Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/01/2006

Рішення міської ради від 25.01.2006 № 35 «Про виконання вимог Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”»

На виконання вимог Закону України від 06.09.2005 № 2806-І V „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити з 01.02.2006 відділ по роботі з документами дозвільного характеру Запорізької міської ради.
2. Внести з 01.02.2006 доповнення до структури управління виконавчих органів Запорізької міської ради, затвердженої рішенням міської ради від 28.01.2004 № 8: включити відділ по роботі з документами дозвільного характеру Запорізької міської ради та підпорядкувати його заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, який керує роботою головного економічного управління, управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг, управління комунальної власності, управління у справах приватизації Запорізької міської ради.
3. Керуючись рішенням міської ради від 25.09.2002 № 15 „Про надання дозволу міському голові на внесення змін до чисельності апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів”, доручити міському голові Карташову Є.Г . визначити штатну чисельність відділу по роботі з документами дозвільного характеру Запорізької міської ради в межах загальної чисельності апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів.
4. Затвердити Положення про відділ по роботі з документами дозвільного характеру Запорізької міської ради та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб'єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (додається).
5. Доручити виконавчому комітету Запорізької міської ради забезпечити Центр з видачі документів дозвільного характеру Запорізької міської ради відповідним приміщенням, обладнанням та телефонним зв'язком.
6. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому ради Вайтанику К.О. підготувати пропозиції щодо внесення змін до штатної чисельності апарату Запорізької міської ради, її виконавчих органів.
7. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику фінансового управління міської ради Малиш В.І. внести пропозиції щодо перерозподілу призначень на утримання органів міського самоврядування з метою забезпечення діяльності відділу по роботі з документами дозвільного характеру міської ради.
8. Керівникам дозвільних органів визначити осіб, на яких будуть покладені повноваження роботи в центрі з видачі документів дозвільного характеру.
9. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради оприлюднити дане рішення на веб-сайті Запорізької міської ради ( www.meria.zp.ua ).
10. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гальцова В.Є. та постійну комісію міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування населення та захисту прав споживачів (Тіхонов В.І.).

Міський голова Є.Г.Карташов
  ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
25.01.2006 № 35

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ по роботі з документами дозвільного характеру Запорізької міської ради та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб'єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності

І. Загальні положення

 1. Відділ по роботі з документами дозвільного характеру (далі – відділ) є виконавчим органом Запорізької міської ради.

Відділ по роботі з документами дозвільного характеру реалізує принцип організаційної єдності та взаємодії з місцевими дозвільними органами і територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (далі – уповноважений орган) щодо видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру.

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, прийнятими у межах їх повноважень, а також даним Положенням.

3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

4. Відділ самостійно здійснює бухгалтерський облік та звітність.

5. Відділ є юридично. особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

II . Визначення термінів

 6. Основні терміни, які використовуються у цьому Положенні вживаються в значенні, наведеному в Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

7. Інші терміни вживаються у нижче наведеному значенні:

Центр з видачі документів дозвільного характеру (далі - дозвільний центр) – приміщення, в якому працюють представники місцевих дозвільних органів та адміністратори, що забезпечує взаємодію цих представників місцевих дозвільних органів щодо видачі документів дозвільного характеру .

Представники дозвільних органів - посадові особи відповідних місцевих дозвільних органів, уповноважених відповідно до законодавства видавати документи дозвільного характеру в межах м. Запоріжжя.

Суб'єкт господарювання зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка має намір провадити або провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - підприємець.

Заявник - суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа, яка звертається до відділу або дозвільного центру щодо отримання документів дозвільного характеру, інформації та консультації.

Адміністратор – посадова особа відділу по роботі з документами дозвільного характеру.

III . Структура відділу

 8. Відділ очолює завідуючий, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у відповідності до діючого законодавства.
9. Відділ складається з посадових осіб - адміністраторів та технічного персоналу.

10. Відділ підпорядковується безпосередньо заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

11. Завідуючий відділом здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій, визначає ступінь відповідальності працівників відділу.

12. Видає в межах своєї компетенції накази, організує і контролює їх виконання.

13. Затверджує посадові інструкції працівників відділу.

14. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису на утримання відділу.

15. Представляє відділ у всіх державних органах та органах місцевого самоврядування, організаціях та підприємствах.

16. Забезпечує необхідні умови для роботи працівників відділу.

17. Працівники відділу призначаються та звільняються з посад міським головою у відповідності до чинного законодавства.

IV. Функції відділу

 Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

18. Надає заявнику вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання документа дозвільного характеру, зокрема, щодо:

- переліку документів, необхідних для отримання певного документа дозвільного характеру;

- строку дії відповідного документа дозвільного характеру або необмеженість строку його дії;

- розміру плати або безоплатність видачі документу дозвільного характеру;

- строку прийняття рішення про видачу або відмову у видачі документа дозвільного характеру;

- вичерпного переліку підстав для відмови у видачі та анулюванні документа дозвільного характеру;

- органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру.

19. Видає зразки заяв та необхідні бланки документів, а також надає допомогу при їх заповненні, при зверненні заявника до дозвільного центру щодо отримання документа дозвільного характеру.

20. Приймає від суб'єктів господарювання заяву про видачу документа дозвільного характеру та перевіряє наявність повного комплекту документів та відповідність зазначених у них відомостей, необхідних для одержання документа дозвільного характеру.

Заява та документи приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату, номер їх реєстрації та підписом посадової особи відділу - адміністратора.

Реєстрація заяви та документів, що додаються до неї, проводиться в журналі за формою , затвердженою Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва.

21. Після надходження заяви та документів, що додаються до неї, формує дозвільну справу, веде та забезпечує її зберігання.

22. Копії заяви та документів, що додаються до неї, засвідчені підписом адміністратора, у день реєстрації заяви або наступного робочого дня передаються для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів, які беруть участь у наданні послуг щодо видачі документів дозвільного характеру із певним напрямком.

23. У разі подання суб'єктом господарювання повідомлення (декларації) про відповідність його матеріально-технічної бази вимогам законодавства (при провадженні визначених законом дій щодо здійснення господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру) у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку передає відповідному дозвільному органу оригінал такого повідомлення (декларації), залишивши собі його копію.

24. У разі, якщо дозвільна процедура розбивається на кілька етапів, відділ забезпечує проходження окремих етапів дозвільної процедури.

Якщо між етапами дозвільної процедури не вимагається участь суб'єкта господарювання, то без його участі, але за його бажанням, відділ забезпечує проходження кількох послідовних етапів дозвільної процедури.

25. Здійснює організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками місцевих дозвільних органів спільного обстеження об'єкта, на який видається документ дозвільного характеру .

26. Забезпечує взаємодію та документообіг між місцевими дозвільними органами та їх представниками в дозвільному центрі щодо видачі документів дозвільного характеру.

27. Дотримується порядку видачі документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами за принципом організаційної єдності, встановленого статтею 7 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

28. Передає суб'єкту господарювання документ дозвільного характеру, який був виданий відповідним місцевим дозвільним органом.

29. Формує та веде реєстр документів дозвільного характеру в порядку. встановленому уповноваженим органом.

V. Порядок взаємодії 

30. При зверненні суб'єкта господарювання до посадови осіб відділу щодо отримання документа дозвільного характеру, останній здійснює роботу, пов'язану з прийомом необхідних документів для одержання документів дозвільного характеру, забезпечує взаємодію та документообіг між представниками місцевих дозвільних органів в дозвільному центрі, а також видає документи дозвільного характеру.

31. Проходження дозвільної процедури передбачає обов'язкову послідовність робіт з документами заявника усіма учасниками дозвільного центру.

32. Адміністратор приймає комплект документів, подання яких вимагається відповідно до законодавства, та передає документи для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів, які беруть участь у наданні послуг щодо видачі документів дозвільного характеру за певним напрямком.

33. Протягом встановленого законодавством терміну представник відповідного місцевого довільного органу забезпечує здійснення відповідної дозвільної процедури (підготовка та оформлення документа дозвільного характеру, виконання інших робіт) та передає документи адміністратору.

34. Адміністратор наступного робочого дня після одержання документа дозвільного характеру повідомляє заявника про місце і час видачі документа дозвільного характеру.

35. У разі прийняття місцевим дозвільним органом рішення про відмову у видачі документа дозвільного характеру, адміністратор повідомляє про це заявника наступного робочого дня після одержання відповідного рішення.

36. Адміністратор, уповноважений приймати комплект документів, необхідних для отримання документа дозвільного характеру кількома місцевими дозвільними органами, є відповідальним за видачу кінцевого комплекту документів, які оформлюються посадовими особами дозвільних органів.

Якщо відповідно до законодавства копії документів не потребують нотаріального або іншого засвідчення, адміністратор, що приймає комплект документів забезпечує, виготовлення копій з оригіналів документів у необхідній кількості, засвідчуючи їх своїм підписом.

37. У разі, якщо дозвільна процедура розбивається на декілька етапів та включає в себе послідовне погодження кількох дозвільних органів (наприклад, при погодженні місця розташування земельної ділянки та об'єкта будівництва, видачі дозволу на розробку проекту будівництва та складанні проекту відведення земельної ділянки тощо), адміністратор забезпечує проходження дозвільно-погоджувальних процедур або їх окремих етапів без участі суб'єктів господарювання. В разі необхідності особистої присутності заявника при розгляді документів, про це йому повідомляється при подачі документів для розгляду.

38. У випадках, передбачених пунктом 39 Положення, передача адміністратором документів заявника для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів та отримання від них документу дозвільного характеру або документу про відмову у видачі/погодженні документу дозвільного характеру (із зазначенням підстав у відмові) може фіксуватися у відповідному бланку погодження дозвільної процедури, з проставлянням в ньому підпису і дати адміністратора та посадової особи місцевого дозвільного органу.

Для забезпечення взаємодії відділу та місцевих дозвільних органів можливе застосування інших способів документообігу між учасниками дозвільного центру.

39. В разі необхідності проведення обстеження об'єкта, на експлуатацію (розміщення) якого отримується дозвільний документ, у випадках передбачених законодавством, представники місцевих дозвільних органів проводять його комплексно.

Відділ організаційно та інформаційно забезпечує таку діяльність представників місцевих дозвільних органів та повідомляє заявника про дату проведення обстеження.

40. Однією з форм видачі дозвільних документів за принципом організаційної єдності, що забезпечує узгодженість дій дозвільних органів по розгляду заяв та попередньому погодженню на отримання певного документу дозвільного характеру на впровадження господарської діяльності, є спільні засідання представників місцевих дозвільних органів та відділу.

Уповноважені представники місцевих дозвільних органів зобов'язані бути присутніми на вказаних вище спільних засіданнях, мають право вносити пропозиції, обговорювати питання, що розглядаються. За необхідності представники місцевих дозвільних органів можуть виїжджати на місце обстеження відповідних об'єктів.

Протокол засідання комісії є офіційним документом, який підтверджує обговорення і здійснення висновків комісією. При виникненні спірних питань, що виникають в ході роботи комісії, приймається колегіальне рішення, яке заноситься до протоколу.

Заявник за бажанням може бути присутній на засіданнях комісії у разі, якщо на засіданні розглядається його заява, запит.

Відділ забезпечує організацію роботи засідань комісії та повідомляє про дату та час її проведення заявника.

41. У разі встановлення факту порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою місцевого дозвільного органу (термінів розгляду, розміру плати, тощо), відділ інформує про це посадову особу, якій він підпорядковується, а також територіальний орган уповноваженого органу.

Територіальний орган уповноваженого органу у разі отримання такого повідомлення вживає відповідних заходів, передбачених законодавством.

VI . Відповідальність

42. Посадові особи відділу за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру несе дисциплінарну або адміністративну відповідальність у порядку, встановленому законом.

43. Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.

44. Шкода, заподіяна посадовими особами відділу фізичним або юридичним особам під час виконання своїх обов'язків, підлягає відшкодуванню в порядку, встановленому законом.

Секретар ради І.І.Наливайко