Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

23.04.2024 15:45

У ЦНАПах з’явились нові послуги

6627abb008303__5.jpg

Розширення переліку послуг сталося після об’єднання департаменту реєстраційних послуг та департаменту адміністративних послуг. Таке рішення прийняли депутати на сесії міської ради у грудні 2023 року після аналізу повноважень цих департаментів. Тоді виявили дублювання деяких функцій.

Враховуючи законодавство та досвід інших міст обласного значення, депутати оптимізували роботу департаментів шляхом приєднання департаменту реєстраційних послуг до департаменту адміністративних послуг. Для запоріжців це означає, що тепер ще три важливі адміністративні послуги вони зможуть оперативно отримати в одному з п’яти філій ЦНАП Запоріжжя.

- Раніше у департаменту адміністративних послуг були повноваження щодо надання адмінпослуг через адміністраторів шляхом взаємодії з суб’єктами, а тепер ми ще додатково стали суб’єктами в трьох сферах державної реєстрації. Ми набули повноважень у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно, повноваження в сфері реєстрації юридично-фізичних осіб-підприємців, і з 1 квітня ми ще набули повноважень у сфері реєстрації місця проживання, - розповіла директорка департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради Наталя Мила.

За її словами, у перших двох випадках заявники скоріш за все змін не відчують, бо ЦНАП вже і так надавав ці послуги. А ось послуга реєстрації місця проживання тепер стане більш зручною. Так, раніше особа зверталась за витягом про проживання до департаменту реєстраційних послуг. Формування витягу займало майже весь день. Тепер його можна отримати за один короткий візит до ЦНАПу.

- Тобто намагаємось оптимізувати час на обслуговування, щоб заявник не витрачав багато часу на отримання послуги. Все для того, щоб за мінімальну кількість візитів та часу у нас особа отримала свою адмінпослугу. В ЦНАПі це зручно не тільки тому, що це швидко, але й тому, що можна отримати одразу декілька необхідних послуг в одному місці буквально за один візит, - додала Наталя Мила.

Всього зараз ЦНАП надає 286 адміністративних послуг. Але найближчим часом кількість послуг знов планують збільшити. Після відповідного рішення міськради з’явиться можливість складання актів проживання/не проживання – послуга необхідна громадянам зі статусом ВПО. Зараз ці акти складаються районними адміністраціями.

 Також ЦНАП активно взаємодіє з міжнародними благодійними організаціями. Наприклад, проєкт USAID наразі фінансує навчання адміністраторів, оновлення техніки, закупівлю спецобладнання для видачі посвідчення водія, паспортів громадянина України та закордонного паспорту. Тож ці послуги теж згодом увійдуть у перелік ЦНАПів.

За кошти німецького проєкту оснащують технікою та меблями відділення ЦНАПу, що постраждало від російського терору у Дніпровському районі міста.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg