Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

27.06.2024 15:30

Благоустрій Олександрівського району

667d5a102acc0__270827842_294753096024790_2661046164400726282_n.jpg

Олександрівська районна адміністрація забезпечує координацію робіт та служб задля підтримання у належному стані внутрішньоквартальних територій.

Протягом 21-27 червня були проведені наступні роботи:

  • збирання та перевезення безпечних відходів за адресами: вул. Шкільна, 7; Олександрівська, 2, 114; Гоголя, 75, 121; Жуковського, 69; вул. Поштова/вул. Троїцька;
  • навантаження, подрібнення та вивезення гілля за адресами: вул. Базарна, 20; Гоголя, 60, 66; Троїцька, 32а, 40; Покровська, 36б, 39; Жуковського, 51; пров. Тихий, 7;
  • покіс трави на незакріплених зовнішніх територіях («білих плямах») за адресами: вулиці Дніпровська, 2а; Поштова, 71, перетин вулиць Залізничної/вул. Трудової;

Також було проведено обстеження території району щодо виявлення фактів розміщення інформаційних стендів, дощок, вивісок, зовнішньої реклами, інформація на яких здійснюється російською мовою. Протягом звітного період виявлено 2 таких об’єкта. Їх фотофіксація з адресними прив’язками направлена до департаменту управління активами Запорізької міської ради для подальшої роботи та вжиття заходів з ліквідації російськомовної реклами.

Крім того, районною адміністрацією проведене засідання робочої групи з питань комплексного благоустрою території Олександрівського району міста Запоріжжя. На засіданні опрацьовані основні пункти протоколу виїзної наради голови обласної військової адміністрації з питань комплексного благоустрою території Олександрівського району від 18.06.2024 з головними виконавцями.

Постійна районна комісія з питань поводження з безхазяйними відходами 27 червня провела позапланову виїзну нараду щодо вжиття заходів з ліквідації несанкціонованого звалища відходів поблизу річки Суха Московка

Також опрацьовано та вирішено позитивно 4 звернення громадян з питань життєзабезпечення міста, що надходять на розгляд районної адміністрації з міського контакт-центру 1580.