Розглянувши інформацію про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у I півріччі 2005 року, підготовлену відділом по роботі із зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради відмічає наступне.
Виконавчими органами міської ради вживаються заходи щодо своєчасного і повного розгляду письмових звернень, що надходять від громадян та під час проведення особистих прийомів.
Загальна кількість звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом вказаного періоду, складає 3862, що на 8,6 відсотків більше у порівнянні з аналогічним періодом 2004 року. Всього до виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій надійшло понад 16200 звернень.
Найбільшу частину звернень - 57,3% становили питання, що відносяться до сфери житлового господарства, питання землекористування - 14,9%, комунального і дорожнього господарства, благоустрою - 9,6%, соціального захисту населення - 8,7%.
На виконання заходів по удосконаленню стилю, форм і методів роботи виконавчих органів міської ради в сучасних умовах проводилися виїзні зустрічі з мешканцями міста міського голови, його заступників, керівників Комунарської, Ленінської, Шевченківської районних адміністрацій.
Продовжувалась практика проведення консультативно-правових зустрічей з мешканцями міста, що організовувались виконкомом міської ради, керівництвом Комунарської, Ленінської, Хортицької районних адміністрацій.
В Хортицькому районі для спілкування з громадськістю широко використовуються друковані засоби масової інформації.
Позитивні зміни в напрямку вдосконалення стилю, форм і методів роботи із зверненнями громадян відчутно вплинули на зменшення кількості звернень громадян (з 21,2% до 2,4% від загальної кількості) з питань освіти, роботи навчально-виховних закладів. Більш змістовні аналітичні матеріали за підсумками роботи надійшли з Комунарської, Ленінської, Хортицької районних адміністрацій, управління освіти, транспорту та зв'язку, комунальних підприємств ВРЕЖО №2, ВРЕЖО №6, «Запоріжелектротранс», ВАТ «Укртелеком», Запорізького міського центру зайнятості.
Разом з тим виконавчий комітет міської ради звертає увагу на існуючі проблеми в роботі із зверненнями громадян. Це, зокрема, збільшення у порівнянні з минулорічним періодом у 2,5 рази кількості пересланих до міськвиконкому для розгляду по суті звернень громадян, надісланих останніми до вищих органів державної влади, установ, організацій, що свідчить про проблематичність або невіру громадян у можливості реалізації прав та законних інтересів на місцях.
Про складність вирішення певних питань свідчить зростання (з 5,0% у 2004 році до 6,0% у 2005 році) кількості повторних, у т.ч. колективних звернень, зокрема, з питань благоустрою селищ Млинного, Скворцова, «№8», підтоплення приватних будинків у Ленінському, Шевченківському, Комунарському районах, надання (розширення) громадянам житлової площі, прийняття гуртожитків до комунальної власності міста, телефонізація приватних будинків, що належать громадянам похилого віку.
Не перестає бути актуальною проблема виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян.
З метою поліпшення роботи виконавчих органів міської ради щодо розгляду звернень громадян, подальшого удосконалення стилю, форм і методів роботи з зазначеного питання виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради взяти до уваги та направити до виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій міста для ознайомлення. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян, здійснити заходи щодо усунення наявних недоліків.
2. Покласти персональну відповідальність на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керівників виконавчих органів міської ради, комунальних установ, підприємств, установ, організацій за своєчасний, належний розгляд по суті питань, порушених у зверненнях, що надійшли від громадян.
3. Управлінню з питань внутрішньої політики міської ради здійснювати моніторинг друкованих засобів інформації щодо критичних публікацій за листами громадян та надавати їх (щоп'ятниці) до відділу по роботі із зверненнями громадян міської ради для подальшої роботи.
4. Керівникам комунальних підприємств, установ, організацій міста ввести в практику проведення консультативно-правових зустрічей з жителями міста.
5. Запровадити у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах, організаціях міста щомісячний аналіз і заслуховування стану розгляду звернень громадян та хід вирішення порушуваних останніми питань з метою виявлення та усунення причин, що породжують звернення, особливо повторні.
6. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому міської ради забезпечити проведення «круглих столів» для посадових осіб, службовців виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста, що відповідальні за даний напрямок роботи.
7. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
7.1. Підвищити рівень виконавської дисципліни, забезпечити якість і повноту розгляду звернень громадян щодо компетентного вирішення порушених питань та надання відповіді по суті.
7.2. Безумовно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян та запровадити здійснення щомісячного моніторингу причин надходження повторних звернень.
7.3. Посилити персональну відповідальність посадових та службових осіб за належну роботу по розгляду звернень громадян та результати вирішення порушених у них питань , беручи до уваги, що за фактом не вирішення порушеного у зверненні громадянина обґрунтованого питання повинно бути притягнення відповідальних осіб до встановленої законом відповідальності.
7.4. Продовжувати та вдосконалювати практику проведення виїзних прийомів за місцем роботи, проживання громадян.
7.5. Проводити через засоби масової інформації, у інший спосіб роз'яснювальну роботу серед громадян щодо повноважень органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та відповідного чинного законодавства з питань, що порушують громадяни у зверненнях.
8. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій міста:
8.1. Ефективніше впроваджувати роботу прямої телефонної лінії в очолюваному органі, підприємстві, установі, організації.
8.2. Створити умови для уважного, шанобливого ставлення до громадян, особливо похилого віку, під час їх особистого відвідування органу, установи, організації, розглянути можливість обладнання підходів, під'їздів необхідними зручностями для людей-інвалідів.
8.3. Проводити навчання посадових осіб, службовців з питань організації роботи із зверненнями громадян.
8.4. Продовжувати роботу по впровадженню комп'ютерного обліку, реєстрації та контролю розгляду звернень громадян.
9. Про результати виконання даного рішення поінформувати виконавчий комітет міської ради до 31.12.2005.
10. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому ради Вайтаника К.О.
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
В.Ф. Грищенко |