Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

13.03.2024 15:40

Комісія опрацьовує скарги пасажирів маршруток

65f1ab4513519__IMG_0098.jpg

У Запоріжжі продовжує роботу комісія з питань обслуговування автобусних маршрутів.

У Запорізькій міській раді працює спеціальна комісія, до складу якої входять представники правоохоронних органів та профільних служб – «Укртрансбезпеки», департаменту правового забезпечення, управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку, а також громадськості.

Основним напрямом діяльності комісії є проведення перевірок виконання перевізниками умов договорів з обслуговування міських автобусних маршрутів. А також опрацювання скарг, які надходять від пасажирів до контакт-центру «15-80», на адресу управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку міськради або ж публікуються у соціальних мережах.

На черговому засіданні комісія вислухала пояснення перевізників стосовно скарг, які надходили від запоріжців впродовж останнього місяця. Зокрема, запросили перевізників, які обслуговують маршрути №96, №58, №75, №54, №89, №70, №14, №67.

Більшість скарг стосувалися порушення графіка перевезень, грубого ставлення до пасажирів, технічного стану транспортних засобів, перевищення швидкості тощо. Найбільше скарг традиційно надходило через відмову в перевезенні пільгових категорій громадян.

Під час засідання перевізники зазначали, що проводять постійну виховну роботу зі своїми водіями та застосовують необхідні заходи для зменшення кількості порушень.

Наприклад, перевізник ТОВ «Січ Альянс Груп», який обслуговує 96 маршрут, повідомив що у лютому звільнив двох водіїв, на яких надійшли скарги на їх «гарячу телефонну лінію». З іншими водіями, на яких скаржилися пасажири, провів додаткові інструктажі.

На водіїв 75-го маршруту, який обслуговує ТОВ «Запорожградтранс-1», за місяць надійшло чотири скарги. Перевізник зазначив, що усі вони були опрацьовані, а з водіями проведено виховні заходи.

ПрАТ «ЗАТП 12329» обслуговує маршрути №№89, 14 та 70, на які останнім часом надходить багато скарг. Члени комісії вислухали пояснення перевізника та попередили, якщо недоліки та порушення не будуть усунені, реакція буде більш жорсткою -  розглядатиметься можливість розірвання договорів.

Під час засідання комісії також було розглянуто випадки, які набули розголосу в соцмережах. Зокрема коли, за словами очевидців, водій маршрутного таксі № 70 нечемно поводив себе з військовим. Перевізник пояснив, що цього водія було відсторонено від роботи до з'ясування обставин. Водій вже надав пояснення своїх дій. Для повного з'ясування обставин перевізник чекає на відповідь заявниці.

Комісія також взяла на контроль перевізника ТОВ «ТК «Спринт», який обслуговує маршрут №67. На їх водія нещодавно також була опублікована скарга в одному з Телеграм-каналів. За словами пасажирки, водій перевищував швидкість і необережно кермував. Члени міської комісії оперативно зреагували на цю ситуацію, провели перевірку та поспілкувалися з водієм-порушником. Перевізник вже провів бесіду з цим працівником та планує його звільнення.

Під час наступного засідання члени комісії з питань обслуговування автобусних маршрутів планують вислухати перевізників, щодо яких ще залишилися питання, а також визначити напрямки своєї подальшої роботи.

IMG_0094.jpg IMG_0095.jpg IMG_0096.jpg IMG_0106.jpg IMG_0112.jpg IMG_0121.jpg IMG_0124.jpg IMG_0127.jpg