Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/11/2005

Рішення виконавчого комітету від 22.11.2005 № 406 «Про виконання бюджету міста за 9 місяців 2005 року»

За 9 місяців 2005 року до загального фонду бюджету міста надійшло доходів в сумі 361403,8 тис.грн. Без врахування трансфертів з державного бюджету (субвенції – 55737,5 тис.грн. та дотації – 800,0 тис.грн.) план звітного періоду виконаний на 98,0 відсотків.
План по надходженнях доходів, які враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, виконаний на 96,5 відсотка. Виконання власних доходів становить 105,6 відсотка.
Не виконані планові показники по таких джерелах доходів: податку з доходів фізичних осіб (96,2 відсотка), платі за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності (96,5 відсотка), державному миту (95,8 відсотка), платі за користування надрами (76,2 відсотка), частині прибутку підприємств комунальної власності, що вилучається до бюджету (68,2 відсотка).
На виконання бюджету негативно вплинуло уповільнення темпів зростання обсягів промислового виробництва проти відповідного періоду минулого року. За січень–вересень 2005 року обсяги виробництва зросли на 5,1 відсотка, за підсумками 9 місяців 2004 року цей показник становив 24,2 відсотки.
Найбільше занепокоєння викликає стан справ з виконанням надходжень по податку з доходів фізичних осіб, який займає 72,1 відсотка у фактичних надходженнях загального фонду бюджету міста. Станом на 01.10.05 надійшло 260469,9 тис.грн., план виконаний на 96,2 відсотки. У звітному періоді зростання податку з доходів фізичних осіб складає 22,4 відсотки, в тому числі по бюджетовизначальних підприємствах – 15,4 відсотки.
Фінансовим управлінням міської ради здійснюється щоденний аналіз надходжень до загального фонду бюджету міста. Відповідно до розрахунків очікуваних надходжень до кінця поточного року невиконання доходів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, складатиме близько 20 млн.грн. Разом з тим, очікується перевиконання власних доходів, що надасть можливість спрямувати кошти на забезпечення фінансування видатків на виконання делегованих державою повноважень.
Доведене розпорядженням міського голови від 26.09.05 №1111р завдання з надходження до бюджету міста додаткового обсягу доходів внаслідок погашення заборгованості з платежів за вересень 2005 року районами не виконано. Навпаки, в усіх районах (крім Шевченківського і Хортицького) протягом вересня заборгованість по платежах до бюджету міста збільшилась.
Починаючи з серпня 2005 року районними адміністраціями міської ради спільно з податковими інспекціями міста проводиться робота з керівниками підприємств, суб'єктами підприємницької діяльності, працівникам яких виплачується заробітна плата нижча від мінімальної, встановленої законом, низьке надходження до бюджету податку з доходів фізичних осіб. Були заслухані 375 керівників. Суттєве збільшення податку відбулося по Шевченківського району – 127,1 тис.грн. по 7 підприємствах.
В січні-вересні поточного року забезпечено фінансування першочергових заходів в повному обсязі.
Управлінням охорони здоров'я міської ради не вжито відповідних заходів та продовжується взяття зобов'язань на придбання медикаментів понад виділені кошти зі спеціального фонду бюджету міста. Не в повному обсязі виконані заходи Програми розвитку охорони здоров'я та основних напрямків розвитку галузі на 2005-2007 роки.
Не можна вважати задовільною сформовану мережу загальноосвітніх навчальних закладів, оскільки середня наповнюваність учнів складає 27,5 чоловік, а приміщення закладів використовуються в середньому на 72 відсотки проектної потужності.
В звітному періоді відсоток проплат за спожиті комунальні послуги та енергоносії бюджетних установ міста становив 99,8 відсотка фактичного споживання.
За рахунок субвенції з державного бюджету за 9 місяців поточного року проведено розрахунків по наданих допомогах, пільгах та житлових субсидіях населенню на 54110,278 тис.грн., що складає 97,6 відсотка планових асигнувань на відповідний бюджетний період. Недофінансування до планових асигнувань склалося із-за відсутності фактичного споживання по твердому паливу і скрапленому газу та неможливості складання схем на проведення розрахунків по наданих пільгах на послуги зв'язку.
Надходження коштів спеціального фонду бюджету міста спрямовані на:
- проведення робіт, пов'язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг, – 9730,593 тис. грн.,
- виконання робіт по об'єктах, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів бюджету розвитку, – 40596,074 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету - 173,706 тис.грн.
Для забезпечення виконання бюджету міста у 2005 році виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Головам районних адміністрацій міської ради, фінансовим управлінням міської ради та районних адміністрацій міської ради:
1.1 Вважати роботу з підприємствами-боржниками щодо скорочення податкового боргу однією з приоритетних у своїй діяльності. Забезпечити до 01.01.06 року погашення 50 відсотків обсягу заборгованості з платежів до бюджету міста, визначеного у розпорядженні міського голови від 26.09.05 №1111р “Про наповнення доходної частини бюджету міста у 2005 році”.
1.2. Посилити роботу з суб ¢ єктами підприємницької діяльності, які виплачують заробітну плату нижчу від середнього рівня відповідних галузей. В разі невиконання рішень комісій передавати матеріали до прокуратури.
2. Головному економічному управлінню міської ради з метою забезпечення виконання річного плану по надходженнях до бюджету міста частини чистого прибутку підприємств комунальної власності, проаналізувати стан виконання комунальними підприємствами міста рішення міської ради від 20.04.05 №7 та, в разі необхідності, внести зміни в межах затвердженої в бюджеті міста річної суми.
3. Головам районних адміністрацій міської ради, начальникам управлінь, відділів міської ради:
3.1. Вжити вичерпних заходів по погашенню наявної заборгованості бюджетних установ за спожиті комунальні послуги та енергоносії, а також по недопущенню виникнення її до кінця року.
3.2. Проаналізувати фактичні обсяги власних надходжень бюджетних установ за 10 місяців поточного року та у разі невиконання запланованих обсягів більш ніж на 30 відсотків внести зміни до спеціального фонду кошторисів в частині зменшення надходжень і видатків з урахуванням очікуваного виконання до кінця року.
4. Управлінню охорони здоров'я міської ради:
4.1. Забезпечити до кінця року виконання заходів Програми розвитку охорони здоров'я та основних напрямків розвитку галузі на 2005-2007 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 20.04.05 №46, в повному обсязі. Не допускати випадків заміни затверджених заходів без внесення відповідних змін до Програми.
4.2. Провести ретельний аналіз плану виконання календарного плану проведення централізованих закупівель медикаментів, визначитись з пріоритетами спрямування бюджетних коштів, які виділені на придбання медикаментів, та внести пропозиції щодо перерозподілу затверджених асигнувань.
5. Управлінню охорони здоров'я міської ради спільно з фінансовим управлінням міської ради опрацювати питання доцільності проведення централізованих закупівель медикаментів в 2006 році.
6. Управлінню освіти і науки міської ради розробити та затвердити комплексний план заходів оптимізації мережі навчальних закладів на 2005-2006 навчальний рік, внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 26.12.03 №433/1 “Про затвердження заходів щодо оптимізації мережі навчальних закладів м. Запоріжжя до 2006 року”.
7. Управлінню освіти і науки міської ради та управлінню культури міської ради забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.05 №934 та цільове використання субвенції з державного бюджету на здійснення виплат, передбачених Законом України “Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України “Про освіту” педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів у 2005 році. Щомісячно звітувати перед фінансовим управлінням міської ради стосовно фактично проведених виплат.
8. Головам Орджонікідзевської та Комунарської районних адміністрацій міської ради, управлінню освіти і науки міської ради обґрунтувати та визначитись з економічною доцільністю фінансування за рахунок коштів загального фонду бюджету міста навчальних годин варіативної складової навчальних планів та згідно індивідуальних навчальних планів.
9. Управлінням освіти і науки, охорони здоров'я, праці і соціального захисту населення, культури, з питань фізичної культури, спорту та туризму міської ради з урахуванням доведених попередніх обсягів видатків на 2006 рік, які враховані при визначенні міжбюджетних трансфертів, визначитись з пріоритетами спрямування бюджетних коштів на наступний рік та внести відповідні зміни до бюджетних запитів.
10. Фінансовому управлінню міської ради та фінансовим управлінням районних адміністрацій міської ради:
10.1. Забезпечити першочергове фінансування видатків на заробітну плату з нарахуваннями, оплату комунальних послуг і енергоносіїв, медикаменти та харчування.
10.2. Продовжити проведення перевірок цільового використання бюджетних коштів згідно затверджених графіків.
10.3. Забезпечити постійний контроль за виконанням доходної частини бюджету міста. Разом з головними розпорядниками бюджетних проаналізувати стан виконання кошторисів бюджетних установ до кінця 2005 року та внести пропозиції щодо скорочення асигнувань, які не будуть освоєні в поточному році.
11. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управляння міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г.Карташов