізувати хід виконання кошторисів підпорядкованих установ та внести пропозиції фінансовому управлінню міської ради щодо перерозподілу затверджених асигнувань.
7. Головам районних адміністрацій міської ради, управлінню освіти і науки міської ради ретельно переглянути попередню мережу установ освіти та забезпечити формування мережі на 2006-2007 навчальний рік, складання тарифікаційних списків та штатних розписів працівників в межах затвердженого фонду оплати праці.
8. Начальникам управління освіти і науки міської ради (Секиринському Д.О.), управління охорони здоров'я міської ради (Севальнєвій Н.О.), управління культури міської ради (Черниш І.В.):
8.1. Вжити заходів щодо не допущення виникнення дебіторської заборгованості Фонду соціального страхування.
8.2. При складанні штатних розписів та тарифікаційних списків станом на 01.07.2006 року забезпечити відповідність місячного фонду оплати праці затвердженим у кошторисах установ асигнуванням.
9. Управлінню охорони здоров'я міської ради проаналізувати причини не виконання плану стоматологічних відвідувань та ліжко-днів в лікувально-профілактичних установах міста за I півріччя 2006 року та внести пропозиції щодо подальшої діяльності установ, які стабільно не виконують плани відвідувань та ліжко-днів.
10. Фінансовому управлінню міської ради підготувати розрахунки щодо виділення бюджету міста додаткових коштів на підвищення тарифів на енергоносії та направити їх до головного фінансового управління Запорізької обласної державної адміністрації та Міністерства фінансів України.
11. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов