Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

03.09.2024 08:30

Міський контакт-центр «15-80» у серпні прийняв понад 9500 звернень

8d7367b6-0969-41eb-9ec6-29308b1c398e.jpg

Фахівці працюють у цілодобовому режимі, на лише приймають звернення, а й надаючи консультації

 Протягом серпня до системи міського контакт-центру «15-80» надійшло 9584 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Вони були передані для розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Проблеми, що порушувались у зверненнях найчастіше, стосувалися:          

•  магістральних водоводів зовнішніх мереж – 2103;    

•  інженерних мереж – 1991;

•  служби обслуговування електромереж – 1971;          

•  ліфтового господарства – 842;               

•  благоустрою прибудинкової території – 814.               

Протягом місяця отримано 157 подяк на адресу безпосередньо контакт-центру «15-80» та на адресу деяких надавачів послуг. Мешканці дякують за оперативність та професіоналізм у вирішення різних питань. З початку року в системі зареєстровано 72 643 звернення.

Також фахівцями контакт-центру «15-80» у серпні надано 12 462  консультації. Переважна більшість щодо Служби обслуговування електромереж - 7899 консультацій. Найчастіше вони стосувалися тривалого вимкнення електроенергії поза графіками погодинних відключень, які складає та публікує на своїх електронних ресурсах ПАТ «Запоріжжяобленерго». Міський контакт-центр «15-80» нагадує, що не є надавачем послуг. ПАТ «Запоріжжяобленерго» не працює в системі міського контакт-центру, тобто у фахівців контакт-центру немає актуальної інформації про затримки в підключенні черг ГПВ.