Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та статтею 91 Бюджетного кодексу України, враховуючи Рішення відділення Національної Служби Посередництва і Примирення в Запорізькій області від 29 вересня 2005 року № 05-09/05-р "По суті колективного трудового спору між найманими працівниками Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту “Запоріжелектротранс” м.Запоріжжя та Запорізькою міською радою м.Запоріжжя, з метою забезпечення сталого функціювання міського електротранспорту, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму фінансової підтримки Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Черкаска В.В. та постійну комісію міської ради з питань життєзабезпечення міста (робота галузей міського господарства) (Баздирєв В.Г).
Міський голова |
Є.Г. Карташов |
Затверджено Рішення міської ради 25.01.2006 № 57 |
Програма
фінансової підтримки Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" на 2006 рік
Головний розпорядник
Виконавчий комітет міської ради здійснює контроль та несе відповідальність за виконання Програми.
Загальні положення
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" знаходиться у важкому фінансовому стані.
Станом на 01. 12 .2005 року загальна кредиторська заборгованість становила 28582,0 тис. грн., в т.ч. за спожиті енергоносії – 25150,0 тис. грн.
З метою зменшення витратної частини у 2005 році на підприємстві “Запоріжелектротранс” передано з балансу три гуртожитки, що дозволило зменшити щомісячні витрати на 48,6 тис.грн. та скоротити персонал на 34 одиниці. Проводиться оптимізація чисельності працівників - з 03.01.2006 р. скорочено 17 чоловік керівників, спеціалістів і службовців управління та окремих служб. З 01.02.2006 підготовлений другий етап скорочення – 78 чоловік. Враховуючи поступове збільшення законодавчо встановленої заробітної плати, впроваджуються заходи з її економії. Завдяки цьому у 2005 р. при збільшенні законодавчо встановленої заробітної плати з початку року на 40,1%, фонд оплати праці на підприємстві збільшився на 26,1%. При середній заробітній платі по підприємству на 01.01.2006 року 737,91 грн. заробітна плата основних професій робітників становила: водіїв трамвая і тролейбусу – 941,44 грн., кондукторів – 596,43 грн., слюсарів електриків і слюсарів по ремонту рухомого складу –919,5 грн., керівників, спеціалістів та службовців - 794,10 грн.
Одночасно проводиться робота по збільшенню власних доходів – від перевезення пасажирів, від реклами, ін. У результаті, за 2005 рік доходи підприємства від перевезення склали 15997,4 тис.грн. У порівнянні з 2004 роком доходи від перевезення пасажирів збільшились на 4,6% (701,1 тис.грн.). Крім того, втрата доходів від закриття руху в зв'язку з реконструкцією проспекту Леніна та трамвайних переїздів склала 241,4 тис.грн. Доходи підприємства від неосновної діяльності склали 2474,6 тис.грн, що на 589,1 тис.грн. більше, ніж у 2004 р.
Незважаючи на впровадження заходів по збільшенню власних доходів, насамперед від перевезення пасажирів, обсяг фонду оплати праці зростає більшими темпами, ніж власні доходи підприємства. При середньомісячних власних доходах 1540,0 тис. грн. фонд оплати праці з нарахуваннями становив у грудні поточного року 2569,4 тис. грн.
Перевезення міськелектротранспортом пасажирів пільгових категорій з відшкодуванням втрат за 2002-2005 роки на рівні 63,3 %, систематичне підвищення законодавчо встановленої заробітної плати призвело підприємство до неможливості за рахунок власних доходів своєчасно виплачувати заробітну плату працівникам, що викликало напруження соціальних відносин у колективі і виникнення трудового спору між найманими працівниками Запоріжского комунального підприємства міського електротранспорту “Запоріжелектротранс” та Запорізькою міською радою. Відділенням НСПП в Запорізькій області зафіксовано трудовий спор за №063-05/08-В від 23.06.2005р. та в процесі трудового арбітражу розглянуто висунуті працівниками вимоги до власника. Рішенням НСПП в Запорізькій області від 29.09.2005 р. №05-09/05-р Запорізькій міській раді, як власнику підприємства “Запоріжелектротранс”, було рекомендовано, зокрема, встановити контроль за своєчасністю виплати поточної заробітної плати найманим працівникам ЗКП МЕ “Запоріжелектротранс” згідно вимог діючого законодавства і колективного договору підприємства.
Мета програми
Фінансова допомога Запорізькому комунальному підприємству міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" .
Завдання програми
Забезпечення своєчасної виплати поточної заробітної плати на міському електротранспорті за рахунок фінансової підтримки Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" .
Основні напрямки реалізації програми
Надання фінансової підтримки Запорізькому комунальному підприємству міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" для забезпечення своєчасної виплати поточної заробітної плати.
Очікуваний результат програми
Покращення фінансового стану Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".
Своєчасна виплата заробітної плати робітникам Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".
Стабілізація соціальних відносин в колективі.
Перелік заходів на виконання програми та джерела фінансування
1. Надання фінансової підтримки Запорізькому комунальному підприємству міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" на погашення заборгованості по виплаті заробітної плати та поточні виплати.
2.
Проведення виплат, визначених пунктом 1 даного розділу, в обсязі 5836,7 тис. грн. за рахунок коштів цільового фонду Запорізької міської ради, субвенції з державного бюджету (сума може бути скоригована за умови отримання додаткових коштів субвенції з державного бюджету).
Секретар ради | І.І. Наливайко |