Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28.02.2024 14:50

Збільшилась кількість консультантів у відділах прийому громадян

65df2a12e64ac__2.jpg

У Запоріжжі почастішали випадки звернення містян у відділи прийому громадян. Так, протягом тижня спеціалісти зафіксували збільшення звернень у 4 рази. Передусім це пов’язано зі змінами у виплатах внутрішньо переміщеним особам з 1 березня. Для уникнення великих черг кількість спеціалістів на прийомі з 75 збільшено до 100, що дозволить кожниму відділу прийому приймати протягом дня до 300 осіб.

У Запоріжжі мають статус внутрішньо переміщеної особи 159 069 людей.

У січні 2024 року відбулися зміни в отриманні допомоги ВПО. Автоматично було подовжено та виплачено допомогу всім діючим отримувачам в січні 2024 року по лютий 2024 року (включно). Загальна сума отриманої допомоги склала понад 7 млн грн.

З березня 2024 року внутрішньо переміщених осіб знову очікують зміни у виплатах. Так, автоматично без особистого звернення буде подовжено допомогу наступним категоріям населення:

  • особи пенсійного віку (пенсія у яких не перевищує 9444,00 грн);
  • особи з інвалідністю І та ІІ групи, діти з інвалідністю до 18 років;
  • діти-сироти, прийомні сім’ї.

За особистим зверненням буде призначено допомогу сім’ям, в яких:

  • здійснюється догляд за особами з інвалідністю І групи, тяжкохворими дітьми, дітьми з інвалідністю, похилими особами старше 80-ти років тощо;
  • є діти до 14 років, які навчаються;
  • багатодітним родини з дітьми до 18 років.

Окремо буде призначено допомогу за особистим зверненням вагітним жінкам, малолітнім дітям та особам, які не мають права на пенсію.

У зв’язку з цими змінами департаментом соціального захисту населення Запорізької міської ради було проведено декілька заходів.

  1. Інформування населення через соціальні мережі (інформаційні довідки, відеоролики) та медіа (інтерв’ю на телебаченні), розміщення на інформаційних стендах у відділах прийому щодо змін у законодавстві, розташування та контакти УСЗН та хабів інших територіальних громад;
  2. Навчання спеціалістів.
  3. Посилення технічного забезпечення робочих місць спеціалістів відділів прийомів, а саме оновлено периферійну техніку та забезпечено безперебійну роботу;
  4. Здійснення прийому документів удома у осіб, які не мають можливості самостійно звернутись (30 сімей);
  5. Здійснення прийому за попереднім записом у зручнийдля заявника час. Записатися можливо за телефонами відділу прийому або під час звернення;
  6. Залучення  спеціалістів інших відділів до прийому ВПО.

В подальшому заплановано надання консультацій та здійснення прийому документів спеціалістами департаменту в Центрах надання допомоги ВПО (хаби).

Нагадаємо, в місті працює 7 відділів прийомів громадян, які здійснюють прийом документів та заяв на понад 100 адміністративних послуг.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg