21.06.2024 15:20
У міськраді працюють над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян
Робота зі зверненнями громадян та інформаційними запитами – один з важливих напрямків діяльності міської влади. Адже міська влада має бути відкритою, оперативно та професійно відповідати на звернення, інформаційні запити. Подібна робота потребує постійного удосконалення.
Для цього дуже важливо навчати, підвищувати професійний рівень фахівців, керівників, які працюють в органах місцевого самоврядування та мають своєчасно та відповідно до законодавства надавати відповіді на звернення громадян, інформаційні запити. У Запорізькій міській раді активно працюють над цим питанням. Один з важливих та ефективних інструментів – проведення тематичних навчань для працівників органів місцевого самоврядування.
Сьогодні у Запорізькій міській раді, на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відбулось тематичне навчання з цього приводу. Тема навчання – «Удосконалення роботи зі зверненням громадян та інформаційними запитами в органах місцевого самоврядування, на комунальних підприємствах, в установах міста». Цього разу у навчанні взяли участь 53 спеціаліста.
Поділитись
Дізнайтеся також
25/11/2024
Обговорять питання реформування позашкілля
25/11/2024
Запоріжанка відзначає 101-й день народження
Усі новини