Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

08.01.2024 17:35

У Запоріжжі працює телеграм-бот «Запоріжжя 1580»

659c167b4334f__0cbbf91a-2e54-4a1f-8359-ac586ffcfd60.jpg

Звернення до міського контакт-Центру «15-80» можна залишити не лише за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ), а й в електронному кабінеті користувача на сайті 1580.zp.gov.ua.

Жодне звернення не залишиться без уваги. Всі заявки приймаються у цілодобовому режимі та передаються виконавцям робіт для реагування. Звернення не закривається, поки від заявника не отримуємо підтвердження, що роботи виконано в повному обсязі.

Нагадуємо також, що у Запоріжжі працює новий телеграм-бот «Запоріжжя 1580». Він повністю інтегрований з системою контакт-центру "15-80".  За його допомогою запоріжці зможуть оперативно отримати інформацію щодо:

- проведення ремонтних робіт та пов’язаних з ними відключень світла, опалення чи води;

- контактів та розкладу роботи органів міської влади, - комунальних підприємств, установ, закладів охорони здоров’я, освіти, культури, а також адреси укриттів і контакти благодійних організацій.

Знайти бот «Запоріжжя 1580» можна в Телеграм за посиланням https://t.me/colcentrebot  або перейти з кабінету користувача на сайті https://1580.zp.gov.ua/ .

Новий телеграм-бот є розробкою запорізьких фахівців, які у подальшому будуть доповнювати його функціонал додатковими функціями.

Зазначимо, контакт-центр 15-80 за 2023 рік прийняв більше 113 тисяч звернень

 З 01.01.2023 по 31.12.2023 операторами було зареєстровано 113 538 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцями робіт.

Проблеми, що порушувались у зверненнях:

• Інженерні мережі - 34 567 звернень

• Служба обслуговування електромереж - 26 427

• Магістральні водоводи зовнішніх мереж - 17 337.

Також протягом року фахівці міського контакт-центру «15-80» надали 116 015 консультацій.

Проблеми, що порушувались у зверненнях:

• Служба обслуговування електромереж - 61 065 консультацій

• Інженерні мережі - 27 188

• Надання довідкової інформації - 11 892.