Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

26/01/2006

Рішення виконавчого комітету від 26.01.2006 № 8 «Про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у 2005 році»

Заслухавши інформацію про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у 2005 році, підготовлену відділом по роботі із зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради відмічає наступне.
Розгляд письмових звернень, що надходять від громадян та звернень під час проведення особистих прийомів здійснюється у відповідності до законодавчих, нормативно-правових актів. При цьому робиться наголос на своєчасному, компетентному вирішенні питань, що порушують громадяни.
Загальна кількість звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом року, складає 8076 (письмових - 7415, на особистих прийомах – 661). Всього звернулося 30986 громадян, порушено 9168 питань. Найбільшу частину звернень - 55,9% становили питання, що стосуються сфери житлового господарства, питання землекористування - 13,3%, комунального і дорожнього господарства, благоустрою - 7,7%, соціального захисту населення - 7,2%.
На виконання заходів щодо удосконалення стилю, форм і методів роботи виконавчих органів міської ради в сучасних умовах проводилися виїзні зустрічі з мешканцями міста міського голови, його заступників, керівників Комунарської, Орджонікідзевської, Ленінської, Шевченківської районних адміністрацій, управління праці та соціального захисту населення міської ради.
Продовжувалась практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями міста, що організовувались виконкомом міської ради, керівниками районних адміністрацій.
Практична діяльність виконавчих органів міської ради щодо вирішення нагальних проблем життєдіяльності міста, його жителів постійно і достатньо широко висвітлювалась в газеті Запорізької міської ради «Запорозька Січ»
Разом з тим виконавчий комітет міської ради звертає увагу на існуючі проблеми в роботі із зверненнями громадян. Це, зокрема, збільшення у порівнянні з минулорічним періодом у 2,4 рази кількості пересланих до міськвиконкому для розгляду по суті звернень громадян, адресованих останніми до вищих органів державної влади, установ, організацій, що свідчить про проблематичність або невіру громадян у можливості реалізації прав та законних інтересів на місцях.
Про складність вирішення певних питань свідчить зростання (з 7,9% у 2004 році до 8,9% у 2005 році) кількості повторних, у т.ч. колективних звернень. Зокрема, з питань благоустрою територій, надання (розширення) громадянам житлової площі, прийняття гуртожитків до комунальної власності міста, телефонізація приватних будинків, що належать громадянам похилого віку.
Не перестає бути актуальною проблема виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян.
З метою поліпшення роботи виконавчих органів міської ради щодо розгляду звернень громадян, подальшого удосконалення стилю, форм і методів роботи з зазначеного питання виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:

1. Інформацію відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради взяти до уваги та направити до виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій міста для ознайомлення та використання у подальшій роботі (додається).

2. Посилити персональну відповідальність заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керівників виконавчих органів міської ради, комунальних установ, підприємств, установ, організацій за своєчасний, належний розгляд по суті питань, порушених у зверненнях, що надійшли від громадян.

3. Фінансовому управлінню міської ради з метою вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, передбачити на 2006 рік виділення цільових коштів для управління житлового господарства міста.

4. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради здійснювати моніторинг друкованих засобів інформації щодо критичних публікацій за листами громадян з метою оперативного вирішення виникаючих проблем у житті міста, його мешканців.

5. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:

5.1. Підвищувати рівень виконавської дисципліни, забезпечувати якість і повноту розгляду звернень громадян щодо компетентного вирішення порушених питань та надання відповіді по суті, безумовно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян.

5.2. Вжити дієвих заходів для підвищення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну роботу щодо розгляду звернень громадян та результатів вирішення по суті порушених у них питань, надання вичерпних роз'яснень.

5.3. Продовжувати та вдосконалювати практику проведення виїзних прийомів за місцем роботи, проживання громадян.

5.4. Продовжити роз'яснювальну роботу серед громадян щодо повноважень органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та відповідного чинного законодавства з питань, що порушують громадяни у зверненнях.

6. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:

6.1. Ефективніше впроваджувати роботу прямої телефонної лінії в очолюваному органі, підприємстві, установі, організації.

6.2. Проводити навчання посадових осіб, службовців з питань організації роботи із зверненнями громадян.

6.3. Продовжувати роботу по впровадженню комп'ютерного обліку, реєстрації та контролю розгляду звернень громадян.

6.4. До 01.06.2006 надати пропозиції про цільове направлення коштів для вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому ради Вайтаника К.О.

Міський голова Є.Г.Карташов