01.02.2024 18:55
Контакт-центр 15-80 у січні прийняв понад 9500 звернень
Як повідомляє контакт-центр 15-80 КП «ЦУІТ», у січні до контакт-центру надійшло 9586 звернень містян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
• Інженерні мережі - 2949 або 30.76%
• Служба обслуговування електромереж - 2214 або 23.10%
• Магістральні водоводи зовнішніх мереж - 1766 або 18.42%
Нагадаємо, що в місті працює чат-бот «Запоріжжя 1580», знайти який можна за посиланням https://t.me/colcentrebot або перейти з кабінету користувача на сайті https://1580.zp.gov.ua/ . За його допомогою можна дізнатися про ремонтні роботи на мережах та пов’язані з цим тимчасові відключення води, опалення тощо.
Звернення до контакт-центру 15-80 приймають за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ). Також можна подати заявку в електронному кабінеті користувача на сайті 1580.zp.gov.ua.
Жодне звернення не залишиться без уваги. Вони приймаються у цілодобовому режимі та передаються виконавцям робіт для реагування. Звернення не закривається, поки від заявника не буде отримано підтвердження, що роботи виконано в повному обсязі.