Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

26/05/2005

Рішення виконавчого комітету від 26.05.2005 № 164 «Про затвердження Порядку підготовки та прийняття регуляторних актів (рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради, розпорядження міського голови) згідно з вимогами Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської д»

Згідно Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та на виконання Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:

1. Затвердити Порядок підготовки та прийняття регуляторних актів (рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради, розпорядження міського голови) згідно з вимогами Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (далі - Порядок) (додається).

2. Керівникам виконавчих органів міської ради при підготовці відповідних проектів регуляторних актів безумовно додержуватись затвердженого Порядку.

3. Покласти персональну відповідальність за своєчасне та якісне виконання вимог цього Порядку на керівників виконавчих органів міської ради.

4. Вважати затверджений Порядок розділом 4 регламенту роботи виконавчого комітету міської ради, який затверджено рішенням виконавчого комітету міської ради від 27.05.02 №139 "Про регламент роботи виконавчого комітету Запорізької міської ради", а розділи 4,5,6,7,8,9,10,11 відповідно розділами 5,6,7,8,9,10,11,12.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гальцова В.Є.

 

Міський голова Є.Г. Карташов

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого
комітету міської ради
_26.05.2005_ №_164_

ПОРЯДОК
підготовки та прийняття регуляторних актів
(рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради,
розпорядження міського голови) згідно з вимогами
Закону України "Про засади державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності"

Цей Порядок встановлює єдиний підхід щодо підготовки та прийняття регуляторних актів виконавчих органів Запорізької міської ради.

1. Планування діяльності з підготовки регуляторних актів

1.1. Виконавчі органи міської ради вносять пропозиції з підготовки проекту регуляторних актів у план діяльності з підготовки регуляторних актів поточного року не пізніше 20 листопада попереднього року до управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради.
1.2. Управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради узагальнює пропозиції і вносить на розгляд виконавчому комітету міської ради план діяльності з підготовки регуляторних актів поточного року не пізніше 15 грудня попереднього року та оприлюднює затверджений план у засобах масової інформації або/та на офіційній ВЕБ-сторінці мережі Інтернет виконавчого комітету міської ради у десятиденний строк після його затвердження.
1.3. Виконавчі органи міської ради у разі необхідності підготовки та розробки регуляторних актів не передбачених затвердженим планом діяльності з підготовки регуляторних актів вносять пропозиції або відповідні зміни до затвердженого плану не пізніше як у десятиденний строк з початку розробки цих регуляторних актів до управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради.
1.4. Управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради у триденний строк затверджує поданні пропозиції та оприлюднює їх у засобах масової інформації або/та на офіційній ВЕБ-сторінці мережі Інтернет виконавчого комітету міської ради.

2. Підготовка проектів регуляторних актів

2.1 . Виконавчі органи міської ради (далі - Розробник) розробляють п роект регуляторного акту обов'язково разом із аналізом регуляторного впливу* .
П ри підготовці аналізу регуляторного впливу згідно із вимогами ст. 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» Розробники повинні:
- визначити та проаналізувати проблему, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінити важливість цієї проблеми;
- визначити цілі державного регулювання;
- визначити та оцінити усі прийняті альтернативні способи досягнення встановлених цілей, у тому числі ті з них, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин;
- визначити очікувані результати прийняття запроп о нованого регуляторного акта , у тому числі здійснити розрахунок витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта (у разі необхідності);
- аргументувати переваги обраного способу досягнення встановлених цілей;
- описати механізм і заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропанованого регуляторного акта;
- обгрунтувати можливість досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта;
- визначаються очікувані результати прийняття акта;
- обгрунтувати запропонований строк чинності регуляторного акта (у разі обмеження цього строку);
- визначаються показники результативності акта;
- визначаються заходи з допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта.
Виконувати інші дії передбачені ст. 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
2.2. Розробник надає у засоби масової інформації та/або на офіційну ВЕБ-сторінку мережі Інтернет виконавчого комітету Запорізької міської ради повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта.
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта повинно містити:
- стислий виклад змісту проекту;
- поштову або електрону, за її наявності, адресу розробника проекту та інших органів, до яких відповідно до Закону або за ініціативою розробника надсилаються зауваження та пропозиції;
- інформацію про спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу (назва друкованого засобу масової інформації та/або адреса сторінки в мережі Інтернет, де опубліковано чи розміщено проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу, або інформація про інший спосіб оприлюднення);
- інформацію про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань (не менше ніж один місяць та не більше ніж три місяці);
- інформацію про спосіб надання фізичними та юридичними особами, їх об ' єднань зауважень та пропозицій.
2.3. Розробник оприлюднює проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу у засобах масової інформації та/або на офіційній ВЕБ-сторінці мережі Інтернет виконавчого комітету Запорізької міської ради не пізніше п'яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта.
2.4. Розробник приймає у встановлений строк зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, які обов'язково розглядає, враховує або мотивовано відхиляє (про результати розгляду повідомляти відповідних осіб у письмовій формі).
2.5. Кожен проект регуляторного акта візується начальником управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради після надання розробником письмового звіту про виконання п.1.1 (1.3), 2.2, 2.3, 2.4 цього Порядку.
2.6. Дотримується процедура передбачена регламентом роботи виконавчого комітету Запорізької міської ради.
2.7. Розробник офіційно оприлюднює прийнятий регуляторний акт.
2.8. Розробник здійснює відстеження результативності* регуляторного акта.
Відстеження результативності регуляторного акт а включає:
- виконання заходів і з відстеження результативності;
- підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності.

 

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради,
керуючий справами виконкому ради
К.О.Вайтаник

 

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення